Waarom counteren en niet controleren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En in de kutwedstrijden tegen Heracles ofzo gooi ik een CAM erin, dat is dan Vilhena of Meier.
En dan gaan mijn backs op CVV.
Meeste zaten in het 2de of waren transfervrij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:35 schreef Wouterw17 het volgende:
De meeste van die spelers willen toch niet eens naar Feyenoord gaan, gezien de reputatie.
Vind ik eng.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Waarom counteren en niet controleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat het gebaseerd is op Pep Guardiola's Tiki Taka?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En in de kutwedstrijden tegen Heracles ofzo gooi ik een CAM erin, dat is dan Vilhena of Meier.
En dan gaan mijn backs op CVV.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gebaseerd is op Pep Guardiola's Tiki Taka?
ik wil al enige tijd heel graag een tiki taka tactiek maken. Tot op heden faal ik keihard, dus ik ben nu jouw tactiek aan het overnemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En ik ben nu ook 2 CVMs naar CBs aan het ombouwen en ben mijn Iniesta (Vilhena) op linksbuiten aan het inzetten![]()
-knip-quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Super-B het volgende:
[..]
ik wil al enige tijd heel graag een tiki taka tactiek maken. Tot op heden faal ik keihard, dus ik ben nu jouw tactiek aan het overnemen.
Ik blijf die 'counteren' en 'zeer vloeiend' maar frappant vinden, want ik had het toch echt gezet op 'controleren' en 'vloeiend'. Daarnaast had ik een VM ( v ), VSM ( o ) en SVD ( v ) gebruikt i.p.v BA ( v ), CM ( o ) en BVM ( o ).
Waarom hebben je twee vleugelaanvallers niet dezelfde rollen en waarom heb je voor de VM rol gekozen i.p.v. dat je de BA rol gehandhaafd houd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
BVM heb je echt nodig voor het opjagen.
Inmiddels geswitcht naar deze omdat ik Lampard niet vertrouw met zijn 10 tackelen.
Eerst had iedereen op het middenveld minimaal 15, maar Lampard is te goed om aan de kant te houden.
[ afbeelding ]
VM (O) is denk ik iets aanvallender.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Super-B het volgende:
[..]
Waarom hebben je twee vleugelaanvallers niet dezelfde rollen en waarom heb je voor de VM rol gekozen i.p.v. dat je de BA rol gehandhaafd houd?
ik wordtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
wtf, PSV heeft Biabiany
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet normaal zeg ik wordt compleet verkracht door die gozer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Super-B op 09-08-2014 22:34:20 ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:22 schreef Super-B het volgende:
Feedback op mijn countertactiek? Enorm overlopen door Ajax namelijk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet er wel de spelers voor hebben he. Tactieken maak je aan de hand van je spelers, niet andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem ook gemaakt op basis van mijn spelers. Anders had ik wel lekker tiki-taka gespeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je moet er wel de spelers voor hebben he. Tactieken maak je aan de hand van je spelers, niet andersom.
Ik dacht ik zet de CVV's net een stukje verder, aangezien ze in aanvallend opzicht wel zo snel mogelijk naar voren moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom niet de CVVs op de verdedigende lijn?
Overigens zou ik Kongolo gewoon op standaard verdediger zetten en niet op voorstopper.
Voor de rest is alles gerelateerd aan je spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |