bronquote:Imitatoren van sterren als Adele en Michael Jackson krijgen een podium op SBS 6. De zender komt met een nieuwe talentenjacht waarin wordt gezocht naar de beste imitatoren van artiesten en bands. Dat heeft producent Talpa laten weten. Er wordt hard gezocht naar kandidaten. “Heb jij een fantastische Adele in huis of ben je de vergeten André Hazes, dan zoeken we jou! Of speelt jouw band de beste Beatles covers en wil je dit heel Nederland laten horen, geef je dan op.”
Tijdens het programma mag de kijker live – tijdens de optredens – zijn allesbeslissende oordeel vellen. “Er is dus geen vakjury. Overleeft de act de eerste ronde? Dan levert je dat gegarandeerd een mooie geldprijs op.”
De nummers één, twee en drie krijgen daar nog eens een flink bedrag boven op, aldus Talpa. “Klinkt dit je als muziek in de oren? Mail ons en leg uit wie je na wil doen.”
Nou, echt welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:28 schreef Arcee het volgende:
Leuker dan die normale talentenjachten iig.
Hij wil wel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:29 schreef Deetch het volgende:
Gaat Henny Huisman het presenteren? Anders kijk ik niet hoor.
En dus nog een remake bij SBS.quote:Henny Huisman wil nieuwe SBS 6-show presenteren
Henny Huisman zou het gepast vinden als hij de nieuwe Soundmixshow-achtige talentenjacht van SBS 6 mag presenteren. Dat heeft de presentator laten weten op Radio 538. SBS 6 komt met een show waarin de beste imitatoren van bekende artiesten en bands worden gezocht. Het klinkt als Huismans vroegere programma. “Dat kun je zeggen, ja. Het zou ontzettend leuk zijn en ook wel op zijn plaats eigenlijk dat ik dat zou presenteren, maar je weet het nooit“, vertelt hij.
Huisman is er nog niet voor gevraagd. “Ik weet helemaal nergens van. Nou, dat is ongelooflijk nieuws. Ik weet van niets. Het zou wel leuk zijn, was het maar waar.”
Vandaag is Huisman druk met een persdag voor de SBS 6-show Surprise Surprise. “Gisteren hadden we de fotosessies en vandaag zijn allemaal interviews, bijvoorbeeld voor Veronica Magazine, de Avrobode en TROS Kompas. Dat vind ik heerlijk.”
“Die aandacht is verslavend. Dat vind ik wel, ja. Niet aandacht voor rare dingen, maar voor je programma. Als je zo’n programma maakt, wil je dat veel mensen kijken en dus genereren we aandacht via interviews.”
Surprise Surprise is ook een remake van een programma van Huisman. Waar hij in De Surprise Show de centrale presentator was, zal hij nu alleen reportages draaien. Do wordt de host van de show die eind augustus begint.
Bron
http://www.sbs6.nl/programmas/the-winner-takes-it-all/quote:Klink jij als Sting? Denkt iedereen dat Beyonce zingt als jij uithaalt? Danst de hele buurt de moonwalk als jij een nummer van Michael Jackson zingt? Dan zijn we op zoek naar jou!
Voor het nieuwe muziekprogramma The Winner Takes it All zoeken wij zangers en zangeressen die klinken als een beroemde (inter)nationale artiest. En let op, het gaat niet om je looks, maar om je stem. Je hoeft er dus niet zo uit te zien, als je maar zo klinkt.
Tijdens jouw optreden in het programma word je live door de kijker beoordeeld. De winnaar komt een ronde verder en verdient geld. Hoe verder je komt, hoe meer geld je verdient.
idd jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
hij klinkt als jan smit![]()
beter dan de beyonces
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |