abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143127581
quote:
Imitatoren van sterren als Adele en Michael Jackson krijgen een podium op SBS 6. De zender komt met een nieuwe talentenjacht waarin wordt gezocht naar de beste imitatoren van artiesten en bands. Dat heeft producent Talpa laten weten. Er wordt hard gezocht naar kandidaten. “Heb jij een fantastische Adele in huis of ben je de vergeten André Hazes, dan zoeken we jou! Of speelt jouw band de beste Beatles covers en wil je dit heel Nederland laten horen, geef je dan op.”

Tijdens het programma mag de kijker live – tijdens de optredens – zijn allesbeslissende oordeel vellen. “Er is dus geen vakjury. Overleeft de act de eerste ronde? Dan levert je dat gegarandeerd een mooie geldprijs op.”

De nummers één, twee en drie krijgen daar nog eens een flink bedrag boven op, aldus Talpa. “Klinkt dit je als muziek in de oren? Mail ons en leg uit wie je na wil doen.”
bron

Nou leuk en origineel hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2014 @ 16:28:12 #2
862 Arcee
Look closer
pi_143127775
Leuker dan die normale talentenjachten iig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_143127809
Gaat Henny Huisman het presenteren? Anders kijk ik niet hoor.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 16:31:51 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_143127902
Nou hoe heette dat vroeger ook alweer :+

Oh ja de soundmixshow.

Alleen mag je nu sms'en en SBS6 cashen zo te zien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:31:57 #5
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_143127909
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:28 schreef Arcee het volgende:
Leuker dan die normale talentenjachten iig.
Nou, echt wel :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 02:17:25 #6
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_143188642
Wat een nostalgie... na de Playbackshow kwam de Soundmix show, met in de jury Barry (gewoon doorgaan) Stevens en Jacques D'Ancona en nog een een of ander raar creatuur.

Maar of het nog wel van deze tijd is?

In elk geval wordt je dan niet afgerekend op dat je de originele artiest klakkeloos kopieert (want dat is de bedoeling).

Hmm, altijd al eens willen meedoen als Youssou 'n Dour... maar zonder een goede Neneh Cherry adept zal het weinig worden met seven seconds. :{
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:34:15 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_143191332
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:29 schreef Deetch het volgende:
Gaat Henny Huisman het presenteren? Anders kijk ik niet hoor.
Hij wil wel ja ;)
quote:
Henny Huisman wil nieuwe SBS 6-show presenteren
Henny Huisman zou het gepast vinden als hij de nieuwe Soundmixshow-achtige talentenjacht van SBS 6 mag presenteren. Dat heeft de presentator laten weten op Radio 538. SBS 6 komt met een show waarin de beste imitatoren van bekende artiesten en bands worden gezocht. Het klinkt als Huismans vroegere programma. “Dat kun je zeggen, ja. Het zou ontzettend leuk zijn en ook wel op zijn plaats eigenlijk dat ik dat zou presenteren, maar je weet het nooit“, vertelt hij.

Huisman is er nog niet voor gevraagd. “Ik weet helemaal nergens van. Nou, dat is ongelooflijk nieuws. Ik weet van niets. Het zou wel leuk zijn, was het maar waar.”

Vandaag is Huisman druk met een persdag voor de SBS 6-show Surprise Surprise. “Gisteren hadden we de fotosessies en vandaag zijn allemaal interviews, bijvoorbeeld voor Veronica Magazine, de Avrobode en TROS Kompas. Dat vind ik heerlijk.”

“Die aandacht is verslavend. Dat vind ik wel, ja. Niet aandacht voor rare dingen, maar voor je programma. Als je zo’n programma maakt, wil je dat veel mensen kijken en dus genereren we aandacht via interviews.”

Surprise Surprise is ook een remake van een programma van Huisman. Waar hij in De Surprise Show de centrale presentator was, zal hij nu alleen reportages draaien. Do wordt de host van de show die eind augustus begint.
Bron
En dus nog een remake bij SBS.
niet zo tof doen
pi_143229999
Lijkt mij een kansrijke formule. Al weer goed gevonden! Maar zeker geen presentatie van Henny Huisman. Aardige oude baas maar laat dit door een gave, jong meid presenteren a.j.b.!
Overigens blijf ik weer ieder jaar in ons kikkerlandje de resultaten van onze talentenjachten in ons kikkerlandje weer onvoorstelbaar boeiend en verrassend vinden. Onvoorstelbaar hoeveel talent er schuil gaat in ons volk. Ik vind daarom al de diverse talenten shows geweldig en laat daarvoor alle films op de vrijdagavonden schieten.
pi_143368579
Eens met Willem16. Nederland is wel weer klaar voor een Soundmixshow. Al heb ik het idee dat t ook wel weer te is, na My name is...
pi_143860786
Beau presenteert ook The Winner Takes It All
Beau van Erven Dorens praat het nieuwe tv-programma The Winner Takes It All aan elkaar. In de show van SBS6 wordt gezocht naar Nederlanders die de zang van een bekende zanger of zangeres perfect kunnen imiteren, is maandagavond bekendgemaakt in Shownieuws.

Van Erven Dorens maakt voor de zender ook al twee nieuwe reisprogramma's: De Vliegende Hollanders, waarin hij met acteur Mark van Eeuwen al vliegend op zoek gaat naar avontuur, en 't Is Hier Fantasties. Hij tekent ook voor de presentatie van Popster!, een talentenjacht voor poppenspelers.
pi_146411886
Vanaf volgende week zaterdag op SBS6 *O*

quote:
Klink jij als Sting? Denkt iedereen dat Beyonce zingt als jij uithaalt? Danst de hele buurt de moonwalk als jij een nummer van Michael Jackson zingt? Dan zijn we op zoek naar jou!

Voor het nieuwe muziekprogramma The Winner Takes it All zoeken wij zangers en zangeressen die klinken als een beroemde (inter)nationale artiest. En let op, het gaat niet om je looks, maar om je stem. Je hoeft er dus niet zo uit te zien, als je maar zo klinkt.

Tijdens jouw optreden in het programma word je live door de kijker beoordeeld. De winnaar komt een ronde verder en verdient geld. Hoe verder je komt, hoe meer geld je verdient.
http://www.sbs6.nl/programmas/the-winner-takes-it-all/

...Het klinkt eigenlijk wel leuk :D !
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 11:46:52 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_146493662
Ik zag wat voorstukjes en het klonk helemaal niet verkeerd.
niet zo tof doen
pi_146619484
Alleen naast al die originelen in de trailer steekt de Hi-NRG "ik verdrink in de echo" versie van Abba wat vreemd af. Had daar lekker het origineel voor gebruikt.

En ach ja, Beau moet ook weer eens wat te doen hebben.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_146624981

Ik kwam deze afbeelding tegen. Waarmee de eerste oud-deelnemers als zijn gesignaleerd.
Vooraan is namelijk Marloes van Ommen te zien, bekend van The Voice of Holland 2.
Achteraan is ook een oud-deelnemer te zien, maar ik kan de naam ff niet plaatsen. Iemand een idee?
pi_146691640
niemand hier?
Ze smelten de kazen!
pi_146691753
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
niemand hier?
hoi :W
pi_146691947
SBS is weer bezig met een lachband :')
pi_146691997
hij klinkt als jan smit :D
beter dan de beyonces :')
Ze smelten de kazen!
pi_146692039
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
hij klinkt als jan smit :D
beter dan de beyonces :')
idd ja
pi_146692717
Ze drinkt netzoveel :')
pi_146693941
Hij doet Jan Smit wel erg goed na :o
pi_146696453
Kon vandaag helaas niet kijken. Heb ik wat gemist?

Volgende week ff kijken of het wat is.
pi_146704285
Nu al minder kijkers dan Lachen om homevideos :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_146908632
Ik kijk, voor het eerst. Ben benieuwd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_146908671
Stormlooptopic dit :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')