quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nja ik dus wel. Die is gewoon uitgetrokken, hetzij voor wondverzorging of een beet (stel dat ze op een slang is gaan zitten) of misschien wel om te drogen. Ding lijkt me ook niet prettig zitten, maar das nog wel de minst zwaarwegende reden. Bij die oversteek hebben ze langere tijd gezeten. Misschien is er daar wel iemand overleden. Kris? Haar lichaam wordt uiteindelijk meegenomen in een flashflood, broek lag verder op de oever en is blijven liggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan anders dat broekje gewoon niet bij die oversteek plaatsen. Dus ik denk dat die op de één of andere manier door een derde daar is gekomen.
Dat ze zelf dat broekje heeft uitgedaan blijft waarschijnlijker dan een verkrachter, zeker ook omdat de knopen weer dicht waren gedaan.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Je gaat toch niet voor die beekjes/kreekjes doorlopen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik. Ik vraag: "Wisten ze dat die dingen (hoe je ze ook wilt noemen maakt mij niet uit) er waren?" Ja of Nee?
Zo ja.. dan begrijpelijk dat ze doorliepen.
Zo nee, dan veel minder begrijpelijk en komt een derde/vierde eerder als mogelijkheid in beeld."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Uit de dierentuin in de OP:
150 soorten slangen komen voor in Panama
o.a.
En de levensgevaarlijke Bushmaster inderdaad:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
In de buurt van de 'paddock' ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
foot bridge, Pianista Trail
[ afbeelding ]![]()
Dat is allemaal nog in Boquete toch? Voor de Mirador?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nog ff over die docu. Hij is na 10 a 11 dagen dus zo goed als dood. Hallucinaties enzo. Niet meer kunnen staan.. die tijd komt dus wel redelijk overeen met de laatste oproep van K+L.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Dat lijkt me inderdaad geen bijzondere bezienswaardigheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor die beekjes/kreekjes doorlopen?![]()
Ze wisten volgens mij heel weinig van wat hun te wachten stond gedurende die wandeling. De enige informatie die ze hadden was 's morgens op internet opgezocht. Ze hadden zelfs geen schematische routekaart bij zich. Zo een ding die je bij een plaatselijke VVV weleens kunt meenemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor die beekjes/kreekjes doorlopen?![]()
yep > http://waddalog.wordpress(...)of-the-cloud-forest/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog in Boquete toch? Voor de Mirador?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wie is hier Bushmaster, die kerel of dat ding wat ie in z'n handen heeft? ;-)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
En de levensgevaarlijke Bushmaster inderdaad:![]()
Achteraf is dat dus de eerste domme beslissing... Doorlopen na de top zonder verdere informatie over waar je naartoe gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor die beekjes/kreekjes doorlopen?Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wie is hier Bushmaster, die kerel of dat ding wat ie in z'n handen heeft? ;-)
Maar kan gemaakt zijn omdat het eerste stuk richting de top zo 'vlotjes' was verlopen en ze vroeg waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Achteraf is dat dus de eerste domme beslissing... Doorlopen na de top zonder verdere informatie over waar je naartoe gaat![]()
Nee, ik vind niet dat je dat de meiden kan aanrekenen. Ik zou hetzelfde gedaan hebben, zeker als er maar 1 pad is en je anders al om 15:00 terug bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Achteraf is dat dus de eerste domme beslissing... Doorlopen na de top zonder verdere informatie over waar je naartoe gaat
Gewoon even kijken wat er verder nog is, je kan altijd nog terug.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Nog ff over die docu. Hij is na 10 a 11 dagen dus zo goed als dood. Hallucinaties enzo. Niet meer kunnen staan.. die tijd komt dus wel redelijk overeen met de laatste oproep van K+L.
Iets voor de OP onderaan?The only limit is your own imagination
Of als markering (al is dat wellicht wel ver gezocht). Weet ook niet (meer) waar/hoe dat ding precies gevonden is. Wie nog welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nja ik dus wel. Die is gewoon uitgetrokken, hetzij voor wondverzorging of een beet (stel dat ze op een slang is gaan zitten) of misschien wel om te drogen. Ding lijkt me ook niet prettig zitten, maar das nog wel de minst zwaarwegende reden. Bij die oversteek hebben ze langere tijd gezeten. Misschien is er daar wel iemand overleden. Kris? Haar lichaam wordt uiteindelijk meegenomen in een flashflood, broek lag verder op de oever en is blijven liggen.
Dat ze zelf dat broekje heeft uitgedaan blijft waarschijnlijker dan een verkrachter, zeker ook omdat de knopen weer dicht waren gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Da's vóór de Mirador.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog in Boquete toch? Voor de Mirador?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dit is voor mij weer bekend terrein. Overigens heeft dat geintje van zojuist mij wel aan het denken gezet. Enige jaren geleden was er Discovery, voordat het een baggerzender werd, een documentaire waar een biologe werd gebeten door een lanspuntslag in Costa Rica. Zelfs al waren ze heel dicht bij de bewoonde wereld was het voor haar toch kantje boord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Uit de dierentuin in de OP:
150 soorten slangen komen voor in Panama
o.a.
[ afbeelding ]
En de levensgevaarlijke Bushmaster inderdaad:
[ afbeelding ]
Zulke snoepjes komen natuurlijk ook voor in Panama en zijn vrij agressief. Als L&K van een pad afgegaan zijn, dan kan er makkelijk 1 van de 2 door een dergelijke slang gebeten zijn. Ze liggen namelijk te wachten totdat er een prooi voorbijkomt.![]()
Jij houdt slangen/bent bioloog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dit is voor mij weer bekend terrein.Zonder tegengif, hoe lang zou je het volhouden? Een paar uur, een dag? Geen 7 dagen lijkt me...quote:Overigens heeft dat geintje van zojuist mij wel aan het denken gezet. Enige jaren geleden was er Discovery, voordat het een baggerzender werd, een documentaire waar een biologe werd gebeten door een lanspuntslag in Costa Rica. Zelfs al waren ze heel dicht bij de bewoonde wereld was het voor haar toch kantje boord.
Zulke snoepjes komen natuurlijk ook voor in Panama en zijn vrij agressief. Als L&K van een pad afgegaan zijn, dan kan er makkelijk 1 van de 2 door een dergelijke slang gebeten zijn. Ze liggen namelijk te wachten totdat er een prooi voorbijkomt.
En anders hebben we nog deze dames:
Nou, dan ga je dus ook niet speciaal voor die beekje/kreekjes met hun mini-watervalletjes (lees: op dat stukje ent even wat meer verval) doorlopen ná de Mirador he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ze wisten volgens mij heel weinig van wat hun te wachten stond gedurende die wandeling. De enige informatie die ze hadden was 's morgens op internet opgezocht. Ze hadden zelfs geen schematische routekaart bij zich. Zo een ding die je bij een plaatselijke VVV weleens kunt meenemen.
De slangquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wie is hier Bushmaster, die kerel of dat ding wat ie in z'n handen heeft? ;-)
Ik heb inderdaad slangen en gifkikkers. Helaas ben ik geen bioloog, maar wel erg geïnteresseerd in flora en fauna. Weet er daardoor ook best iets van af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij houdt slangen/bent bioloog?
[..]
Zonder tegengif, hoe lang zou je het volhouden? Een paar uur, een dag? Geen 7 dagen lijkt me...
Dat is ook de reden dat ik op vakantie meestal in een regenwoud te vinden ben. Iedere gek zijn gebrek, zullen wij maar zeggen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: