Op de dag dat Feliciano zich al dan niet schuldig/ongerust voelde ging zoeken waren er toch geen autoriteiten bij betrokken! Ik voel bij die man nattigheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks opmerkelijks aan. En Feliciano wou dat ook meteen al. Het is eerder opmerkelijk dat de autoriteiten het NIET wilden.
En dan de mobiel weer terug heeft gedaan en de rugzak achtergelaten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Grijzemassa het volgende:
Kan het zijn dat de alarmoproepen op 11 april gedaan zijn doordat iemand die de telefoon vond of in bezit had, dus niet Kris of Lisanne, de herhaaltoets heeft gebruikt? Om te zien wat het laatst gebelde nummer was?
Niet uit te sluiten maar moeilijk te zeggen zonder meer informatie over de telefoons.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Grijzemassa het volgende:
Kan het zijn dat de alarmoproepen op 11 april gedaan zijn doordat iemand die de telefoon vond of in bezit had, dus niet Kris of Lisanne, de herhaaltoets heeft gebruikt? Om te zien wat het laatst gebelde nummer was?
Link? Die heb ik gemist in het elk geval.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Dat zou Kris dan geweest moeten zijn want met haar iPhone is om 16:30 gebeld
Niemand weet toch wat er gebeurd is, anders was het al opgelost. Alle scenario's komen hier voorbij, de een logischer dan de ander. Ik zeg dit alleen omdat ik de foto zie en de schoenen niet op elkaar vind lijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En toen is dat ding zelf maar de jungle ingewandeld? Of een creepy dader is "even" naar het logeeradres van Kris en Lisanne gegaan en heeft daar de schoenen van Kris opgehaald, is het pokke-eind weer terug gewandeld en heeft die schoenen (of iig 1) in de jungle geelgd als dwaalspoor?
Ja, vast..
Niet in een bepaald scenario geloven of je dochters schoen(en) al dan niet herkennen is niet direct helemaal hetzelfde he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Flauw antwoord: de ouders twijfelen er ook niet aan dat ze hebben kunnen verdwalen
Normaal antwoord: omdat velen de overeenkomst tussen de gevonden schoenen niet zien met de schoenen die Kris op de laatste foto draagt. Dat roept vragen op bij sommige. Op zich niet gek toch?
Over het nut van deze discussie kunnen de meningen verschillen uiteraard.
Waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Op de dag dat Feliciano zich al dan niet schuldig/ongerust voelde ging zoeken waren er toch geen autoriteiten bij betrokken! Ik voel bij die man nattigheid.
Ben hem ook aan t kijken, interessant en eng. Wil niet spoileren, maar hij maakt bepaalde dingen mee die ook bij K+L een rol kunnen spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Over films gesproken. Ik ga nu deze kijken.
Miracles is a series of epic tales of survival. Each episode features a remarkable story of someone's fight against the elements, time and death. The environments are extreme, with 'mother nature' at her most unforgiving. The one thing that all the central characters have in common is that they should have died. Was it fitness, luck, co-incidence or a miracle that saved them? The series will investigate the physiology of the individuals involved, the mental strength of those survivors and the changes in their environment in a scientific analysis of the circumstances of their survival.
This episode tells the incredible survival story of Hayden Adcock, a backpacker traveling in Laos who becomes hopelessly lost in the jungle during a huge cyclone and the efforts of Australian embassy staff in Laos and local villagers to find him.
Was hier eerder gepost. Lijkt me toch interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
Zegt men in de uitzending van EenVandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Link? Die heb ik gemist in het elk geval.
Eens. Ik persoonlijk zie nergens een concrete aanwijzing voor een misdaad (noch verkrachting, noch moord, noch verkrachting en moord, laat staan de nog veel bizardere dingen). Uit te sluiten valt het uiteraard (nog) niet, maar de concrete aanwijzingen ervoor ontbreken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:06 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Het enige probleem met dat hele verkrachterscenario, is dat er totaal geen aanwijzing voor bestaat. Het is niet uit te sluiten, maar op dit moment ook helemaal niet aannemelijk. Ik snap ook niet dat je er zo aan vast blijft houden. Het is toch veel plausibeler dat een combinatie van ongeluk/verdwaling/verkeerde beslissingen die meiden fataal is geworden? Dat zijn nou juist dé factoren die 99 van de 100 keer een rol spelen bij dood in de jungle.
Daarom ben ik nou zo voorstander om het simpel te houden. Het meest waarschijnlijke is vaak het juiste, tenzij anders bewezen. Als je zo ver blijft zoeken, kom je nog uit op ontvoering door aliens. Ik weet, nogal gechargeerd gezegd, maar dat misdrijfgedoe werkt mijns inziens nogal vervuilend voor de theorievorming.
OK, dan heb ik het verkeerd verstaan. Maar toch geloof ik nog steeds niet dat die camera een GPS in zich had.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Letterlijk zegt de voiceover dit "Uit de digitale camera, die is onderzocht door het NFI, kan de exacte locatie worden teruggevonden"
Ik mis nog slangebeet, of een andere beet. Schorpioen oid, geen idee wat daar allemaal leeft. die rivier heet toch culubre vanwege veel giftige slangen? Of verzin ik dat? Ergens zit een hersencel die dat ergens gehoord heeft.quote:
Nee, dan zouden er sporen zijn geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Een aantal motorcrosser zijn tegengekomen
Ik ook niet. Anders zouden ze ook die locatie van de 90 foto's naar boven moeten kunnen halen lijkt me.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het verkeerd verstaan. Maar toch geloof ik nog steeds niet dat die camera een GPS in zich had.
Geen enkele reden voor "nattigheid" vooralsnog. Hij was ongerust, wilde gaan zoekten, klopte bij SINEPROC aan, zei dat het dringend was etc. Maar de baas van SINEPROC wilde niet dat er gezocht ging worden voor hij aanwezig was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Op de dag dat Feliciano zich al dan niet schuldig/ongerust voelde ging zoeken waren er toch geen autoriteiten bij betrokken! Ik voel bij die man nattigheid.
Ja, klopt, dat behoort ook tot de mogelijkheden. Maar welk noodgeval er ook was - het was in elk geval niet een dodelijk en blijvend noodgeval. Anders zouden ze immers nooit in staat zijn geweest nog zoveel verder langs die rivier zijn gekomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik mis nog slangebeet, of een andere beet. Schorpioen oid, geen idee wat daar allemaal leeft. die rivier heet toch culubre vanwege veel giftige slangen? Of verzin ik dat? Ergens zit een hersencel die dat ergens gehoord heeft.
Tja, als daar natuurlijk iets loopt dat 1 van hen gebeten heeft, dan heeft een eventueel vergif misschien wel 1 van de meiden al gauw verdoofd en 'uitgeschakeld'.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik mis nog slangebeet, of een andere beet. Schorpioen oid, geen idee wat daar allemaal leeft. die rivier heet toch culubre vanwege veel giftige slangen? Of verzin ik dat? Ergens zit een hersencel die dat ergens gehoord heeft.
Mag het een béétje waarschijnlijk en logisch blijven? Zolang de ouders van Kris niet piepen dat de gevonden schoen niet van Kris is, ga ik er gewoon vanuit dat die wel van Kris is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Niemand weet toch wat er gebeurd is, anders was het al opgelost. Alle scenario's komen hier voorbij, de een logischer dan de ander. Ik zeg dit alleen omdat ik de foto zie en de schoenen niet op elkaar vind lijken.
Slang is in het Spaans serpiente. Maar je bent warm, want colubridae is de familie van de gladde slangen in het Latijns.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat heel vaak de toeristen niet komen opdagen voor een trip. Dus waarom ben je als gids dan ongerust en ga je overleggen met autoriteiten. Als ik ongerust ben stop ik niet totdat deze verdwijnt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen enkele reden voor "nattigheid" vooralsnog. Hij was ongerust, wilde gaan zoekten, klopte bij SINEPROC aan, zei dat het dringend was etc. Maar de baas van SINEPROC wilde niet dat er gezocht ging worden voor hij aanwezig was.
Al zou het niet haar schoen zijn, zou dat alles veranderen? Scenario's wijzigen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag het een béétje waarschijnlijk en logisch blijven? Zolang de ouders van Kris niet piepen dat de gevonden schoen niet van Kris is, ga ik er gewoon vanuit dat die wel van Kris is.
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Dan heeft roepen naar elkaar ook weinig zin, net als vallen en bewusteloos raken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als daar natuurlijk iets loopt dat 1 van hen gebeten heeft, dan heeft een eventueel vergif misschien wel 1 van de meiden al gauw verdoofd en 'uitgeschakeld'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |