SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Turkish prime minister has repeated several times during his campaign that main opposition Republican People’s Party (CHP) leader Kemal Kılıçdaroğlu is an Alevi, Peoples’ Democratic Party’s (HDP) candidate Selahattin Demirtaş is a Zaza-origin Kurd, and the CHP and other parties’ candidate Ekmeleddin İhsanoğlu is “not even a native” for being born in Egypt, albeit to Turkish parents.
Hij blijft mij verbazen. De brave roedel die achter hem aan lopen ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Erdoğan hangt weer even de nationalist uit voor de stemmen.
http://www.hurriyetdailyn(...)=70043&NewsCatID=338
En volgens mij is hij jaloers op het sektarisme in Syrië.
[..]
Ik voelde mij alleen met dat gevoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh noes, politiek...
Ik zat wat oude foto's te bekijken. Wat was het leven toen lekker simpel.
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh noes, politiek...
Ik zat wat oude foto's te bekijken. Wat was het leven toen lekker simpel.
Vanuit het perspectief van een kind/jongere bedoel ik dan hè...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voelde mij alleen met dat gevoel.
Is het echt zo of lijkt het zo?
Haatzaaien is nou eenmaal zijn credo en een groot deel van het Turkse volk slikt het als zoete baklava.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Erdoğan hangt weer even de nationalist uit voor de stemmen.
http://www.hurriyetdailyn(...)=70043&NewsCatID=338
En volgens mij is hij jaloers op het sektarisme in Syrië.
[..]
Heb het zelfs met 4 jaar geleden. Toen was t beter, simpeler.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een kind/jongere bedoel ik dan hè...
Ik heb ook hongerquote:
Tabi yavrumquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Kun je wat eten voor me maken?![]()
hhhhhhhh gaat ze uitlokken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie bepaalde mensen minder nu Borte hier niet post heheheh
Gr grquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
TM en...? Wie heeft nog meer crush op Borte?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger. Che. Arcadia.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
TM en...? Wie heeft nog meer crush op Borte?
Wtf gebruik je zoietsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
Mijn gezicht is zo rood als ene tomaat momenteel. Mijn neus ging bloeden...
Dermaroller voelt wel irritant aan alsof je pleisters van je huid af trekt. Tranende ogen. ;
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.quote:
Borte kan dat niet hoor... iyiki de yani..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij blijft mij verbazen. De brave roedel die achter hem aan lopen ook.
shit man! trek in pannekoek nuquote:
is ze gestopt>?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
iewwwwquote:
Wanneer kom je langs dan?quote:
Jij kan iedereen oprapen. Oneerlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.
laat ik even met tig naalden over mijn gezicht wrijven om mooi te wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
Mijn gezicht is zo rood als ene tomaat momenteel. Mijn neus ging bloeden...
Dermaroller voelt wel irritant aan alsof je pleisters van je huid af trekt. Tranende ogen. ;
Zou ze niet voor TM gaan? Hij schijnt een lekkerding te zijn. Balkan allez. Master student en ook redelijk bescheiden dacht ik. Als TM nou even eerste stap zet he... wie weet...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte kan dat niet hoor... iyiki de yani..
Zo doen ze dat bij dermatologen ook hoor. Als je littekens etc hebt gaan ze met een naaldje prikken tot je bloed zodat het helingsproces weer opgang komt. Een dermaroller is dan niet zo extreem als dat maar als je het een paar keer per week gebruikt levert het wel het zelfde resultaat op door de collageen boost die je face krijgtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
laat ik even met tig naalden over mijn gezicht wrijven om mooi te worden
vrouwen
zo'n betoog eindigen met de woorden common sense bwueheuehequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo doen ze dat bij dermatologen ook hoor. Als je littekens etc hebt gaan ze met een naaldje prikken tot je bloed zodat het helingsproces weer opgang komt. Een dermaroller is dan niet zo extreem als dat maar als je het een paar keer per week gebruikt levert het wel het zelfde resultaat op door de collageen boost die je face krijgt
Ish gewon common sense.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
zo'n betoog eindigen met de woorden common sense bwueheuehe
heb je problemen aan je huid?
Adres ver..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |