Als het E10 is weet ik ook niet exact, maar gewoon zo'n setje halen. Het carter zit dacht ik ook vast met die dingen alleen met een andere maatquote:
E8quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als het E10 is weet ik ook niet exact, maar gewoon zo'n setje halen. Het carter zit dacht ik ook vast met die dingen alleen met een andere maat
heb zo'n setje gekocht en het is gelukt. Carter zit trouwens met gewone inbusjes.quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als het E10 is weet ik ook niet exact, maar gewoon zo'n setje halen. Het carter zit dacht ik ook vast met die dingen alleen met een andere maat
Iets met koud, intercoolers en turbo.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
Hier terug in utrecht merkte ik dat mijn auto veel makkelijker en soepeler toeren maakt. Alsof er minder weerstand is. Zeker tussen de 2000 en 3000. Mijn eerste gedachte is dus "oh god de koppeling".
Ik merkte het in utrecht. Toen I'm hier vertrok was het kouder dan nu...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Iets met koud, intercoolers en turbo.....
Een turbo motor doet het beter op koude lucht, maar zou je als normale bestuurder niets van merken...
Dan heb je waarschijnlijk je uitlaat en je injectoren goed schoon geblazen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
Ik merkte het in utrecht. Toen I'm hier vertrok was het kouder dan nu...
Waar het mogelijk was volgasquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk je uitlaat en je injectoren goed schoon geblazen...
Beetje vaart gehouden op de autobaan?
Dat is XZN oftewel Spline volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet bij een vw polo uit 2001 benzine 1.2 het carter er onderuit halen. Hier zit de aandrijfas in de weg voor een paar boutjes. Welk gereedschap heb ik nodig om de aandrijfas er af te halen? Lijkt een 12-kant inbus oid te zijn...
Een DMV voel je, dan gaat dat hok trillen als een gek. Ook krijst je DMV als je hem start...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef derLudolf het volgende:
@NieuweNier:
Je hebt n Mondeo diesel toch? Toevallig geen probleem met dubbrlmassabliegwiel ipv koppeling. Staat die generatie die vanaf 2001? is gemaakt om bekend
Als het goed is zit er een blauw stekkertje aan de achterkant op volg die en je komt erquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:29 schreef monsterd. het volgende:
Chuck, weet je toevallig waar de gps antenne van een Mercedes sprinter uit 2007 zich bevindt? Zit deze in de radio ingebouwd of is deze ergens extern aangesloten?
Antennevoet normaal gesproken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:29 schreef monsterd. het volgende:
Chuck, weet je toevallig waar de gps antenne van een Mercedes sprinter uit 2007 zich bevindt? Zit deze in de radio ingebouwd of is deze ergens extern aangesloten?
Thanks, we gaan even zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Antennevoet normaal gesproken.
Zul je weinig aan zien, zit er een blauwe stekker aan, dat zit er een GPS ontvanger in. Repareren kan ook niet, vervangen is de methode.quote:
Je bedoelt een Start- en Stop-systeem? Over wat voor een auto ed praat je precies?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef tobitronics het volgende:
Mijn auto heeft de laatste tijd af en toe een raar euvel bij het starten. Ik heb een push-to-start knop welke de motor start als de koppeling is ingetrapt. Ik doe dit en druk op de knop en de motor start, echter slaat deze per direct weer af (vrijwel zonder dat je t door hebt), als ik dan weer op start druk doet ie t gewoon. Probleem is niet bij elke start, slechts af en toe.
Nou las ik dat dit de BDP sensor kan zijn, kan dit kloppen?
Betreft een renault scenic uit 2004, en nee ik bedoel geen start-stop systeem maar gewoon dat een drukknop de taak van sleutel in het contact omdraaien overneemt (a.k.a. ik beinvloed de duur van de startermotor/het starten niet)quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je bedoelt een Start- en Stop-systeem? Over wat voor een auto ed praat je precies?
Dat kan bij die modellen de BDP-sensor zijn, controleer als de stekker blauw is. De kaartlezer gaat ook regelmatig kapot. Daar kan ook het euvel in zitten.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef tobitronics het volgende:
[..]
Betreft een renault scenic uit 2004, en nee ik bedoel geen start-stop systeem maar gewoon dat een drukknop de taak van sleutel in het contact omdraaien overneemt (a.k.a. ik beinvloed de duur van de startermotor/het starten niet)
Kan het uitlezen geschieden met een simpel DealExtreme chinees OBD2 geval? Of moet het echt een clip zijn?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat kan bij die modellen de BDP-sensor zijn, controleer als de stekker blauw is. De kaartlezer gaat ook regelmatig kapot. Daar kan ook het euvel in zitten.
Uitlezen tijdens het starten is aan te rijden om nodeloos onderdelen te vervangen te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |