abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143112512
Ik ben nu een tijdje aan het daten met een meid en het klikt echt. We hebben het gezellig als we samen zijn en ze heeft verteld dat ze gevoelens voor me heeft en dat heb ik ook voor haar.

Alleen komt ze net uit een relatie waar ze niet veel vrijheid kreeg en dat zat haar vaak dwars. Ze wil dus ook geen relatie met mij op dit moment. Ik vind dat niet erg, maar het moet er wel in zitten, dan maar op een later termijn. Elke keer als ik over een relatie begin, ookal is het maar als een grapje bedoeld dan zegt ze dat ze zich bevangen voelt.

Ze is duidelijk nog niet klaar voor een relatie maar toch zijn we zo lekker bezig. Ze twijfelt nog heel erg, aan mij dus. Ze heeft wel gevoelens maar ze twijfelt nog erg over mij, over bijvoorbeeld wat trekjes die ik heb.

Wat moet ik met deze twijfel doen? Het is nu heel gezellig en echt super leuk en dat wil ik graag zo houden maar ik wil ergens ook wel wat zekerheid. Als ik over een onderwerp begin waar ik weet dat ze gaat twijfelen dan gaat ze ook twijfelen en dan weet ze niet helemaal meer wat ze wilt.

Dus de gevoelens zijn er, het klikt, het is goed, ze zegt dat ze haarzelf kan zijn en haar op haar gemak voelt en dat dat zeldzaam is. Maar toch twijfelt ze nog.

Hoe moet ik hier mee om gaan?
pi_143112545
Geduld hebben. :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:56:30 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_143112570

niks.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_143112572
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:54 schreef DjeDje het volgende:
Geduld hebben. :)
En haar gewoon laten twijfelen er zo min mogelijk over beginnen? Want ik heb het idee dat als ik over haar twijfels begin dat het dan alleen maar erger word en ze het gevoel heeft dat ik haar onder druk zet.
pi_143112615
Ze vindt je aandacht leuk maar wil intussen wel andere mannen neuken
pi_143112619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:56 schreef Seconde het volgende:

[..]

En haar gewoon laten twijfelen er zo min mogelijk over beginnen? Want ik heb het idee dat als ik over haar twijfels begin dat het dan alleen maar erger word en ze het gevoel heeft dat ik haar onder druk zet.
Als zij nog twijfelt, wachten. Wamt als jij nu verder wilt en zij nog niet dan zou het ook helemaal kunnen beëindigen. Of even niet over haar twijfels beginnen..
pi_143112620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:56 schreef Seconde het volgende:

[..]

Dus gewoon met rust laten, al hoewel stille frustraties een relatie wel kunnen slopen.
pi_143112625
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze vindt je aandacht leuk maar wil intussen wel andere mannen neuken
Net zoals je moeder en je pa dus?
pi_143112634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:00 schreef Seconde het volgende:

[..]

Net zoals je moeder en je pa dus?
Mijn moeder en vader praten wel eens met elkaar, maar hebben beiden een andere partner als dat is wat je insinueert?
pi_143112639
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Dus gewoon met rust laten, al hoewel stille frustraties een relatie wel kunnen slopen.
Ze weet dat het me niet lekker zit. Dus er is niet echt sprake van stille frustraties.
pi_143112645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mijn moeder en vader praten wel eens met elkaar, maar hebben beiden een andere partner als dat is wat je insinueert?
Ja precies dat
pi_143112654
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Als zij nog twijfelt, wachten. Wamt als jij nu verder wilt en zij nog niet dan zou het ook helemaal kunnen beëindigen. Of even niet over haar twijfels beginnen..
Ja daar ben ik ook bang voor. Het is echt een hele toffe meid en ik zie echt een toekomst met haar maar ik denk niet dat zij een toekomst met mij ziet en daarom twijfelt.
pi_143112672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:01 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ja precies dat
Oke mooi
Maar ff serieus, als ze zich echt op haar gemak voelde twijfelde ze niet, ik zeg niet dat ze niks voelt voor je, maar ze voelt zich iig niet genoeg op haar gemak om een relatie te beginnen
pi_143112739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Oke mooi
Maar ff serieus, als ze zich echt op haar gemak voelde twijfelde ze niet, ik zeg niet dat ze niks voelt voor je, maar ze voelt zich iig niet genoeg op haar gemak om een relatie te beginnen
Nouja, deze meid komt uit een erg nette familie, is erg slim heeft veel talenten. Ik ben een simpele ziel, die niet erg slim is en ik zit in een hele andere wereld. Ik denk dat ze bang is wat haar familie van mij zou denken.

Ook is, omdat ze uit een onsuccesvolle relatie komt, bang om haar te geven. Maar ik ben er overtuigd van dat ze zich op haar gemak voelt.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:07:52 #15
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143112752
Veiligheid en zekerheid zijn vrouwelijke behoeften. Vrijheid is een mannelijke behoefte. Je hebt de rollen omgedraaid, geen goed idee. Ga achter andere vrouwen aan, laat dit voor wat het is. Als ze van gedachten veranderd hoor je dit vanzelf. Persoonlijk is ''ik wil geen relatie'' een van m'n favoriete dingen die een meisje tegen me kan zeggen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143112756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:02 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook bang voor. Het is echt een hele toffe meid en ik zie echt een toekomst met haar maar ik denk niet dat zij een toekomst met mij ziet en daarom twijfelt.
Blijf dan veel dingen met haar doen ofzo. Maar begin zo min mogelijk over haar twijfels. Amtwoordem komen vanzelf. Als het voor je gevoel echt te lang duurt. Dam vragen. .
pi_143112772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Veiligheid en zekerheid zijn vrouwelijke behoeften. Vrijheid is een mannelijke behoefte.
Wow, hokjesdenker 3.0
pi_143112784
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:08 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Blijf dan veel dingen met haar doen ofzo. Maar begin zo min mogelijk over haar twijfels. Amtwoordem komen vanzelf. Als het voor je gevoel echt te lang duurt. Dam vragen. .
We zien elkaar sowieso wel veel, vandaag dus weer en toen begon ik dus over die twijfels en ik merkte dat ze het daarna moeilijk kreeg in haar hoofd. Terwijl we het verder erg naar ons zin hadden, daarna sloeg dat om en was het steeds serious talk en ging het steeds over haar twijfel.

Die conversaties moet ik dus vermijden.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:12:20 #19
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143112805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:09 schreef Seconde het volgende:

[..]

Wow, hokjesdenker 3.0
Ik ken zowel mannelijke vrouwen als vrouwelijke mannen. Diep van binnen hebben de meeste mensen echter een voorkeur. Wellicht ben jij een van de weinigen die daadwerkelijk seksueel gezien ''neutraal'' is, al lijkt het me waarschijnlijker dat jij je mannelijkheid onderdrukt hebt.

Je zult altijd je tegenpool aantrekken. De vraag is dus of jij een mannelijke vrouw wilt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143112808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:10 schreef Seconde het volgende:

[..]

We zien elkaar sowieso wel veel, vandaag dus weer en toen begon ik dus over die twijfels en ik merkte dat ze het daarna moeilijk kreeg in haar hoofd. Terwijl we het verder erg naar ons zin hadden, daarna sloeg dat om en was het steeds serious talk en ging het steeds over haar twijfel.

Die conversaties moet ik dus vermijden.
Ja precies, meestal gebeurd dit andersom. Dus even voorstellen hoe dat zou zijn en kijken hoe jij dan zou willen hoe zij er mee omgaat.
;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:15:13 #21
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_143112832
Juist niet aandringen op een relatie maar in plaats daarvan onafhankelijk en zelfstandig overkomen. Als zij echt een relatie wilt merk je het wel.

Ik snap dat het vervelend is maar constant aandringen werkt averechts.
pi_143112835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik ken zowel mannelijke vrouwen als vrouwelijke mannen. Diep van binnen hebben de meeste mensen echter een voorkeur. Wellicht ben jij een van de weinigen die daadwerkelijk seksueel gezien ''neutraal'' is, al lijkt het me waarschijnlijker dat jij je mannelijkheid onderdrukt hebt.

Je zult altijd je tegenpool aantrekken. De vraag is dus of jij een mannelijke vrouw wilt.
:')

Hokjesdenker. Ik hou inderdaad van sterke vrouwen met zelfrespect ja. Maar een mannelijke vrouw? Kerel, je moest eens weten.
pi_143112843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Fanest het volgende:
Juist niet aandringen op een relatie maar in plaats daarvan onafhankelijk en zelfstandig overkomen. Als zij echt een relatie wilt merk je het wel.

Ik snap dat het vervelend is maar constant aandringen werkt averechts.
Ik zei vandaag juist dat ik twijfel door haar twijfel, dat pakte ook niet erg goed uit.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:17:51 #25
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_143112864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ik zei vandaag juist dat ik twijfel door haar twijfel, dat pakte ook niet erg goed uit.
Blijf gewoon met haar omgaan (of daten, whatever) en laat impliciet blijven blijken dat je haar leuk vindt.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:24:02 #26
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143112913
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Seconde het volgende:

[..]

Hokjesdenker. Ik hou inderdaad van sterke vrouwen met zelfrespect ja. Maar een mannelijke vrouw? Kerel, je moest eens weten.
Take it or leave it man. Op mij heeft het weinig invloed. Als je jezelf een gunst wilt doen, erken concepten als polariteit. Besef ook dat dit een grote invloed heeft op je relatie.

Kap in ieder geval met twijfelen. Het komt onzeker en zwak over. Of je dit nu van me aanneemt of niet, onzekerheid en twijfel heeft nog nooit een vrouw aangetrokken.
pi_143112941
Niet over een relatie beginnen, maar er gewoon langzaam een aangaan.. :)
Make my day!
pi_143112943
Even voor de beeldvorming: Over welke leeftijden hebben we het?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_143112971
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:27 schreef Ridocar het volgende:
Even voor de beeldvorming: Over welke leeftijden hebben we het?
18 en 17
pi_143112986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kap in ieder geval met twijfelen. Het komt onzeker en zwak over. Of je dit nu van me aanneemt of niet, onzekerheid en twijfel heeft nog nooit een vrouw aangetrokken.
Klopt, maar maakt dit mij een vrouwelijke man? :') En ik kom alles behalve onzeker over, ik stop dit altijd weg want ik weet wel dat ik dit ben.
pi_143113006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Seconde het volgende:

[..]

Klopt, maar maakt dit mij een vrouwelijke man? :') En ik kom alles behalve onzeker over, ik stop dit altijd weg want ik weet wel dat ik dit ben.
Vrouwen ruiken dit...
pi_143113011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:09 schreef Seconde het volgende:

[..]

Wow, hokjesdenker 3.0
Ja, want wat negen van de tien keer gebeurt wil je juist niet? In essentie denken vrouwen en mannen op hun eigen manier. Als je een beetje kans op succes wilt hebben stop je met dat fluwelen handschoenengedoe. Je doet net of je in haar mijnenveld zit.
Maak je eigen spelregels, zet 'r op de troon, geef haar wat ze wilt (zekerheid).
pi_143113037
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:37 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, want wat negen van de tien keer gebeurt wil je juist niet? In essentie denken vrouwen en mannen op hun eigen manier. Als je een beetje kans op succes wilt hebben stop je met dat fluwelen handschoenengedoe. Je doet net of je in haar mijnenveld zit.
Maak je eigen spelregels, zet 'r op de troon, geef haar wat ze wilt (zekerheid).
Dus jij zegt dat ik haar zekerheid moet geven? Dus ik moet zeggen dat ik haar wil? Want dat weet ze wel.
pi_143113130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:42 schreef Seconde het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ik haar zekerheid moet geven? Dus ik moet zeggen dat ik haar wil? Want dat weet ze wel.
Nee, haar dingen vertellen die ze al weet heeft idd niet veel zin.
Het gaat er juist om dat je hele uitstraling moet veranderen. Uit je posts begrijp ik dat je jezelf wegcijfert (zij is slim en ik ben dat ook niet). Wees dus aanwezig. Wees haar gids, als zij het niet weet, laat het haar dan zien. Dan weet ze iig wat jij wilt. En dit kan prima zonder dat je haar voetveeg bent.

Vooral die balans is belangrijk. Zoek 'm op. En zo moeilijk kan het niet zijn, want je hebt haar aandacht al. Nu nog de rest...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 03:03:59 #35
430880 mig72
De Professional
pi_143113154
Toiletten door Niels t hooft lezen

Ze kennen elkaar pas een paar dagen als ze
gaan samenwonen: hij, een jongen met
levendige fantasie, en Loes, een studente die
nuchterder in het leven staat. Merkwaardig is
alleen dat de kleine kamer bij de hospita twee
wc's heeft. Aanvankelijk is dat een luxe, ieder
zijn eigen toilet, maar als het enthousiasme
voor elkaar even snel weer begint af te nemen,
worden de WC's forten van vijandelijke kampen.
Wat kan hij, blind van verliefdheid, doen nu zij
afstand neemt? Welke optie uit de avontuurlijke
game Final Fantasy kiest hij: met geweld
toeslaan of de benen nemen?
pi_143113193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, haar dingen vertellen die ze al weet heeft idd niet veel zin.
Het gaat er juist om dat je hele uitstraling moet veranderen. Uit je posts begrijp ik dat je jezelf wegcijfert (zij is slim en ik ben dat ook niet). Wees dus aanwezig. Wees haar gids, als zij het niet weet, laat het haar dan zien. Dan weet ze iig wat jij wilt. En dit kan prima zonder dat je haar voetveeg bent.

Vooral die balans is belangrijk. Zoek 'm op. En zo moeilijk kan het niet zijn, want je hebt haar aandacht al. Nu nog de rest...
Aanwezig op wat voor manier? En hoe zou ik haar 'gids' moeten zijn?

Denk je er dan niet te veel bij na ipv jezelf zijn? ;)
pi_143113216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:10 schreef Seconde het volgende:

[..]

Het komt niet goed met je.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143113257
TS got friendzoned, alleen heeft het zelf nog niet door ;)
pi_143113338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:10 schreef Seconde het volgende:

[..]

Nee, dat "jezelf zijn" is juist funest. Je moet jezelf presenteren. Reclame maken voor jouw persoontje, zeg maar.

Dat gidsen is niet meer dan initiatief nemen. Als je bijvoorbeeld met haar de stad in gaat, ga dan niet buiten staan wachten met een berg tassen, maar loop dan mee de winkel in. Zoek samen de dingen uit. In een restaurant (of voor mijn part McDonalds) zoek je je eigen menu uit. ("wat neem jij?" en "doe maar wat zij ook heeft" zijn dodelijk). Dat soort dingen.
pi_143117340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:25 schreef HouseHarkonnen het volgende:
TS got friendzoned, alleen heeft het zelf nog niet door ;)
pi_143117359
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, dat "jezelf zijn" is juist funest. Je moet jezelf presenteren. Reclame maken voor jouw persoontje, zeg maar.

Dat gidsen is niet meer dan initiatief nemen. Als je bijvoorbeeld met haar de stad in gaat, ga dan niet buiten staan wachten met een berg tassen, maar loop dan mee de winkel in. Zoek samen de dingen uit. In een restaurant (of voor mijn part McDonalds) zoek je je eigen menu uit. ("wat neem jij?" en "doe maar wat zij ook heeft" zijn dodelijk). Dat soort dingen.
Dit is inderdaad niet gek gedacht vriend. Ik laat het in me opnemen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:17:17 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143118033
Gewoon door blijven hameren dat je een relatie wil. Constant WA berichtjes of SMS versturen met waarom ze zo moeilijk doet.
Jij bent de man, toon wat daadkracht :) vrouwen weten niet wat ze willen.
Dat moet je ze opleggen.
Succes!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:21 #43
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143121943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Seconde het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik ken je niet. Maar als jij constant op een relatie aanstuurt en zij haar vrijheid wilt, zijn de rollen op dat moment omgedraaid. Geen gezonde manier om je relatie in te gaan. Ze zal waarschijnlijk vaker de bovenhand hebben. Mijn tip: ga andere vrouwen daten/neuken. Je bent pas 18 man, dat is veel te vroeg om je vrijheid op te geven voor een meisje.

Het klinkt wellicht op dit moment wat absoluut, maar ga hier eens wat dingen over lezen om een wat breder perspectief te krijgen. ''Way of Superior Man van David Deida'' is een fantastisch boek over dit onderwerp.
pi_143122373
Laat het op je af komen.
pi_143122641
D'r gewoon doen, heb je toch geen relatie voor nodig (of is dat om te voorkomen dat je slet bent?)

:o
pi_143129640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon door blijven hameren dat je een relatie wil. Constant WA berichtjes of SMS versturen met waarom ze zo moeilijk doet.
Jij bent de man, toon wat daadkracht :) vrouwen weten niet wat ze willen.
Dat moet je ze opleggen.
Succes!
Is dit serieus?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:45:39 #47
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_143157404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef Seconde het volgende:

[..]

Is dit serieus?
ja man. Ik heb ook eens in deze situatie gezeten en haar de hele dag door sms'en heeft uiteindelijk gewerkt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_143157734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:07 schreef Seconde het volgende:

[..]

Nouja, deze meid komt uit een erg nette familie, is erg slim heeft veel talenten. Ik ben een simpele ziel, die niet erg slim is en ik zit in een hele andere wereld. Ik denk dat ze bang is wat haar familie van mij zou denken.

Ook is, omdat ze uit een onsuccesvolle relatie komt, bang om haar te geven. Maar ik ben er overtuigd van dat ze zich op haar gemak voelt.
Maar omdat je misschien zo anders bent dan haar familie, moet je er goed rekening mee houden dat je jezelf blijft
pi_143158061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ja man. Ik heb ook eens in deze situatie gezeten en haar de hele dag door sms'en heeft uiteindelijk gewerkt.
Jep, hier ook een succesvolle ervaring.
pi_143159637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef FrikandelCurry het volgende:

[..]

Maar omdat je misschien zo anders bent dan haar familie, moet je er goed rekening mee houden dat je jezelf blijft
Dat heb ik haar ook gezegd, tuurlijk pas ik me wel een beetje aan maar ze kan niet verwachten dat ik straks in een duur net pak bij haar ouders naar binnen stap om me voor te stellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')