abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:43:58 #226
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143147504
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik geloof niet dat mata 'grot' hier bedoelt zoals jij het oppakt. Tenminste, als jij het oppakt zoals ik denk dat je em oppakt. Mata doelt op de grot die pa kremers er ff bij verzon bij 1 vandaag.

Klopt, pa Kremers begon zelf over een grot. Zijn vrouw corrigeerde hem, het was meer een rotswand.
pi_143147548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, niet? Vertel eens?
Het is juist onmogelijk om iets te zeggen juist omdat het gebied zo klein is:

je foutenmarge is groter dan de afstand waarover het gaat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143147550
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ontkracht zou ik het niet willen noemen, maar ik twijfel sterk aan het waarheidsgehalte.

Hoe kan ook een helikopter een iPhonesignaal opvangen?
dacht dat ze na aanleiding van dat zwakke telefoonsignaal zijn gaan zoeken met helicopters.... in de hoop dat.....
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:44:38 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147551
quote:
18s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar is het gebied te klein voor t.o.v de onzekerheden in je berekening.

Waarop je reageerde.
Zo klein is het niet. En dan nog moet je alle details (rivier/landschap/verzamelplekken afval/keien/stroningen op en onder oppervlak en meerjarige data over regenseizoen) hebben
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:45:39 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Het zat m met name in het hoofdletter gebruik ;-)
Dat snap ik ;) Vandaar het woordje "duidelijk" ;)
pi_143147669
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Triest omdat dit een zinnig topic had kunnen zijn
Jammer ook dat (bij dezelfde users) dezelfde stomme discussies steeds weer ontstaan en dezelfde user steeds weer fitties heeft met andere users.
Dat maakt het ook minder zinnig. Maar 1 kant op mogen denken, namelijk die van 1 user, maakt geen zinnig topic. Helaas.
pi_143147680
Toch klopt dat idee van halfdood de fotocamera 's nachts foto's laten maken om aandacht op je te vestigen niet. Want zou jij dan nog, hallucinerend en wel, de tegenwoordigheid van geest hebben om dat ding netjes terug in het hoesje in de rugzak te stoppen? Ik denk het ook niet.

Ik vermoed dat er een eerdere vinder van die rugzak is geweest.
pi_143147712
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

Oké, maar een bericht van 9 april dat misschien over 8 april gaat... het komt ongeveer overeen met de locatie, iPhone gegevens, en de nachtelijke foto's...
exact wat ik dacht
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:47:29 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147723
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In theorie is het mogelijk, maar hoe langer die rugzak in de rivier ligt, hoe meer kans op schade. Hoe meer rotsen uitsteken hoe meer kans op schade, hoe meer etappes die rugzak aflegt hoe meer kans op schade.

Je vermenigvuldigt zo kans maal kans waardoor je resultante gewoon zo klein wordt.

Wat de media er direct van maakten sluit ik uit. Dat het een paar honderd meter was, alleen bij hoogwater niet.

Maar dan nog heb je het risico dat bij "afzetting" (mind the " ) de rugzak een smak kan maken waardoor nog steeds iets breekt.

Die goedkope zonnebrilletjes breken supersnel, daar is echt niet veel voor nodig. De rugzak was ook geen stevige (zie foto) maar een dun slap dingetje.

Het punt blijft; OM alles puntgaaf te krijgen moet alles precies net goed gaan.

Die rugzak lijkt me in situ, echt.
Ja, en het ding kan ook gewoon netjes in struiken blijven hangen.

Ik wil eigenlijk (al een tijdje) niet 100x dezelfde post herhalen, maar we hebben de data gewoon NIET. Niks zinnig over te zeggen
pi_143147726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo klein is het niet. En dan nog moet je alle details (rivier/landschap/verzamelplekken afval/keien/stroningen op en onder oppervlak en meerjarige data over regenseizoen) hebben
Als je alle onzekerheden bij elkaar neemt wel.

Ik kan ook niet zeggen of olie op plek A 20 miljoen of 20,5 miljoen jaar geleden ontstaan is. Is gewoon te gedetailleerd vergeleken met de onzekerheden.

Hoe kleiner het gebied, hoe minder mogelijk.

Regens, windrichtingen, hellingshoek rivier, extra kleine stroompjes die kunnen ontstaan langs de rivier, een boomstronk die net wat tegenhoudt of juist versnelt, etc. etc.

En dat over 62 dagen in een gebied zonder data.

Is gewoon niet te zeggen als het over een paar km gaat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143147800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef zwarteweduwe het volgende:
Toch klopt dat idee van halfdood de fotocamera 's nachts foto's laten maken om aandacht op je te vestigen niet. Want zou jij dan nog, hallucinerend en wel, de tegenwoordigheid van geest hebben om dat ding netjes terug in het hoesje in de rugzak te stoppen? Ik denk het ook niet.
Is een goed punt, maar het is niet gezegd dat halfdood betekent dat je niet meer nadenkt over je enige waardevolle spullen.

Een eerdere vinder die midden in de nacht "fotootjes" (en dan zoveel!) gaat maken van een rotswand in een gebied waar nauwelijks mensen wonen, lijkt me echt een verschrikkelijk kleine kans.

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:49:17 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147820
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij niet, ik heb een andere achtergrond. Doen alsof jouw achtergrond net zoveel waard is op dit vlak dan de mijne is onzin.

Ik ga ook jouw kennis over jouw vakgebied niet weglachen als zijnde net zoveel waard als de mijne.

Domnivoor en Rubella neem ik ook serieuzer als ze het over spinnen en slangen hebben dan zeg de gemiddelde FOK!ker (of mezelf).
Lul niet. Je beschikt ook helemaal niet over de data die benodigd is.

Jij hebt die data ook niet. Ff geleden gaf je dat gewoon nog netjes toe.
pi_143147847
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Da's dan geregeld;

Eind maart 2015 geologische/biologische/crime investigation FOK!-expeditie naar Boquete & Bocas.

Deelnemers?
IKKE !!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:50:29 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147882
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef VaLkyRie het volgende:
5/4/50#143146634]woensdag 6 augustus 2014 23:27[/url] schreef Dr.Schnautzer het volgende:[/b]

[..]

Humor over de rug van een vader die zijn kind onder afschuwelijke omstandigheden is verloren?
Humor kan veel kwaad.
Bovendien is jouw humor niet de mijne
Het degradeert dit topic tot ranzig riool-poep-en-plas-jongenskleedkamer-geblaat
Ik geloof niet dat mata 'grot' hier bedoelt zoals jij het oppakt. Tenminste, als jij het oppakt zoals ik denk dat je em oppakt. Mata doelt op de grot die pa kremers er ff bij verzon bij 1 vandaag. ;)

En weer ontopic plz
[/quote]
Dat doet hij wel. Althans; die woordspeling is opzettelijk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-08-2014 23:56:27 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:51:07 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147909
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- In de EenVandaag video wordt niet gezegd tot wanneer de telefoons gewerkt hebben, was dat nog tot 8 april (die foto's waren 's nachts, niet overdag)
- de zoektocht concentreerde zich rond Boquete, niet in Bocas. Zou nog steeds kunnen dat die heli daar geweest is

Ik vind het niet erg overtuigend, de dag maakt het misschien opvallender, maar ik zou het niet al te serieus nemen.
11 april
pi_143147916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lul niet. Je beschikt ook helemaal niet over de data die benodigd is.

Jij hebt die data ook niet. Ff geleden gaf je dat gewoon nog netjes toe.
Maar wel meer kennis dan jij. Waarom vind jij dat jij net zoveel kan zeggen als ik?

Ik weet wel dat dat op internet de trend is, "iedereen is gelijkwaardig" maar dat is onzin.

Ik ga een automonteur ook niet uitleggen dat ie beter A of B kan doen, ik vertrouw op zijn kennis. Op internet vervagen die grenzen (deels door de anonimiteit) en is ineens iedereen expert.

Ik geef duidelijk aan op welke gebieden ik kennis heb (en dus graag toevoeg), als ik iets niet weet of niet zeker weet vraag ik ernaar (gifslangen, photoshop, automonteurs, etc.).

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:51:47 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147936
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is juist onmogelijk om iets te zeggen juist omdat het gebied zo klein is:

je foutenmarge is groter dan de afstand waarover het gaat.
Nope, jij kijkt alleen naar het (huidige) vindgebied.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:51:52 #243
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143147940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef jackie12 het volgende:

[..]

IKKE !!
Nieuwsgierig genoeg ben ik er ook voor ja, laten we vooral wel die gids meenemen ;)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143147952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Rubella het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. De BH's zien er namelijk nog te mooi uit. Als de rugzak lang in het water had gelegen, dan waren ze groezelig en een beetje groen uitgeslagen geweest. Het was nu nog te mooi zwart.
Zagen er inderdaad nog vrij goed uit voor zover we dat konden beoordelen. Is dat logisch als ze zo lang in zo'n natte/vochtige omgeving hebben gelegen met dagen/weken van regen die over die tas heen zijn gekomen...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:52:19 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143147965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Spocke het volgende:

[..]

dacht dat ze na aanleiding van dat zwakke telefoonsignaal zijn gaan zoeken met helicopters.... in de hoop dat.....
En dat werd opgepikt door ? Wie?
pi_143147991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

11 april
Nee, ik bedoel dus VOOR die laatste geisoleerde keer.

"In de dagen erna is meermalen 911 geprobeerd te bellen".

Ok, is dat van 1 tot 4 april, van 1 tot 7 of is er tussen 8 en 11 april ook geprobeeerd. Ik interpreteer van niet, maar we weten het niet zeker.

pi_143148005
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nieuwsgierig genoeg ben ik er ook voor ja, laten we vooral wel die gids meenemen ;)
En als eerste een satelliettelefoon. Weet je zeker dat je bereik hebt.
pi_143148019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef jackie12 het volgende:

[..]

IKKE !!
Top! We hebben al een hele crew...

Ik ben vrij dan en reis door Centraal-Amerika (was al het plan voor 1 april 2014). ;)

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:53:17 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143148023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jammer ook dat (bij dezelfde users) dezelfde stomme discussies steeds weer ontstaan en dezelfde user steeds weer fitties heeft met andere users.
Dat maakt het ook minder zinnig. Maar 1 kant op mogen denken, namelijk die van 1 user, maakt geen zinnig topic. Helaas.
Die ene user wordt (iig door mij) ook gewoon tegengesproken hoor. Met argumenten uiteraard.
pi_143148027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dat werd opgepikt door ? Wie?
dat vraag ik me ook af, ook of het waar is idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')