abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143127685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je kunt er ook voor kiezen om het bij de feiten te houden natuurlijk.

Toon mij aan dat Israël opzettelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers wil maken.
Dat lijkt me eerder een doel van Hamas:

http://www.idfblog.com/bl(...)efits-human-shields/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:28:20 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143127779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

IDFBLOG :') :') :'). Nog nooit 1 excuuspost gehad wegens het sterven van kinderen in gaza. Als ze dat deden waren ze geloofwaardig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143127803
quote:

[..]

Klopt en Israël doet et niet alles aan het aantal burgerslachtoffers te minimaliseren. Er wordt een waarschuwingsraket afgeschoten en tijdje later de echte bom, ongeacht de aanwezigen...
pi_143127813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, ze vinden alleen het bestrijden van hamas belangrijker dan de burgerslachtoffers die er vallen. Het Nederlandse leger heeft niet deze filosofie.
_O-

Nederland is inderdaad het toonbeeld van menselijkheid. Vraag het Indonesië maar.
pi_143127814
quote:

[..]

Goeie bron wel.
pi_143127829
quote:

[..]

Betrouwbare bron wel.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:29:42 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143127835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Nederland is inderdaad het toonbeeld van menselijkheid. Vraag het Indonesië maar.
Leven we in 2014 of in de vorige eeuw?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143127853
quote:

[..]

_O-

_O-
pi_143127882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leven we in 2014 of in de vorige eeuw?
Het Midden-Oosten leeft in de vorige eeuw. Dankzij al onze walgelijke daden leven we nu in een beschaafd land.

Beschavingen komen nooit zonder geweld.
pi_143127900
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:18 schreef Karrs het volgende:

Nope. Het omgekeerde is waar. Jij bent van ons tweeën de zwart-witte, ik niet. Sterker nog, dat ik alles betwijfel qua informatievoorziening maakt mij juist de genuanceerde van ons twee.

quote:
En nog iets. Dat ik ALLES betwist qua informatievoorziening, is waar. Maar dat ik daarom pro-Israël ben is dus een non-sequitur. Ik heb met enige regelmaat aangegeven dat ik de Israëlische informatie NET ZO HARD WANTROUW - maar dat gedeelte laat je weg in de conclusie.

Goh, wat verrassend. :') :') :')
Ik heb mijn best gedaan, maar die posts kon ik niet vinden :N Ik moet het doen met jouw PoHi en verder dan "ja maar dat deed Israël omdat <vul in random Hamas-verwijt>".

quote:
En nóg een non-sequitur.

[..]

"Je wordt erop gewezen" _O-

[..]

KEES22!!! :D :'( :D _O-

Als er IEMAND is die alles zorgvuldig door een filter haalt, is hij het wel.

Lees nou die hele uitwisseling aan zienswijzen... nog maar een keer, dan zul je zien dat ze mijn uitspraken volledig uit hun verband trekken. En dat is niet mijn probleem.

[..]

Ik zou bijna zeggen, doe je huiswerk nog maar een keer, maar ik denk dat je jezelf nu wel genoeg voor lul hebt gezet. :')
Mijn god meid, kun je nóg meer in een slachtofferrol kruipen? "Boehoeeee, mensen halen mijn woorden uit context, ik zei heulegaar nie da booslims hunnie kindjes met jodenhaat opvoeden :'("

Om mezelf werk te besparen zal ik reageren op de wijze die een zeer wijs man ooit voor mij deed:
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jank harder.
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

HARDER.
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

H A R D E R :9~
quote:
[..]

Daarin zit hem de crux, lijkt me.

Nee, de beelden spreken helemaal niet voor zich. Ze laten zien WAT er gebeurt - maar niet WAAROM. Jij noemt Israël misdadig wegens de hoeveelheid explosieven op een klein grondgebied. Ik niet. Ik weet niet wat ze daar bombardeerden - ik weet niet eens of alle explosies Israëlische bommen/raketten waren, of Hamas-munitie dat de lucht in ging. Ik weet het gewoon niet!
Hier verschillen wij inderdaad van mening. Na de bombardementen die Israël heeft uitgevoerd heb ik nog weinig vertrouwen in hun bedoelingen. Dit riekt voor mij naar terrorisme, het volk laten zien wat er gebeurt als je heult met de vijand, in dit geval dus Hamas omdat men op hen heeft gestemd.

Dat jij dat anders ziet: prima.

quote:
Je begrijpt het écht niet, merk ik.

Ik stel nergens dat Israël NIET gebombardeerd heeft. Ik opper alleen de mogelijkheid (en dat is tegen je zere teen blijkbaar, gezien je ongenuanceerde ad hominems, waar ik overigens verder geen boodschap aan heb) dat de verwoesting niet alleen door Israëlische explosieven, maar ook door opgeslagen Palestijnse explosieven komt. Dat is helemaal geen onrealistische gedachte, gezien wat er daar gebeurd is.
Oh ik begrijp je volkomen hoor. Echter geloof ik jouw 'neutrale' intenties niet. Daarvoor heb ik téveel van jouw posts gelezen in deze reeks. Te vaak wanneer Israël in een kwaad daglicht wordt gezet, door hun eigen wandaden overigens, zie ik jou hen verdedigen.

Wat betreft de ad hominems waar je het over hebt verwijs ik u graag door naar mijn eerdere reactie:
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef Drxx het volgende:

Je moet jezelf niet tekort doen! Je bent een geweldig voorbeeld ;)
Iemand betichten van iets wat je zelf al een maand lang doet :D Echt priceless dit.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:32:56 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143127938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het Midden-Oosten leeft in de vorige eeuw. Dankzij al onze walgelijke daden leven we nu in een beschaafd land.

Beschavingen komen nooit zonder geweld.
wat een onzin. zie zwitserland.
Een gedicht over Maanvis
pi_143127943
quote:

[..]

_O-

Inderdaad, zeg. Als er iemand tegen burgerbevolking tekeer is gegaan, zonder enige scrupules, dan waren wij het wel. :{

Sterker nog, heb ik ook al wel eens gezegd... ik denk dat Nederland nog niet half zo veel geduld had gehad met Palestijnen dan Israël. :{
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143127980
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

Inderdaad, zeg. Als er iemand tegen burgerbevolking tekeer is gegaan, zonder enige scrupules, dan waren wij het wel. :{

Sterker nog, heb ik ook al wel eens gezegd... ik denk dat Nederland nog niet half zo veel geduld had gehad met Palestijnen dan Israël. :{
Helemaal mee eens.
pi_143128001
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:31 schreef Drxx het volgende:

NEE IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK :( :'( :(

Jahaa, rustig maar :*
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:34:53 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143128006
quote:

[..]

Maar zouden we het NU nog doen!? Waarom altijd het verleden aanhalen als excuus om gruweldaden te plegen? Kunnen we als mensheid niet evolueren naar een soort die geen geweld nodig heeft? het is helemaal niet meer nodig om landjepik te doen, iedereen kan hier leven en eten zonder problemen.
Een gedicht over Maanvis
pi_143128041
quote:

[..]

Ik snap niet precies wat deze informatie toevoegt aan de discussie. Verlicht mij.
pi_143128086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar zouden we het NU nog doen!? Waarom altijd het verleden aanhalen als excuus om gruweldaden te plegen? Kunnen we als mensheid niet evolueren naar een soort die geen geweld nodig heeft? het is helemaal niet meer nodig om landjepik te doen, iedereen kan hier leven en eten zonder problemen.
Wij zijn een West-Europees land, wij kicken op het leed van andere.

Als wij in de schoenen van Israël zouden staan dan was er niets meer over van Gaza. En werden er in Nederland walgelijke liederen gezonden door Hollandse tokkies.
pi_143128102
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef Karrs het volgende:

[..]

:?

Je probeert het... je probeert het uit alle macht, maar het lukt maar niet.

Maar of je nu wel of geen gelijk hebt (of van jezelf moet krijgen)... ik hou toch van je. :*
Oh sorry, ontbrak er context voor jou? Waren je woorden uit z'n verband gerukt?

quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Drxx het volgende:

[..]

Tja, als jij alles wat op oorlogsmisdaden van Israël wijst wegwuift als "gemanipuleerd"
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doe ik niet, heb ik nooit gedaan
^jouw woorden, toch? De feiten:

quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Vreselijk niet, die oorlog in Syrië...
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jan Franke, correspondent in Israël voor o.a. ANP, NIW, De Persdienst, Elsevier en radio is daar nu ter plaatse. Dit zijn zijn foto's uit de, wat eens een woonwijk was, Shijaija. Hier nog eentje:
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ok. ^O^
(Dude, zeg dat de volgende keer er nou gewoon bij. Je weet toch hoeveel gemanipuleerd materiaal er rondslingert)

Als ik dat zo zie, dan is daar heel wat de lucht in gegaan... hoe is 't mogelijk. :N
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

En ja, hoe is het mogelijk? Wat dacht je van veel en zware bommen gooien?
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

Ah, is dat de enige mogelijkheid?

Wat dacht je van een arsenaal aan raketten of andere munitie dat de lucht in gaat? Ook een mogelijkheid, nietwaar? (Denk aan Enschede)

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is, niet van zulke grootschalige vernietiging.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op doelbewuste vernietiging dan op secundaire explosies van opslagplaatsen:

http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

Goeie genade. :'(

Man, man, man, man. Dan vraag je je inderdaad maar één ding af: wat was daar in Godsnaam wel niet aanwezig, dat daar zó'n vuurkracht op los werd gelaten.
Laatste toont goed aan hoe je weer de oorlogsmisdaden van Israël 'wegwuift'. Je erkent immers dat iemand "vuurkracht heeft losgelaten", dus dat iemand is gaan huishouden daar.

Als je nou nog niet ziet hoe hypocriet bezig je bent. Kees22 wees je er ook al eerder op, en dat lachte je ook al weg.

quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:34 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jahaa, rustig maar :*
Oké schatje :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Drxx op 06-08-2014 16:42:33 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:37:51 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143128118
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wij zijn een West-Europees land, wij kicken op het leed van andere.

Als wij in de schoenen van Israël zouden staan dan was er niets meer over van Gaza. En werden er in Nederland walgelijke liederen gezonden door Hollandse tokkies.
Zelden zo'n onzin gehoord. Niet voor niets zitten in afghanistan nu nederlanders die de amerikanen beletten om soortgelijke gruweldaden te plegen.
Een gedicht over Maanvis
pi_143128133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zelden zo'n onzin gehoord. Niet voor niets zitten in afghanistan nu nederlanders die de amerikanen beletten om soortgelijke gruweldaden te plegen.
_O-
pi_143128179
Wij zitten in Afghanistan om de Amerikanen daar in de gaten te houden.

MUAHAHAHAHAHHAHA

Oh boy.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:40:04 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143128199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Zou je het geloven als je net zoals ik het uit de mond van een afghanistan-ganger hebt gehoord?
Een gedicht over Maanvis
pi_143128239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou je het geloven als je net zoals ik het uit de mond van een afghanistan-ganger hebt gehoord?
Jaja, en ik praat dagelijks met aliens.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:41:20 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143128255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, en ik praat dagelijks met aliens.
ik laat hem je wel een PM sturen
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:41:51 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143128282
maargoed we zijn uitgepraat theunderdog. je liegt en bedriegt om je gelijk in deze discussie te halen en verzint feiten.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')