SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Turkish prime minister has repeated several times during his campaign that main opposition Republican People’s Party (CHP) leader Kemal Kılıçdaroğlu is an Alevi, Peoples’ Democratic Party’s (HDP) candidate Selahattin Demirtaş is a Zaza-origin Kurd, and the CHP and other parties’ candidate Ekmeleddin İhsanoğlu is “not even a native” for being born in Egypt, albeit to Turkish parents.
Hij blijft mij verbazen. De brave roedel die achter hem aan lopen ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Erdoğan hangt weer even de nationalist uit voor de stemmen.
http://www.hurriyetdailyn(...)=70043&NewsCatID=338
En volgens mij is hij jaloers op het sektarisme in Syrië.
[..]
Ik voelde mij alleen met dat gevoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh noes, politiek...
Ik zat wat oude foto's te bekijken. Wat was het leven toen lekker simpel.
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh noes, politiek...
Ik zat wat oude foto's te bekijken. Wat was het leven toen lekker simpel.
Vanuit het perspectief van een kind/jongere bedoel ik dan hè...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voelde mij alleen met dat gevoel.
Is het echt zo of lijkt het zo?
Haatzaaien is nou eenmaal zijn credo en een groot deel van het Turkse volk slikt het als zoete baklava.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Erdoğan hangt weer even de nationalist uit voor de stemmen.
http://www.hurriyetdailyn(...)=70043&NewsCatID=338
En volgens mij is hij jaloers op het sektarisme in Syrië.
[..]
Heb het zelfs met 4 jaar geleden. Toen was t beter, simpeler.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een kind/jongere bedoel ik dan hè...
Ik heb ook hongerquote:
Tabi yavrumquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Kun je wat eten voor me maken?![]()
hhhhhhhh gaat ze uitlokken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie bepaalde mensen minder nu Borte hier niet post heheheh
Gr grquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
TM en...? Wie heeft nog meer crush op Borte?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger. Che. Arcadia.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
TM en...? Wie heeft nog meer crush op Borte?
Wtf gebruik je zoietsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
Mijn gezicht is zo rood als ene tomaat momenteel. Mijn neus ging bloeden...
Dermaroller voelt wel irritant aan alsof je pleisters van je huid af trekt. Tranende ogen. ;
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.quote:
Borte kan dat niet hoor... iyiki de yani..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij blijft mij verbazen. De brave roedel die achter hem aan lopen ook.
shit man! trek in pannekoek nuquote:
is ze gestopt>?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
iewwwwquote:
Wanneer kom je langs dan?quote:
Jij kan iedereen oprapen. Oneerlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Allemaal conservatieve mennekes ja. De mannen liggen in ieder geval voor het oprapen. Das ook een pluspunt.
laat ik even met tig naalden over mijn gezicht wrijven om mooi te wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
Mijn gezicht is zo rood als ene tomaat momenteel. Mijn neus ging bloeden...
Dermaroller voelt wel irritant aan alsof je pleisters van je huid af trekt. Tranende ogen. ;
Zou ze niet voor TM gaan? Hij schijnt een lekkerding te zijn. Balkan allez. Master student en ook redelijk bescheiden dacht ik. Als TM nou even eerste stap zet he... wie weet...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte kan dat niet hoor... iyiki de yani..
Zo doen ze dat bij dermatologen ook hoor. Als je littekens etc hebt gaan ze met een naaldje prikken tot je bloed zodat het helingsproces weer opgang komt. Een dermaroller is dan niet zo extreem als dat maar als je het een paar keer per week gebruikt levert het wel het zelfde resultaat op door de collageen boost die je face krijgtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
laat ik even met tig naalden over mijn gezicht wrijven om mooi te worden
vrouwen
zo'n betoog eindigen met de woorden common sense bwueheuehequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo doen ze dat bij dermatologen ook hoor. Als je littekens etc hebt gaan ze met een naaldje prikken tot je bloed zodat het helingsproces weer opgang komt. Een dermaroller is dan niet zo extreem als dat maar als je het een paar keer per week gebruikt levert het wel het zelfde resultaat op door de collageen boost die je face krijgt
Ish gewon common sense.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
zo'n betoog eindigen met de woorden common sense bwueheuehe
heb je problemen aan je huid?
Adres ver..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs dan?
Ik vind em niet zo, maar ik vind donker mooi. Verder zou ze bij hem waarschijnlijk niet in bikini kunnen of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou ze niet voor TM gaan? Hij schijnt een lekkerding te zijn. Balkan allez. Master student en ook redelijk bescheiden dacht ik. Als TM nou even eerste stap zet he... wie weet...
Blijf het raar vinden dat jullie zo (openlijk) roddelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind em niet zo, maar ik vind donker mooi. Verder zou ze bij hem waarschijnlijk niet in bikini kunnen of zo.
Denk ik.
Ze missen Bortequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat jullie zo (openlijk) roddelen.
je zal toch nooit tevreden zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen met mijn huid eigenlijk als ik zie hoe sommigen ermee te struggelen. Ik heb nog een paar plekjes van vroeger toen ik last had van lichte acne. En dat zijn nu beetje donkere plekjes/littekens niets extreem en ook niet opvallend maar ik stoor me daar zelf aan.
Ziet niet uit zoals ik het wil.
spannendquote:
Ik zeg dingen irl ook in het gezicht v mensen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat jullie zo (openlijk) roddelen.
Dat kan best spannend zijn. Die botsingen. Gewoon die bikini aantrekken toch. Mannen diggen op chicks die koppig zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind em niet zo, maar ik vind donker mooi. Verder zou ze bij hem waarschijnlijk niet in bikini kunnen of zo.
Denk ik.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimorol, zoek een hobby en hou je aannames voor je, want je kent me niet.
Uit ervaring kan ik zeggen: nee dat doen ze niet.. helaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat kan best spannend zijn. Die botsingen. Gewoon die bikini aantrekken toch. Mannen diggen op chicks die koppig zijn.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef Unlabeled het volgende:
Mannen slaan op chicks die koppig zijn.
Duuudequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Bortecinem past ook behoorlijk bij Turq toch? Hij is ook een Zuiderling en heeft een wagenpark inclusief een echte kangal.
Borte kan leuk koken en Turq sleutelen...
Goede match toch?
Jij komt toch nietquote:
Ja, mits met toestemming van mijn liefjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Duuude![]()
Jij zou haar ook raken he?
wtf een vrouwelijke halo gamerquote:
Tis cultuur?! Wat zeg jij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tis wel een beetje cultuur, vrees ik
Wij houden het bij kussengevechten
tja feit...quote:
Ze zijn allemaal al bezetquote:
ik vind niks het is helaas zo, kocasi severde doverde...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vindt het dus Turkse cultuur om een vrouw te slaan?
Mannen als jij, gasten die denken over een vrouw te bezitten, die dit als cultuur beschouwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind niks het is helaas zo, kocasi severde doverde...
Is niet grappig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, mannen van de oude wereld.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
Vrouwen slaan kan gewoon als het nodig is.
Af en toe nog, tijd terug heel veel. Maar is te verslavend drm gestopt.quote:
Speelde tijd terug echt veel. Belachelijk veel. hhhquote:
Vrouwen die gamenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Af en toe nog, tijd terug heel veel. Maar is te verslavend drm gestopt.
[..]
Speelde tijd terug echt veel. Belachelijk veel. hhh
Omdat je elkaar niet hoort te slaan in een gelijkwaardige gezonde relatie.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind niks het is helaas zo, kocasi severde doverde...
Lekker primitief ja weerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
Vrouwen slaan kan gewoon als het nodig is.
vrouw is niet gelijkwrdig aan de manquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je elkaar niet hoort te slaan in een gelijkwaardige gezonde relatie.
Ow w8... jij komt nu met iets uit de hadiths.
Oh de vrouw is ondergeschikt aan de man? Waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
vrouw is niet gelijkwrdig aan de man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |