Elke dag een kilometer of 7 op een relax-tempo. Ja, dat moet wel lukken ja.quote:
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Elke dag een kilometer of 7 op een relax-tempo. Ja, dat moet wel lukken ja.
Schijnt op de lange termijn ook het beste te zijn voor je levensverwachtingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!
Misschien ga ik die uitdaging nog wel aan ook...
Wie weet doe ik met je mee! Na de marathon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!
Misschien ga ik die uitdaging nog wel aan ook...
Ik verwacht niet zo veel van mn levenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Schijnt op de lange termijn ook het beste te zijn voor je levensverwachting
Alles kan. Out-of-the-box-thinking enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat lijkt me ook wel fijn ja. Elke dag een km of 10. Maar dan kom ik in de knoei met de krachttraining.
Ja het kan alsnog ik weet het..
Ron Hill!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewoon die badges met 365/366 dagen in een jaar hardlopen
quote:Hill has not missed a day of running since December 1964, dating back to the start of his elite racing career. Hill continues his streak as of 2004, defining a "run" as completing a distance of at least one mile at any pace. [6] His streak includes workouts after a car crash in 1993 when Hill broke his sternum, and after bunion surgery, after which he used a crutch to cover one mile (1.6 km) in 27 minutes the next day.
TdFquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig. En jij hebt een heel mooi speelterrein om te lopen![]()
Dit jaar de 7^^ en volgend jaar de TdF
Laat je niet gek maken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)wt-Kilian-Jornet.htm
Mwoa, dat gaat me toch nét een factor 10 te verquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afdaling bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....
Wees niet bang, ik durf toch nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoorDat doet de rest al!
Ja, als ik dan toch aan beeldvorming moet doen tijdens een loopje..quote:
here is the deal...... als ik met je mee ga naar een colour run (iets waar ik doodangsten voor uit sta) dan ga jij mee naar de TdF....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik durf toch niet![]()
Aww goddamnit!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
here is the deal...... als ik met je mee ga naar een colour run (iets waar ik doodangsten voor uit sta) dan ga jij mee naar de TdF....
Hij en Emiliequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja, als ik dan toch aan beeldvorming moet doen tijdens een loopje..
Deze jongeman is in mijn ogen, op dit moment, de absolute hardloper..... wat een techniek!
quote:
Dat filmpjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef McTwente het volgende:
Even teruggrijpend op regen en nat worden tijdens de training...
Sinds kort gaat er een challenge door onze hardloopgroep. Ter promotie van een loop van GGZ Centraal óf een nat pak halen, óf kilometers sponsoren. Zoals onderstaand voorbeeld:
"Hierbij mijn natte pak om de social run van het GGZ Centraalteam te promoten. 19 t/m 21 september gaan zij rennen tegen stigmatisering van geestelijke gezondheid.
Wij nomineren graag onze hardloopmaatjes A, B en C! Een nat pak of 2 van de 550 km adopteren! Veel plezier!"
Inmiddels staat bij een stuk of 6 mensen de opdracht open. Vanavond zijn in ieder geval een aantal van hen aanwezig op de training en het gerucht gaat dat dit een massale zwempartij in de bosvijver gaat worden. In het kader van nat wordt je toch...
Dus voor de zekerheid in ieder geval niet de nieuwe schoenen aan, handdoek en een schoon shirt mee. Als je maar lol hebt!
Die stream doet het ook echt met iedereen he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is zelfs warm!! Stream en ik hebben lekker gehobbeld op de Veluwemet schaapjes, paarden en Spaanse koetjes
Mja, dan valt onze Yur toch een beetje door de mand he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar om 1 mijl in 27 minuten nou running te noemenAch ja, een operatie is wel een goed excuus
running whore....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die stream doet het ook echt met iedereen he?
Ik zal je wat uitstel geven. Ik heb de 13km in de planning staan voor 2016 (omdat hij dan vakantie technisch beter uit komt) kom je dan gezellig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
zachte heelmeesters.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zal je wat uitstel geven. Ik heb de 13km in de planning staan voor 2016 (omdat hij dan vakantie technisch beter uit komt) kom je dan gezellig.
quote:
Oh, shit. Dat had niemand me verteldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]TdF is iets waar je voor moet trainen! (Al is Gup al wel een stukje verder dan ik natuurlijk...)
RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
2016Tegen die tijd kun je zelf wel een fantoom zijn.
hardlopers zijn.......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
Grinnik!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
Ja, als ik het journaal mag geloven komt dat vannacht!quote:
We gaan er hoogst waarschijnlijk wel op vakantie volgend jaar (en nee combineren kan helaas niet) dus dan heb ik er in elk geval alvast gelopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
quote:
Dus het is afwachten hoe de wereld er morgen uit ziet als je wakker wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja, als ik het journaal mag geloven komt dat vannacht!
ik hoop dat het meevalt..... ik moet morgen naar Riverton voor een campaign meeting dus de sneeuw mag weg bijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:59 schreef Nanook24 het volgende:
Dus het is afwachten hoe de wereld er morgen uit ziet als je wakker wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |