Je insinueert dat ik mensen vertel op te bokken. Dat doe ik niet. Ik zeg dat ze geen lemmings moeten maken.quote:
Als ik geen lemmings maak, dan zijn 100% van de lemmings niet grappig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
99,99999% van de lemming-topics zijn niet grappig. De kans dat jouw lemming de uitzondering is dus heel klein.
Mijn lemmings zijn grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik geen lemmings maak, dan zijn 100% van de lemmings niet grappig.
Dat topic is een lemming (har har har) op dit topic. En bewijst mijn punt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:07 schreef Homijn het volgende:
TS, als je topic NA dit topic ( KLB / FOK!-users ) was geplaatst, was het geniaal geweest.
Ik wilde je net een compliment gaan geven over hoe geniaal je bent. Maar nu blijkt dat je gewoon dit topic al had geopend
Waarheid!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:08 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Het spelletje Lemmings is dan wel weer geniaal!
[ afbeelding ]
EDIT: Pic gefixed als het goed is
Ik dacht dat het net andersom was, want ik had net in dat topic gereageerd voordat ik jouwe aanklikte. Nu is het toch niet veel meer dan een zure klacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat topic is een lemming (har har har) op dit topic. En bewijst mijn punt.
Kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net andersom was, want ik had net in dat topic gereageerd voordat ik jouwe aanklikte. Nu is het toch niet veel meer dan een zure klacht.
Dit dus. Men moet er pas op pagina 2 achter komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Lemmings zijn alleen leuk als ze (bijna) niet te herkennen zijn als lemming.
Men poogt gewoon niet echt meer. Makkelijk scoren is nu het devies.
Jammer.
Exactquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Men moet er pas op pagina 2 achter komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |