Ja. En dan zie ik de foto'squote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Zonder gekkigheid, doen jullie wel eens aan visualiseren? Ik heb daar met roeien veel mee geoefend, en ik dacht gisteren tijdens mijn intervallen om het ook eens te proberen. Dus ik haalde me filmbeelden voor de geest van een atlete die ik zelf erg bewonder en prachtig vind lopen, en probeerde toen voor te stellen dat ik net als haar liep.
Mijn intervallen gingen zeker 10 seconden/km sneller daarnaWaar het effect dan ook aan toe te schrijven is (concentratie, spierspanning, diep gaan)..
We strive for progress, not perfectionquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. En dan zie ik de foto's![]()
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef Quoi het volgende:
Wenkbrauwpijn: precies! En hoofdpijn en keelpijn, en dat nu. Ofwel: ik ben een dagje thuis
Blehquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.
Wel gewerkt, maar wat een ellende... Ik kijk er scheel van.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavond
Stomen, neusspray, pijnstiller, thee en vitamientjes. Om 6 uur kijken hoe ik me voel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
BlehSoms kan trainen wel helpen. Eerst even je bedje in duiken?
Er was in ieder geval al een vrijwilliger om te filmen. Maar eerlijk is eerlijk, dit is wel degene die tot nu toe als enige in kostuum zijn natte pak heeft gehaald. Wel in stijl dus.quote:
Ik las het op z'n Engels en dacht; wat is haverkreun nou weer?quote:
Een fapjackquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las het op z'n Engels en dacht; wat is haverkreun nou weer?
quote:
De linkse?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.
Maakt het uit hoe hard je in de intervallen gaat? De vraag is: word je er sneller van? En volgens mij haal jij zo ongeveer elke 5km die je doet weer een bekertje de laatste tijd..?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.
Niet zo streng op jezelf. Je hebt gelopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"...
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, weinig bekertjes lately. En intervallen betekent toch dat je een stuk sneller moet dan je normale looptempo? Dus ja, het maakt uit hoe hard je gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maakt het uit hoe hard je in de intervallen gaat? De vraag is: word je er sneller van? En volgens mij haal jij zo ongeveer elke 5km die je doet weer een bekertje de laatste tijd..?
Ik heb geen schop onder mijn kont nodig om te gaan lopen gelukkigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef CaLeX het volgende:
Niet zo streng op jezelf. Je hebt gelopen
Kijk dát zijn nou vragen die er toe doen! Nooit over nagedacht, maar ik zal het wel op mijn ouwe gympies doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Wolve000 het volgende:
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?
Van hardlopen slijten ze meer hoor. Die paar huppels om warm te worden...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?
Ha!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
Regen![]()
Lekker koel buiten nu, en alleen maar echte bikkels die die nu lopen.
niet alleen jullie weerman maar ook de mijnequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.
dat wordt geen plezierig loopje vandaag....quote:HEAVY SNOW WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland and Clutha
FORECAST
Snow is expected to lower to near sea level Thursday evening and become heavy overnight. In the 9 hours from midnight Thursday to 9am Friday, 10 to 15cm of snow is likely to accumulate in areas above 300 metres.
STRONG WIND WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland
FORECAST
Northwest gales are expected to rise to severe gale tonight with gusts of 130km/h, but 150km/h about Stewart Island and Foveaux Strait early Thursday morning. Gales easing about mid-morning Thursday.
De mensen die ik tegenkwam waren in kort-kort, en het was echt niet koud inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha!
Hoewel.... Ik kwam een paar van die voetbalboys tegen (die zie ik in de zomer wel vaker) en die liepen in lang-lang
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is zelfs warm!! Stream en ik hebben lekker gehobbeld op de Veluwemet schaapjes, paarden en Spaanse koetjes
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.
Wel gewerkt, maar wat een ellende... Ik kijk er scheel van.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavond
Dat dacht ik ook, maar ik had verhoging om 18.00 uur en daar ligt toch echt een grens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me morgen beter voel, ga ik zelf wel lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.
Ja, stel je voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.
Ik ga maar niet aan badges beginnen,voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar om een badge te "verdienen"
Ik zou willen dat ik dat kon...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar
Het enige wat ik daarmee verdien is een rollatorquote:
Dat kan jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |