Wtf dat been.. hoeveel heeft hij haar getraptquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
kloothommel heeft zijn best gedaan...
All a matter of time voordat beiden alsnog in de UFC komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef THEFXR het volgende:
FUCK YOU, DANA
http://www.cagesidechrist(...)o-and-marloes-coenen
Kan je hier nog op fappen/quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar is dat van Carano een vals geruchtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef THEFXR het volgende:
FUCK YOU, DANA
http://www.cagesidechrist(...)o-and-marloes-coenen
ja, ze hebben ook geen vrouwendivisiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat van Carano een vals gerucht
Overigens heeft niemand minder dan 'Dog the Bounty Hunter' een ultimatum aan 'War Machine' gesteld. Geef jezelf over of ik kom je pakken!quote:Gina Carano to Bellator? C'mon, son.
Today's big announcement from the Viacom-owned mixed martial arts (MMA) promotion is that feared middleweight striker Melvin "No Mercy" Manhoef will battle Doug "The Rhino" Marshall in the main event of Bellator 125 on Fri., Sept. 19, 2014, from inside SaveMart Center in Fresno, Calif., live on Spike TV.
zuchtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
JBJ geblesseerd, gevecht wordt verplaatst.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:20 schreef THEFXR het volgende:
Jones injured!
http://instagram.com/p/rH9CJwMDNc/?modal=true
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een klootzak.quote:My injuries include 18 broken bones around my eyes, my nose is broken in 2 places, I am missing teeth and several more are broken. I unable to chew, or see out of my left eye. My speach is slurred from my swelling and lack of teeth. I have a fractured rib and severely ruptured liver from a kick to my side. My leg is so badly injured I have not been able to walk on my own. I also attained several lesions from a knife he got from my kitchen. He pushed the knife into me in some areas such as my hand, ear, and head. He also sawed much of my hair off of the handle and continued to threaten me with the blade. I believed I was going to die.
Die watje is gewoon aan het ducken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
JBJ geblesseerd, gevecht wordt verplaatst.
Hier kom je niet mee weg als je temporary insanity wil doen.. want opeen gegeven moment kom je daar wel uit, dan krijg je dit allemaal niet voor elkaar. Die gast gaat voor een lange tijd zitten. Las net dat er 7 arrest warrants uitstaan op zijn naamquote:
Ik zie hem nog wel in staat om er zelf een einde aan te maken. Instabiel als de pest die vent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier kom je niet mee weg als je temporary insanity wil doen.. want opeen gegeven moment kom je daar wel uit, dan krijg je dit allemaal niet voor elkaar. Die gast gaat voor een lange tijd zitten. Las net dat er 7 arrest warrants uitstaan op zijn naam
Scheelt weer belasting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel in staat om er zelf een einde aan te maken. Instabiel als de pest die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |