abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:33:43 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143116925
Fok team Marmotte 2013

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
ons favoriete hersteldrankje:

Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143116947
Naamtt _O_

Gripper: dubbele gpx doet ie niet over zetten. Wel als er kleine verschillen inzitten (als je met 2 verschillende loggers zelfde rit hebt gemaakt bijvoorbeeld)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:41:09 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143117086
http://www.strava.com/athletes/1152561
Zoals deze. Die had blijkbaar met verschillende device's zijn rit gelogd of naderhand alles aan elkaar geknoopt.MAar wel de losse+de hele rit geupload :')
pi_143117204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/athletes/1152561
Zoals deze. Die had blijkbaar met verschillende device's zijn rit gelogd of naderhand alles aan elkaar geknoopt.MAar wel de losse+de hele rit geupload :')
Het is een behoorlijk irritante bug. Strava zegt bij het uploaden: als er maar 1 nieuwe activity in je garmin staat upload deze automatisch. Bij meerdere krijg je een keuze om met vinkjes te selecteren wat je wel en niet wil uploaden.

Maar volgens mij kijkt strava dan alleen naar de dag. Als ik heen en weer fiets naar het werk en de ochtendrit met iPhone upload, dan doet ie dat bij terugkomst van de garmin automatisch nog een keer zonder dat je daar iets aan kan doen. Moet je terug in je trainingskalender, naar dubbele rit en handmatig verwijderen :O
pi_143117242
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:47:59 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143117271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:46 schreef Patroon het volgende:
Wat heb je er aan dat Strava de ritten rechtstreeks van Garmin Connect haalt? Garmin Connect voegt toch niks toe dan Strava? Ik zet de ritten rechstreeks naar Strava.
Ik ook. Ik hou m'n gpxfiles wel op mijn pc maar als strava er morgen mee kapt ben je die hele zooi kwijt. Als je het op garminconnect zet heb je nog een back up.
pi_143117275
quote:
Ik ook. Is denk ik vooral handig voor mensen die garmin connect gebruiken om hun trainingen te analyseren en strava nog ernaast willen doen voor de segments/challenges etc.
pi_143117307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is een behoorlijk irritante bug. Strava zegt bij het uploaden: als er maar 1 nieuwe activity in je garmin staat upload deze automatisch. Bij meerdere krijg je een keuze om met vinkjes te selecteren wat je wel en niet wil uploaden.

Maar volgens mij kijkt strava dan alleen naar de dag. Als ik heen en weer fiets naar het werk en de ochtendrit met iPhone upload, dan doet ie dat bij terugkomst van de garmin automatisch nog een keer zonder dat je daar iets aan kan doen. Moet je terug in je trainingskalender, naar dubbele rit en handmatig verwijderen :O
Ik hoop vooral dat strava niet alleen naar de nieuwste activiteit op connect kijkt. Nu is het zo dat als ik (bijvoorbeeld op vakantie, geen internet in de buurt) 4 ritten opsla in mn edge, en als ik dan eens synchroniseer met connect, dan komen ze er netjes alle 4 te staan. Echter, dat copymysports appje zocht alleen naar je nieuwste activiteit, dus je moest de resterende 3 dan met zo'n bulk upload nog eens handmatig erop zetten.

Als ze dat nu hebben verbeterd, ben ik alweer een tevreden mens.
En heb copymysports net uitgezet.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143117387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik ook. Is denk ik vooral handig voor mensen die garmin connect gebruiken om hun trainingen te analyseren en strava nog ernaast willen doen voor de segments/challenges etc.
Precies. Met connect kun je heel veel analyseren, trainingen maken en die weer naar je edge versturen, etc. Je kunt nu zelfs segmenten naar je toestel versturen, zodat ie als je bij een segment aankomt een berichtje geeft "hoi, je gaat zometeen aan een segment beginnen! "

Een aantal van die nuttige analyse functies zitten ook wel in Strava priemium, maar connect heeft nog meer. En dan gratis.
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:52:54 #10
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143117405
quote:
En als je op vakantie bent zonder computer/laptop?
Later de ritten uploaden is geen probleem, maar de mensen die je volgen "missen" dan je ritten en daarmee ook de kudo's :7 :7 :7

Ik upload via bluetooth (Edge 510) mijn rit naar Garmin Connect en dan staat de rit automatisch op Strava. Ideaal en je hebt geen laptop nodig, enkel mobiel netwrk of Wifi.
pi_143117550
:|W Nou ik hoop dat de krant geen gelijk heeft. Las dat er door een Tropische storm bij de oostkust van USA, het hier na maandag voor een paar weken slecht weer gaat worden, want dat ding waait hier heen.
Haters gonna hate.
pi_143117701
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
:|W Nou ik hoop dat de krant geen gelijk heeft. Las dat er door een Tropische storm bij de oostkust van USA, het hier na maandag voor een paar weken slecht weer gaat worden, want dat ding waait hier heen.
pi_143117718
Ja samen in koor!
Haters gonna hate.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:08:26 #14
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143117805

woensdag 6 augustus 2014 @ 11:12:01 #15
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143117899
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:15:30 #16
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143117985

soigné
pi_143118028
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_143118065
Ach, alle tourdefrancefietsers ook weer van t fietspad af. Niks mis mee.
pi_143118340
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:41 schreef Gripper het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, 500.000 dingen in die foto die dus niet m'n tuin in mogen.... Lees mee newbies!

-te ruim broekje, plooit overal. Krijg je nog eens schuurplekken aan je naad ook, want het broekje beweegt voortdurend.
-shirt veel te vol gestouwd. Overigens is dat shirtje van de giro wel de mooiste van de afgelopen paar jaar, met een goeie strakke pasvorm ook. Dus dat je dat weet te verneuken is al een kunst op zich.
-die bananen, hoewel creatief
-te grote bidons
-de zadeltas, en meer specifiek, de enorme ruimte tussen zadelpen en de tas.
-zadel staat zo te zien achterover gekanteld en zit veel te ver achterop de rail.
-beenhaar
-zoveel rotzooi meesjouwen (en dikke kans dat de echte essentials zoals een klein inbus setje en pompje/plakker/biba alsnog ontbreken)
Wel lekker om op los te gaan hè? beetje een visuele overload :)
Je vergeet nog; wit stuurlint, zwart zadel.
pi_143118470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:24 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Op een fiets van 850 euro wordt wel 250-300 verdiend hoor.

En omzet is omzet geldt ook voor onderhoud he? Dan betaal je gewoon de volle mep ;)
Als ik mijn FM moet geloven blijft er weinig aan winst over, er moeten ook nog allerlei zaken betaald worden.
Zeker als je nagaat dat kleine FM's als ze 1 fiets voor een klant nodig hebben ze door de fabrikant gelijk gedwongen worden om een hele zwik modellen af te nemen waarvan de kans groot is dat ze met een aantal blijven zitten.
De grootste winst voor een FM zit juist in het onderhoud.
Maar ik zou als FM balen als een klant met een gloednieuwe fiets komt om hem na te laten lopen omdat de verkopende partij niet in staat is om een fiets goed af te leveren...

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ook bij mensen die al een tijdje komen, kun je bij de inschrijftafel moeilijk zien of de zich handig in het peloton bewegen of niet.Ik schreef wel "met weinig ervaring", maar er zijn er ook die al een jaar meedoen en toch nog rare dingen doen.
Inderdaad, dat bedoelde ik eigenlijk :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:37:05 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143118543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:34 schreef forty-two het volgende:

[..]

Als ik mijn FM moet geloven blijft er weinig aan winst over, er moeten ook nog allerlei zaken betaald worden.
Beetje dom om te zeggen dat hij goud geld aan je verdiend he?
quote:
Zeker als je nagaat dat kleine FM's als ze 1 fiets voor een klant nodig hebben ze door de fabrikant gelijk gedwongen worden om een hele zwik modellen af te nemen waarvan de kans groot is dat ze met een aantal blijven zitten.
Is dat echt zo? :o
quote:
De grootste winst voor een FM zit juist in het onderhoud.
Maar ik zou als FM balen als een klant met een gloednieuwe fiets komt om hem na te laten lopen omdat de verkopende partij niet in staat is om een fiets goed af te leveren...
Of je ziet het als een paar euro in de kassa... Beter dan niets. En de volgende keer komen ze wellicht wel meteen naar je toe.
pi_143118553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:30 schreef forty-two het volgende:

[..]

Wel lekker om op los te gaan hè? beetje een visuele overload :)
Je vergeet nog; wit stuurlint, zwart zadel.
Ik zou ook een bon uitschrijven voor 2 verschillende bidons. Als je er 2 meeneemt, dan wel 2 identieke.
pi_143118655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Beetje dom om te zeggen dat hij goud geld aan je verdiend he?

[..]

Is dat echt zo? :o

[..]

Of je ziet het als een paar euro in de kassa... Beter dan niets. En de volgende keer komen ze wellicht wel meteen naar je toe.
Ik ben wel eens weggestuurd bij een FM vanwege "postorderfiets" :')

Uh, oke. Voor jou 10 anderen :W
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:42:17 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143118680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

:D
pi_143118823
vanochtend wielerkleding aan, bandjes oppompen, wachten op de lift... Knal.. ppffttttt... lege band. Weer naar binnen, band vervangen, bandje oppompen... wederom knal... Bandje er weer uithalen... knal op nagenoeg dezelfde plek als andere band. Was nieuwe buba, dus bij 1e bandje dacht ik nog... misschien bij verwisselen perongeluk stukje biba vast tussen buba gezeten.. maar 2 keer op zelfde plek, dan nu toch maar ff beter checken.. Bleek velglint versleten dus biba blies zichzelf op in een spaakgat :S
Nu dus maar snel nieuw plaklint gehaald.. vanmiddag maar weer aan de knutsel..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:50:35 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143118893
Goeie indekker maar vanavond wel gewoon rijden he?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:51:04 #27
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_143118900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef the_critic het volgende:
vanochtend wielerkleding aan, bandjes oppompen, wachten op de lift... Knal.. ppffttttt... lege band. Weer naar binnen, band vervangen, bandje oppompen... wederom knal... Bandje er weer uithalen... knal op nagenoeg dezelfde plek als andere band. Was nieuwe buba, dus bij 1e bandje dacht ik nog... misschien bij verwisselen perongeluk stukje biba vast tussen buba gezeten.. maar 2 keer op zelfde plek, dan nu toch maar ff beter checken.. Bleek velglint versleten dus biba blies zichzelf op in een spaakgat :S
Nu dus maar snel nieuw plaklint gehaald.. vanmiddag maar weer aan de knutsel..
Dan doe je er toch ff een tapeje over? Beetje leukoplast ofzo, das sterk spul.
pi_143118993
Besloten om morgen maar eens met de fiets in de trein naar het werk te gaan, en dan 60km terug te fietsen :)
Ben benieuwd, 46km is nu mijn langste afstand sinds ik een paar weken terug begonnen ben, was toen totaal niet moe maar had geen water meer.

Nu een 2e bidon, dus moet makkelijk lukken :D
pi_143119001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef Gripper het volgende:

[..]

Precies. Met connect kun je heel veel analyseren, trainingen maken en die weer naar je edge versturen, etc. Je kunt nu zelfs segmenten naar je toestel versturen, zodat ie als je bij een segment aankomt een berichtje geeft "hoi, je gaat zometeen aan een segment beginnen! "

Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zeg :{
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:56:04 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143119008
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Besloten om morgen maar eens met de fiets in de trein naar het werk te gaan, en dan 60km terug te fietsen :)
Ben benieuwd, 46km is nu mijn langste afstand sinds ik een paar weken terug begonnen ben, was toen totaal niet moe maar had geen water meer.

Vergeet ook niet om voldoende eten mee te nemen he?
pi_143119010
quote:

Fiets in de trein is kut. Beter ene dag heen en volgende terug :)
pi_143119018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En dit ja; na je werk kan de inzinking echt verrassend snel komen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:57:13 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143119041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeker als je niet gewend bent om meteen daarna te sporten. En je komt waarschijnlijk niet voor 6 uur thuis, dus je hebt ook je avond eten niet op het normale tijdstip.
pi_143119063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef jsprbcn het volgende:

Later de ritten uploaden is geen probleem, maar de mensen die je volgen "missen" dan je ritten en daarmee ook de kudo's :7 :7 :7

Wat een drama :{
pi_143119072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hmm daar zit ik wel mee, ga rond 17:30 weg, misschien een uurtje eerder als ik eerder weg mag.
Ik wil een Breaker en zo'n stuk ontbijtkoek meenemen, en neem nog een banaan mee, met 2L water.
Dat zal wel genoeg zijn toch.
quote:

[..]

Fiets in de trein is kut. Beter ene dag heen en volgende terug :)
Dat wordt niks, ik begin altijd 08:00.
Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:58:48 #36
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143119088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zeker als je niet gewend bent om meteen daarna te sporten. En je komt waarschijnlijk niet voor 6 uur thuis, dus je hebt ook je avond eten niet op het normale tijdstip.
Ik zou inderdaad een boterham of twee meenemen om een uur van te voren wat te eten. Scheelt echt enorm. Eventueel nog een reepje in je zak mee.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:58:56 #37
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_143119096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dus met de wildgroei aan segmenten in Nederland krijg je op de heuvelrug en de Posbank ongeveer elke 100 meter zo'n berichtje? Tof zeg :{
pi_143119103
quote:

Knut en kano zeiden al dat je voldoende eten mee moet nemen. Belangrijkste is om overdag voldoende te eten.
pi_143119105
quote:

[..]

Ik heb rond die tijd dat ik weg ga meestal al wel trek, maar heb altijd pas 19:30 avondeten.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:59:38 #40
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143119115
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hmm daar zit ik wel mee, ga rond 17:30 weg, misschien een uurtje eerder als ik eerder weg mag.
Ik wil een Breaker en zo'n stuk ontbijtkoek meenemen, en neem nog een banaan mee, met 2L water.

[..]

Dan moet ik ook weer hier douchen en als er iets gebeurt ben ik helemaal laat op de zaak.
Vergeet niet dat de NS restricties heeft voor fiets mee in de spits
pi_143119138
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik heb rond die tijd dat ik weg ga meestal al wel trek, maar heb altijd pas 19:30 avondeten.
Dan dus overdag wat meer eten, want als je al trek hebt, dan voorspel ik een hongerklop als je 60 km gaat fietsen.
pi_143119143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Knut en kano zeiden al dat je voldoende eten mee moet nemen. Belangrijkste is om overdag voldoende te eten.
Ontbijt: 2 crackers met een glas water.

Tussendoor: 2 broodjes met stuk fruit.

Lunch: 4 broodjes met een stuk fruit.

Tussendoor: yoghurtje.

Zal wel zat zijn denk ik :)
Als ik teveel eet heb ik daar meer last van eigenlijk.
pi_143119195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren al uitgezocht :) GC / Fiets mee in de trein

Je mag in juli en augustus ook een niet-vouwfiets binnen de spits meenemen in de trein :D hoef ik ook niet een uur eerder te beginnen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:02:43 #44
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143119222
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:00 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ontbijt: 2 crackers met een glas water.

Tussendoor: 2 broodjes met stuk fruit.

Lunch: 4 broodjes met een stuk fruit.

Tussendoor: yoghurtje.

Zal wel zat zijn denk ik :)
Ik heb laatst voor mijn rit van 3 uur voor het avondeten nog 2 boterhammen gegeten, en dan een reep en rozijnen onderweg. Was wel echt nodig
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:02:54 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143119229
quote:

[..]

[..]

Gewoon half 6 van huis. Tis toch geen 60 km?
pi_143119233
quote:

[..]

[..]

Ja, ik ook. Maar baas is wel flexibel in tijden, zeker als je lekker gezond bezig bent :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:03:35 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143119263
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren al uitgezocht :) GC / Fiets mee in de trein

Je mag in juli en augustus ook een niet-vouwfiets binnen de spits meenemen in de trein :D hoef ik ook niet een uur eerder te beginnen.
Oow nice, dat doe ik dan ook een keer. Geen douches hier :(
pi_143119264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Nu niet want zomer.
pi_143119271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewoon half 6 van huis. Tis toch geen 60 km?
Google maps zegt 56, omhoog afgerond :)
pi_143119306
quote:

[..]

Is alleen voor de eigen garmin segmenten. Dat zijn er ongeveer 3 in heel nederland.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:08:11 #51
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143119399
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat een drama :{
Voor mij is het om het even, maar er zijn mensen die veel waarde hechten aan kudo's
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:11:07 #52
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143119478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef jsprbcn het volgende:

[..]

Voor mij is het om het even, maar er zijn mensen die veel waarde hechten aan kudo's
Laatst mijn eerste kudo gehad *O*

Gelijk printscreen en ingelijst natuurlijk :Y
pi_143119481
quote:

[..]

Je kunt instellen welke je wilt zien he. Stel dat je echt een keer op KOM-jacht gaat, dan kun je je rit vooraf uittekenen, dan uitzoeken welke segmenten er in voorkomen, die segmenten naar je edge sturen, en dan raggen maar!

Maar om de 100 meter een piepje valt nog wel mee, want Connect is minder wijdverbreid dan strava, dus er zijn ook nog maar weinig connect-segmenten. Garmin begint eigenlijk gewoon zn eigen stravaatje hiermee, maar of het even populair wordt... De strava app op een telefoon is toch wat laagdrempeliger voor de meeste mensen dan een duur garmin apparaat aanschaffen.

Op de Amerongse berg bijvoorbeeld, sta ik met connect op 1 bepaald segment 67 van de 992. Op strava 480 van de 11085.

helaas gaat het ook met de segmenten van Connect nu alweer de verkeerde kant op: er zijn nu alweer 8 segmenten voor de Amerongseberg, die natuurlijk allemaal net weer 10 meter eerder beginnen of later eindigen... :{

Nou ja, lekker belangrijk allemaal. Segmenten enzo tellen toch niet, alleen in de koers kun je je met anderen meten!
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:13:38 #54
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143119543
Ik selecteer 1 segment die ik meest correct vind m.b.t. een klim en die markeer ik als favoriet. Als de rit gereden is kijk ik enkel naar de segmenten met een ster ervoor, de rest is dan toch poep.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:13:55 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143119546
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Google maps zegt 56, omhoog afgerond :)
welke route is dat?
pi_143119774
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

welke route is dat?
Ik PM je even.
pi_143119972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, wat een beunhaas zeg :')
pi_143120153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef jsprbcn het volgende:

[..]

Tuurlijk man. Stel dat je geen kudos krijgt.....dan heb je mooi voor niks gefietst! :{w
pi_143120278
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef cafca het volgende:

[..]

Tuurlijk man. Stel dat je geen kudos krijgt.....dan heb je mooi voor niks gefietst! :{w
Nou, ik krijg er meestal teveel, vooral van mensen hier. Die geven me verdomme kudo's omdat ik vanochtend met een sukkelgangetje naar mn werk ben gefietst.

Dus als je dit leest (you know who you are), oprotten met je kudo's! Bewaar die maar voor een échte prestatie, de marmotte in 6,5 uur ofzo.
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:39:41 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143120302
Voortaan dus alle ritten van gripper kudos geven :)
pi_143120330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
Check!
pi_143120504
quote:
18s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou, ik krijg er meestal teveel, vooral van mensen hier. Die geven me verdomme kudo's omdat ik vanochtend met een sukkelgangetje naar mn werk ben gefietst.

Zet dat dan ook niet op strava.
pi_143120535
Gelukkig dan maar dat Strava het niet doet nu. :+
pi_143120595
quote:
En de marmotte in 6.5 uur geen :)
pi_143120642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En de marmotte in 6.5 uur geen :)
En als comment "uitslover" oid
pi_143120649
quote:
Meteen maar 3 kudo's gegeven. :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:56:45 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143120814
Tjongejonge wat was Gripper deze en vorige maand kudowaardig bezig zeg
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:57:38 #68
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143120841
"Kudo", wie heeft dat woord eigenlijk bedacht?
pi_143120895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef jsprbcn het volgende:
"Kudo", wie heeft dat woord eigenlijk bedacht?
Vroeger gebruikte ze dat toch ook altijd op sugarbabes? :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:59:41 #70
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143120897
Kutgrieken ook altijd weer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudos_(computerterm)
pi_143120908
Kano, Bizkit
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Meteen maar 3 kudo's gegeven. :P
Ik ga denk ik voortaan alleen jouw ritten buiten limburg kudo's geven. En van kano alleen de ritten van langer dan 13,4 km ;)

Stelletje klootzakken :P
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:01:46 #72
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143120965
haha
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:01:53 #73
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143120968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Kutgrieken ook altijd weer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudos_(computerterm)
Heb weleens gelezen dat het al in de jaren '30 gebruikt werd in kranten, even opzoeken.

Edit: gevonden.

http://www.straightdope.c(...)in-of-the-word-kudos
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:02:51 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121000
Pas op wat je zegt he? Ik heb nu 1 maand gehad. Als je morgen een telefoon met 150 kudo's wilt kan dat geregeld worden
pi_143121026
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Pas op wat je zegt he? Ik heb nu 1 maand gehad. Als je morgen een telefoon met 150 kudo's wilt kan dat geregeld worden
_O-
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:04:15 #76
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143121039
Wie heeft er eigenlijk de meeste kudos hier?
pi_143121076
440
pi_143121088
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Als je zoveel van je kostbare tijd aan mij wilt besteden, zie ik dat wel als een compliment :)
Hoewel, kostbaar.... Jij hebt het zo te zien nog rustiger op je werk dan ik deze weken.
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:06:03 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121099
Ik 1245
pi_143121121
Holymoly, 705 kudo's waarvan 11 in de laatste 5 minuten!
Voor 247 ritjes, dus dat zijn er gemiddeld bijna 3 per rit.
Mijn foto's op Flickr!
pi_143121173
137 rides. 3,2 kudo's gemiddeld per rit dus.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:08:59 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121176
Ik zit op 2 per rit
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:09:20 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121186
Naja 1.988817891373802 gemiddeld. Geen 30 nog iig
pi_143121193
Ik weet niet eens hoe ik kan zien hoeveel kudos ik heb :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:10:20 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef cafca het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik kan zien hoeveel kudos ik heb :')
Gewoon, op je profiel?
Wie ben jij ookweer op strava :@
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:10:44 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121225
110 heb jij er als je initalie C E zijn.
pi_143121294
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
110 heb jij er als je initalie C E zijn.
Yep
Ik zat in de app te kijken, op de site zie je het idd wel
pi_143121383
Stelletje kudoslets!
Ik zit op 0.4 per rit :s)
Er zijn hier pieps die al een kudo krijgen als ze een scheet laten.
pi_143121461
En je hebt van die gasten die meer dan 1000 kudo's per ritje krijgen. :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:22:20 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143121528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je hebt van die gasten die meer dan 1000 kudo's per ritje krijgen. :P
Tsja als je prof bent als laurens ten dam en je rijd de tour dan snap ik 't wel
pi_143121635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat stelt toch niets voor. Moet ie eindelijk eens een keer een etape winnen, dat is een kudo waard.
pi_143121964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Die doet gewoon zijn werk :{w
pi_143121988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dan doe je er toch ff een tapeje over? Beetje leukoplast ofzo, das sterk spul.
hhmm dat was inderdaad wel een creatieve oplossing geweest. Heb er ondertussen al nieuw lintje inliggen, maar goed idee voor een volgende keer..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:40:19 #94
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143122069
1818 zie ik :7
pi_143122280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Laatst mijn eerste kudo gehad *O*

Gelijk printscreen en ingelijst natuurlijk :Y
ik had een kudo van mijn manager, sociale controle :'(
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:48:43 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143122307
Kwestie van tijd tot mijn FOK! account aan strava word gelinkt door een collega oid :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:00:13 #97
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143122645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef byah het volgende:

[..]

ik had een kudo van mijn manager, sociale controle :'(
Kudo's van managers zijn altijd goed toch? Tenzij het om gelekte naaktfoto's gaat natuurlijk.
pi_143122918
Ik krijg ineens kudos voor een rit van 1,5 jaar geleden! _O-
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:10:48 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143122987
Ik was toch al lekker bezig
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:16:33 #100
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_143123166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:00 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Kudo's van managers zijn altijd goed toch? Tenzij het om gelekte naaktfoto's gaat natuurlijk.
Mijn manager is een vrouw. Mischien is het wel een carriere booster....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_143123253
Ik zit op 2120 kudos. 5,59 per rit en 0,093 per kilometer :7
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:19:33 #102
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143123261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Probeer het ^O^
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:31:12 #103
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143123630
LOL
pi_143123667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Moet je wel eerst gaan fietsen he.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:55:25 #105
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_143124321
Zodra ik weer langer dan 10 minuten kan zonder pijn...eerste wat ik dan doe. Eerst maar vlijtig de oefeningen van de physio afwerken om mijn patela te leren hoe hij zou moeten functioneren.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_143124441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Welke ga je allemaal rijden?

Ik weet het nog niet, mijn doping is alweer op. Heb jij nog wat?
7 aug Nootdorp, 9 Berkel en Rodenrijs, 11 Maassluis, 16 Pijnacker.

Heb nog wel wat moraal voor je.
pi_143124619
3 kudos, best veel nog.
pi_143124769
Zaterdag krijgt weercijfer 1
pi_143124937
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
luik bastenaken luik fietsen... juppie -O-
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:33:35 #110
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143125669
Ik ben aan het kijken naar een wat donkerder fietsshirt, zodat ik bij regen niet mijn witte aan hoef. Voor de mensen die ervaring hebben met Castelli heb ik een vraag. Als ik mijn bovenlichaam op meet heb ik rond de borstkas L/XL en taille een M (Ja, ik weet het brede beer blabla ;)). Kan ik dan het best een L proberen?
pi_143125728
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Perfect weken uitgekozen om op vakantie te gaan :D
pi_143125745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Perfect weken uitgekozen om op vakantie te gaan :D
^O^

Waar ga je naartoe?
pi_143125853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

^O^

Waar ga je naartoe?
Dublin 5 dagen (al zijn de vooruitzichten daar ook niet echt best, maar dat is daar normaal). Twee dagen na thuiskomst door naar Turkije voor 8 dagen.
pi_143125916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:19 schreef Patroon het volgende:
Ik zit op 2120 kudos. 5,59 per rit en 0,093 per kilometer :7
Jij hebt er altijd belachelijk veel ja, 1 grote vuile inteeltbende bij die ploeg van jou als ik iedereen elkaar van die virtuele kushandjes zie geven.
En sowieso zijn er bij elke rit 2 kudo's van je broer bij :')
Mijn foto's op Flickr!
pi_143125982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dublin 5 dagen (al zijn de vooruitzichten daar ook niet echt best, maar dat is daar normaal). Twee dagen na thuiskomst door naar Turkije voor 8 dagen.
Veel plezier :)
pi_143126274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Veel plezier :)
Dank. Jij nog plannen om op vakantie te gaan?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:50:20 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143126303
inb4 dat dit een japanadoratietopic word
pi_143126344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dank. Jij nog plannen om op vakantie te gaan?
In oktober pas, 2.5 week naar bangkok. Tenminste, niet 2.5 week naar bangkok maar kijk daar wel waar t goed weer is.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
inb4 dat dit een japanadoratietopic word
Mei 2015 pas. FML :'(
pi_143126575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een wat donkerder fietsshirt, zodat ik bij regen niet mijn witte aan hoef. Voor de mensen die ervaring hebben met Castelli heb ik een vraag. Als ik mijn bovenlichaam op meet heb ik rond de borstkas L/XL en taille een M (Ja, ik weet het brede beer blabla ;)). Kan ik dan het best een L proberen?
bestel gewoon 3 maten en stuur degene die niet passen terug?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143126632
7dgn Almelo (Twente) en daarna 5dgn mechelen (z-Limburg) Dus de mooiste streken van nederland bezoeken. Hopelijk zit het weer mee, eind Aug... moet vast goedkomen :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143126686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In oktober pas, 2.5 week naar bangkok. Tenminste, niet 2.5 week naar bangkok maar kijk daar wel waar t goed weer is.

Mooi de vakantie iig nog in het vooruitzicht ;) Zelf trekken mij die Aziatische steden niet zo net als New York. Ga dan liever naar Australie, Scandinavie of bijvoorbeeld Zuid-Amerika.
pi_143126691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef the_critic het volgende:
7dgn Almelo (Twente) en daarna 5dgn mechelen (z-Limburg) Dus de mooiste streken van nederland bezoeken. Hopelijk zit het weer mee, eind Aug... moet vast goedkomen :)
Vanaf nu is het kut door orkaan bertha ofzo.

En in NL op vakantie ja :? Dat lijkt me echt zoiets voor als je 80 bent met de klaverjascruise.
pi_143126707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef the_critic het volgende:
Wat moet je in Almelo dan?
pi_143126735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mooi de vakantie iig nog in het vooruitzicht ;) Zelf trekken mij die Aziatische steden niet zo net als New York. Ga dan liever naar Australie, Scandinavie of bijvoorbeeld Zuid-Amerika.
Ieder zn ding, mij trekt NY weer totaal niet :)

Maar goed, ik ga ook niet naar de stad bangkok, ik vlieg er alleen op. Daarna naar de kust of richting noord-thailand en Laos.
pi_143126737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vanaf nu is het kut door orkaan bertha ofzo.

En in NL op vakantie ja :? Dat lijkt me echt zoiets voor als je 80 bent met de klaverjascruise.
of een baby hebt... Kan wel in een duur hotel zitten, maar met alle slaapjes, hapjes, flesjes etc... zit ik meer op de hotelkamer, dan aan het zwembad... Dan bespaar ik me dat geld liever..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143126744
quote:

[..]

vakantie houden..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:01:14 #127
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143126750
quote:

[..]

Niet veel op maandagavond kwam ik achter, door een foutje in de routeplanning moesten we dwars door het centrum. Geen hond tegengekomen.
pi_143126762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:00 schreef the_critic het volgende:

[..]

of een baby hebt... Kan wel in een duur hotel zitten, maar met alle slaapjes, hapjes, flesjes etc... zit ik meer op de hotelkamer, dan aan het zwembad... Dan bespaar ik me dat geld liever..
Je gaat naar familie ofzo?
pi_143126804
In Almelo inderdaad wel ja... in limburg gewoon een huisje
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:04:34 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143126893
Pas maar op voor een gek in een witte electrischen auto. Of een mintgroene fiets.
pi_143126937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef the_critic het volgende:

[..]

vakantie houden..
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Niet veel op maandagavond kwam ik achter, door een foutje in de routeplanning moesten we dwars door het centrum. Geen hond tegengekomen.
Op Nielz na ken ik weinig mooie/ leuke terrassen hier en voor de rest heb je hier qua cultuur, bezienswaardigheden, zwembaden etc ook niks. Kan je beter richting Ootmarsum of bijvoorbeeld Ommen gaan.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:07:22 #132
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143127010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

Op Nielz na ken ik weinig mooie/ leuke terrassen hier en voor de rest heb je hier qua cultuur, bezienswaardigheden, zwembaden etc ook niks. Kan je beter richting Ootmarsum of bijvoorbeeld Ommen gaan.
Kan natuurlijk overdag altijd. Fietsen in Ootmarsum is leuk (als je er aan toe komt)
pi_143127022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

heb 25jaar in almelo gewoond. Ken de stad en Twente op mijn duimpje... dus kump hellemoal goood
(Terras van Cafe Belgie is ook erg leuk, zo aan het water, Zuipen bij Shamrock, Cultuur Theaterhotel... je kunt ook zeiken om het zeiken.... Het is geen Utrecht of Amsterdam... Maar het is ook geen Wierden of Hellendoorn)

[ Bericht 7% gewijzigd door the_critic op 06-08-2014 16:14:07 ]
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143127205
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Pas maar op voor een gek in een witte electrischen auto. Of een mintgroene fiets.
die hebben ze een tijd geleden al, besmeurd met pek en veren, op een strontkar de stad uitgereden..
Woont tegenwoordig in Hengelooooooo
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143127361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Fretwork het volgende:
http://cyclewear.eu/korte-mouw-c-21_32.html?page=3&sort=2a
Hier hebben ze ook paar goedkope Castelli shirts voor 37,50¤.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:18:23 #136
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143127408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

http://cyclewear.eu/korte-mouw-c-21_32.html?page=3&sort=2a
Hier hebben ze ook paar goedkope Castelli shirts voor 37,50¤.
Thanks!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:22:36 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143127573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef the_critic het volgende:

[..]

die hebben ze een tijd geleden al, besmeurd met pek en veren, op een strontkar de stad uitgereden..
Woont tegenwoordig in Hengelooooooo
Ah, dacht dattie andersom was verhuisd.
pi_143127575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef the_critic het volgende:

[..]

heb 25jaar in almelo gewoond. Ken de stad en Twente op mijn duimpje... dus kump hellemoal goood
(Terras van Cafe Belgie is ook erg leuk, zo aan het water, Zuipen bij Shamrock, Cultuur Theaterhotel... je kunt ook zeiken om het zeiken.... Het is geen Utrecht of Amsterdam... Maar het is ook geen Wierden of Hellendoorn)
Ik vind Wierden en Hellendoorn persoonlijk leuker. Almelo is echt de grootste pauper stad van Twente, dit vind echt het gros van alle Twentenaren. Alleen Windmolenbroek, Haghoek, achter bij Kees Smit en bij het Waterschap zijn nog een beetje fatsoenlijke wijken.

Belgie is overigens ook wel leuk cafe ja bij het water. Moet zeggen sinds dat nieuwe plein er is ziet er een stuk beter uit in het centrum.
pi_143127582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef the_critic het volgende:

[..]

Amaliaplein is tegenwoordig wel ok.
Wel oppassen met wat je over Wierden roept hé :o
pi_143127676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:22 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik vind Wierden en Hellendoorn persoonlijk leuker. Almelo is echt de grootste pauper stad van Twente, dit vind echt het gros van alle Twentenaren. Alleen Windmolenbroek, Haghoek, achter bij Kees Smit en bij het Waterschap zijn nog een beetje fatsoenlijke wijken.

Belgie is overigens ook wel leuk cafe ja bij het water. Moet zeggen sinds dat nieuwe plein er is ziet er een stuk beter uit in het centrum.
niets mis met Almelo... helehoop mis met de Almeloers.. Dat deel ik wel ja.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_143127739
Zou dan toch zelf een paar km verder rijden. Een vakantie begint pas echt als je niet meer tussen de Nederlanders zit .
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:28:42 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143127792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou dan toch zelf een paar km verder rijden. Een vakantie begint pas echt als je niet meer tussen de Nederlanders zit .
Dan zittie toch goed?
pi_143127807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan zittie toch goed?
pi_143127855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Och, zodra je Apeldoorn voorbij bent, kun je ze toch al niet meer verstaan, dus zoveel verschil maakt dat niet ;)
pi_143128567
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis :P
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:53:28 #146
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143128740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Gripper het volgende:
De ijssel, de maas en het noordzeekanaal bakenen eigenlijk de grenzen van het normale gedeelte van Holland af. Alles daarbuiten is onverstaanbaar tokkie gespuis :P
:( , Ik vind de mensen in Twente toch minder tokkie dan 87,4% van de inwoners uit Geina.
pi_143128787
quote:
Ik kom eigenlijk nooit oostelijker dan Utrecht. Geen idee wat je daar moet.

Ook geen zin om een terreinwagen aan te schaffen om deze landelijke gebieden te kunnen doorkruisen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:00:06 #148
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143129010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik kom eigenlijk nooit oostelijker dan Utrecht. Geen idee wat je daar moet.

Ook geen zin om een terreinwagen aan te schaffen om deze landelijke gebieden te kunnen doorkruisen.
We moeten hier ook allemaal veldrijden :'( geen fatsoenlijk stukje asfalt m.u.v. de A1
pi_143129100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:00 schreef Fretwork het volgende:

[..]

We moeten hier ook allemaal veldrijden :'( geen fatsoenlijk stukje asfalt m.u.v. de A1
Kan je wel gelijk even kijken of de koeien er nog een beetje mooi bij staan ja toch.
pi_143129118
quote:
Ik voel me ook een stuk meer thuis bij de belgen dan bij die Calvinisten van boven de rivieren :6
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:05:35 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143129221
quote:
Ja precies, alles onder 't kanaal is gestoord.
pi_143130051
quote:

[..]

Sydney is tegenwoordig ook net Azië :')
pi_143130592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef Gripper het volgende:

[..]

Jij hebt er altijd belachelijk veel ja, 1 grote vuile inteeltbende bij die ploeg van jou als ik iedereen elkaar van die virtuele kushandjes zie geven.
En sowieso zijn er bij elke rit 2 kudo's van je broer bij :')
Valt mee Grip,
Mijn broer geeft me niet zoveel kudo's en mijn ploeggenoten hebben geen strava. Krijg wel veel ja. Ken wel een gast die werkelijk iedereen een kudo geeft en daardoor zelf ook enorm veel krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 06-08-2014 19:06:51 ]
pi_143132004
quote:
16s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Ik voel me ook een stuk meer thuis bij de belgen dan bij die Calvinisten van boven de rivieren :6
Gij snapt ut! ^O^
pi_143132233
pi_143133082
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:45 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Als een eckte baas!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:47:11 #157
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_143134761
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:52 schreef forty-two het volgende:

[..]

Top! En ging het je goed af?
Het viel goed mee gisteren!

Vandaag was het toch een pak minder, begonnen in Bedoin :') .
pi_143138593

Voor zowel licentie en niet-licentiehouders (aparte categorie)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:12:15 #159
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_143139807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor zowel licentie en niet-licentiehouders (aparte categorie)
Gvd, das nou jaammer, ben ik net op vakaansie. Vanaf morgen even in 3,5 week m'n fiets conditie verkloten. Kan ik in september weer opnieuw beginnen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:21:31 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143140468
Lekker gereden ondanks de regen. Critic zat 20 cm voor me in de sprint maja zonder transponder telt het niet :)
pi_143140893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker gereden ondanks de regen. Critic zat 20 cm voor me in de sprint maja zonder transponder telt het niet :)
Zou wat zijn als ze dat in de Tour ook zeggen als iemand een fietswissel heeft gehad.
pi_143143038
Is er iemand die weet of je als je een sportklasse licentie aanvraagt meteen die keuring moet doen voordat je een criterium mag rijden of dat je voor de keuring al een criterium mag/kan rijden omdat je licentiepas meteen wordt opgestuurd ?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143143180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Is er iemand die weet of je als je een sportklasse licentie aanvraagt meteen die keuring moet doen voordat je een criterium mag rijden of dat je voor de keuring al een criterium mag/kan rijden omdat je licentiepas meteen wordt opgestuurd ?
Volgens mij krijg je je licentie pas nadat je gekeurd bent, en zonder licentie mag je niet rijden.
pi_143143404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Je kan pas aanvragen met medische keuring. Geen keuring is geen licentie. Maar waarom zou je dat nu nog doen? Seizoen is zo goed als voorbij. Is ook niet gratis.
pi_143143567
Ok bedankt, dat dacht ik al. Was gewoon benieuwd, hoe de steel in de vork zat..
Komt sowieso volgend jaar wel, eerst hier vlakbij maar meerijden met m'n basislidmaatschap, ze rijden hier maandag en woensdag alleen is woensdag voor alleen licentiehouders, dus ben ik hier beperkt tot maandag en dat komt niet altijd goed uit.

Ennuh seizoen voorbij?? het is nog lang geen 1 januari hoor.
pi_143143983
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:21 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je kan pas aanvragen met medische keuring. Geen keuring is geen licentie. Maar waarom zou je dat nu nog doen? Seizoen is zo goed als voorbij. Is ook niet gratis.
Shitzel, zit daar een dope controle bij?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:39:53 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143144241
Nu effe vanachter de pc. Ging lekker, ondanks dat ik vanmorgen nog dacht geen stuiver waard te zijn. Eerste halfuur lekker voorin gespeeld. Daarna beetje ingekakt en wat verder achteraan meegereden. Paar rondjes voor het einde weer wat meer naar voren toe. Bij het ingaan van de laatste ronde zag ik Critic opeens voorbijknallen, ik dacht nog, zou die wel weten dat we nog een ronde moeten?
Even later zag ik 'm terugzakken. Ik riep naar 'm dat ie mee moest en reed mee met de groep. Op het lange rechte stuk schoof ik achter een ander aan naar voren toe. Dat ging vrij makkelijk.
Voor de bocht naar 't viaduct zat ik op de 10de plek ongeveer. Er reed een lint van 5, toen 2 man, toen weer 2 man en toen 3. Ik zat in de rij van 3 aan de rechterkant, net in de wind. Verder naar links kon ook niet. Dus ik moest best aanzetten om bij te blijven. Op het viaduct liep het allemaal weer redelijk in elkaar en ik eindigde rechts, nog steeds ronde de 10de plek. Onderweg naar beneden gingen ze vanaf links rijden en omdat ik rechts zat moest ik aardig m'n best doen om bij te blijven. Critic kwam nog voorbijzeilen (RIJDEN MET JE KUTJE) dus ik dacht, godver, niet van hem verliezen! Zette nog flink aan en eindigde 20 cm achter hem.

Critic dacht dat we rond de 10-15de plek zaten, dat zul dus wel 20-25 zijn :+

Lekker gereden iig. En vandaag qua afstand weer een granfondo
pi_143144329
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:53 schreef Patroon het volgende:

[..]

Valt mee Grip,
Mijn broer geeft me niet zoveel kudo's en mijn ploeggenoten hebben geen strava. Krijg wel veel ja. Ken wel een gast die werkelijk iedereen een kudo geeft en daardoor zelf ook enorm veel krijgt.
Hoe heet die gast ook alweer? Ik werd eerst ook elke week toegevoegd (hij ontvolgde me ook steeds) door zo'n lullo die me dan steeds kudos ging geven.
pi_143144497
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Sydney is tegenwoordig ook net Azië :')
Parijs ook :')

Op elke hoek struikel je over die kutchinezen. Allemaal in hordes en niet opletten enzo.

Op de terugweg in de TGV zat er ook zo'n groepje kutchinezen bij ons in de coupe. Fastfood te vreten. Echt vreten :r

Smakken als kleine kinderen, een hapje van een kluif nemen en dan bij een andere kutchinees in de mond stoppen :r :r

En een lawaai dat ze hadden. Steeds rondlopen, jassen aantrekken op rare momenten :')

Kutchinezen, heb gezegd dat ze ff moesten dimmen. Dat hielp.
pi_143144560
:(
pi_143144564
Echt ik heb zo'n hekel aan die kutchinezen :r

M'n vriendin werd ook helemaal loco. Die trok het echt niet haha :')
pi_143144611
quote:
Smak jij ook?
pi_143144674
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Smak jij ook?
Ik beheers de tafeletiquette als geen ander

Soigne met dineren zegmaar
pi_143144797
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik beheers de tafeletiquette als geen ander

Soigne met dineren zegmaar
Nice, dan neem ik alles terug afhaalchinees-san :)
pi_143145063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nice, dan neem ik alles terug afhaalchinees-san :)
Je hoeft niet alles terug te nemen. Zolang je Ji Cheng maar adoreert _O_
pi_143145250
Mn broekje is aan de achterkant boven de zeem kapot ;( . Ik vind het best snel, heb hem vorig jaar maart gekocht. Er is zo'n kleine 3000 km mee gereden. Was toch een broekje van 80 euro ofzo. Of loop ik te zeiken en is het normaal dat een broekje zo snel kapot gaat? :)

pi_143145295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles terug te nemen. Zolang je Ji Cheng maar adoreert _O_
Ja die adoreer ik zonder grappen al 4 jaar. In 2011 reed hij veel elite zonder contract criteriums hier in de buurt. Toen vond ik hem al tof, zo'n Chinees tussen de Groninger en Drentse veenkloeten.
pi_143145405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Mn broekje is aan de achterkant boven de zeem kapot ;( . Ik vind het best snel, heb hem vorig jaar maart gekocht. Er is zo'n kleine 3000 km mee gereden. Was toch een broekje van 80 euro ofzo. Of loop ik te zeiken en is het normaal dat een broekje zo snel kapot gaat? :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat nog nooit gehad. Sowieso heb ik nog nooit kleding kapot gehad anders dan met een valpartij. Ik zou er gewoon ff mee teruggaan.
pi_143145469
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja die adoreer ik zonder grappen al 4 jaar. In 2011 reed hij veel elite zonder contract criteriums hier in de buurt. Toen vond ik hem al tof, zo'n Chinees tussen de Groninger en Drentse veenkloeten.
Oke ik moet bekennen dat ik hem helemaal niet kende :P
pi_143145551
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gehad. Sowieso heb ik nog nooit kleding kapot gehad anders dan met een valpartij. Ik zou er gewoon ff mee teruggaan.
Ja ik vind het ook wel snel, zeker omdat het Sportful is en geen derderangs kutmerk. Maar ga ik doen dan, thanks!
pi_143146276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Oke ik moet bekennen dat ik hem helemaal niet kende :P
Ik ging en ga vaak bij die koersen kijken, dus vandaar ;)
pi_143146335
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]
-san :)
Dat is Japans, chinezen zijn ongevoelig. Ook voor beleefdheidsvormen.
Zoals een Pakistani ooit tegen mij zei: chinezen eten alles met vier poten behalve de tafel en meer is er niet over te zeggen.
pi_143154441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef MarcoD het volgende:
Ennuh seizoen voorbij?? het is nog lang geen 1 januari hoor.
Wielerseizoen duurt niet tot 1 januari he. Laatste wedstrijden zijn zo'n beetje in september.
pi_143154638
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wielerseizoen duurt niet tot 1 januari he. Laatste wedstrijden zijn zo'n beetje in september.
Als je je beperkt tot wielrennen wel ja.
Strandraces :-) (veldrijden)
pi_143154677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Dat is Japans, chinezen zijn ongevoelig. Ook voor beleefdheidsvormen.
Zoals een Pakistani ooit tegen mij zei: chinezen eten alles met vier poten behalve de tafel en meer is er niet over te zeggen.

Ja jongs, vanaf september lekker crossen!
pi_143154757
Zo, vandaag mijn nieuwe woon-werk route gefietst. :)
pi_143154768
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:41 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja jongs, vanaf september lekker crossen!
Ja bij jou staat een fonkelnieuw moddermonster in de schuur :P Kan me voorstellen dat je dan wel zin hebt in crossen!
pi_143154804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:56 schreef muzas het volgende:

[..]

Ja bij jou staat een fonkelnieuw moddermonster in de schuur :P Kan me voorstellen dat je dan wel zin hebt in crossen!
Ik rij nu al een keer per week een rondje op dat ding, echt supermooi werk.
pi_143154807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, vandaag mijn nieuwe woon-werk route gefietst. :)
Ga ik vanavond doen, werk -> huis, zo'n 57km :P
Ging allemaal wel makkelijk in de trein eigenlijk, werd ook niet gecontroleerd :N koop je voor lul zo'n kaartje van ¤6-, voor je fiets...
pi_143154817
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:04 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ging allemaal wel makkelijk in de trein eigenlijk, werd ook niet gecontroleerd :N koop je voor lul zo'n kaartje van ¤6-, voor je fiets...
Naar huis moet ik straks ook nog. Eens kijken hoe dat op schiet.
pi_143154848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Naar huis moet ik straks ook nog. Eens kijken hoe dat op schiet.
Hoeveel KM is jouw toch dan :) ?
pi_143154851
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hoeveel KM is jouw toch dan :) ?
46. :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:11:52 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143154860
quote:

[..]

Je zou gister toch?
pi_143154935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je zou gister toch?
Nee vandaag :P
Vooral voor de weersomstandigheden, windstil, geen regen en zo'n 20 graden :)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:10 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

46. :)
Lekker :D mooie route om te fietsen ?
pi_143154962
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:34 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Als je je beperkt tot wielrennen wel ja.
Strandraces :-) (veldrijden)
Daar ging ik ff niet vanuit ;)
pi_143154970
Oja nog helemaal geen foto gepost van mijn fiets :o
En ja, 2x een 1L bidon :P

pi_143154984
quote:

[..]

Beter dan een boete van ¤150 als je wel gecontroleerd wordt en je geen kaartje hebt :)
pi_143155025
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:21 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Nee vandaag :P
Vooral voor de weersomstandigheden, windstil, geen regen en zo'n 20 graden :)

[..]

Lekker :D mooie route om te fietsen ?
Mijn oude woon-werk was een stuk mooier. Maar als ik met een andere collega samen fiets, dan zal ik die nog regelmatig doen, maar dan zit ik op 55km (voor mijn verhuizing was dat 48km, dus km extra).

Met de collega waar ik vandaag mee reed doe ik dus de route die nu het kortste is van bij mij thuis uit. Maar wellicht dat ik er nog wat aan ga sleutelen om wat minder stoplichten te hebben.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:32:48 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155032
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef So_Surreal het volgende:

[ afbeelding ]
Stuurpen staat verkeerd om? Ziet er mooi uit hoor! Die 2L bidons is denk wel een beetje overdreven. Heb gister tijdens 120 km 1.5 bidon gedronken :@ Denk dat jij 't ook wel red met 1 bidon naar huis. Maar voor het warme weer is het wel lekker.
Kleurtjes passen ook mooi bij elkaar! Alleen nog een iets kleinere zadeltasje (zittie vol :? Zo ja, waarmee :?) en je kan zo bij Gripper aanschuiven tijdens een meet ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:28 schreef forty-two het volgende:

[..]

Beter dan een boete van ¤150 als je wel gecontroleerd wordt en je geen kaartje hebt :)
150? Voor een gewoon kaartje is de boute 45 oid toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Daar ging ik ff niet vanuit ;)
Echte mannen rijden op 't strand :P
pi_143155037
quote:

[ afbeelding ]
Die kleuren zijn Muzas wel bekend.

Mooie fiets in ieder geval. :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:33:13 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mijn oude woon-werk was een stuk mooier. Maar als ik met een andere collega samen fiets, dan zal ik die nog regelmatig doen, maar dan zit ik op 55km (voor mijn verhuizing was dat 48km, dus km extra).

Met de collega waar ik vandaag mee reed doe ik dus de route die nu het kortste is van bij mij thuis uit. Maar wellicht dat ik er nog wat aan ga sleutelen om wat minder stoplichten te hebben.
's ochtends kan je gewoon door rood :P
pi_143155044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Klopt, normaal doe ik dat ook. Maar degene waarmee ik vandaag reed doet dat nog niet. :P

Die moet ik nog even opvoeden.
pi_143155055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, op mijn woon-werk route zitten er toch een paar waar je echt niet door rood kan, tenzij je naar het ziekenhuis wil.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:35:10 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Klopt, normaal doe ik dat ook. Maar degene waarmee ik vandaag reed doet dat nog niet. :P

Die moet ik nog even opvoeden.
Hahaha. Ik rij wel door rood, maar neem geen onnodig risico. Soms zie je mensen tussen de autostroom doorrijden :')

Vandaag zie ik zowaar 6 mensen op strava woon/werk verkeer rijden. Dat is bijna 10% van mijn followers #trots
pi_143155060
Fietskaartjes koop ik nooit. Gewoon je fiets op slot flikkeren, ergens anders zitten en doen alsof je neus bloedt.

Bij die schrale Arriva treintjes hier in het noorden lukt dat altijd wel, hoewel ik ook wel eens de trein uit ben gesprongen met fiets en meteen op de fiets ben gesprongen omdat ik weg moest racen voor de conducteur :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:35:37 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, op mijn woon-werk route zitten er toch een paar waar je echt niet door rood kan, tenzij je naar het ziekenhuis wil.
Als je daar toevallig werkt kan 't handig zijn toch?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:36:21 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Tommeke het volgende:
Fietskaartjes koop ik nooit. Gewoon je fiets op slot flikkeren, ergens anders zitten en doen alsof je neus bloedt.

Bij die schrale Arriva treintjes hier in het noorden lukt dat altijd wel, hoewel ik ook wel eens de trein uit ben gesprongen met fiets en meteen op de fiets ben gesprongen omdat ik weg moest racen voor de conducteur :')
Wat doe je dan als de conducteur er bij blijft staan? En vaak heb ik mijn kleren nog aan, dan valt het wel op.
pi_143155065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hahaha. Ik rij wel door rood, maar neem geen onnodig risico. Soms zie je mensen tussen de autostroom doorrijden :')

Vandaag zie ik zowaar 6 mensen op strava woon/werk verkeer rijden. Dat is bijna 10% van mijn followers #trots
Uiteraard, gewoon rustig door rood als er geen verkeer komt en niet als een dolle gek.
pi_143155073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Stuurpen staat verkeerd om? Ziet er mooi uit hoor! Die 2L bidons is denk wel een beetje overdreven. Heb gister tijdens 120 km 1.5 bidon gedronken :@ Denk dat jij 't ook wel red met 1 bidon naar huis. Maar voor het warme weer is het wel lekker.
Kleurtjes passen ook mooi bij elkaar! Alleen nog een iets kleinere zadeltasje (zittie vol :? Zo ja, waarmee :?) en je kan zo bij Gripper aanschuiven tijdens een meet ^O^

[..]

150? Voor een gewoon kaartje is de boute 45 oid toch?

[..]

Hmm volgens mij staat hij goed toch :o ?
Als ik plaatjes op zoek lijken ze allemaal gelijk.

Ik zweet tijdens het sporten echt heel veel.
Vorige keer na 1.5 uur fietsen toen het warm was al 1 liter op, heb dan geen zin om ergens te moeten stoppen om water te regelen.
Vooral in die dorpjes in West-Friesland kan dat wel eens lastig zijn.

Er zit in: 2 biba's, 2 bandenlichters, imbussleutel, huissleutel, pinpas, id-bewijs, ov-chipkaart.
Mijn vriendin heeft zelf geen zadeltas, dus neem ik ook voor haar maar een biba mee, mochten we beide lek rijden.
pi_143155076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik kom langs het Orbis ziekenhuis nu, dus het ziekenhuis ligt wel op de route nu. :P
pi_143155081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat doe je dan als de conducteur er bij blijft staan? En vaak heb ik mijn kleren nog aan, dan valt het wel op.
Dat is mij nog niet overkomen. Heb nog nooit met fietskleding in de trein gezeten :)
pi_143155086
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Vorige keer na 1.5 uur fietsen toen het warm was al 1 liter op, heb dan geen zin om ergens te moeten stoppen om water te regelen.

Er zit in: 2 biba's, 2 bandenlichters, imbussleutel, huissleutel, pinpas, id-bewijs, ov-chipkaart.
Mijn vriendin heeft zelf geen zadeltas, dus neem ik ook voor haar maar een biba mee, mochten we beide lek rijden.
Nee, hij staat verkeerd om. Je pen moet horizontaal zijn. :)

Maar uiteraard krijg je dan een diepere zit. Mijn vader heeft hem express omhoog staan vanwege zijn lengte en zijn leeftijd.
pi_143155106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die kleuren zijn Muzas wel bekend.

Mooie fiets in ieder geval. :)

Het is officieel een mountainbike ding dat XC, maar heb dit pakje maar gekocht omdat het weer zo knap bij de fiets staat :D

pi_143155113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nee, hij staat verkeerd om. Je pen moet horizontaal zijn. :)

Maar uiteraard krijg je dan een diepere zit. Mijn vader heeft hem express omhoog staan vanwege zijn lengte en zijn leeftijd.
Hmm ik heb een bike-fit gehad en ze hebben hem om maar afgesteld.
Ik ben wel 1.90, misschien dat ze het daarom gedaan hebben ?
pi_143155122
quote:

[..]

Deze man weet.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:42:11 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155123
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Wat bizkit zegt
Goed:

Verkeerd:

Maar als je goed zit zou ik er (nu nog) niets aan wijzigen.
quote:
Dan is het wel verstandig ja. Al rij je vanavond niet in de zon. Zet vandaag effe 1 bidon op je tafel neer zodat je gedurende de dag ook genoeg drinkt. Droge mond>drinken.
quote:
Ah. Ik heb 1 biba en 2 bandenlichters in mijn zadeltas. De rest gaat in m'n shirt.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:44:02 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155142
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:40 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Het is officieel een mountainbike ding dat XC, maar heb dit pakje maar gekocht omdat het weer zo knap bij de fiets staat :D

[ afbeelding ]
^O^
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:41 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

DDX zit heel gestrekt, maar hij kan zo 400 km volhouden zonder pijn. Dus ondanks dat hij anders zit dan "normaal" zit hij goed.

En als ze zoiets doen is dat een beetje een teken dat je wellicht een andere geometrie nodig hebt qua fiets :@ Maar laat je daar ook niet gek door maken, gewoon lekker fietsen ^O^
pi_143155149
ddx heft ook wel een extreme zit. :D
pi_143155163
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:41 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Gewoon lekker laten nu, en als je merkt dat het fietsen in de gebogen houding goed gaat kun je hem altijd omdraaien. Dat is binnen 5 minuten gebeurd. En als het dan niet bevalt kun je hem altijd weer omhoog zetten uiteraard.
pi_143155229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Gewoon lekker laten nu, en als je merkt dat het fietsen in de gebogen houding goed gaat kun je hem altijd omdraaien. Dat is binnen 5 minuten gebeurd. En als het dan niet bevalt kun je hem altijd weer omhoog zetten uiteraard.
Oh ja, want jij woont in Limburg toch?
Mijn foto's op Flickr!
pi_143155239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oh ja, want jij woont in Limburg toch?
Duitsland toch?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:55:35 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155258
Bek houwe gripper, straks gaat ie weer los over hoogtemeters idt dat geen kilometer recht, kan klimmen als een geit maar hard rijden ho maar enzovoorts enzovoorts :o :o :o :o :o
pi_143155305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Duitsland toch?
Alles verder weg als Gulpen "verduitserd" wel een beetje :P
pi_143155333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Alles verder weg als Gulpen "verduitserd" wel een beetje :P
Alles rechts van Gulpen is Duits, als links ervan is Belgisch. :+
pi_143155341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Alles verder weg alsdan Gulpenwageningen "verduitserd" wel een beetje :P
pi_143155343
quote:

[ afbeelding ]
Mooi met die bijpassende helm!
Haters gonna hate.
pi_143155350
Na krap 400 km al 1e keer lek met m'n nieuwe banden. Geen goed teken voor een "allweather" band :'(
pi_143155365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:02 schreef muzas het volgende:

[..]

Gekke Hollanders.
pi_143155375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na krap 400 km al 1e keer lek met m'n nieuwe banden. Geen goed teken voor een "allweather" band :'(
Zijn dat de fortezza senso's?
Heb ik hier ook een setje van klaarliggen voor de eerstvolgende bandenwissel...

maar met dit weer is de kans op lek natuurlijk gewoon hoger, dus laat niet meteen al je vertrouwen varen :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_143155380
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Gekke Hollanders.
Het wil wel wat zeggen dat die Hollanders speciaal naar Z-Limburg komen om op vakantie te gaan :P Mooiste stukje Nederland :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:08:05 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan ook toeval zijn toch? Als je net over een stalen pinnetje oid rijd...
pi_143155411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zijn dat de fortezza senso's?
Heb ik hier ook een setje van klaarliggen voor de eerstvolgende bandenwissel...

maar met dit weer is de kans op lek natuurlijk gewoon hoger, dus laat niet meteen al je vertrouwen varen :)
Jep. Fortezza senso.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:08:31 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155418
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Het wil wel wat zeggen dat die Hollanders speciaal naar Z-Limburg komen om op vakantie te gaan :P Mooiste stukje Nederland :)
Mooiste stuk van Nederland is niet in Limburg hoor.
pi_143155424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kan ook toeval zijn toch? Als je net over een stalen pinnetje oid rijd...
Tuurlijk, dat is ook zo. Ik ga ze ook niet gelijk wisselen hoor ;)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:08:54 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155427
Als koffieliefhebber op een band die praktisch senseo heet rijden. Goftedoeme gripper, dat valt me van je tegen.
pi_143155431
Vanmiddag maar eens een rondje fietsen. Gisteren niet van gekomen helaas.
Haters gonna hate.
pi_143155438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook zo. Ik ga ze ook niet gelijk wisselen hoor ;)
Jij hebt toch nooit reservemateriaal in de schuur liggen, dus als je nu zou wisselen kan je een week niet rijden omdat je op de nieuwe banden zit te wachten _O-
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:10:39 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:09 schreef Gripper het volgende:

[..]

Jij hebt toch nooit reservemateriaal in de schuur liggen, dus als je nu zou wisselen kan je een week niet rijden omdat je op de nieuwe banden zit te wachten _O-
Wat heb jij als reservemateriaal dan? Ik heb nu toevallig een ketting omdat ik er 3 in de aanbieding had gekocht, nog ergens 1 of 2 sets durano's oid en verder niets.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:10:53 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155456
Oja en nog een zooi biba's.
pi_143155459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:09 schreef Gripper het volgende:

[..]

Toevallig heb ik wel genoeg banden in de schuur liggen :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:12:05 #241
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Toevallig heb ik wel genoeg banden in de schuur liggen :)
Naast je KMCtang zeker? *)
pi_143155476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat heb jij als reservemateriaal dan? Ik heb nu toevallig een ketting omdat ik er 3 in de aanbieding had gekocht, nog ergens 1 of 2 sets durano's oid en verder niets.
En dit ja, ik zie daar het nut niet van in. Zeker met een cassette ofzo. Tegen de tijd dat ik die de volgende keer moet wisselen is de kans groot dat ik al een nieuwe fiets met 11 speed heb. Daar ga ik echt geen voorraden van aanleggen hoor _O-
pi_143155484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Naast je KMCtang zeker? *)
:')
pi_143155513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mooiste stuk van Nederland is niet in Limburg hoor.
Mooi is gelukkig relatief.

Ik vind de veluwe ook mooier, maar dat is omdat ik daar zelden ben. Limburg ben ik nu wel gewend.
pi_143155562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Pwoah, een behoorlijke fietsenwinkel inventaris eigenlijk wel. Nu 2 nieuwe buitenbanden, die senseo's. Stuk of 4 biba's, kort en lang ventiel. En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.
Op het zoldertje van de schuur liggen 4 nieuwe MTB-buitenbanden, we hebben tenslotte allebei een MTB hier thuis, en ik kocht ze tijdens een mega aanbieding.

Verder altijd wel minstens een reserve ketting voorhanden, losse missing links, wat specifiek gereedschap zoals de KMC-tang, kettingzweep, bracketsleutel, momentsleutel, heb nog wat losse onderdelen zoals een stuurpen, stuur en zadelpen liggen.
Gewoon, wat je bij elkaar scharrelt in de loop der jaren.

En die schuur is toch groot zat, dus het past er ook allemaal nog steeds in.
Mijn foto's op Flickr!
pi_143155596
hoe duur zou het zijn om een zelfgekochte groep te laten monteren door een fietsenmaker?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:20:22 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gripper het volgende:

[..]

Pwoah, een behoorlijke fietsenwinkel inventaris eigenlijk wel. Nu 2 nieuwe buitenbanden, die senseo's. Stuk of 4 biba's, kort en lang ventiel. En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.
Op het zoldertje van de schuur liggen 4 nieuwe MTB-buitenbanden, we hebben tenslotte allebei een MTB hier thuis, en ik kocht ze tijdens een mega aanbieding.

Verder altijd wel minstens een reserve ketting voorhanden, losse missing links, wat specifiek gereedschap zoals de KMC-tang, kettingzweep, bracketsleutel, momentsleutel, heb nog wat losse onderdelen zoals een stuurpen, stuur en zadelpen liggen.
Gewoon, wat je bij elkaar scharrelt in de loop der jaren.

En die schuur is toch groot zat, dus het past er ook allemaal nog steeds in.
Qua MTB banden heb ik:
Oude racing ralph's
Nobby nick's
spikebanden
big apple
geax tattoo's.

5 sets banden. En ik MTB bijna nooit _O-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:20:38 #248
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:19 schreef JohnDDD het volgende:
hoe duur zou het zijn om een zelfgekochte groep te laten monteren door een fietsenmaker?
KNUT HIJ IS ER WEER
pi_143155653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

KNUT HIJ IS ER WEER
Dat wist ik al lang, ik ga binnenkort langs bij zn wilde feest

UVT / Ik word 30: feesttips?
pi_143155711
quote:
och gut, hij heeft ook een keer op het strand gereden hoor :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:26:59 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Haphaphap :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:27:32 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat wist ik al lang, ik ga binnenkort langs bij zn wilde feest

UVT / Ik word 30: feesttips?
Wat een jolijt. Ik geef daar ook acte de presence denk ik.
pi_143155782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zeg zeg zeg. Jij zit altijd te verkondigen dat je niks met MTB-en hebt. In de winter (en ook in de zomer trouwens) is het een super alternatief voor op de weg, afwisseling en zulks.

Ik weet zeker dat kano je tijdens een strandrace er vierkant af zou rijden. Of welke MTB activiteit dan ook.
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:30:54 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155814
Ja, dan hebbie nog zo'n mooie canyon, met die 23 mm/6 bar banden ben je geen partij voor m'n 2.3 inch /1.5 bar op het strand :P

Met een beetje geluk red je het tot 1 meter na de laatste stelconplaat.
pi_143155822
Zo'n strandrace lijkt me ook wel leuk.
pi_143155830
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, dan hebbie nog zo'n mooie canyon, met die 23 mm/6 bar banden ben je geen partij voor m'n 2.3 inch /1.5 bar op het strand :P

23 mm is zoooo 2013
pi_143155879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gripper het volgende:

[..]

En als ik eens de moeite zou nemen om een aantal lekke bandjes met 80 mm ventielen te plakken (want die zijn duur) dan heb ik er nog wel wat extra liggen.

Op basicbikeparts heb je 10× 80mm binnenbandjes voor 35 euro, dankjewel voor de link Kano!

Net gisteren wat zooi binnengekregen waar ik weer even mee vooruit kan. Ook 750ml bidonnnen (sorry gripper) :P

Straks nog even een nieuw lizzardskin stuurlintje halen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:37:28 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143155951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n strandrace lijkt me ook wel leuk.
*O*

Filmpje is wel van 2 jaar terug toen ik op te harde banden reed. Zal dit jaar mijn gopro weer meenemen :)

Tactiek voor de komende editie:
:+
pi_143156049
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:34 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Op basicbikeparts heb je 10× 80mm binnenbandjes voor 35 euro, dankjewel voor de link Kano!

Net gisteren wat zooi binnengekregen waar ik weer even mee vooruit kan. Ook 750ml bidonnnen (sorry gripper) :P

[ afbeelding ]
Straks nog even een nieuw lizzardskin stuurlintje halen.
Oh das wel een goeie tip van die bandjes, zal ook ff kijken. Nu met twee wielsets met hoge velgen gaat het hard hiero :)

Nou ja vooruit bij jou zit er 30 km tussen elke waterput en dan nog heb je het risico dat ie droog gevallen is, dus dan mag t. En je drinkdiscipline verbetert er misschien nog eens door ;)

Wij hebben nu op het werk nieuwe goodies: die bekende tacx bidon, wit met de rode dop, en ons bedrijfslogo. Gelukkig zijn ze bij ons wel soignee, en hebben ze niet van die enorme flessen besteld. Dus ik ben voor de komende jaren wel voorzien van gratis 500 ml bidons: alle collega's die geen bidon willen gooien m op mijn bureau neer :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_143156057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

*O*

Filmpje is wel van 2 jaar terug toen ik op te harde banden reed. Zal dit jaar mijn gopro weer meenemen :)

Dat ziet er leuk uit, zo'n strandrees lijkt me alleen niet echt best voor materiaal mocht je dat een x aantal keer doen in het jaar.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:45:03 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:43 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dat ziet er leuk uit, zo'n strandrees lijkt me alleen niet echt best voor materiaal mocht je dat een x aantal keer doen in het jaar.
Is het ook niet. Maar ach, als je er niet te veel km's maakt kan het best. Zeker voor 1 keer. Daarna meteen goed afspoelen.
pi_143156085
Die Koga Beachracer ziet er wel tof uit.
pi_143156120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is het ook niet. Maar ach, als je er niet te veel km's maakt kan het best. Zeker voor 1 keer. Daarna meteen goed afspoelen.
jammer dat je hier in de buurt geen strand hebt :') om nou 200km te gaan rijden voor een strandrace is me ook iets te gek. Heb je misschien strava log van vorig jaar van jou EPE? Wel benieuwd naar.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:49:00 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

jammer dat je hier in de buurt geen strand hebt :') om nou 200km te gaan rijden voor een strandrace is me ook iets te gek. Heb je misschien strava log van vorig jaar van jou EPE? Wel benieuwd naar.
http://www.strava.com/activities/105568376/analysis
Al is deze leuker :P Meer wind:
http://www.strava.com/activities/104189956/analysis
pi_143156255
Oh, tevens ook eens getest hoe goed mijn kettingsmeermiddel is. Afgelopen zaterdag de fiets gewoon weg gezet na flink nat te zijn geworden, en vandaag geen piepje of kraakje te horen. Werkt perfect en vuilafstotend dus. :)
pi_143156291
quote:
Raar eigenlijk dat verschil tussen de calorieën in beide activiteiten, terwijl de afstanden relatief gezien niet veel voor elkaar onderdoen. Hartslag ligt alleen gemiddeld iets van 10 hoger en je hebt dubbel zoveel hoogtemeters gemaakt. Maar tijdens zo'n EPE lijkt het me ook dat je lekker uit de wind kunt zitten in een groepje dus minder hoeft te trappen dan solo. Niet dat er van die calorieënmeting ook maar iets klopt maar toch vind ik het wel vaag.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:59:35 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Raar eigenlijk dat verschil tussen de calorieën in beide activiteiten, terwijl de afstanden relatief gezien niet veel voor elkaar onderdoen. Hartslag ligt alleen gemiddeld iets van 10 hoger en je hebt dubbel zoveel hoogtemeters gemaakt. Maar tijdens zo'n EPE lijkt het me ook dat je lekker uit de wind kunt zitten in een groepje dus minder hoeft te trappen dan solo. Niet dat er van die calorieënmeting ook maar iets klopt maar toch vind ik het wel vaag.
Dat is wel apart ja... ik zou eerder nog verwachten dat diegene met veel wind meer energie zou kosten. Dat deed het ook want toen hadden we echt hele, hele harde wind.

Collega had vanmorgen volgens strava 2 keer meer energie verbruikt dan volgens zijn garmin.
pi_143156372
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:

Hoho 25mm he
pi_143156434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zeg zeg zeg. Jij zit altijd te verkondigen dat je niks met MTB-en hebt. In de winter (en ook in de zomer trouwens) is het een super alternatief voor op de weg, afwisseling en zulks.

Ik weet zeker dat kano je tijdens een strandrace er vierkant af zou rijden. Of welke MTB activiteit dan ook.
Veel te intensief voor in de winter. In de winter rust ik + krachttraining en daarna bouw ik op de weg op. Zelfs bij -5 en droge wegen is prima een duurrit op de weg uit te voeren. Zelfs L. Westra zei paar jaar terug tegen mij, dat je daar meer aan hebt dan paar uur door het bos raggen met hf skyhigh. En belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, en dat is iig niet MTBen.
pi_143156490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Koga Beachracer ziet er wel tof uit.
Zou bijna zover willen gaan om dat de pinarelllo onder de strandracers te noemen..
En er is meer dan EPE (beetje de Amstel gold race onder de strandraces),
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:07:38 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156510
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hoho 25mm he
Excuus, dan win je.

Hehehehe :D

Geen foto's van de finish. En blijkbaar zaten er algen op de lens.
pi_143156552
Die dikke met de blauwe helm heeft dus gewonnen?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:10:24 #273
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143156570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

*O*

Geen Metallica -O-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:10:57 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die dikke met de blauwe helm heeft dus gewonnen?
Bij 50+ ja.
pi_143156597
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Veel te intensief voor in de winter. In de winter rust ik + krachttraining en daarna bouw ik op de weg op. Zelfs bij -5 en droge wegen is prima een duurrit op de weg uit te voeren. Zelfs L. Westra zei paar jaar terug tegen mij, dat je daar meer aan hebt dan paar uur door het bos raggen met hf skyhigh. En belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, en dat is iig niet MTBen.
Terwijl je in de winter toch best met hf skyhigh door de bossen kan knallen omdat je dan toch minder fiets en meer belasting kan permitteren door meer rust tussen je ritten door. Maar als je et niet leuk vindt moet je dat niet doen :-)
pi_143156613
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik denk dat kilometers maken altijd nog beter is dan geen kilometers maken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:12:51 #277
418001 jsprbcn
Bianchi Aria
pi_143156620
Hoeveel mensen vallen er nu eigenlijk bij dit soort wedstrijden?
pi_143156632
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zou bijna zover willen gaan om dat de pinarelllo onder de strandracers te noemen..
...
Hoezo, hij ziet er toch mooi uit? :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:14:53 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef jsprbcn het volgende:
Hoeveel mensen vallen er nu eigenlijk bij dit soort wedstrijden?
Ik heb 1 keer een valpartij gezien, dat was op het bruggetje waar het vaak een beetje kloterig fietsen is.

http://www.mylaps.com/en/classification/3206210

Ik was 16de (dus eignelijk was critic 16de) en ik 17de.
pi_143156687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer een valpartij gezien, dat was op het bruggetje waar het vaak een beetje kloterig fietsen is.

http://www.mylaps.com/en/classification/3206210

Ik was 16de (dus eignelijk was critic 16de) en ik 17de.
Misschien zat er nog meer voor je die geen transponder hadden. ;)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:16:05 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Misschien zat er nog meer voor je die geen transponder hadden. ;)
Zijn er meer van die oenemeloenen als critic dan?
pi_143156706
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:13 schreef forty-two het volgende:

[..]

^O^
pi_143156716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik denk dat kilometers maken altijd nog beter is dan geen kilometers maken.
No shit Sherlock
pi_143156723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zijn er meer van die oenemeloenen als critic dan?
Lijkt me wel.
pi_143156738
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:13 schreef forty-two het volgende:

[..]

Nou omdat je er tijdens de grotere events heel veel dikbuiken op ziet rijden.
Verder wel mooi ding!
pi_143156772
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Terwijl je in de winter toch best met hf skyhigh door de bossen kan knallen omdat je dan toch minder fiets en meer belasting kan permitteren door meer rust tussen je ritten door. Maar als je et niet leuk vindt moet je dat niet doen :-)
Je werkt er niet mee aan je basis. Fundering leggen ;) Maar gewoon lekker doen waar je plezier in hebt.
pi_143156879
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Wat Gripmans zegt. Als ik geen moraal heb om 3 uur op de racefiets te zitten ga ik lekker crossen. Dan ben je zo 3 uur bezig en het is heerlijk afwisselend.
pi_143156920
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Nou omdat je er tijdens de grotere events heel veel dikbuiken op ziet rijden.
Verder wel mooi ding!
ah! op die fiets :)

* forty-two kijkt eens omlaag... en denkt :N
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:27:48 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143156978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je werkt er niet mee aan je basis. Fundering leggen ;) Maar gewoon lekker doen waar je plezier in hebt.
Dat doen wij nu ja, in de winter knallen en daarna weer rustig toeren in de zomer ipv met 30 graden door de straten van surhuisterveen te knallen.
pi_143157367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Wat Gripmans zegt. Als ik geen moraal heb om 3 uur op de racefiets te zitten ga ik lekker crossen. Dan ben je zo 3 uur bezig en het is heerlijk afwisselend.
Je zou eens jezelf een schop onder je kont moeten geven en die wedstrijden in knallen...altijd dat gemekker over moraal ;)
pi_143157576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je zou eens jezelf een schop onder je kont moeten geven en die wedstrijden in knallen...altijd dat gemekker over moraal ;)
Hahahaha. Ik had er eergister ook moeite mee. Dan staan er twee mooie fietsen me toe te lachen. Heb serieus een half uur zitten dubben :')
Toch maar op de racer gegaan, heerlijk dat het was.

Heb het dit voorjaar gewoon erg druk gehad met werk en studie, vond het dan wel lekker om ook een dagje eens niets te moeten, vandaar dat ik hier en daar eem koers heb laten schieten of totaal niet uitgerust aan de start kwam.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:56:21 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143157674
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer dingen moet doen. Ik krijg het nu al spaans benauwd als ik me voor meerdere wedstrijden ga inschrijven. Lekker van m'n vrijheid aan het genieten :)
pi_143158503
Een fiets van 8k die er zo uit ziet

dan springen de tranen toch in je ogen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:34:42 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143158553
Superhoog balhoofd en dan nog een spacertower :')
pi_143158563
Tjah ook rijke lui kunnen slechte FM's treffen, of niet weten hoe ze op een fiets moeten zitten.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:37:18 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143158625
Een fiets van 8K kopen er geen pedalen bij krijgen. Tering :{
pi_143158630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef muzas het volgende:
Tjah ook rijke lui kunnen slechte FM's treffen, of niet weten hoe ze op een fiets moeten zitten.
Dit zijn dus de testmodellen voor de pers van de officiele UK distributeur 8)7
pi_143158655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit zijn dus de testmodellen voor de pers van de officiele UK distributeur 8)7
Ah, dan hopen ze 'm nog te verkopen denk ik en zagen ze de vork nog niet af. Hoop ik dan maar.
pi_143158692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef muzas het volgende:

[..]

Ah, dan hopen ze 'm nog te verkopen denk ik en zagen ze de vork nog niet af. Hoop ik dan maar.
Ik zou er als fabrikant toch wel wat voor over hebben om m'n nieuwe fietsen niet op deze manier te presenteren. Dan maar geen doorverkoop.
pi_143158707
Nou jah, 8k is 8k. Dan maar met een spacertorentje. Iedereen met verstand van die zaken weet toch dat dat ook anders kan, en mensen met wel de knaken maar niet het verstand zien het toch niet.
pi_143158886
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een fiets van 8k die er zo uit ziet

[ afbeelding ]

dan springen de tranen toch in je ogen
het is vooral geen porum omdat het zadel lager staat dan het stuur, het stuur omhoog gekanteld, en de kabelvoering ook niet optimaal sjiek loopt.... Dat associeer je inderdaad niet met 8K fietsen

Knut afblijven met je fikken, ik open het nieuwe topic met nog wat meer bierfoto's in de OP!!!
Mijn foto's op Flickr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')