Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:27 schreef Jumparound het volgende:
16 seconden tussen mn snelste en langzaamste kilometer. dat is niet slecht
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.
yup, ruim 15 kilometerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
Wel inderdaad een heel tof doel! ik kan nooit zo ver vooruit kijken.. verder dan "ik wil ooit een halve en als het gaat een hele marathon lopen" kom ik niet..
nu back to reality voor mij haha.. gisteren voor het eerst de afstand voor de dam tot dam by night gelopen + een klein beetje.. 6,8 km om precies te zijn..
het was ZWAAR ik had de training van maandag nog in mn benen zitten en ik was moe.. heb dus 3x tussen door een stukje gelopen en eigenlijk heel langzaam gedribbeld.. heb er dus ook 52 minuten over gedaan.. elke 500m dacht ik er aan om naar huis te gaan.. uiteindelijk wel trots dat ik hem "uit heb gelopen"
Ik weet heus wel dat snelheid voor een beginner niet belangrijk moet zijn maar het is het dan stiekem toch.. ZUCHT.. nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.
Voor jou ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig
ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Welk startvak sta je
(maw wat heb je voor eindtijd opgegeven?)
Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef Danter het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden haha!
jij doet ook mee toch? welk startvak sta jij?
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan.
Ik doe ook de run to the start training die ze erbij aanbieden en ik moet zeggen dat die wel heel fijn is.
Is goed, als was het maar om even te kunnen zwaaien naar elkaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:
[..]
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen?
Misschien zachtjes rekken? En voorzichtig zijn. Hopelijk maar spierpijn. Achillespees au is niet tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen
Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig
Die snelwandelt hem?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:
[..]
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen?
Ik ben helaas ervaringsdeskundige mbt achillespezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.
Nee, die heeft haar tijd veilig ingesteld maar moet nu voor straf de eerste km's zigzaggen tussen allemaal mensen door tot ze in de goede tijdzone zit.quote:
Heel begrijpelijk, het is een mooi gebied.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef flipsen het volgende:
Die stream doet het ook echt met iedereen he?
gemeenquote:
Ik heb zelf wel aantal keren gekoeld afgelopen maanden, maar heb er eigenlijk niet van gemerkt (niet positief of negatief).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Ah ok, dan heb ik niks gezegd. Als je net begint kan je het nog niet inschatten inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:01 schreef Danter het volgende:
[..]
gemeenze schreef zich in toen ze nog maar net was begonnen met hardlopen (ze wilde t shirt graag) dus ik denk dat ze bang was dat ze t sowieso niet ging halen..
Dat is een fijne geruststellingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef Mr.B. het volgende:
Strandlopen is trouwens altijd wel een zware belasting voor de achillespezen, dus dat je daarna wat last hebt, hoeft nog niet altijd iets ernstigs te betekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |