abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143140376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niks opmerkelijks aan. En Feliciano wou dat ook meteen al. Het is eerder opmerkelijk dat de autoriteiten het NIET wilden.
Op de dag dat Feliciano zich al dan niet schuldig/ongerust voelde ging zoeken waren er toch geen autoriteiten bij betrokken! Ik voel bij die man nattigheid.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:20:17 #252
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_143140381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Grijzemassa het volgende:
Kan het zijn dat de alarmoproepen op 11 april gedaan zijn doordat iemand die de telefoon vond of in bezit had, dus niet Kris of Lisanne, de herhaaltoets heeft gebruikt? Om te zien wat het laatst gebelde nummer was?
En dan de mobiel weer terug heeft gedaan en de rugzak achtergelaten.

Misschien zat er zelfs wel een code op.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_143140384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Grijzemassa het volgende:
Kan het zijn dat de alarmoproepen op 11 april gedaan zijn doordat iemand die de telefoon vond of in bezit had, dus niet Kris of Lisanne, de herhaaltoets heeft gebruikt? Om te zien wat het laatst gebelde nummer was?
Niet uit te sluiten maar moeilijk te zeggen zonder meer informatie over de telefoons.
Waren de telefoons bijvoorbeeld beveiligd met een code-slot. Zo ja, volgens mij heb je zonder die code dan geen toegang tot een herhaal-functie en kan je enkel een noodoproep doen.
pi_143140392
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Dat zou Kris dan geweest moeten zijn want met haar iPhone is om 16:30 gebeld
Link? Die heb ik gemist in het elk geval.
pi_143140415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Goede opsomming
Een aantal motorcrosser zijn tegengekomen
pi_143140436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En toen is dat ding zelf maar de jungle ingewandeld? Of een creepy dader is "even" naar het logeeradres van Kris en Lisanne gegaan en heeft daar de schoenen van Kris opgehaald, is het pokke-eind weer terug gewandeld en heeft die schoenen (of iig 1) in de jungle geelgd als dwaalspoor?

Ja, vast..
Niemand weet toch wat er gebeurd is, anders was het al opgelost. Alle scenario's komen hier voorbij, de een logischer dan de ander. Ik zeg dit alleen omdat ik de foto zie en de schoenen niet op elkaar vind lijken.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:21:16 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143140448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Flauw antwoord: de ouders twijfelen er ook niet aan dat ze hebben kunnen verdwalen

Normaal antwoord: omdat velen de overeenkomst tussen de gevonden schoenen niet zien met de schoenen die Kris op de laatste foto draagt. Dat roept vragen op bij sommige. Op zich niet gek toch?

Over het nut van deze discussie kunnen de meningen verschillen uiteraard.
Niet in een bepaald scenario geloven of je dochters schoen(en) al dan niet herkennen is niet direct helemaal hetzelfde he?

Enige wat nog mogelijk zou kunnen zijn, is dat deze schoen niet van Kris is maar dat ook een schoen die wel van Kris is, is gevonden en dat die andere per abuis ook gekiekt is en dat de foto van de verkeerde schoen naar de media gelekt is. Al lijkt me dat niet erg waarschijnlijk (hoewel deze vermissingszaak wel van rare dingen/ gerectificeerde gegevens aan elkaar hangt).

Maar ook dan zou ik het enigszins vreemd vinden (tenzij ze het wel aan de onderzoekers hebben laten weten en niet aan de media) dat de ouders er niets over zeggen, maar in dat eerdere EenVandaag interview wel reppen over "we hebben nu niks te begraven behalve etc"
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143140473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef theavenger_ep het volgende:

[..]

Op de dag dat Feliciano zich al dan niet schuldig/ongerust voelde ging zoeken waren er toch geen autoriteiten bij betrokken! Ik voel bij die man nattigheid.
Waarom?
pi_143140523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Waarom?
intuitie
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:22:36 #260
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143140551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Over films gesproken. Ik ga nu deze kijken.

Miracles is a series of epic tales of survival. Each episode features a remarkable story of someone's fight against the elements, time and death. The environments are extreme, with 'mother nature' at her most unforgiving. The one thing that all the central characters have in common is that they should have died. Was it fitness, luck, co-incidence or a miracle that saved them? The series will investigate the physiology of the individuals involved, the mental strength of those survivors and the changes in their environment in a scientific analysis of the circumstances of their survival.
This episode tells the incredible survival story of Hayden Adcock, a backpacker traveling in Laos who becomes hopelessly lost in the jungle during a huge cyclone and the efforts of Australian embassy staff in Laos and local villagers to find him.

Was hier eerder gepost. Lijkt me toch interessant.

Ben hem ook aan t kijken, interessant en eng. Wil niet spoileren, maar hij maakt bepaalde dingen mee die ook bij K+L een rol kunnen spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143140643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Link? Die heb ik gemist in het elk geval.
Zegt men in de uitzending van EenVandaag.
http://www.npo.nl/eenvandaag/04-08-2014/AT_2015455
1e oproep gedaan om 16:30 met de telefoon van Kris.

Tijdstip van 1e noodoproep wat gister naar buiten kwam zou tusen 15:00 - 16:00 uur zijn.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:24:52 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143140693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:06 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Het enige probleem met dat hele verkrachterscenario, is dat er totaal geen aanwijzing voor bestaat. Het is niet uit te sluiten, maar op dit moment ook helemaal niet aannemelijk. Ik snap ook niet dat je er zo aan vast blijft houden. Het is toch veel plausibeler dat een combinatie van ongeluk/verdwaling/verkeerde beslissingen die meiden fataal is geworden? Dat zijn nou juist dé factoren die 99 van de 100 keer een rol spelen bij dood in de jungle.

Daarom ben ik nou zo voorstander om het simpel te houden. Het meest waarschijnlijke is vaak het juiste, tenzij anders bewezen. Als je zo ver blijft zoeken, kom je nog uit op ontvoering door aliens. Ik weet, nogal gechargeerd gezegd, maar dat misdrijfgedoe werkt mijns inziens nogal vervuilend voor de theorievorming.
Eens. Ik persoonlijk zie nergens een concrete aanwijzing voor een misdaad (noch verkrachting, noch moord, noch verkrachting en moord, laat staan de nog veel bizardere dingen). Uit te sluiten valt het uiteraard (nog) niet, maar de concrete aanwijzingen ervoor ontbreken.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:25:02 #263
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143140701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Letterlijk zegt de voiceover dit "Uit de digitale camera, die is onderzocht door het NFI, kan de exacte locatie worden teruggevonden"
OK, dan heb ik het verkeerd verstaan. Maar toch geloof ik nog steeds niet dat die camera een GPS in zich had.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:25:06 #264
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143140704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Goede opsomming
Ik mis nog slangebeet, of een andere beet. Schorpioen oid, geen idee wat daar allemaal leeft. die rivier heet toch culubre vanwege veel giftige slangen? Of verzin ik dat? Ergens zit een hersencel die dat ergens gehoord heeft.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:26:27 #265
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143140792
quote:

[..]

Een aantal motorcrosser zijn tegengekomen
Nee, dan zouden er sporen zijn geweest 8)7
pi_143140875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

OK, dan heb ik het verkeerd verstaan. Maar toch geloof ik nog steeds niet dat die camera een GPS in zich had.
Ik ook niet. Anders zouden ze ook die locatie van de 90 foto's naar boven moeten kunnen halen lijkt me.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:27:57 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143140878
quote:

[..]

Geen enkele reden voor "nattigheid" vooralsnog. Hij was ongerust, wilde gaan zoekten, klopte bij SINEPROC aan, zei dat het dringend was etc. Maar de baas van SINEPROC wilde niet dat er gezocht ging worden voor hij aanwezig was.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:28:52 #268
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143140939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Ik mis nog slangebeet, of een andere beet. Schorpioen oid, geen idee wat daar allemaal leeft. die rivier heet toch culubre vanwege veel giftige slangen? Of verzin ik dat? Ergens zit een hersencel die dat ergens gehoord heeft.
Ja, klopt, dat behoort ook tot de mogelijkheden. Maar welk noodgeval er ook was - het was in elk geval niet een dodelijk en blijvend noodgeval. Anders zouden ze immers nooit in staat zijn geweest nog zoveel verder langs die rivier zijn gekomen.
pi_143140950
quote:

[..]

Tja, als daar natuurlijk iets loopt dat 1 van hen gebeten heeft, dan heeft een eventueel vergif misschien wel 1 van de meiden al gauw verdoofd en 'uitgeschakeld'.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:30:54 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143141048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Niemand weet toch wat er gebeurd is, anders was het al opgelost. Alle scenario's komen hier voorbij, de een logischer dan de ander. Ik zeg dit alleen omdat ik de foto zie en de schoenen niet op elkaar vind lijken.
Mag het een béétje waarschijnlijk en logisch blijven? Zolang de ouders van Kris niet piepen dat de gevonden schoen niet van Kris is, ga ik er gewoon vanuit dat die wel van Kris is.
pi_143141107
quote:

[..]

Slang is in het Spaans serpiente. Maar je bent warm, want colubridae is de familie van de gladde slangen in het Latijns.
pi_143141113
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen enkele reden voor "nattigheid" vooralsnog. Hij was ongerust, wilde gaan zoekten, klopte bij SINEPROC aan, zei dat het dringend was etc. Maar de baas van SINEPROC wilde niet dat er gezocht ging worden voor hij aanwezig was.
Ik heb ergens gelezen dat heel vaak de toeristen niet komen opdagen voor een trip. Dus waarom ben je als gids dan ongerust en ga je overleggen met autoriteiten. Als ik ongerust ben stop ik niet totdat deze verdwijnt!
pi_143141115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mag het een béétje waarschijnlijk en logisch blijven? Zolang de ouders van Kris niet piepen dat de gevonden schoen niet van Kris is, ga ik er gewoon vanuit dat die wel van Kris is.
Al zou het niet haar schoen zijn, zou dat alles veranderen? Scenario's wijzigen?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:32:00 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143141123
quote:

[..]

Nee, dat klopt.
pi_143141157
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, als daar natuurlijk iets loopt dat 1 van hen gebeten heeft, dan heeft een eventueel vergif misschien wel 1 van de meiden al gauw verdoofd en 'uitgeschakeld'.
Dan heeft roepen naar elkaar ook weinig zin, net als vallen en bewusteloos raken.

Maar terug naar het begin:

- 14:00 - 1e quebrada - happy, alles ok
- 15:00 - nu zouden ze om moeten keren om terug te komen voor het donker
- 15:00-16:00 - eerste noodoproep
- 16:30 - tweede noodoproep

Wat is er gebeurd dat ze zijn gaan bellen?

- ongeluk (gevallen, gestruikeld, enkel verzwikt)
- beet (spin, slang, teek, aap, schorpioen)
- pad/weg kwijt
- elkaar kwijt
- de dorpsverkrachter tegengekomen

Andere mogelijkheden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')