De krassen van jezelf zijn daardoor netjes gecamoufleerd. Slim, moet ik je nageven. Je hebt me helaas nog niet overtuigd van je auto rij kunsten. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:22 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat valt echt hartstikke mee. Dan zouden mijn bumpers vol met krassen zitten. De enige krassen die erop zitten zijn van de vorige eigenaren![]()
Ik heb inderdaad om de zoveel tijd mijn rem nodig tijdens het autorijden. Jij niet?
Ja dat dacht ik ook nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wees blij dat ik je niet betrap als je dit tegen mijn auto doet.
Dit dus...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wees blij dat ik je niet betrap als je dit tegen mijn auto doet.
Mwuah, zie mij zelf als goede bestuurder, al heb ik al eens een auto total loss gereden. Tja was ook ervaring, veel vermogen en verkeerde inschatting gemaakt. Gaat me in elk geval niet weer gebeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:34 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Dit dus...
Niertje heeft 1 jaar z'n rijbewijs, dus beginnend bestuurder en weet alles nu al beter dan het gros van Nederland. Yeah right...
Zeg nooit nooit...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:38 schreef Bassen het volgende:
[..]
Gaat me in elk geval niet weer gebeuren.
Of misschien issie wel tegen een paaltje gereden!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:46 schreef Leandra het volgende:
Jongens even lief doen, RT komt er net achter dat hij niet in aanmerking komt voor de slooppremie, dus de ¤ 1.000 die hij dacht te "verdienen" door zijn auto over een paar maanden in te ruilen voor een schonere auto, en waar hij geen recht op heeft, moet hij nu even verwerken.
Geen ¤ 2.400 terug voor de auto als hij een nieuwere koopt, geen ¤ 1.500 terug als hij hem laat slopen....
RT?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:46 schreef Leandra het volgende:
Jongens even lief doen, RT komt er net achter dat hij niet in aanmerking komt voor de slooppremie, dus de ¤ 1.000 die hij dacht te "verdienen" door zijn auto over een paar maanden in te ruilen voor een schonere auto, en waar hij geen recht op heeft, moet hij nu even verwerken.
Geen ¤ 2.400 terug voor de auto als hij een nieuwere koopt, geen ¤ 1.500 terug als hij hem laat slopen....
Ja ach, het kan ook eens meezitten....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:48 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Of misschien issie wel tegen een paaltje gereden!
Ouwe account van 'm.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:51 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
RoadTrip...
Bijnaam of iets als ik me niet vergis...
Heb je een linkje voor me om je gelijk te bewijzen.... slooppremie gemeente Utrecht, weet je nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
Weet je, ik stop weer een maandje ofzo met de KLB. Dit werkt niet
Doe dat. Langer mag ook. Doei.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wil je deze foto alsjeblieft verwijderen? Ik kon er ook niks aan doen.
Tot morgen Braddiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
Beter slopen ze z'n rijbewijs preventief.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ram mijn trekhaak in je moeders vagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:34 schreef NieuweNier het volgende:
Oh god. Dit is echt heel erg.
Normaal gesproken rij ik totdat ie boem doet, rij ik een stukje naar voren (zodat het lijkt alsof ik dat niet deed), en ben ik geparkeerd.
Dit keer heb ik dat gedaan bij de auto van mijn huisgenootje. Ik dacht dat het een stoepje was. Het was het kenteken. Met mijn trekhaak.
Er is op zich geen schade. Immers daar heb je bumpers voor.
Toch probeer ik het niet te doen bij vrienden. Gewoon uit respect.
Zal ik dit opbiechten? Of er niets van zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |