abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143155795
Wel inderdaad een heel tof doel! ik kan nooit zo ver vooruit kijken.. verder dan "ik wil ooit een halve en als het gaat een hele marathon lopen" kom ik niet..

nu back to reality voor mij haha.. gisteren voor het eerst de afstand voor de dam tot dam by night gelopen + een klein beetje.. 6,8 km om precies te zijn..

het was ZWAAR ik had de training van maandag nog in mn benen zitten en ik was moe.. heb dus 3x tussen door een stukje gelopen en eigenlijk heel langzaam gedribbeld.. heb er dus ook 52 minuten over gedaan.. elke 500m dacht ik er aan om naar huis te gaan.. uiteindelijk wel trots dat ik hem "uit heb gelopen"

Ik weet heus wel dat snelheid voor een beginner niet belangrijk moet zijn maar het is het dan stiekem toch.. ZUCHT.. nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 09:30:15 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:31:21 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143155826
Sjemig! Nog steeds/weer spierpijn.
Maandag bij bootcamp heuveltjes op gesprint, gisteren met de training ook weer een paar heuvels. Oh en ik hoor net van mijn vff expert dat de kuit au door het blote voeten hobbelen kan komen.
Nu maar even rust pakken tot zondag en dan weer heuvels in schoorl.
En dinsdag de langste duurloop van mijn HM training, in meyendel :9
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143155834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:27 schreef Jumparound het volgende:
16 seconden tussen mn snelste en langzaamste kilometer. dat is niet slecht :)
Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!
pi_143155863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.
Dat dus ^O^
Met training en ervaring komt het vanzelf :Y
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:38:25 #205
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143155970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!
yup, ruim 15 kilometer :) Inclusief wat laffe heuveltjes :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:40:17 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143156008
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen :N

Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.

Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Quoi op 07-08-2014 09:45:31 ]
pi_143156082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
Wel inderdaad een heel tof doel! ik kan nooit zo ver vooruit kijken.. verder dan "ik wil ooit een halve en als het gaat een hele marathon lopen" kom ik niet..

nu back to reality voor mij haha.. gisteren voor het eerst de afstand voor de dam tot dam by night gelopen + een klein beetje.. 6,8 km om precies te zijn..

het was ZWAAR ik had de training van maandag nog in mn benen zitten en ik was moe.. heb dus 3x tussen door een stukje gelopen en eigenlijk heel langzaam gedribbeld.. heb er dus ook 52 minuten over gedaan.. elke 500m dacht ik er aan om naar huis te gaan.. uiteindelijk wel trots dat ik hem "uit heb gelopen"

Ik weet heus wel dat snelheid voor een beginner niet belangrijk moet zijn maar het is het dan stiekem toch.. ZUCHT.. nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.
*O* Welk startvak sta je O-) (maw wat heb je voor eindtijd opgegeven?)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen :N

Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig :)
Voor jou ook *O* voor geen griep en bijna op vakantie collega's. (Ik ben hier ook voor de 2e week van de rust aan het genieten. ;) )

Hopelijk is die pees gewoon spierpijn en wordt het vanaf morgen langzaam weer beter.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_143156112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

*O* Welk startvak sta je O-) (maw wat heb je voor eindtijd opgegeven?)
ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden haha :)!

jij doet ook mee toch? welk startvak sta jij?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 09:47:42 ]
pi_143156162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef Danter het volgende:

[..]

ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden haha :)!

jij doet ook mee toch? welk startvak sta jij?

Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan. ;)

Ik doe ook de run to the start training die ze erbij aanbieden en ik moet zeggen dat die wel heel fijn is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_143156193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan. ;)

Ik doe ook de run to the start training die ze erbij aanbieden en ik moet zeggen dat die wel heel fijn is.
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen O-) ?
pi_143156226
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:

[..]

Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen O-) ?
Is goed, als was het maar om even te kunnen zwaaien naar elkaar. :W
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:54:21 #213
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143156256
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:

Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.

Misschien zachtjes rekken? En voorzichtig zijn. Hopelijk maar spierpijn. Achillespees au is niet tof!
Wel fijn dat je niet meer grieperig bent *O*

Ik ga vanmiddag naar de kapper. Haar moet korter want gedoe met steeds wassen na het sporten enzo. Bleh!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:55:03 #214
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143156270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:

[..]

Die snelwandelt hem?
pi_143156286
quote:

Ik ben helaas ervaringsdeskundige mbt achillespezen :{
Het zijn lastige dingen en ik zou er dan ook erg voorzichtig mee zijn. Koelen kan volgens mij goed werken, maar het is aan te raden even rust te houden totdat de pijntjes verdwenen zijn.
Zegt iemand die bij opkomende overbelastingsverschijnselen stug is door blijven lopen en nu na een jaar nog steeds met onwillende achillespezen zit :') .

En de overbekende oefening op de trap kan ook werken:
http://www.fysioplein.nl/nl/oefeningen/detail/224/416

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.B. op 07-08-2014 10:00:57 ]
pi_143156355
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Die snelwandelt hem?
Nee, die heeft haar tijd veilig ingesteld maar moet nu voor straf de eerste km's zigzaggen tussen allemaal mensen door tot ze in de goede tijdzone zit. ;)

Mijn collega loopt ook mee, die staat bij mij in het 45 minuten vak. :)
pi_143156388
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
TdF :o ik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje :+
Heel begrijpelijk, het is een mooi gebied.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef flipsen het volgende:
Die stream doet het ook echt met iedereen he? ~O>
:@
Ik baal alleen dat ik niet met Swets gelopen heb. Dat krijg ik niet meer gepland.
Maar ik vind het leuk om bij andere hun route te lopen. Meestal krijg je dan toch "de mooiste" route te zien. En Nederland is erg mooi :Y
pi_143156404
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Die snelwandelt hem?
gemeen ;) ze schreef zich in toen ze nog maar net was begonnen met hardlopen (ze wilde t shirt graag) dus ik denk dat ze bang was dat ze t sowieso niet ging halen..
pi_143156560
quote:

Ik heb zelf wel aantal keren gekoeld afgelopen maanden, maar heb er eigenlijk niet van gemerkt (niet positief of negatief).
Moest van fysio ook de oefening doen die Mr.B. vermeld, roeien en lunges.
Maar waarschijnlijk is het bij jou nu gewoon even rust houden en dan moet het goed komen denk ik.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:13:17 #220
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143156633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:01 schreef Danter het volgende:

[..]

gemeen ;) ze schreef zich in toen ze nog maar net was begonnen met hardlopen (ze wilde t shirt graag) dus ik denk dat ze bang was dat ze t sowieso niet ging halen..
Ah ok, dan heb ik niks gezegd. Als je net begint kan je het nog niet inschatten inderdaad.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:20:32 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143156803
Thanks voor de tips, peeps :)

Zo met een HM voor de deur en weer in de flow was ik geneigd om niet te gaan strandtrainen. Geen risico enzo. Maarja, het was zo leuk. Ik ga kijken hoe 'ie vrijdagavond voelt.

Murmeli kapper ja? Ik vind lang haar alleen maar makkelijk met sporten. Staart en klaar.
Maar korter haar is weer leuker.
pi_143156870
Strandlopen is trouwens altijd wel een zware belasting voor de achillespezen, dus dat je daarna wat last hebt, hoeft nog niet altijd iets ernstigs te betekenen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:26:02 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143156940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef Mr.B. het volgende:
Strandlopen is trouwens altijd wel een zware belasting voor de achillespezen, dus dat je daarna wat last hebt, hoeft nog niet altijd iets ernstigs te betekenen
Dat is een fijne geruststelling :) Ik ga daar stiekem maar vanuit. Voelde 'm er alleen "inschieten" :{
Dat zand had ook best wat minder mul en hoog gekund. Amateurs daar.
  FOK!fotograaf donderdag 7 augustus 2014 @ 10:26:45 #224
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143156958
Whoopa! Net 8 km in 38:30 *O*
snelste km was in 4:36

* Xilantof weer blij!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143157073
Heuveltraining en KT aan het combineren vandaag: volle rolcontainers een helling opduwen :%
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')