We zullen zien!quote:
Ik heb er verder geen verstand van, maar er moet vast een mogelijkheid zijn op een andere manier die munitie van Hamas te onderscheppen waarbij minder burgerdoden vallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je antwoord niet op de vraag.
Wat moet Israël doen dan?
Godverdomme...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van, maar er moet vast een mogelijkheid zijn op een andere manier die munitie van Hamas te onderscheppen waarbij minder burgerdoden vallen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van, maar er moet vast een mogelijkheid zijn op een andere manier die munitie van Hamas te onderscheppen waarbij minder burgerdoden vallen.
Bewijs het eens.quote:
"Israel moet stoppen, ik weet niet wat ze anders moeten doen maar ze moeten stoppen met wat ze nu doen !!"quote:
dat is geen bewijs. dan kan ik ook wel zegen waarom gaan er iedere dag duizenden mensen in FOKKING TEL AVIV WAAR DIE BOMMEN VALLEN demonstreren tegen deze oorlog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:13 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet doen?
Waarom staakt Israël miljoenen in de PR?
Zo zei ik het helemaal niet. Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"Israel moet stoppen, ik weet niet wat ze anders moeten doen maar ze moeten stoppen met wat ze nu doen !!"
Tja.................
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zei ik het helemaal niet. Overdrijf niet zo.
Ik zou zo,n excuus juist extra walgelijk vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:17 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof pas dat israël er alles aan doet om burgerslachtoffers te voorkomen als het voor elk burgerslachtoffer dat gevallen is excuses aanbiedt. doet israël dat dan neem ik deze aantijgingen terug!
waarom? Daarmee toon je aan dat je om het palestijnse volk geeft en dat je er echt alles aan hebt gedaan om burgerdoden te voorkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou zo,n excuus juist extra walgelijk vinden.
Dat kan, zo,n excuus kan alleen ook puur tactiek zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom? Daarmee toon je aan dat je om het palestijnse volk geeft en dat je er echt alles aan hebt gedaan om burgerdoden te voorkomen.
Je geeft geen antwoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is geen bewijs. dan kan ik ook wel zegen waarom gaan er iedere dag duizenden mensen in FOKKING TEL AVIV WAAR DIE BOMMEN VALLEN demonstreren tegen deze oorlog.
Dus als hij excuses maakt boeit het je niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:18 schreef Maanvis het volgende:
wat mij betreft bombardeert israël elke dag een school met hamas-kinderen als er daarna maar een persconferentie komt waarin netanyahu zegt dat het hem spijt dat er x aantal dode kinderen zijn gevallen om x aantal hamas-militanten te doden. dat zou hem sieren.
Hamas investeert in de Gazastrook ook liever in zwemparadijzen, winkelcentra en restaurants.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef oksel12 het volgende:
Private jets, restaurants, luxury hotels: the good life of senior Hamas officials http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4548202,00.html
quote:But Mohammed Othman, enjoying a day out at Crazy Water, said the money used to construct the facility -- which its owners said cost $2 million to build -- was needed elsewhere.
"If the money put into Crazy Water had been used to construct 10 buildings, 100 families could have been housed by now," Othman said, referring to some of the damage caused by the December 2008-January 2009 war between Israel and Hamas.
Nono said the government had helped to repair minor damage in hundreds of homes but more extensive reconstruction required donor countries to release billions of dollars of aid frozen after Hamas took over the Gaza Strip in 2007.
het zou iig bij mij en bij vele anti-zionisten in het westen de indruk wegnemenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan, zo,n excuus kan alleen ook puur tactiek zijn.
Kijk eens mensen ik geef wel om het Palestijnse volk.. maar ondertussen wel door blijven bombarderen.
Dat doe je niet dmv bombarderen (met drones).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom? Daarmee toon je aan dat je om het palestijnse volk geeft en dat je er echt alles aan hebt gedaan om burgerdoden te voorkomen.
Dat bewijst iig dat de propagandamachine zijn werk goed doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.
Omdat de meerderheid van de Arabieren pro-Palestina zijn en er ook enkele domme linkse Joden zijn.
Maar 4% van de Israëlische Joden denkt dat het IDF het niet goed doet.
Krijg ik nog antwoord?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat doe je niet dmv bombarderen (met drones).
Die drones kunnen dmv infrarood preceis zien wie er dood gaat. dat is bewezen. en dat is ook de reden waarom de VN israël beschuldigt van oorlogsmisdaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat doe je niet dmv bombarderen (met drones).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |