Je opleiding of de vaardigheden die je daarbij op gedaan hebt kun je op geen enkele manier verbinden aan de taken die bij de baan horen? Of gaat het hier om een middelbare scholier die reageert op een vacature voor vakkenvuller o.i.d.?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef KingOfMuscles het volgende:
Ik heb in principe niks waarmee ik mijn talenten en eigenschappen naar voren kan brengen, naast het feit dat ik gemotiveerd ben en op zoek ben naar een bijbaan om geld te verdienen en mij wil ontwikkelen...
Net een hbo propedeuse behaald. Werken is toch totaal anders dan uit boeken snuffelen vind ik. Kan geen link leggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je opleiding of de vaardigheden die je daarbij op gedaan hebt kun je op geen enkele manier verbinden aan de taken die bij de baan horen? Of gaat het hier om een middelbare scholier die reageert op een vacature voor vakkenvuller o.i.d.?
Call Centerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef hottentot het volgende:
In een team werken bijvoorbeeld, nieuwe vaardigheden opnieuw, verbreden huidige kennis etc. etc..
Je zou wat kunnen zeggen over de sociale aspecten in het werk die je aantrekken.
Maar zonder te weten wat de functie is valt er weinig over te zeggen.
Heb je niet geleerd om in teams te werken, om deadlines te halen, 'targets' te halen, te presteren onder druk, etc. etc.?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef KingOfMuscles het volgende:
[..]
Net een hbo propedeuse behaald. Werken is toch totaal anders dan uit boeken snuffelen vind ik. Kan geen link leggen.
Ja doorsnee bullshit neerpennen dus als je het mij zou vragen.quote:
Je moet gewoon even goed de vacature doorlezen, welke eigenschappen/ervaring vragen ze, en hoe kun je dat linken naar je studie en de vaardigheden die je daar op hebt gedaan.quote:
Ja oke, maar om te zeggen 'ik heb bewezen dat ... '' vind ik raar, want hoe kunnen zij mijn bewijstlast controleren..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Heb je niet geleerd om in teams te werken, om deadlines te halen, 'targets' te halen, te presteren onder druk, etc. etc.?
Vind ik zo lastig te omschrijven, aangezien ik al mijn schoolsuccessen behaal door doorzettingsvermogen, natuurlijk ook met intelligentie, maar ik ben een keiharde doorzetter, maar dit komt zo cliche over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja doorsnee bullshit neerpennen dus als je het mij zou vragen.
Sociale vaardigheden, klanten contact, ondersteunend bezig kunnen zijn, veel contact met directe collega's.
Het gaat er bij een motivatiebrief ook niet om wat je vroeger allemaal hebt gedaan maar meer waarom jij graag die baan wilt en waarom jij daar geschikt voor zou zijn.
Nou door je P te halen heb je bewezen in teams te kunnen werken en onder druk, om maar wat te noemen, anders was je wel uit de teams geflikkerd en had je je tentamens/deadlines nooit gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef KingOfMuscles het volgende:
[..]
Ja oke, maar om te zeggen 'ik heb bewezen dat ... '' vind ik raar, want hoe kunnen zij mijn bewijstlast controleren..
Hmm thanks.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou door je P te halen heb je bewezen in teams te kunnen werken en onder druk, om maar wat te noemen, anders was je wel uit de teams geflikkerd en had je je tentamens/deadlines nooit gehaald.
Moet je daar serieus een sollicitatiebrief voor schrijven? Ik maar denken dat dat via al die louche uitzendbureautjes gaat...quote:
Ook nog eens een keer een IQtest voor moeten doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:22 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Moet je daar serieus een sollicitatiebrief voor schrijven? Ik maar denken dat dat via al die louche uitzendbureautjes gaat...
Kon je zeker meteen afdelingschef worden...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook nog eens een keer een IQtest voor moeten doen.
Als je iets in de horeca zou willen doen, moet je daar gewoon langs gaan en een praatje maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef KingOfMuscles het volgende:
Ik heb al 9 uur erop zitten voor vacature zoeken, maar nog geen één kunnen vinden.
Als jij de werkgever was en iemand kan de training niet volgen en niet het gewenst aantal uren werken zou je hem dan de baan geven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef KingOfMuscles het volgende:
Paar vragen die ik moet invullen, waar ik dus geen antwoord op weet te geven! Ik wil wel heel graag beginnen!
Ben jij beschikbaar om tijdens kantoor-uren een fulltime (40 uur) training van 4 weken te volgen per maandag 18 augustus 2014? --> Ik kan wel twee weken full time, maar vanaf 1 september zit ik op school (wo opleiding)
Hoeveel uur per week wil jij gaan werken? --> 16 tot 20 uur (uitbreidbaar als wo meevalt, maar in de vacature staat minimaal 24 tot maximaal 40 uur beschikbaar.
Ben jij minimaal 3 avonden in de week tot 21:00 uur beschikbaar? --> hangt van rooster af
Ben jij op maandag beschikbaar om te werken? --> hangt van rooster af
Dit zijn de vragen waar ik geen antwoord op weet te geven (kreeg er een mail over)... Ik wil hier echt niet op afgewezen worden...![]()
![]()
Ik kan de training volgen, maar niet volledig 4 weken i.v.m. school. Ik kan wel 2 weken van ma t/m zondag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij de werkgever was en iemand kan de training niet volgen en niet het gewenst aantal uren werken zou je hem dan de baan geven?
Nee, ik werd om vage redenen afgewezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Kon je zeker meteen afdelingschef worden...
Dan zet je toch even onder de brief dat je beschikbaar bent en erg geschikt bent mits de werkgever bereid is de cursus en andere eisen aan te passen bij jouw mogelijkheden, succes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:21 schreef KingOfMuscles het volgende:
[..]
Ik kan de training volgen, maar niet volledig 4 weken i.v.m. school. Ik kan wel 2 weken van ma t/m zondag.
Afgehaakt na je antwoord op vraag 1. Lijkt me een harde eis. Bespaar je de moeite als je daaraan niet kunt voldoen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef KingOfMuscles het volgende:
Paar vragen die ik moet invullen, waar ik dus geen antwoord op weet te geven! Ik wil wel heel graag beginnen!
Ben jij beschikbaar om tijdens kantoor-uren een fulltime (40 uur) training van 4 weken te volgen per maandag 18 augustus 2014? --> Ik kan wel twee weken full time, maar vanaf 1 september zit ik op school (wo opleiding)
Hoeveel uur per week wil jij gaan werken? --> 16 tot 20 uur (uitbreidbaar als wo meevalt, maar in de vacature staat minimaal 24 tot maximaal 40 uur beschikbaar.
Ben jij minimaal 3 avonden in de week tot 21:00 uur beschikbaar? --> hangt van rooster af
Ben jij op maandag beschikbaar om te werken? --> hangt van rooster af
Dit zijn de vragen waar ik geen antwoord op weet te geven (kreeg er een mail over)... Ik wil hier echt niet op afgewezen worden...![]()
![]()
Met een IQ hoger dan 70 word je sowieso afgewezen bij call centers volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook nog eens een keer een IQtest voor moeten doen.
Dat zal dan het probleem geweest zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Met een IQ hoger dan 70 word je sowieso afgewezen bij call centers volgens mij.
Klopt!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Met een IQ hoger dan 70 word je sowieso afgewezen bij call centers volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |