Klopt, pa Kremers begon zelf over een grot. Zijn vrouw corrigeerde hem, het was meer een rotswand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik geloof niet dat mata 'grot' hier bedoelt zoals jij het oppakt. Tenminste, als jij het oppakt zoals ik denk dat je em oppakt. Mata doelt op de grot die pa kremers er ff bij verzon bij 1 vandaag.
Het is juist onmogelijk om iets te zeggen juist omdat het gebied zo klein is:quote:
dacht dat ze na aanleiding van dat zwakke telefoonsignaal zijn gaan zoeken met helicopters.... in de hoop dat.....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontkracht zou ik het niet willen noemen, maar ik twijfel sterk aan het waarheidsgehalte.
Hoe kan ook een helikopter een iPhonesignaal opvangen?
Zo klein is het niet. En dan nog moet je alle details (rivier/landschap/verzamelplekken afval/keien/stroningen op en onder oppervlak en meerjarige data over regenseizoen) hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar is het gebied te klein voor t.o.v de onzekerheden in je berekening.
Waarop je reageerde.
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het zat m met name in het hoofdletter gebruik ;-)
Jammer ook dat (bij dezelfde users) dezelfde stomme discussies steeds weer ontstaan en dezelfde user steeds weer fitties heeft met andere users.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Triest omdat dit een zinnig topic had kunnen zijn
exact wat ik dachtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Oké, maar een bericht van 9 april dat misschien over 8 april gaat... het komt ongeveer overeen met de locatie, iPhone gegevens, en de nachtelijke foto's...
Ja, en het ding kan ook gewoon netjes in struiken blijven hangen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In theorie is het mogelijk, maar hoe langer die rugzak in de rivier ligt, hoe meer kans op schade. Hoe meer rotsen uitsteken hoe meer kans op schade, hoe meer etappes die rugzak aflegt hoe meer kans op schade.
Je vermenigvuldigt zo kans maal kans waardoor je resultante gewoon zo klein wordt.
Wat de media er direct van maakten sluit ik uit. Dat het een paar honderd meter was, alleen bij hoogwater niet.
Maar dan nog heb je het risico dat bij "afzetting" (mind the " ) de rugzak een smak kan maken waardoor nog steeds iets breekt.
Die goedkope zonnebrilletjes breken supersnel, daar is echt niet veel voor nodig. De rugzak was ook geen stevige (zie foto) maar een dun slap dingetje.
Het punt blijft; OM alles puntgaaf te krijgen moet alles precies net goed gaan.
Die rugzak lijkt me in situ, echt.
Als je alle onzekerheden bij elkaar neemt wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo klein is het niet. En dan nog moet je alle details (rivier/landschap/verzamelplekken afval/keien/stroningen op en onder oppervlak en meerjarige data over regenseizoen) hebben
Is een goed punt, maar het is niet gezegd dat halfdood betekent dat je niet meer nadenkt over je enige waardevolle spullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef zwarteweduwe het volgende:
Toch klopt dat idee van halfdood de fotocamera 's nachts foto's laten maken om aandacht op je te vestigen niet. Want zou jij dan nog, hallucinerend en wel, de tegenwoordigheid van geest hebben om dat ding netjes terug in het hoesje in de rugzak te stoppen? Ik denk het ook niet.
Lul niet. Je beschikt ook helemaal niet over de data die benodigd is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij niet, ik heb een andere achtergrond. Doen alsof jouw achtergrond net zoveel waard is op dit vlak dan de mijne is onzin.
Ik ga ook jouw kennis over jouw vakgebied niet weglachen als zijnde net zoveel waard als de mijne.
Domnivoor en Rubella neem ik ook serieuzer als ze het over spinnen en slangen hebben dan zeg de gemiddelde FOK!ker (of mezelf).
IKKE !!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Da's dan geregeld;
Eind maart 2015 geologische/biologische/crime investigation FOK!-expeditie naar Boquete & Bocas.
Deelnemers?
Ik geloof niet dat mata 'grot' hier bedoelt zoals jij het oppakt. Tenminste, als jij het oppakt zoals ik denk dat je em oppakt. Mata doelt op de grot die pa kremers er ff bij verzon bij 1 vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef VaLkyRie het volgende:
5/4/50#143146634]woensdag 6 augustus 2014 23:27[/url] schreef Dr.Schnautzer het volgende:[/b]
[..]
Humor over de rug van een vader die zijn kind onder afschuwelijke omstandigheden is verloren?
Humor kan veel kwaad.
Bovendien is jouw humor niet de mijne
Het degradeert dit topic tot ranzig riool-poep-en-plas-jongenskleedkamer-geblaat
11 aprilquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- In de EenVandaag video wordt niet gezegd tot wanneer de telefoons gewerkt hebben, was dat nog tot 8 april (die foto's waren 's nachts, niet overdag)
- de zoektocht concentreerde zich rond Boquete, niet in Bocas. Zou nog steeds kunnen dat die heli daar geweest is
Ik vind het niet erg overtuigend, de dag maakt het misschien opvallender, maar ik zou het niet al te serieus nemen.
Maar wel meer kennis dan jij. Waarom vind jij dat jij net zoveel kan zeggen als ik?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet. Je beschikt ook helemaal niet over de data die benodigd is.
Jij hebt die data ook niet. Ff geleden gaf je dat gewoon nog netjes toe.
Nope, jij kijkt alleen naar het (huidige) vindgebied.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is juist onmogelijk om iets te zeggen juist omdat het gebied zo klein is:
je foutenmarge is groter dan de afstand waarover het gaat.
Nieuwsgierig genoeg ben ik er ook voor ja, laten we vooral wel die gids meenemenquote:
Zagen er inderdaad nog vrij goed uit voor zover we dat konden beoordelen. Is dat logisch als ze zo lang in zo'n natte/vochtige omgeving hebben gelegen met dagen/weken van regen die over die tas heen zijn gekomen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Rubella het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. De BH's zien er namelijk nog te mooi uit. Als de rugzak lang in het water had gelegen, dan waren ze groezelig en een beetje groen uitgeslagen geweest. Het was nu nog te mooi zwart.
En dat werd opgepikt door ? Wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Spocke het volgende:
[..]
dacht dat ze na aanleiding van dat zwakke telefoonsignaal zijn gaan zoeken met helicopters.... in de hoop dat.....
Nee, ik bedoel dus VOOR die laatste geisoleerde keer.quote:
En als eerste een satelliettelefoon. Weet je zeker dat je bereik hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig genoeg ben ik er ook voor ja, laten we vooral wel die gids meenemen
Top! We hebben al een hele crew...quote:
Die ene user wordt (iig door mij) ook gewoon tegengesproken hoor. Met argumenten uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jammer ook dat (bij dezelfde users) dezelfde stomme discussies steeds weer ontstaan en dezelfde user steeds weer fitties heeft met andere users.
Dat maakt het ook minder zinnig. Maar 1 kant op mogen denken, namelijk die van 1 user, maakt geen zinnig topic. Helaas.
dat vraag ik me ook af, ook of het waar is iddquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat werd opgepikt door ? Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |