Het zou een signaal naar de wereld moeten zijn dat we verkeerd bezig zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je zegt het al, het Rode Kruis, de VN, Amnesty, ieder goed doel zit er en doet z'n ding.
Maar verder verandert er voor de Palestijnen dankzij deze oorlog niets ten goede, helemaal niets.
Het zou een signaal aan ze moeten zijn dat ze eens van hun ineffectieve leiders af moeten.
Laat maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Karrs het volgende:
[..]ik snap ff niet waar je heen wilt.
x2quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Karrs het volgende:
(ff tussendoor. Dit is een stuk prettiger discussiëren dan eerder op de dag.)
Wat bedoel je nou, de huidige situatie van Gaza in het algemeen, of de oorlog van de afgelopen drie weken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze worden in een hoekje gedwongen tot een sterker land en dan zeggen het is hun eigen schuld ?
Hoezo is dat Nederlands ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet cru, meer typisch Nederlands.
Maar wat wil je dan dat we doen? We, als zijnde de rest van de wereld?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zou een signaal naar de wereld moeten zijn dat we verkeerd bezig zijn
Nee hiermee zeg je dat Israël totaal niks fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, de huidige situatie van Gaza in het algemeen, of de oorlog van de afgelopen drie weken?
Beide is inderdaad hun eigen schuld, grof gezegd. Maar die discussie heeft niet zoveel zin denk ik. Dit conflict heeft niets opgelost, behalve dat er enorm veel mensen dood zijn en dat Hamas en andere terreurgroepen een enorm pak op hun donder hebben gehad.
Hoe kom je daar nou bij? Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hiermee zeg je dat Israël totaal niks fout heeft gedaan.
Naja, meer de mentaliteit in een land waar alles in principe goed is.quote:
Ja en dat is een probleem. Dat als het hier niet om de hoek is of als er geen Nederlanders bij betrokken zijn we er ons eigenlijk niet druk om hoeven te maken. Als die mentaliteit zou veranderen zouden we dingen kunnen veranderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan dat we doen? We, als zijnde de rest van de wereld?
Nog zo'n cru-e opmerking: het is eigenlijk ons conflict niet...
Dan moet de VS ook stoppen met munitie sturen naar Israel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan dat we doen? We, als zijnde de rest van de wereld?
Nog zo'n cru-e opmerking: het is eigenlijk ons conflict niet...
Nja als eerste moeten de Palestijnen dus iets aan hun 'leiders'doen. Je zegt niet dat zowel de Palestijnen als Israël dingen moeten veranderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Dat zeg ik helemaal niet.
Dus dat ! En wij moeten wij niet zo de kont kussen van de VSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan moet de VS ook stoppen met munitie sturen naar Israel.
Dat laatste moeten wij wel degelijk, al moeten we baffen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat ! En wij moeten wij niet zo de kont kussen van de VS
Pfff omdat we anders niks voorstellen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste moeten wij wel degelijk, al moeten we baffen.
Als Israël en de VS contracten hebben voor levering, dan zou ik niet weten waarom dat zou moeten...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan moet de VS ook stoppen met munitie sturen naar Israel.
Jawel toch, ik zei toch dat Israël alle nederzettingen moet opruimen en vervolgens over vrede gaan praten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als eerste moeten de Palestijnen dus iets aan hun 'leiders'doen. Je zegt niet dat zowel de Palestijnen als Israël dingen moeten veranderen
Exactquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff omdat we anders niks voorstellen ?
Dat bedoel ik. Dus het is wel ons conflict.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef sp3c het volgende:
wij sturen zelf ook gewoon munitie naar Israel
"Da's geen oorlog... da's handel!"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus het is wel ons conflict.
Doen we dat echt ?
Uiteraard, de NAVO steunt Israel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus het is wel ons conflict.
Doen we dat echt ?
Wie moet eerst beginnen dan volgens jou ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als Israël en de VS contracten hebben voor levering, dan zou ik niet weten waarom dat zou moeten...
[..]
Jawel toch, ik zei toch dat Israël alle nederzettingen moet opruimen en vervolgens over vrede gaan praten.
Met onze handel steunen wij dus die oorlogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
"Da's geen oorlog... da's handel!"
(Vrij naar een oud mopje, volgens mij zelfs van Sam en Moos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |