De zaak bewust escaleren zodat ze later de Oekraïne massaal zouden kunnen binnenrollen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
wat is dan de motivatie van de Russen? Zij hebben er alleen maar last van dat dat vliegtuig is neergeschoten. Zonder dat dit vliegtuig was neergeschoten hadden de Russen dit in relatieve stilte kunnen oplossen.
Poetin zou met een zware mededeling komen maar dat is niet doorgegaan , kennelijk is er overleg geweest met de NATOquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:12 schreef Blester het volgende:
Heb dit topic sinds de eerste ceremonies hier in Nederland (helaas) niet meer gevolgd, kan iemand me in een paar zinnen bijpraten wat de huidige stand van zaken is? Hoorde dat Rusland ook sancties aan EU had opgelegd en dat er 20.000 Russen aan de grens met Ukraine staan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin zou met een zware mededeling komen maar dat is niet doorgegaan , kennelijk is er overleg geweest met de NATO
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
En wat betreft die 20.000 man en de huidige sancties, dat is allemaal waar?
Lijkt me dan wel een flinke extra bedreiging voor een oorlog, is het niet? Vooral als ze Ukraine binnen gaan vallen...quote:
De tijd zal het leren vrees ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel een flinke extra bedreiging voor een oorlog, is het niet? Vooral als ze Ukraine binnen gaan vallen...
Nouja, Poetin heeft wel zijn kaarten op tafel gelegd zo te lezen. Hadden we in het begin van deze reeks toch niet kunnen verwachten dat het zover ging...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren vrees ik.
Sancties hingen al wel langer in de lucht. Met dat gelazer rondom de Krim al.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Nouja, Poetin heeft wel zijn kaarten op tafel gelegd zo te lezen. Hadden we in het begin van deze reeks toch niet kunnen verwachten dat het zover ging...
De vrouw uit Zwolle. Ja ben het met je eens. Maar misschien stemt de familie er mee in, geen idee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:37 schreef DE_krumpel het volgende:
De eerste Nederlander is geïdentificeerd!!
Ben ik trouwens de enige die vind dat het niet moet kunnen dat de naam bekend word gemaakt, de familie hoort geïnformeerd te worden en verder met rust te worden gelaten lijkt mij.
jawel ,maar dat effect valt mee , hoor, die tomaten vinden hun weg wel. omgepakt, opgekocht , opgegeten , ik denk dat de russen er ook last van hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
En wat betreft die 20.000 man en de huidige sancties, dat is allemaal waar?
Huh, dat was toch (begin) vorige week al?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:37 schreef DE_krumpel het volgende:
De eerste Nederlander is geïdentificeerd!!
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, dat was toch (begin) vorige week al?
Dat was iemand uit de UK.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien hadden nog niet alle delen bij elkaar toen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met naam en duiding in de kranten denk ik dat ze bedoelden. Die andere waren de namen niet van bekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:06 schreef mapima het volgende:
Waarschijnlijk is dit de derde geidentificiteerde Nederlander maar loopt de media te lullen dat dit de eerste is eat niet klopt want 2w terug was de eerste er al
De enige met een motief om het vliegtuig neer te halen is het Oekrainse leger.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De zaak bewust escaleren zodat ze later de Oekraïne massaal zouden kunnen binnenrollen.
Dat bedoelde ik ja, Verder zijn er denk ik nog geen namen gepubliceerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met naam en duiding in de kranten denk ik dat ze bedoelden. Die andere waren de namen niet van bekend.
Dit was ook bij toeval volgens mij. Het is ook niet via via bij de krant gekomen. Stentor volgens mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:49 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, Verder zijn er denk ik nog geen namen gepubliceerd.
quote:23 slachtoffers geïdentificeerd
vrijdag 8 aug 2014, 13:01 (Update: 08-08-14, 13:10)
Er zijn de afgelopen week 21 slachtoffers van de vliegramp met de MH17 geïdentificeerd. Met de twee personen van wie de identiteit eerder al bekend was meegerekend is nu van 23 slachtoffers de identiteit bekend.
16 personen komen uit Nederland. De twee eerder geïdentificeerde personen komen ook uit Nederland. De overige slachtoffers komen uit Maleisië (2), Duitsland (1), Canada (1) en Groot-Brittannië (1).
In de Korporaal Van Oudheusdenkazerne wordt gewerkt aan de identificatie. Het kan nog maanden duren voor de identiteit van alle slachtoffers bekend is. De slachtoffers van wie de identiteit bekend is kunnen binnenkort worden begraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |