SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons favoriete hersteldrankje:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Naamtt![]()
Gripper: dubbele gpx doet ie niet over zetten. Wel als er kleine verschillen inzitten (als je met 2 verschillende loggers zelfde rit hebt gemaakt bijvoorbeeld)![]()
http://www.strava.com/athletes/1152561
Zoals deze. Die had blijkbaar met verschillende device's zijn rit gelogd of naderhand alles aan elkaar geknoopt.MAar wel de losse+de hele rit geupload
Het is een behoorlijk irritante bug. Strava zegt bij het uploaden: als er maar 1 nieuwe activity in je garmin staat upload deze automatisch. Bij meerdere krijg je een keuze om met vinkjes te selecteren wat je wel en niet wil uploaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/athletes/1152561
Zoals deze. Die had blijkbaar met verschillende device's zijn rit gelogd of naderhand alles aan elkaar geknoopt.MAar wel de losse+de hele rit geupload
Maar volgens mij kijkt strava dan alleen naar de dag. Als ik heen en weer fiets naar het werk en de ochtendrit met iPhone upload, dan doet ie dat bij terugkomst van de garmin automatisch nog een keer zonder dat je daar iets aan kan doen. Moet je terug in je trainingskalender, naar dubbele rit en handmatig verwijderen![]()
![]()
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ook. Ik hou m'n gpxfiles wel op mijn pc maar als strava er morgen mee kapt ben je die hele zooi kwijt. Als je het op garminconnect zet heb je nog een back up.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:46 schreef Patroon het volgende:
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ook. Is denk ik vooral handig voor mensen die garmin connect gebruiken om hun trainingen te analyseren en strava nog ernaast willen doen voor de segments/challenges etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:46 schreef Patroon het volgende:
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.![]()
Ik hoop vooral dat strava niet alleen naar de nieuwste activiteit op connect kijkt. Nu is het zo dat als ik (bijvoorbeeld op vakantie, geen internet in de buurt) 4 ritten opsla in mn edge, en als ik dan eens synchroniseer met connect, dan komen ze er netjes alle 4 te staan. Echter, dat copymysports appje zocht alleen naar je nieuwste activiteit, dus je moest de resterende 3 dan met zo'n bulk upload nog eens handmatig erop zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk irritante bug. Strava zegt bij het uploaden: als er maar 1 nieuwe activity in je garmin staat upload deze automatisch. Bij meerdere krijg je een keuze om met vinkjes te selecteren wat je wel en niet wil uploaden.
Maar volgens mij kijkt strava dan alleen naar de dag. Als ik heen en weer fiets naar het werk en de ochtendrit met iPhone upload, dan doet ie dat bij terugkomst van de garmin automatisch nog een keer zonder dat je daar iets aan kan doen. Moet je terug in je trainingskalender, naar dubbele rit en handmatig verwijderen
Als ze dat nu hebben verbeterd, ben ik alweer een tevreden mens.
En heb copymysports net uitgezet.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Precies. Met connect kun je heel veel analyseren, trainingen maken en die weer naar je edge versturen, etc. Je kunt nu zelfs segmenten naar je toestel versturen, zodat ie als je bij een segment aankomt een berichtje geeft "hoi, je gaat zometeen aan een segment beginnen! "quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Is denk ik vooral handig voor mensen die garmin connect gebruiken om hun trainingen te analyseren en strava nog ernaast willen doen voor de segments/challenges etc.
Een aantal van die nuttige analyse functies zitten ook wel in Strava priemium, maar connect heeft nog meer. En dan gratis.Mijn foto's op Flickr!
En als je op vakantie bent zonder computer/laptop?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:46 schreef Patroon het volgende:
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.
Later de ritten uploaden is geen probleem, maar de mensen die je volgen "missen" dan je ritten en daarmee ook de kudo's![]()
![]()
![]()
Ik upload via bluetooth (Edge 510) mijn rit naar Garmin Connect en dan staat de rit automatisch op Strava. Ideaal en je hebt geen laptop nodig, enkel mobiel netwrk of Wifi.![]()
![]()
Nou ik hoop dat de krant geen gelijk heeft. Las dat er door een Tropische storm bij de oostkust van USA, het hier na maandag voor een paar weken slecht weer gaat worden, want dat ding waait hier heen.
Haters gonna hate.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik hoop dat de krant geen gelijk heeft. Las dat er door een Tropische storm bij de oostkust van USA, het hier na maandag voor een paar weken slecht weer gaat worden, want dat ding waait hier heen.
![]()
Wel lekker om op los te gaan hè? beetje een visuele overloadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, 500.000 dingen in die foto die dus niet m'n tuin in mogen.... Lees mee newbies!
-te ruim broekje, plooit overal. Krijg je nog eens schuurplekken aan je naad ook, want het broekje beweegt voortdurend.
-shirt veel te vol gestouwd. Overigens is dat shirtje van de giro wel de mooiste van de afgelopen paar jaar, met een goeie strakke pasvorm ook. Dus dat je dat weet te verneuken is al een kunst op zich.
-die bananen, hoewel creatief
-te grote bidons
-de zadeltas, en meer specifiek, de enorme ruimte tussen zadelpen en de tas.
-zadel staat zo te zien achterover gekanteld en zit veel te ver achterop de rail.
-beenhaar
-zoveel rotzooi meesjouwen (en dikke kans dat de echte essentials zoals een klein inbus setje en pompje/plakker/biba alsnog ontbreken)
Je vergeet nog; wit stuurlint, zwart zadel.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Als ik mijn FM moet geloven blijft er weinig aan winst over, er moeten ook nog allerlei zaken betaald worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op een fiets van 850 euro wordt wel 250-300 verdiend hoor.
En omzet is omzet geldt ook voor onderhoud he? Dan betaal je gewoon de volle mep
Zeker als je nagaat dat kleine FM's als ze 1 fiets voor een klant nodig hebben ze door de fabrikant gelijk gedwongen worden om een hele zwik modellen af te nemen waarvan de kans groot is dat ze met een aantal blijven zitten.
De grootste winst voor een FM zit juist in het onderhoud.
Maar ik zou als FM balen als een klant met een gloednieuwe fiets komt om hem na te laten lopen omdat de verkopende partij niet in staat is om een fiets goed af te leveren...Inderdaad, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook bij mensen die al een tijdje komen, kun je bij de inschrijftafel moeilijk zien of de zich handig in het peloton bewegen of niet.Ik schreef wel "met weinig ervaring", maar er zijn er ook die al een jaar meedoen en toch nog rare dingen doen.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Beetje dom om te zeggen dat hij goud geld aan je verdiend he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:34 schreef forty-two het volgende:
[..]
Als ik mijn FM moet geloven blijft er weinig aan winst over, er moeten ook nog allerlei zaken betaald worden.Is dat echt zo?quote:Zeker als je nagaat dat kleine FM's als ze 1 fiets voor een klant nodig hebben ze door de fabrikant gelijk gedwongen worden om een hele zwik modellen af te nemen waarvan de kans groot is dat ze met een aantal blijven zitten.Of je ziet het als een paar euro in de kassa... Beter dan niets. En de volgende keer komen ze wellicht wel meteen naar je toe.quote:De grootste winst voor een FM zit juist in het onderhoud.
Maar ik zou als FM balen als een klant met een gloednieuwe fiets komt om hem na te laten lopen omdat de verkopende partij niet in staat is om een fiets goed af te leveren...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zou ook een bon uitschrijven voor 2 verschillende bidons. Als je er 2 meeneemt, dan wel 2 identieke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:30 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wel lekker om op los te gaan hè? beetje een visuele overload
Je vergeet nog; wit stuurlint, zwart zadel.![]()
Ik ben wel eens weggestuurd bij een FM vanwege "postorderfiets"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje dom om te zeggen dat hij goud geld aan je verdiend he?
[..]
Is dat echt zo?
[..]
Of je ziet het als een paar euro in de kassa... Beter dan niets. En de volgende keer komen ze wellicht wel meteen naar je toe.![]()
Uh, oke. Voor jou 10 anderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens weggestuurd bij een FM vanwege "postorderfiets"![]()
Uh, oke. Voor jou 10 anderen
vanochtend wielerkleding aan, bandjes oppompen, wachten op de lift... Knal.. ppffttttt... lege band. Weer naar binnen, band vervangen, bandje oppompen... wederom knal... Bandje er weer uithalen... knal op nagenoeg dezelfde plek als andere band. Was nieuwe buba, dus bij 1e bandje dacht ik nog... misschien bij verwisselen perongeluk stukje biba vast tussen buba gezeten.. maar 2 keer op zelfde plek, dan nu toch maar ff beter checken.. Bleek velglint versleten dus biba blies zichzelf op in een spaakgat :S
Nu dus maar snel nieuw plaklint gehaald.. vanmiddag maar weer aan de knutsel..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Goeie indekker maar vanavond wel gewoon rijden he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan doe je er toch ff een tapeje over? Beetje leukoplast ofzo, das sterk spul.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef the_critic het volgende:
vanochtend wielerkleding aan, bandjes oppompen, wachten op de lift... Knal.. ppffttttt... lege band. Weer naar binnen, band vervangen, bandje oppompen... wederom knal... Bandje er weer uithalen... knal op nagenoeg dezelfde plek als andere band. Was nieuwe buba, dus bij 1e bandje dacht ik nog... misschien bij verwisselen perongeluk stukje biba vast tussen buba gezeten.. maar 2 keer op zelfde plek, dan nu toch maar ff beter checken.. Bleek velglint versleten dus biba blies zichzelf op in een spaakgat :S
Nu dus maar snel nieuw plaklint gehaald.. vanmiddag maar weer aan de knutsel..![]()
Besloten om morgen maar eens met de fiets in de trein naar het werk te gaan, en dan 60km terug te fietsen
Ben benieuwd, 46km is nu mijn langste afstand sinds ik een paar weken terug begonnen ben, was toen totaal niet moe maar had geen water meer.
Nu een 2e bidon, dus moet makkelijk lukken![]()
![]()
Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Precies. Met connect kun je heel veel analyseren, trainingen maken en die weer naar je edge versturen, etc. Je kunt nu zelfs segmenten naar je toestel versturen, zodat ie als je bij een segment aankomt een berichtje geeft "hoi, je gaat zometeen aan een segment beginnen! "![]()
![]()
Vergeet ook niet om voldoende eten mee te nemen he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Besloten om morgen maar eens met de fiets in de trein naar het werk te gaan, en dan 60km terug te fietsen
Ben benieuwd, 46km is nu mijn langste afstand sinds ik een paar weken terug begonnen ben, was toen totaal niet moe maar had geen water meer.
Nu een 2e bidon, dus moet makkelijk lukkenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Fiets in de trein is kut. Beter ene dag heen en volgende terugquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
![]()
En dit ja; na je werk kan de inzinking echt verrassend snel komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om voldoende eten mee te nemen he?![]()
Zeker als je niet gewend bent om meteen daarna te sporten. En je komt waarschijnlijk niet voor 6 uur thuis, dus je hebt ook je avond eten niet op het normale tijdstip.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit ja; na je werk kan de inzinking echt verrassend snel komen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat een dramaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef jsprbcn het volgende:
Later de ritten uploaden is geen probleem, maar de mensen die je volgen "missen" dan je ritten en daarmee ook de kudo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm daar zit ik wel mee, ga rond 17:30 weg, misschien een uurtje eerder als ik eerder weg mag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om voldoende eten mee te nemen he?
Ik wil een Breaker en zo'n stuk ontbijtkoek meenemen, en neem nog een banaan mee, met 2L water.
Dat zal wel genoeg zijn toch.Dat wordt niks, ik begin altijd 08:00.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fiets in de trein is kut. Beter ene dag heen en volgende terug
Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.![]()
Ik zou inderdaad een boterham of twee meenemen om een uur van te voren wat te eten. Scheelt echt enorm. Eventueel nog een reepje in je zak mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker als je niet gewend bent om meteen daarna te sporten. En je komt waarschijnlijk niet voor 6 uur thuis, dus je hebt ook je avond eten niet op het normale tijdstip.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zeg![]()
![]()
Knut en kano zeiden al dat je voldoende eten mee moet nemen. Belangrijkste is om overdag voldoende te eten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb rond die tijd dat ik weg ga meestal al wel trek, maar heb altijd pas 19:30 avondeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit ja; na je werk kan de inzinking echt verrassend snel komen.![]()
Vergeet niet dat de NS restricties heeft voor fiets mee in de spitsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm daar zit ik wel mee, ga rond 17:30 weg, misschien een uurtje eerder als ik eerder weg mag.
Ik wil een Breaker en zo'n stuk ontbijtkoek meenemen, en neem nog een banaan mee, met 2L water.
Dat zal wel genoeg zijn toch.
[..]
Dat wordt niks, ik begin altijd 08:00.
Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dan dus overdag wat meer eten, want als je al trek hebt, dan voorspel ik een hongerklop als je 60 km gaat fietsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb rond die tijd dat ik weg ga meestal al wel trek, maar heb altijd pas 19:30 avondeten.![]()
Ontbijt: 2 crackers met een glas water.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Knut en kano zeiden al dat je voldoende eten mee moet nemen. Belangrijkste is om overdag voldoende te eten.
Tussendoor: 2 broodjes met stuk fruit.
Lunch: 4 broodjes met een stuk fruit.
Tussendoor: yoghurtje.
Zal wel zat zijn denk ik
Als ik teveel eet heb ik daar meer last van eigenlijk.![]()
Dat heb ik gisteren al uitgezochtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de NS restricties heeft voor fiets mee in de spitsGC / Fiets mee in de trein
Je mag in juli en augustus ook een niet-vouwfiets binnen de spits meenemen in de treinhoef ik ook niet een uur eerder te beginnen.
![]()
Ik heb laatst voor mijn rit van 3 uur voor het avondeten nog 2 boterhammen gegeten, en dan een reep en rozijnen onderweg. Was wel echt nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ontbijt: 2 crackers met een glas water.
Tussendoor: 2 broodjes met stuk fruit.
Lunch: 4 broodjes met een stuk fruit.
Tussendoor: yoghurtje.
Zal wel zat zijn denk ikThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gewoon half 6 van huis. Tis toch geen 60 km?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm daar zit ik wel mee, ga rond 17:30 weg, misschien een uurtje eerder als ik eerder weg mag.
[..]
Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, ik ook. Maar baas is wel flexibel in tijden, zeker als je lekker gezond bezig bentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.![]()
![]()
Oow nice, dat doe ik dan ook een keer. Geen douches hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al uitgezochtGC / Fiets mee in de trein
Je mag in juli en augustus ook een niet-vouwfiets binnen de spits meenemen in de treinhoef ik ook niet een uur eerder te beginnen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nu niet want zomer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de NS restricties heeft voor fiets mee in de spits![]()
Google maps zegt 56, omhoog afgerondquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon half 6 van huis. Tis toch geen 60 km?![]()
![]()
Is alleen voor de eigen garmin segmenten. Dat zijn er ongeveer 3 in heel nederland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zeg![]()
Laatst mijn eerste kudo gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Voor mij is het om het even, maar er zijn mensen die veel waarde hechten aan kudo's![]()
Gelijk printscreen en ingelijst natuurlijk
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Je kunt instellen welke je wilt zien he. Stel dat je echt een keer op KOM-jacht gaat, dan kun je je rit vooraf uittekenen, dan uitzoeken welke segmenten er in voorkomen, die segmenten naar je edge sturen, en dan raggen maar!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zeg
Maar om de 100 meter een piepje valt nog wel mee, want Connect is minder wijdverbreid dan strava, dus er zijn ook nog maar weinig connect-segmenten. Garmin begint eigenlijk gewoon zn eigen stravaatje hiermee, maar of het even populair wordt... De strava app op een telefoon is toch wat laagdrempeliger voor de meeste mensen dan een duur garmin apparaat aanschaffen.
Op de Amerongse berg bijvoorbeeld, sta ik met connect op 1 bepaald segment 67 van de 992. Op strava 480 van de 11085.
helaas gaat het ook met de segmenten van Connect nu alweer de verkeerde kant op: er zijn nu alweer 8 segmenten voor de Amerongseberg, die natuurlijk allemaal net weer 10 meter eerder beginnen of later eindigen...![]()
Nou ja, lekker belangrijk allemaal. Segmenten enzo tellen toch niet, alleen in de koers kun je je met anderen meten!Mijn foto's op Flickr!
Ik selecteer 1 segment die ik meest correct vind m.b.t. een klim en die markeer ik als favoriet. Als de rit gereden is kijk ik enkel naar de segmenten met een ster ervoor, de rest is dan toch poep.![]()
welke route is dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Google maps zegt 56, omhoog afgerondOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, wat een beunhaas zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens weggestuurd bij een FM vanwege "postorderfiets"![]()
Uh, oke. Voor jou 10 anderen![]()
![]()
Tuurlijk man. Stel dat je geen kudos krijgt.....dan heb je mooi voor niks gefietst!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Voor mij is het om het even, maar er zijn mensen die veel waarde hechten aan kudo's![]()
![]()
Nou, ik krijg er meestal teveel, vooral van mensen hier. Die geven me verdomme kudo's omdat ik vanochtend met een sukkelgangetje naar mn werk ben gefietst.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Stel dat je geen kudos krijgt.....dan heb je mooi voor niks gefietst!
Dus als je dit leest (you know who you are), oprotten met je kudo's! Bewaar die maar voor een échte prestatie, de marmotte in 6,5 uur ofzo.Mijn foto's op Flickr!
Voortaan dus alle ritten van gripper kudos geven
Check!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
Voortaan dus alle ritten van gripper kudos geven![]()
Zet dat dan ook niet op strava.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er meestal teveel, vooral van mensen hier. Die geven me verdomme kudo's omdat ik vanochtend met een sukkelgangetje naar mn werk ben gefietst.![]()
En de marmotte in 6.5 uur geenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
En als comment "uitslover" oidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de marmotte in 6.5 uur geen![]()
Meteen maar 3 kudo's gegeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
Tjongejonge wat was Gripper deze en vorige maand kudowaardig bezig zegOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vroeger gebruikte ze dat toch ook altijd op sugarbabes?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef jsprbcn het volgende:
"Kudo", wie heeft dat woord eigenlijk bedacht?![]()
![]()
Kutgrieken ook altijd weer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudos_(computerterm)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kano, BizkitIk ga denk ik voortaan alleen jouw ritten buiten limburg kudo's geven. En van kano alleen de ritten van langer dan 13,4 kmquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meteen maar 3 kudo's gegeven.![]()
Stelletje klootzakken
Mijn foto's op Flickr!
Heb weleens gelezen dat het al in de jaren '30 gebruikt werd in kranten, even opzoeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Kutgrieken ook altijd weer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudos_(computerterm)
Edit: gevonden.
http://www.straightdope.c(...)in-of-the-word-kudosThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Pas op wat je zegt he? Ik heb nu 1 maand gehad. Als je morgen een telefoon met 150 kudo's wilt kan dat geregeld wordenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Pas op wat je zegt he? Ik heb nu 1 maand gehad. Als je morgen een telefoon met 150 kudo's wilt kan dat geregeld worden![]()
![]()
Als je zoveel van je kostbare tijd aan mij wilt besteden, zie ik dat wel als een complimentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Pas op wat je zegt he? Ik heb nu 1 maand gehad. Als je morgen een telefoon met 150 kudo's wilt kan dat geregeld worden
Hoewel, kostbaar.... Jij hebt het zo te zien nog rustiger op je werk dan ik deze weken.Mijn foto's op Flickr!
Ik 1245Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Holymoly, 705 kudo's waarvan 11 in de laatste 5 minuten!
Voor 247 ritjes, dus dat zijn er gemiddeld bijna 3 per rit.Mijn foto's op Flickr!
Ik zit op 2 per ritOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Naja 1.988817891373802 gemiddeld. Geen 30 nog iigOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewoon, op je profiel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef cafca het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik kan zien hoeveel kudos ik heb
Wie ben jij ookweer op strava
110 heb jij er als je initalie C E zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Yepquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
110 heb jij er als je initalie C E zijn.
Ik zat in de app te kijken, op de site zie je het idd wel![]()
Stelletje kudoslets!
Ik zit op 0.4 per rit
Er zijn hier pieps die al een kudo krijgen als ze een scheet laten.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Tsja als je prof bent als laurens ten dam en je rijd de tour dan snap ik 't welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je hebt van die gasten die meer dan 1000 kudo's per ritje krijgen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sorry hoor, dat stelt toch niets voor. Moet ie eindelijk eens een keer een etape winnen, dat is een kudo waard.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja als je prof bent als laurens ten dam en je rijd de tour dan snap ik 't welAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Die doet gewoon zijn werkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja als je prof bent als laurens ten dam en je rijd de tour dan snap ik 't wel![]()
![]()
hhmm dat was inderdaad wel een creatieve oplossing geweest. Heb er ondertussen al nieuw lintje inliggen, maar goed idee voor een volgende keer..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan doe je er toch ff een tapeje over? Beetje leukoplast ofzo, das sterk spul.everyone's a critic...
even you ! !![]()
ik had een kudo van mijn manager, sociale controlequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Laatst mijn eerste kudo gehad![]()
Gelijk printscreen en ingelijst natuurlijk![]()
![]()
Kwestie van tijd tot mijn FOK! account aan strava word gelinkt door een collega oid
Kudo's van managers zijn altijd goed toch? Tenzij het om gelekte naaktfoto's gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef byah het volgende:
[..]
ik had een kudo van mijn manager, sociale controleThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik was toch al lekker bezigOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn manager is een vrouw. Mischien is het wel een carriere booster....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kudo's van managers zijn altijd goed toch? Tenzij het om gelekte naaktfoto's gaat natuurlijk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Probeer hetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mijn manager is een vrouw. Mischien is het wel een carriere booster....
Moet je wel eerst gaan fietsen he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mijn manager is een vrouw. Mischien is het wel een carriere booster....![]()
Zodra ik weer langer dan 10 minuten kan zonder pijn...eerste wat ik dan doe. Eerst maar vlijtig de oefeningen van de physio afwerken om mijn patela te leren hoe hij zou moeten functioneren.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
7 aug Nootdorp, 9 Berkel en Rodenrijs, 11 Maassluis, 16 Pijnacker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Welke ga je allemaal rijden?
Ik weet het nog niet, mijn doping is alweer op. Heb jij nog wat?
Heb nog wel wat moraal voor je.![]()
Ik ben aan het kijken naar een wat donkerder fietsshirt, zodat ik bij regen niet mijn witte aan hoef. Voor de mensen die ervaring hebben met Castelli heb ik een vraag. Als ik mijn bovenlichaam op meet heb ik rond de borstkas L/XL en taille een M (Ja, ik weet het brede beer blabla). Kan ik dan het best een L proberen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Perfect weken uitgekozen om op vakantie te gaan
Waar ga je naartoe?![]()
Dublin 5 dagen (al zijn de vooruitzichten daar ook niet echt best, maar dat is daar normaal). Twee dagen na thuiskomst door naar Turkije voor 8 dagen.quote:![]()
Jij hebt er altijd belachelijk veel ja, 1 grote vuile inteeltbende bij die ploeg van jou als ik iedereen elkaar van die virtuele kushandjes zie geven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:19 schreef Patroon het volgende:
Ik zit op 2120 kudos. 5,59 per rit en 0,093 per kilometer
En sowieso zijn er bij elke rit 2 kudo's van je broer bij
Mijn foto's op Flickr!
Veel plezierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dublin 5 dagen (al zijn de vooruitzichten daar ook niet echt best, maar dat is daar normaal). Twee dagen na thuiskomst door naar Turkije voor 8 dagen.![]()
![]()
inb4 dat dit een japanadoratietopic wordOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In oktober pas, 2.5 week naar bangkok. Tenminste, niet 2.5 week naar bangkok maar kijk daar wel waar t goed weer is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dank. Jij nog plannen om op vakantie te gaan?Mei 2015 pas. FMLquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
inb4 dat dit een japanadoratietopic word![]()
![]()
bestel gewoon 3 maten en stuur degene die niet passen terug?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een wat donkerder fietsshirt, zodat ik bij regen niet mijn witte aan hoef. Voor de mensen die ervaring hebben met Castelli heb ik een vraag. Als ik mijn bovenlichaam op meet heb ik rond de borstkas L/XL en taille een M (Ja, ik weet het brede beer blabla). Kan ik dan het best een L proberen?
everyone's a critic...
even you ! !![]()
7dgn Almelo (Twente) en daarna 5dgn mechelen (z-Limburg) Dus de mooiste streken van nederland bezoeken. Hopelijk zit het weer mee, eind Aug... moet vast goedkomen
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Mooi de vakantie iig nog in het vooruitzichtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In oktober pas, 2.5 week naar bangkok. Tenminste, niet 2.5 week naar bangkok maar kijk daar wel waar t goed weer is.Zelf trekken mij die Aziatische steden niet zo net als New York. Ga dan liever naar Australie, Scandinavie of bijvoorbeeld Zuid-Amerika.
![]()
Vanaf nu is het kut door orkaan bertha ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef the_critic het volgende:
7dgn Almelo (Twente) en daarna 5dgn mechelen (z-Limburg) Dus de mooiste streken van nederland bezoeken. Hopelijk zit het weer mee, eind Aug... moet vast goedkomen
En in NL op vakantie jaDat lijkt me echt zoiets voor als je 80 bent met de klaverjascruise.
![]()
Wat moet je in Almelo dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef the_critic het volgende:
7dgn Almelo (Twente) en daarna 5dgn mechelen (z-Limburg) Dus de mooiste streken van nederland bezoeken. Hopelijk zit het weer mee, eind Aug... moet vast goedkomen![]()
Ieder zn ding, mij trekt NY weer totaal nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mooi de vakantie iig nog in het vooruitzichtZelf trekken mij die Aziatische steden niet zo net als New York. Ga dan liever naar Australie, Scandinavie of bijvoorbeeld Zuid-Amerika.
![]()
Maar goed, ik ga ook niet naar de stad bangkok, ik vlieg er alleen op. Daarna naar de kust of richting noord-thailand en Laos.![]()
of een baby hebt... Kan wel in een duur hotel zitten, maar met alle slaapjes, hapjes, flesjes etc... zit ik meer op de hotelkamer, dan aan het zwembad... Dan bespaar ik me dat geld liever..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf nu is het kut door orkaan bertha ofzo.
En in NL op vakantie jaDat lijkt me echt zoiets voor als je 80 bent met de klaverjascruise.
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Niet veel op maandagavond kwam ik achter, door een foutje in de routeplanning moesten we dwars door het centrum. Geen hond tegengekomen.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Je gaat naar familie ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
of een baby hebt... Kan wel in een duur hotel zitten, maar met alle slaapjes, hapjes, flesjes etc... zit ik meer op de hotelkamer, dan aan het zwembad... Dan bespaar ik me dat geld liever..![]()
Pas maar op voor een gek in een witte electrischen auto. Of een mintgroene fiets.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op Nielz na ken ik weinig mooie/ leuke terrassen hier en voor de rest heb je hier qua cultuur, bezienswaardigheden, zwembaden etc ook niks. Kan je beter richting Ootmarsum of bijvoorbeeld Ommen gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet veel op maandagavond kwam ik achter, door een foutje in de routeplanning moesten we dwars door het centrum. Geen hond tegengekomen.![]()
Kan natuurlijk overdag altijd. Fietsen in Ootmarsum is leuk (als je er aan toe komt)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Op Nielz na ken ik weinig mooie/ leuke terrassen hier en voor de rest heb je hier qua cultuur, bezienswaardigheden, zwembaden etc ook niks. Kan je beter richting Ootmarsum of bijvoorbeeld Ommen gaan.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
heb 25jaar in almelo gewoond. Ken de stad en Twente op mijn duimpje... dus kump hellemoal gooodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Op Nielz na ken ik weinig mooie/ leuke terrassen hier en voor de rest heb je hier qua cultuur, bezienswaardigheden, zwembaden etc ook niks. Kan je beter richting Ootmarsum of bijvoorbeeld Ommen gaan.
(Terras van Cafe Belgie is ook erg leuk, zo aan het water, Zuipen bij Shamrock, Cultuur Theaterhotel... je kunt ook zeiken om het zeiken.... Het is geen Utrecht of Amsterdam... Maar het is ook geen Wierden of Hellendoorn)
[ Bericht 7% gewijzigd door the_critic op 06-08-2014 16:14:07 ]everyone's a critic...
even you ! !![]()
die hebben ze een tijd geleden al, besmeurd met pek en veren, op een strontkar de stad uitgereden..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Pas maar op voor een gek in een witte electrischen auto. Of een mintgroene fiets.
Woont tegenwoordig in Hengeloooooooeveryone's a critic...
even you ! !![]()
http://cyclewear.eu/korte-mouw-c-21_32.html?page=3&sort=2aquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Fretwork het volgende:
Hier hebben ze ook paar goedkope Castelli shirts voor 37,50¤.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://cyclewear.eu/korte-mouw-c-21_32.html?page=3&sort=2a
Hier hebben ze ook paar goedkope Castelli shirts voor 37,50¤.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ah, dacht dattie andersom was verhuisd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
die hebben ze een tijd geleden al, besmeurd met pek en veren, op een strontkar de stad uitgereden..
Woont tegenwoordig in HengeloooooooOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik vind Wierden en Hellendoorn persoonlijk leuker. Almelo is echt de grootste pauper stad van Twente, dit vind echt het gros van alle Twentenaren. Alleen Windmolenbroek, Haghoek, achter bij Kees Smit en bij het Waterschap zijn nog een beetje fatsoenlijke wijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb 25jaar in almelo gewoond. Ken de stad en Twente op mijn duimpje... dus kump hellemoal goood
(Terras van Cafe Belgie is ook erg leuk, zo aan het water, Zuipen bij Shamrock, Cultuur Theaterhotel... je kunt ook zeiken om het zeiken.... Het is geen Utrecht of Amsterdam... Maar het is ook geen Wierden of Hellendoorn)
Belgie is overigens ook wel leuk cafe ja bij het water. Moet zeggen sinds dat nieuwe plein er is ziet er een stuk beter uit in het centrum.![]()
Amaliaplein is tegenwoordig wel ok.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb 25jaar in almelo gewoond. Ken de stad en Twente op mijn duimpje... dus kump hellemoal goood
Wel oppassen met wat je over Wierden roept hé![]()
![]()
niets mis met Almelo... helehoop mis met de Almeloers.. Dat deel ik wel ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind Wierden en Hellendoorn persoonlijk leuker. Almelo is echt de grootste pauper stad van Twente, dit vind echt het gros van alle Twentenaren. Alleen Windmolenbroek, Haghoek, achter bij Kees Smit en bij het Waterschap zijn nog een beetje fatsoenlijke wijken.
Belgie is overigens ook wel leuk cafe ja bij het water. Moet zeggen sinds dat nieuwe plein er is ziet er een stuk beter uit in het centrum.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Zou dan toch zelf een paar km verder rijden. Een vakantie begint pas echt als je niet meer tussen de Nederlanders zit .![]()
Dan zittie toch goed?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou dan toch zelf een paar km verder rijden. Een vakantie begint pas echt als je niet meer tussen de Nederlanders zit .Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Och, zodra je Apeldoorn voorbij bent, kun je ze toch al niet meer verstaan, dus zoveel verschil maakt dat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou dan toch zelf een paar km verder rijden. Een vakantie begint pas echt als je niet meer tussen de Nederlanders zit .![]()
![]()
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Gripper het volgende:
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis, Ik vind de mensen in Twente toch minder tokkie dan 87,4% van de inwoners uit Geina.
Ik kom eigenlijk nooit oostelijker dan Utrecht. Geen idee wat je daar moet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Gripper het volgende:
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis
Ook geen zin om een terreinwagen aan te schaffen om deze landelijke gebieden te kunnen doorkruisen.![]()
We moeten hier ook allemaal veldrijdenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit oostelijker dan Utrecht. Geen idee wat je daar moet.
Ook geen zin om een terreinwagen aan te schaffen om deze landelijke gebieden te kunnen doorkruisen.geen fatsoenlijk stukje asfalt m.u.v. de A1
Kan je wel gelijk even kijken of de koeien er nog een beetje mooi bij staan ja toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
We moeten hier ook allemaal veldrijdengeen fatsoenlijk stukje asfalt m.u.v. de A1
![]()
Ik voel me ook een stuk meer thuis bij de belgen dan bij die Calvinisten van boven de rivierenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Gripper het volgende:
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis![]()
![]()
Ja precies, alles onder 't kanaal is gestoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Gripper het volgende:
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuisOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sydney is tegenwoordig ook net Aziëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mooi de vakantie iig nog in het vooruitzichtZelf trekken mij die Aziatische steden niet zo net als New York. Ga dan liever naar Australie, Scandinavie of bijvoorbeeld Zuid-Amerika.
![]()
![]()
Valt mee Grip,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt er altijd belachelijk veel ja, 1 grote vuile inteeltbende bij die ploeg van jou als ik iedereen elkaar van die virtuele kushandjes zie geven.
En sowieso zijn er bij elke rit 2 kudo's van je broer bij
Mijn broer geeft me niet zoveel kudo's en mijn ploeggenoten hebben geen strava. Krijg wel veel ja. Ken wel een gast die werkelijk iedereen een kudo geeft en daardoor zelf ook enorm veel krijgt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 06-08-2014 19:06:51 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Gij snapt ut!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik voel me ook een stuk meer thuis bij de belgen dan bij die Calvinisten van boven de rivieren![]()
![]()
Gvd, das nou jaammer, ben ik net op vakaansie. Vanaf morgen even in 3,5 week m'n fiets conditie verkloten. Kan ik in september weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor zowel licentie en niet-licentiehouders (aparte categorie)2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Lekker gereden ondanks de regen. Critic zat 20 cm voor me in de sprint maja zonder transponder telt het niet
Zou wat zijn als ze dat in de Tour ook zeggen als iemand een fietswissel heeft gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker gereden ondanks de regen. Critic zat 20 cm voor me in de sprint maja zonder transponder telt het niet![]()
Is er iemand die weet of je als je een sportklasse licentie aanvraagt meteen die keuring moet doen voordat je een criterium mag rijden of dat je voor de keuring al een criterium mag/kan rijden omdat je licentiepas meteen wordt opgestuurd ?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Volgens mij krijg je je licentie pas nadat je gekeurd bent, en zonder licentie mag je niet rijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Is er iemand die weet of je als je een sportklasse licentie aanvraagt meteen die keuring moet doen voordat je een criterium mag rijden of dat je voor de keuring al een criterium mag/kan rijden omdat je licentiepas meteen wordt opgestuurd ?![]()
Je kan pas aanvragen met medische keuring. Geen keuring is geen licentie. Maar waarom zou je dat nu nog doen? Seizoen is zo goed als voorbij. Is ook niet gratis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Is er iemand die weet of je als je een sportklasse licentie aanvraagt meteen die keuring moet doen voordat je een criterium mag rijden of dat je voor de keuring al een criterium mag/kan rijden omdat je licentiepas meteen wordt opgestuurd ?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ok bedankt, dat dacht ik al. Was gewoon benieuwd, hoe de steel in de vork zat..
Komt sowieso volgend jaar wel, eerst hier vlakbij maar meerijden met m'n basislidmaatschap, ze rijden hier maandag en woensdag alleen is woensdag voor alleen licentiehouders, dus ben ik hier beperkt tot maandag en dat komt niet altijd goed uit.
Ennuh seizoen voorbij?? het is nog lang geen 1 januari hoor.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Shitzel, zit daar een dope controle bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan pas aanvragen met medische keuring. Geen keuring is geen licentie. Maar waarom zou je dat nu nog doen? Seizoen is zo goed als voorbij. Is ook niet gratis.![]()
Nu effe vanachter de pc. Ging lekker, ondanks dat ik vanmorgen nog dacht geen stuiver waard te zijn. Eerste halfuur lekker voorin gespeeld. Daarna beetje ingekakt en wat verder achteraan meegereden. Paar rondjes voor het einde weer wat meer naar voren toe. Bij het ingaan van de laatste ronde zag ik Critic opeens voorbijknallen, ik dacht nog, zou die wel weten dat we nog een ronde moeten?
Even later zag ik 'm terugzakken. Ik riep naar 'm dat ie mee moest en reed mee met de groep. Op het lange rechte stuk schoof ik achter een ander aan naar voren toe. Dat ging vrij makkelijk.
Voor de bocht naar 't viaduct zat ik op de 10de plek ongeveer. Er reed een lint van 5, toen 2 man, toen weer 2 man en toen 3. Ik zat in de rij van 3 aan de rechterkant, net in de wind. Verder naar links kon ook niet. Dus ik moest best aanzetten om bij te blijven. Op het viaduct liep het allemaal weer redelijk in elkaar en ik eindigde rechts, nog steeds ronde de 10de plek. Onderweg naar beneden gingen ze vanaf links rijden en omdat ik rechts zat moest ik aardig m'n best doen om bij te blijven. Critic kwam nog voorbijzeilen (RIJDEN MET JE KUTJE) dus ik dacht, godver, niet van hem verliezen! Zette nog flink aan en eindigde 20 cm achter hem.
Critic dacht dat we rond de 10-15de plek zaten, dat zul dus wel 20-25 zijn![]()
Lekker gereden iig. En vandaag qua afstand weer een granfondoOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer? Ik werd eerst ook elke week toegevoegd (hij ontvolgde me ook steeds) door zo'n lullo die me dan steeds kudos ging geven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Valt mee Grip,
Mijn broer geeft me niet zoveel kudo's en mijn ploeggenoten hebben geen strava. Krijg wel veel ja. Ken wel een gast die werkelijk iedereen een kudo geeft en daardoor zelf ook enorm veel krijgt.![]()
Parijs ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Sydney is tegenwoordig ook net Azië
Op elke hoek struikel je over die kutchinezen. Allemaal in hordes en niet opletten enzo.
Op de terugweg in de TGV zat er ook zo'n groepje kutchinezen bij ons in de coupe. Fastfood te vreten. Echt vreten
Smakken als kleine kinderen, een hapje van een kluif nemen en dan bij een andere kutchinees in de mond stoppen![]()
En een lawaai dat ze hadden. Steeds rondlopen, jassen aantrekken op rare momenten
Kutchinezen, heb gezegd dat ze ff moesten dimmen. Dat hielp.![]()
Echt ik heb zo'n hekel aan die kutchinezen
M'n vriendin werd ook helemaal loco. Die trok het echt niet haha![]()
![]()
Nice, dan neem ik alles terug afhaalchinees-sanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik beheers de tafeletiquette als geen ander
Soigne met dineren zegmaar![]()
![]()
Je hoeft niet alles terug te nemen. Zolang je Ji Cheng maar adoreertquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nice, dan neem ik alles terug afhaalchinees-san![]()
![]()
Ja die adoreer ik zonder grappen al 4 jaar. In 2011 reed hij veel elite zonder contract criteriums hier in de buurt. Toen vond ik hem al tof, zo'n Chinees tussen de Groninger en Drentse veenkloeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles terug te nemen. Zolang je Ji Cheng maar adoreert![]()
Ik heb dat nog nooit gehad. Sowieso heb ik nog nooit kleding kapot gehad anders dan met een valpartij. Ik zou er gewoon ff mee teruggaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Mn broekje is aan de achterkant boven de zeem kapot. Ik vind het best snel, heb hem vorig jaar maart gekocht. Er is zo'n kleine 3000 km mee gereden. Was toch een broekje van 80 euro ofzo. Of loop ik te zeiken en is het normaal dat een broekje zo snel kapot gaat?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Oke ik moet bekennen dat ik hem helemaal niet kendequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja die adoreer ik zonder grappen al 4 jaar. In 2011 reed hij veel elite zonder contract criteriums hier in de buurt. Toen vond ik hem al tof, zo'n Chinees tussen de Groninger en Drentse veenkloeten.![]()
![]()
Ja ik vind het ook wel snel, zeker omdat het Sportful is en geen derderangs kutmerk. Maar ga ik doen dan, thanks!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Sowieso heb ik nog nooit kleding kapot gehad anders dan met een valpartij. Ik zou er gewoon ff mee teruggaan.![]()
Ik ging en ga vaak bij die koersen kijken, dus vandaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oke ik moet bekennen dat ik hem helemaal niet kende![]()
![]()
Dat is Japans, chinezen zijn ongevoelig. Ook voor beleefdheidsvormen.quote:
Zoals een Pakistani ooit tegen mij zei: chinezen eten alles met vier poten behalve de tafel en meer is er niet over te zeggen.![]()
Wielerseizoen duurt niet tot 1 januari he. Laatste wedstrijden zijn zo'n beetje in september.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef MarcoD het volgende:
Ennuh seizoen voorbij?? het is nog lang geen 1 januari hoor.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als je je beperkt tot wielrennen wel ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wielerseizoen duurt niet tot 1 januari he. Laatste wedstrijden zijn zo'n beetje in september.
Strandraces :-) (veldrijden)If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dat is Japans, chinezen zijn ongevoelig. Ook voor beleefdheidsvormen.
Zoals een Pakistani ooit tegen mij zei: chinezen eten alles met vier poten behalve de tafel en meer is er niet over te zeggen.
Ja jongs, vanaf september lekker crossen!![]()
Ja bij jou staat een fonkelnieuw moddermonster in de schuurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja jongs, vanaf september lekker crossen!Kan me voorstellen dat je dan wel zin hebt in crossen!
![]()
Ik rij nu al een keer per week een rondje op dat ding, echt supermooi werk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja bij jou staat een fonkelnieuw moddermonster in de schuurKan me voorstellen dat je dan wel zin hebt in crossen!
![]()
Ga ik vanavond doen, werk -> huis, zo'n 57kmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, vandaag mijn nieuwe woon-werk route gefietst.
Ging allemaal wel makkelijk in de trein eigenlijk, werd ook niet gecontroleerdkoop je voor lul zo'n kaartje van ¤6-, voor je fiets...
![]()
Naar huis moet ik straks ook nog. Eens kijken hoe dat op schiet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen, werk -> huis, zo'n 57km
Ging allemaal wel makkelijk in de trein eigenlijk, werd ook niet gecontroleerdkoop je voor lul zo'n kaartje van ¤6-, voor je fiets...
![]()
Hoeveel KM is jouw toch danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar huis moet ik straks ook nog. Eens kijken hoe dat op schiet.?
![]()
46.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoeveel KM is jouw toch dan?
![]()
![]()
Je zou gister toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee vandaagquote:
Vooral voor de weersomstandigheden, windstil, geen regen en zo'n 20 gradenLekkerquote:mooie route om te fietsen ?
![]()
Daar ging ik ff niet vanuitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als je je beperkt tot wielrennen wel ja.
Strandraces :-) (veldrijden)
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Beter dan een boete van ¤150 als je wel gecontroleerd wordt en je geen kaartje hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mijn oude woon-werk was een stuk mooier. Maar als ik met een andere collega samen fiets, dan zal ik die nog regelmatig doen, maar dan zit ik op 55km (voor mijn verhuizing was dat 48km, dus km extra).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee vandaag
Vooral voor de weersomstandigheden, windstil, geen regen en zo'n 20 graden
[..]
Lekkermooie route om te fietsen ?
Met de collega waar ik vandaag mee reed doe ik dus de route die nu het kortste is van bij mij thuis uit. Maar wellicht dat ik er nog wat aan ga sleutelen om wat minder stoplichten te hebben.![]()
Stuurpen staat verkeerd om? Ziet er mooi uit hoor! Die 2L bidons is denk wel een beetje overdreven. Heb gister tijdens 120 km 1.5 bidon gedronkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef So_Surreal het volgende:
Oja nog helemaal geen foto gepost van mijn fiets
En ja, 2x een 1L bidon
[ afbeelding ]Denk dat jij 't ook wel red met 1 bidon naar huis. Maar voor het warme weer is het wel lekker.
Kleurtjes passen ook mooi bij elkaar! Alleen nog een iets kleinere zadeltasje (zittie volZo ja, waarmee
) en je kan zo bij Gripper aanschuiven tijdens een meet
150? Voor een gewoon kaartje is de boute 45 oid toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Beter dan een boete van ¤150 als je wel gecontroleerd wordt en je geen kaartje hebtEchte mannen rijden op 't strandquote:
Die kleuren zijn Muzas wel bekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef So_Surreal het volgende:
En ja, 2x een 1L bidon
[ afbeelding ]
Mooie fiets in ieder geval.![]()
![]()
's ochtends kan je gewoon door roodquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn oude woon-werk was een stuk mooier. Maar als ik met een andere collega samen fiets, dan zal ik die nog regelmatig doen, maar dan zit ik op 55km (voor mijn verhuizing was dat 48km, dus km extra).
Met de collega waar ik vandaag mee reed doe ik dus de route die nu het kortste is van bij mij thuis uit. Maar wellicht dat ik er nog wat aan ga sleutelen om wat minder stoplichten te hebben.
Klopt, normaal doe ik dat ook. Maar degene waarmee ik vandaag reed doet dat nog niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
's ochtends kan je gewoon door rood
Die moet ik nog even opvoeden.![]()
Nou, op mijn woon-werk route zitten er toch een paar waar je echt niet door rood kan, tenzij je naar het ziekenhuis wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
's ochtends kan je gewoon door rood![]()
Hahaha. Ik rij wel door rood, maar neem geen onnodig risico. Soms zie je mensen tussen de autostroom doorrijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, normaal doe ik dat ook. Maar degene waarmee ik vandaag reed doet dat nog niet.
Die moet ik nog even opvoeden.![]()
Vandaag zie ik zowaar 6 mensen op strava woon/werk verkeer rijden. Dat is bijna 10% van mijn followers #trotsOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Fietskaartjes koop ik nooit. Gewoon je fiets op slot flikkeren, ergens anders zitten en doen alsof je neus bloedt.
Bij die schrale Arriva treintjes hier in het noorden lukt dat altijd wel, hoewel ik ook wel eens de trein uit ben gesprongen met fiets en meteen op de fiets ben gesprongen omdat ik weg moest racen voor de conducteur![]()
![]()
Als je daar toevallig werkt kan 't handig zijn toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, op mijn woon-werk route zitten er toch een paar waar je echt niet door rood kan, tenzij je naar het ziekenhuis wil.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat doe je dan als de conducteur er bij blijft staan? En vaak heb ik mijn kleren nog aan, dan valt het wel op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Tommeke het volgende:
Fietskaartjes koop ik nooit. Gewoon je fiets op slot flikkeren, ergens anders zitten en doen alsof je neus bloedt.
Bij die schrale Arriva treintjes hier in het noorden lukt dat altijd wel, hoewel ik ook wel eens de trein uit ben gesprongen met fiets en meteen op de fiets ben gesprongen omdat ik weg moest racen voor de conducteurOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Uiteraard, gewoon rustig door rood als er geen verkeer komt en niet als een dolle gek.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hahaha. Ik rij wel door rood, maar neem geen onnodig risico. Soms zie je mensen tussen de autostroom doorrijden![]()
Vandaag zie ik zowaar 6 mensen op strava woon/werk verkeer rijden. Dat is bijna 10% van mijn followers #trots![]()
Hmm volgens mij staat hij goed tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuurpen staat verkeerd om? Ziet er mooi uit hoor! Die 2L bidons is denk wel een beetje overdreven. Heb gister tijdens 120 km 1.5 bidon gedronkenDenk dat jij 't ook wel red met 1 bidon naar huis. Maar voor het warme weer is het wel lekker.
Kleurtjes passen ook mooi bij elkaar! Alleen nog een iets kleinere zadeltasje (zittie volZo ja, waarmee
) en je kan zo bij Gripper aanschuiven tijdens een meet
[..]
150? Voor een gewoon kaartje is de boute 45 oid toch?
[..]
Echte mannen rijden op 't strand?
Als ik plaatjes op zoek lijken ze allemaal gelijk.
Ik zweet tijdens het sporten echt heel veel.
Vorige keer na 1.5 uur fietsen toen het warm was al 1 liter op, heb dan geen zin om ergens te moeten stoppen om water te regelen.
Vooral in die dorpjes in West-Friesland kan dat wel eens lastig zijn.
Er zit in: 2 biba's, 2 bandenlichters, imbussleutel, huissleutel, pinpas, id-bewijs, ov-chipkaart.
Mijn vriendin heeft zelf geen zadeltas, dus neem ik ook voor haar maar een biba mee, mochten we beide lek rijden.![]()
Ik kom langs het Orbis ziekenhuis nu, dus het ziekenhuis ligt wel op de route nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, op mijn woon-werk route zitten er toch een paar waar je echt niet door rood kan, tenzij je naar het ziekenhuis wil.![]()
![]()
Dat is mij nog niet overkomen. Heb nog nooit met fietskleding in de trein gezetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe je dan als de conducteur er bij blijft staan? En vaak heb ik mijn kleren nog aan, dan valt het wel op.![]()
![]()
Nee, hij staat verkeerd om. Je pen moet horizontaal zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm volgens mij staat hij goed toch?
Ik zweet tijdens het sporten echt heel veel.
Vorige keer na 1.5 uur fietsen toen het warm was al 1 liter op, heb dan geen zin om ergens te moeten stoppen om water te regelen.
Vooral in die dorpjes in West-Friesland kan dat wel eens lastig zijn.
Er zit in: 2 biba's, 2 bandenlichters, imbussleutel, huissleutel, pinpas, id-bewijs, ov-chipkaart.
Mijn vriendin heeft zelf geen zadeltas, dus neem ik ook voor haar maar een biba mee, mochten we beide lek rijden.
Maar uiteraard krijg je dan een diepere zit. Mijn vader heeft hem express omhoog staan vanwege zijn lengte en zijn leeftijd.![]()
Thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die kleuren zijn Muzas wel bekend.
Mooie fiets in ieder geval.
Het is officieel een mountainbike ding dat XC, maar heb dit pakje maar gekocht omdat het weer zo knap bij de fiets staat![]()
![]()
Hmm ik heb een bike-fit gehad en ze hebben hem om maar afgesteld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, hij staat verkeerd om. Je pen moet horizontaal zijn.
Maar uiteraard krijg je dan een diepere zit. Mijn vader heeft hem express omhoog staan vanwege zijn lengte en zijn leeftijd.
Ik ben wel 1.90, misschien dat ze het daarom gedaan hebben ?![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echte mannen rijden op 't strandIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Wat bizkit zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm volgens mij staat hij goed toch?
Goed:
Verkeerd:
Maar als je goed zit zou ik er (nu nog) niets aan wijzigen.Dan is het wel verstandig ja. Al rij je vanavond niet in de zon. Zet vandaag effe 1 bidon op je tafel neer zodat je gedurende de dag ook genoeg drinkt. Droge mond>drinken.quote:Ik zweet tijdens het sporten echt heel veel.
Vooral in die dorpjes in West-Friesland kan dat wel eens lastig zijn.Ah. Ik heb 1 biba en 2 bandenlichters in mijn zadeltas. De rest gaat in m'n shirt.quote:Er zit in: 2 biba's, 2 bandenlichters, imbussleutel, huissleutel, pinpas, id-bewijs, ov-chipkaart.
Mijn vriendin heeft zelf geen zadeltas, dus neem ik ook voor haar maar een biba mee, mochten we beide lek rijden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Thanks
Het is officieel een mountainbike ding dat XC, maar heb dit pakje maar gekocht omdat het weer zo knap bij de fiets staat
[ afbeelding ]
DDX zit heel gestrekt, maar hij kan zo 400 km volhouden zonder pijn. Dus ondanks dat hij anders zit dan "normaal" zit hij goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb een bike-fit gehad en ze hebben hem om maar afgesteld.
Ik ben wel 1.90, misschien dat ze het daarom gedaan hebben ?
En als ze zoiets doen is dat een beetje een teken dat je wellicht een andere geometrie nodig hebt qua fietsMaar laat je daar ook niet gek door maken, gewoon lekker fietsen
Gewoon lekker laten nu, en als je merkt dat het fietsen in de gebogen houding goed gaat kun je hem altijd omdraaien. Dat is binnen 5 minuten gebeurd. En als het dan niet bevalt kun je hem altijd weer omhoog zetten uiteraard.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb een bike-fit gehad en ze hebben hem om maar afgesteld.
Ik ben wel 1.90, misschien dat ze het daarom gedaan hebben ?![]()
Oh ja, want jij woont in Limburg toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten nu, en als je merkt dat het fietsen in de gebogen houding goed gaat kun je hem altijd omdraaien. Dat is binnen 5 minuten gebeurd. En als het dan niet bevalt kun je hem altijd weer omhoog zetten uiteraard.Mijn foto's op Flickr!
Duitsland toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, want jij woont in Limburg toch?![]()
Bek houwe gripper, straks gaat ie weer los over hoogtemeters idt dat geen kilometer recht, kan klimmen als een geit maar hard rijden ho maar enzovoorts enzovoorts![]()
![]()
![]()
![]()
Alles rechts van Gulpen is Duits, als links ervan is Belgisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Alles verder weg als Gulpen "verduitserd" wel een beetje![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Alles verder weg alsdan Gulpenwageningen "verduitserd" wel een beetje![]()
Mooi met die bijpassende helm!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef So_Surreal het volgende:
En ja, 2x een 1L bidon
[ afbeelding ]Haters gonna hate.![]()
Zijn dat de fortezza senso's?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na krap 400 km al 1e keer lek met m'n nieuwe banden. Geen goed teken voor een "allweather" band
Heb ik hier ook een setje van klaarliggen voor de eerstvolgende bandenwissel...
maar met dit weer is de kans op lek natuurlijk gewoon hoger, dus laat niet meteen al je vertrouwen varen
Mijn foto's op Flickr!
Het wil wel wat zeggen dat die Hollanders speciaal naar Z-Limburg komen om op vakantie te gaanquote:Mooiste stukje Nederland
![]()
![]()
Kan ook toeval zijn toch? Als je net over een stalen pinnetje oid rijd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na krap 400 km al 1e keer lek met m'n nieuwe banden. Geen goed teken voor een "allweather" bandOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jep. Fortezza senso.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zijn dat de fortezza senso's?
Heb ik hier ook een setje van klaarliggen voor de eerstvolgende bandenwissel...
maar met dit weer is de kans op lek natuurlijk gewoon hoger, dus laat niet meteen al je vertrouwen varen![]()
Mooiste stuk van Nederland is niet in Limburg hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Het wil wel wat zeggen dat die Hollanders speciaal naar Z-Limburg komen om op vakantie te gaanMooiste stukje Nederland
Tuurlijk, dat is ook zo. Ik ga ze ook niet gelijk wisselen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ook toeval zijn toch? Als je net over een stalen pinnetje oid rijd...![]()
![]()
Als koffieliefhebber op een band die praktisch senseo heet rijden. Goftedoeme gripper, dat valt me van je tegen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jij hebt toch nooit reservemateriaal in de schuur liggen, dus als je nu zou wisselen kan je een week niet rijden omdat je op de nieuwe banden zit te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook zo. Ik ga ze ook niet gelijk wisselen hoor
Mijn foto's op Flickr!
Wat heb jij als reservemateriaal dan? Ik heb nu toevallig een ketting omdat ik er 3 in de aanbieding had gekocht, nog ergens 1 of 2 sets durano's oid en verder niets.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit reservemateriaal in de schuur liggen, dus als je nu zou wisselen kan je een week niet rijden omdat je op de nieuwe banden zit te wachtenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oja en nog een zooi biba's.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toevallig heb ik wel genoeg banden in de schuur liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit reservemateriaal in de schuur liggen, dus als je nu zou wisselen kan je een week niet rijden omdat je op de nieuwe banden zit te wachten![]()
![]()
Naast je KMCtang zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik wel genoeg banden in de schuur liggen
En dit ja, ik zie daar het nut niet van in. Zeker met een cassette ofzo. Tegen de tijd dat ik die de volgende keer moet wisselen is de kans groot dat ik al een nieuwe fiets met 11 speed heb. Daar ga ik echt geen voorraden van aanleggen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb jij als reservemateriaal dan? Ik heb nu toevallig een ketting omdat ik er 3 in de aanbieding had gekocht, nog ergens 1 of 2 sets durano's oid en verder niets.![]()
![]()
Mooi is gelukkig relatief.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooiste stuk van Nederland is niet in Limburg hoor.
Ik vind de veluwe ook mooier, maar dat is omdat ik daar zelden ben. Limburg ben ik nu wel gewend.![]()
Pwoah, een behoorlijke fietsenwinkel inventaris eigenlijk wel. Nu 2 nieuwe buitenbanden, die senseo's. Stuk of 4 biba's, kort en lang ventiel. En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb jij als reservemateriaal dan? Ik heb nu toevallig een ketting omdat ik er 3 in de aanbieding had gekocht, nog ergens 1 of 2 sets durano's oid en verder niets.
Op het zoldertje van de schuur liggen 4 nieuwe MTB-buitenbanden, we hebben tenslotte allebei een MTB hier thuis, en ik kocht ze tijdens een mega aanbieding.
Verder altijd wel minstens een reserve ketting voorhanden, losse missing links, wat specifiek gereedschap zoals de KMC-tang, kettingzweep, bracketsleutel, momentsleutel, heb nog wat losse onderdelen zoals een stuurpen, stuur en zadelpen liggen.
Gewoon, wat je bij elkaar scharrelt in de loop der jaren.
En die schuur is toch groot zat, dus het past er ook allemaal nog steeds in.Mijn foto's op Flickr!
hoe duur zou het zijn om een zelfgekochte groep te laten monteren door een fietsenmaker?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Qua MTB banden heb ik:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pwoah, een behoorlijke fietsenwinkel inventaris eigenlijk wel. Nu 2 nieuwe buitenbanden, die senseo's. Stuk of 4 biba's, kort en lang ventiel. En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.
Op het zoldertje van de schuur liggen 4 nieuwe MTB-buitenbanden, we hebben tenslotte allebei een MTB hier thuis, en ik kocht ze tijdens een mega aanbieding.
Verder altijd wel minstens een reserve ketting voorhanden, losse missing links, wat specifiek gereedschap zoals de KMC-tang, kettingzweep, bracketsleutel, momentsleutel, heb nog wat losse onderdelen zoals een stuurpen, stuur en zadelpen liggen.
Gewoon, wat je bij elkaar scharrelt in de loop der jaren.
En die schuur is toch groot zat, dus het past er ook allemaal nog steeds in.
Oude racing ralph's
Nobby nick's
spikebanden
big apple
geax tattoo's.
5 sets banden. En ik MTB bijna nooit
KNUT HIJ IS ER WEERquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:19 schreef JohnDDD het volgende:
hoe duur zou het zijn om een zelfgekochte groep te laten monteren door een fietsenmaker?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haphaphapquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
och gut, hij heeft ook een keer op het strand gereden hoor
Wat een jolijt. Ik geef daar ook acte de presence denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang, ik ga binnenkort langs bij zn wilde feest
UVT / Ik word 30: feesttips?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zeg zeg zeg. Jij zit altijd te verkondigen dat je niks met MTB-en hebt. In de winter (en ook in de zomer trouwens) is het een super alternatief voor op de weg, afwisseling en zulks.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
och gut, hij heeft ook een keer op het strand gereden hoor
Ik weet zeker dat kano je tijdens een strandrace er vierkant af zou rijden. Of welke MTB activiteit dan ook.Mijn foto's op Flickr!
Ja, dan hebbie nog zo'n mooie canyon, met die 23 mm/6 bar banden ben je geen partij voor m'n 2.3 inch /1.5 bar op het strand![]()
Met een beetje geluk red je het tot 1 meter na de laatste stelconplaat.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
23 mm is zoooo 2013quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, dan hebbie nog zo'n mooie canyon, met die 23 mm/6 bar banden ben je geen partij voor m'n 2.3 inch /1.5 bar op het strand![]()
Met een beetje geluk red je het tot 1 meter na de laatste stelconplaat.![]()
Op basicbikeparts heb je 10× 80mm binnenbandjes voor 35 euro, dankjewel voor de link Kano!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.
Net gisteren wat zooi binnengekregen waar ik weer even mee vooruit kan. Ook 750ml bidonnnen (sorry gripper)
Straks nog even een nieuw lizzardskin stuurlintje halen.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n strandrace lijkt me ook wel leuk.
Filmpje is wel van 2 jaar terug toen ik op te harde banden reed. Zal dit jaar mijn gopro weer meenemen![]()
Tactiek voor de komende editie:
Oh das wel een goeie tip van die bandjes, zal ook ff kijken. Nu met twee wielsets met hoge velgen gaat het hard hieroquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Op basicbikeparts heb je 10× 80mm binnenbandjes voor 35 euro, dankjewel voor de link Kano!
Net gisteren wat zooi binnengekregen waar ik weer even mee vooruit kan. Ook 750ml bidonnnen (sorry gripper)
[ afbeelding ]
Straks nog even een nieuw lizzardskin stuurlintje halen.![]()
Nou ja vooruit bij jou zit er 30 km tussen elke waterput en dan nog heb je het risico dat ie droog gevallen is, dus dan mag t. En je drinkdiscipline verbetert er misschien nog eens door
Wij hebben nu op het werk nieuwe goodies: die bekende tacx bidon, wit met de rode dop, en ons bedrijfslogo. Gelukkig zijn ze bij ons wel soignee, en hebben ze niet van die enorme flessen besteld. Dus ik ben voor de komende jaren wel voorzien van gratis 500 ml bidons: alle collega's die geen bidon willen gooien m op mijn bureau neer
Mijn foto's op Flickr!
Dat ziet er leuk uit, zo'n strandrees lijkt me alleen niet echt best voor materiaal mocht je dat een x aantal keer doen in het jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Filmpje is wel van 2 jaar terug toen ik op te harde banden reed. Zal dit jaar mijn gopro weer meenemen![]()
![]()
![]()
Is het ook niet. Maar ach, als je er niet te veel km's maakt kan het best. Zeker voor 1 keer. Daarna meteen goed afspoelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, zo'n strandrees lijkt me alleen niet echt best voor materiaal mocht je dat een x aantal keer doen in het jaar.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
jammer dat je hier in de buurt geen strand hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar ach, als je er niet te veel km's maakt kan het best. Zeker voor 1 keer. Daarna meteen goed afspoelen.om nou 200km te gaan rijden voor een strandrace is me ook iets te gek. Heb je misschien strava log van vorig jaar van jou EPE? Wel benieuwd naar.
![]()
http://www.strava.com/activities/105568376/analysisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
jammer dat je hier in de buurt geen strand hebtom nou 200km te gaan rijden voor een strandrace is me ook iets te gek. Heb je misschien strava log van vorig jaar van jou EPE? Wel benieuwd naar.
Al is deze leukerMeer wind:
http://www.strava.com/activities/104189956/analysisOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oh, tevens ook eens getest hoe goed mijn kettingsmeermiddel is. Afgelopen zaterdag de fiets gewoon weg gezet na flink nat te zijn geworden, en vandaag geen piepje of kraakje te horen. Werkt perfect en vuilafstotend dus.![]()
![]()
Raar eigenlijk dat verschil tussen de calorieën in beide activiteiten, terwijl de afstanden relatief gezien niet veel voor elkaar onderdoen. Hartslag ligt alleen gemiddeld iets van 10 hoger en je hebt dubbel zoveel hoogtemeters gemaakt. Maar tijdens zo'n EPE lijkt het me ook dat je lekker uit de wind kunt zitten in een groepje dus minder hoeft te trappen dan solo. Niet dat er van die calorieënmeting ook maar iets klopt maar toch vind ik het wel vaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/105568376/analysis
Al is deze leukerMeer wind:
http://www.strava.com/activities/104189956/analysis![]()
Dat is wel apart ja... ik zou eerder nog verwachten dat diegene met veel wind meer energie zou kosten. Dat deed het ook want toen hadden we echt hele, hele harde wind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat verschil tussen de calorieën in beide activiteiten, terwijl de afstanden relatief gezien niet veel voor elkaar onderdoen. Hartslag ligt alleen gemiddeld iets van 10 hoger en je hebt dubbel zoveel hoogtemeters gemaakt. Maar tijdens zo'n EPE lijkt het me ook dat je lekker uit de wind kunt zitten in een groepje dus minder hoeft te trappen dan solo. Niet dat er van die calorieënmeting ook maar iets klopt maar toch vind ik het wel vaag.
Collega had vanmorgen volgens strava 2 keer meer energie verbruikt dan volgens zijn garmin.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoho 25mm hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Met een beetje geluk red je het tot 1 meter na de laatste stelconplaat.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Veel te intensief voor in de winter. In de winter rust ik + krachttraining en daarna bouw ik op de weg op. Zelfs bij -5 en droge wegen is prima een duurrit op de weg uit te voeren. Zelfs L. Westra zei paar jaar terug tegen mij, dat je daar meer aan hebt dan paar uur door het bos raggen met hf skyhigh. En belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, en dat is iig niet MTBen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg. Jij zit altijd te verkondigen dat je niks met MTB-en hebt. In de winter (en ook in de zomer trouwens) is het een super alternatief voor op de weg, afwisseling en zulks.
Ik weet zeker dat kano je tijdens een strandrace er vierkant af zou rijden. Of welke MTB activiteit dan ook.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zou bijna zover willen gaan om dat de pinarelllo onder de strandracers te noemen..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Koga Beachracer ziet er wel tof uit.
En er is meer dan EPE (beetje de Amstel gold race onder de strandraces),If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Excuus, dan win je.quote:
Hehehehe![]()
Geen foto's van de finish. En blijkbaar zaten er algen op de lens.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geen Metallicaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Bij 50+ ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die dikke met de blauwe helm heeft dus gewonnen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Terwijl je in de winter toch best met hf skyhigh door de bossen kan knallen omdat je dan toch minder fiets en meer belasting kan permitteren door meer rust tussen je ritten door. Maar als je et niet leuk vindt moet je dat niet doen :-)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel te intensief voor in de winter. In de winter rust ik + krachttraining en daarna bouw ik op de weg op. Zelfs bij -5 en droge wegen is prima een duurrit op de weg uit te voeren. Zelfs L. Westra zei paar jaar terug tegen mij, dat je daar meer aan hebt dan paar uur door het bos raggen met hf skyhigh. En belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, en dat is iig niet MTBen.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik denk dat kilometers maken altijd nog beter is dan geen kilometers maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel te intensief voor in de winter. In de winter rust ik + krachttraining en daarna bouw ik op de weg op. Zelfs bij -5 en droge wegen is prima een duurrit op de weg uit te voeren. Zelfs L. Westra zei paar jaar terug tegen mij, dat je daar meer aan hebt dan paar uur door het bos raggen met hf skyhigh. En belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, en dat is iig niet MTBen.![]()
Hoezo, hij ziet er toch mooi uit?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zou bijna zover willen gaan om dat de pinarelllo onder de strandracers te noemen..
...
Ik heb 1 keer een valpartij gezien, dat was op het bruggetje waar het vaak een beetje kloterig fietsen is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef jsprbcn het volgende:
Hoeveel mensen vallen er nu eigenlijk bij dit soort wedstrijden?
http://www.mylaps.com/en/classification/3206210
Ik was 16de (dus eignelijk was critic 16de) en ik 17de.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Misschien zat er nog meer voor je die geen transponder hadden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een valpartij gezien, dat was op het bruggetje waar het vaak een beetje kloterig fietsen is.
http://www.mylaps.com/en/classification/3206210
Ik was 16de (dus eignelijk was critic 16de) en ik 17de.![]()
![]()
Zijn er meer van die oenemeloenen als critic dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien zat er nog meer voor je die geen transponder hadden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hoezo, hij ziet er toch mooi uit?![]()
![]()
No shit Sherlockquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik denk dat kilometers maken altijd nog beter is dan geen kilometers maken.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er meer van die oenemeloenen als critic dan?![]()
Nou omdat je er tijdens de grotere events heel veel dikbuiken op ziet rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hoezo, hij ziet er toch mooi uit?
Verder wel mooi ding!If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Je werkt er niet mee aan je basis. Fundering leggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Terwijl je in de winter toch best met hf skyhigh door de bossen kan knallen omdat je dan toch minder fiets en meer belasting kan permitteren door meer rust tussen je ritten door. Maar als je et niet leuk vindt moet je dat niet doen :-)Maar gewoon lekker doen waar je plezier in hebt.
Wat Gripmans zegt. Als ik geen moraal heb om 3 uur op de racefiets te zitten ga ik lekker crossen. Dan ben je zo 3 uur bezig en het is heerlijk afwisselend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg. Jij zit altijd te verkondigen dat je niks met MTB-en hebt. In de winter (en ook in de zomer trouwens) is het een super alternatief voor op de weg, afwisseling en zulks.
Ik weet zeker dat kano je tijdens een strandrace er vierkant af zou rijden. Of welke MTB activiteit dan ook.![]()
ah! op die fietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nou omdat je er tijdens de grotere events heel veel dikbuiken op ziet rijden.
Verder wel mooi ding!
* forty-two kijkt eens omlaag... en denkt
Dat doen wij nu ja, in de winter knallen en daarna weer rustig toeren in de zomer ipv met 30 graden door de straten van surhuisterveen te knallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je werkt er niet mee aan je basis. Fundering leggenMaar gewoon lekker doen waar je plezier in hebt.
Je zou eens jezelf een schop onder je kont moeten geven en die wedstrijden in knallen...altijd dat gemekker over moraalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat Gripmans zegt. Als ik geen moraal heb om 3 uur op de racefiets te zitten ga ik lekker crossen. Dan ben je zo 3 uur bezig en het is heerlijk afwisselend.
Hahahaha. Ik had er eergister ook moeite mee. Dan staan er twee mooie fietsen me toe te lachen. Heb serieus een half uur zitten dubbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zou eens jezelf een schop onder je kont moeten geven en die wedstrijden in knallen...altijd dat gemekker over moraal
Toch maar op de racer gegaan, heerlijk dat het was.
Heb het dit voorjaar gewoon erg druk gehad met werk en studie, vond het dan wel lekker om ook een dagje eens niets te moeten, vandaar dat ik hier en daar eem koers heb laten schieten of totaal niet uitgerust aan de start kwam.![]()
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer dingen moet doen. Ik krijg het nu al spaans benauwd als ik me voor meerdere wedstrijden ga inschrijven. Lekker van m'n vrijheid aan het genieten
Superhoog balhoofd en dan nog een spacertower
Een fiets van 8K kopen er geen pedalen bij krijgen. Tering
Dit zijn dus de testmodellen voor de pers van de officiele UK distributeurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef muzas het volgende:
Tjah ook rijke lui kunnen slechte FM's treffen, of niet weten hoe ze op een fiets moeten zitten.![]()
![]()
Ah, dan hopen ze 'm nog te verkopen denk ik en zagen ze de vork nog niet af. Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit zijn dus de testmodellen voor de pers van de officiele UK distributeur![]()
Ik zou er als fabrikant toch wel wat voor over hebben om m'n nieuwe fietsen niet op deze manier te presenteren. Dan maar geen doorverkoop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Ah, dan hopen ze 'm nog te verkopen denk ik en zagen ze de vork nog niet af. Hoop ik dan maar.![]()
Nou jah, 8k is 8k. Dan maar met een spacertorentje. Iedereen met verstand van die zaken weet toch dat dat ook anders kan, en mensen met wel de knaken maar niet het verstand zien het toch niet.![]()
het is vooral geen porum omdat het zadel lager staat dan het stuur, het stuur omhoog gekanteld, en de kabelvoering ook niet optimaal sjiek loopt.... Dat associeer je inderdaad niet met 8K fietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een fiets van 8k die er zo uit ziet
[ afbeelding ]
dan springen de tranen toch in je ogen
Knut afblijven met je fikken, ik open het nieuwe topic met nog wat meer bierfoto's in de OP!!!Mijn foto's op Flickr!
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |