Mwoa, bekijk de foto's hier maar eens:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat dan? Pointy knees??
Volgens mij raakte je stiekem opgewonden tijdens het typen van jouw post he? Je gaat zo lang door...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als zijn 16-jarige dochter lekker wordt uitgewoond door een vent van 35 staat hij vast te klappen en te juichen erbij.
NICE! HARDER! NEUK MIJN DOCHTER IN HAAR REEEEEEEEET GODVERR NEUK MIJN SLET VAN EEN DOCHTER!
AAAAAHAAAA TZIJN ALLEMAAL MIETJES AAAAAAAAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAAquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Ringo het volgende:
Haha, kijk die gefeminiseerde halfcastraten hier eens oh en ah roepen, alsof het zo verschrikkelijk is wat die knappe blonde chick heeft gedaan. Teveel in de VIVA gelezen, knulletjes? Jullie plassen zeker ook zittend?
Joh. Als een meisje wordt verkracht, is het de ergste zaak van de wereld, maar bij een jongen is het nice. Altijd zo geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Brum_brum het volgende:
Haha wat een lol. Ik zie zoveel plezier niet snel in een topic waarin een 16 jarig meisje door haar leraar is verkracht.
Ze zijn in elk geval consequent, beter dan de geile pubertjes die hier geen problemen mee hebben, maar als het een mannelijke docent was geweest hem aan zijn ballen hadden willen opknopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Ringo het volgende:
Haha, kijk die gefeminiseerde halfcastraten hier eens oh en ah roepen, alsof het zo verschrikkelijk is wat die knappe blonde chick heeft gedaan. Teveel in de VIVA gelezen, knulletjes? Jullie plassen zeker ook zittend?
Dubbele standaard inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval consequent, beter dan de geile pubertjes die hier geen problemen mee hebben, maar als het een mannelijke docent was geweest hem aan zijn ballen hadden willen opknopen.
Zeg maar niet te hard, anders komt de feministenbrigade nog langs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:05 schreef Individual het volgende:
Oh nee dubbele standaard! Mannen en vrouwen zijn toch precies hetzelfde?
Fok wansmaak weer. Zet er maar echt een lekker wijf naast. Doutzen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat dan? Pointy knees??
Hier trek ik me zo op afquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als zijn 16-jarige dochter lekker wordt uitgewoond door een vent van 35 staat hij vast te klappen en te juichen erbij.
NICE! HARDER! NEUK MIJN DOCHTER IN HAAR REEEEEEEEET GODVERR NEUK MIJN SLET VAN EEN DOCHTER!
Mannen en vrouwen zijn biologisch anders en gaan dus inderdaad anders met hun seksualiteit om. En ja misschien is het nog best wel te rechtvaardigen dat je op basis daarvan andere regels opstelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:05 schreef Individual het volgende:
Oh nee dubbele standaard! Mannen en vrouwen zijn toch precies hetzelfde?
Misbruik is natuurlijk nooit goed, maar die definitie wordt ook wel misbruikt. Als puber had ik geen problemen gehad met 'misbruik' door de docente in de OP. Hoe het allemaal is gebeurd is moeilijk vast te stellen, maar als het vrije wil was dan wordt nog steeds de definitie misbruik misbruikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:58 schreef SpecialK het volgende:
Maar daaruit volgt niet per se dat iedereen van elke leeftijd in elke positie jongens maar mag lopen misbruiken en dat dat "nice" is en dat die persoon vrijgelaten moet worden en dat die jongens niet zo moeten zeiken. Dat is echt een totale non-sequitur.[/b].
Met dezelfde regels voor iedereen ga je tegen de biologische verschillen in en dat zal voor niemand comfortabel zijn.quote:Als we al andere regels gaan opstellen op basis van geslacht (en ik kan me niet voorstellen dat we dat in deze samenleving gaan willen maar ok als...) dan zullen de regels hooguit subtiel anders zijn dan nu. Niet die smerige free-for-all waar half fok! zich hier koortsachtig op af lijkt te trekken.
Nee, maar als je andere regels gaat hanteren voor mannen en vrouwen op basis van ''biologie'', zet je ook de deur weer open voor het herzien van andere dogmatische regels. Dan valt voor veel feministische stokpaardjes namelijk ook de grond onder hun voeten weg. (het forceren van vrouwenquota in de ICT sector bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Individual het volgende:
Met dezelfde regels voor iedereen ga je tegen de biologische verschillen in en dat zal voor niemand comfortabel zijn.
Verkrachting is gewoon verkrachting hoor, of het nu een man is die slachtoffer is of een vrouw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Individual het volgende:
Met dezelfde regels voor iedereen ga je tegen de biologische verschillen in en dat zal voor niemand comfortabel zijn.
1. Het lijkt niet zozeer vrije wil te zijn als je het bericht leest. Er lijkt psychologische dwang toe te zijn gepast en de jongens hebben blijkbaar dingen moeten doen waar ze het moeilijk mee hadden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Misbruik is natuurlijk nooit goed, maar die definitie wordt ook wel misbruikt. Als puber had ik geen problemen gehad met 'misbruik' door de docente in de OP. Hoe het allemaal is gebeurd is moeilijk vast te stellen, maar als het vrije wil was dan wordt nog steeds de definitie misbruik misbruikt.
En daarom zijn de regels altijd net even iets strenger zodat bijna ieder kind lang genoeg beschermd wordt ongeacht of ze er al klaar voor zijn of niet.quote:[..]
Dat soort regels zijn er al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:58 schreef SpecialK het volgende:
Als we al andere regels gaan opstellen op basis van geslacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |