stuur iemand anders met die kutkinderen naar de efteling en neuk die moeder die hele dag door heel het huisquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:
Sinds ik de kinderen van school haal en breng praat ik ook wel vaker met de moeders.
Nu is er zo'n tienermoeder alleenstaand waar ik mee aanpap en onze zoons zijn dan ook goed bevriend. Ik ging bij haar koffie drinken en we kwamen op het idee om naar de Efteling te gaan.
Ik ging dus het goeie nieuws brengen aan de zoon van die moeder, want zij ging de afwas doen ook al had ik nog zo hard aangeboden dat ik dat zou doen, afijn ik loop naar boven, maak de deur open. Staal de kleine Willie met zijn nog kleinere willie in de hand en het verlengstukje van de stofzuiger.
Ik doe de deur dicht, en om geen crisis in het huis te veroorzaken giechel ik een beetje waarop ik: ''Hoho ze zijn spelletjes aan het spelen HOHOHOHO" roep. Afijn daarna ben ik maar weer gegaan, en nu is de klacht ik weet niet of ik deze jongen naar de Efteling kan nemen, maar die moeder is wel ghail.
Dat zou wel mooi zijn als dat lukte...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
stuur iemand anders met die kutkinderen naar de efteling en neuk die moeder die hele dag door heel het huis
wat betaal je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn als dat lukte...
jaquote:
Er zijn, heel af en toe, leuke en creatieve lemmingen. Dit is wel een lemming, maar ...quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geloofwaardiger dan dat andere topic
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:31 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Er zijn, heel af en toe, leuke en creatieve lemmingen. Dit is wel een lemming, maar ...
Dus jullie hebben liever leugens dan de waarheid?quote:
Lemmings zijn geen waarheid en de rest van je topic ook niet of nauwelijks. Dus doe niet als of je zo betrouwbaar en eerlijk bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus jullie hebben liever leugens dan de waarheid?
Ik ben altijd eerlijk en betrouwbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lemmings zijn geen waarheid en de rest van je topic ook niet of nauwelijks. Dus doe niet als of je zo betrouwbaar en eerlijk bent.
BAM! gelijk nog een leugen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk en betrouwbaar.
Limburgquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |