abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:24:02 #26
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143112913
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Seconde het volgende:

[..]

:')

Hokjesdenker. Ik hou inderdaad van sterke vrouwen met zelfrespect ja. Maar een mannelijke vrouw? Kerel, je moest eens weten.
Take it or leave it man. Op mij heeft het weinig invloed. Als je jezelf een gunst wilt doen, erken concepten als polariteit. Besef ook dat dit een grote invloed heeft op je relatie.

Kap in ieder geval met twijfelen. Het komt onzeker en zwak over. Of je dit nu van me aanneemt of niet, onzekerheid en twijfel heeft nog nooit een vrouw aangetrokken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143112941
Niet over een relatie beginnen, maar er gewoon langzaam een aangaan.. :)
Make my day!
pi_143112943
Even voor de beeldvorming: Over welke leeftijden hebben we het?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_143112971
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:27 schreef Ridocar het volgende:
Even voor de beeldvorming: Over welke leeftijden hebben we het?
18 en 17
pi_143112986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kap in ieder geval met twijfelen. Het komt onzeker en zwak over. Of je dit nu van me aanneemt of niet, onzekerheid en twijfel heeft nog nooit een vrouw aangetrokken.
Klopt, maar maakt dit mij een vrouwelijke man? :') En ik kom alles behalve onzeker over, ik stop dit altijd weg want ik weet wel dat ik dit ben.
pi_143113006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Seconde het volgende:

[..]

Klopt, maar maakt dit mij een vrouwelijke man? :') En ik kom alles behalve onzeker over, ik stop dit altijd weg want ik weet wel dat ik dit ben.
Vrouwen ruiken dit...
pi_143113011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:09 schreef Seconde het volgende:

[..]

Wow, hokjesdenker 3.0
Ja, want wat negen van de tien keer gebeurt wil je juist niet? In essentie denken vrouwen en mannen op hun eigen manier. Als je een beetje kans op succes wilt hebben stop je met dat fluwelen handschoenengedoe. Je doet net of je in haar mijnenveld zit.
Maak je eigen spelregels, zet 'r op de troon, geef haar wat ze wilt (zekerheid).
pi_143113037
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:37 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, want wat negen van de tien keer gebeurt wil je juist niet? In essentie denken vrouwen en mannen op hun eigen manier. Als je een beetje kans op succes wilt hebben stop je met dat fluwelen handschoenengedoe. Je doet net of je in haar mijnenveld zit.
Maak je eigen spelregels, zet 'r op de troon, geef haar wat ze wilt (zekerheid).
Dus jij zegt dat ik haar zekerheid moet geven? Dus ik moet zeggen dat ik haar wil? Want dat weet ze wel.
pi_143113130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:42 schreef Seconde het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ik haar zekerheid moet geven? Dus ik moet zeggen dat ik haar wil? Want dat weet ze wel.
Nee, haar dingen vertellen die ze al weet heeft idd niet veel zin.
Het gaat er juist om dat je hele uitstraling moet veranderen. Uit je posts begrijp ik dat je jezelf wegcijfert (zij is slim en ik ben dat ook niet). Wees dus aanwezig. Wees haar gids, als zij het niet weet, laat het haar dan zien. Dan weet ze iig wat jij wilt. En dit kan prima zonder dat je haar voetveeg bent.

Vooral die balans is belangrijk. Zoek 'm op. En zo moeilijk kan het niet zijn, want je hebt haar aandacht al. Nu nog de rest...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 03:03:59 #35
430880 mig72
De Professional
pi_143113154
Toiletten door Niels t hooft lezen

Ze kennen elkaar pas een paar dagen als ze
gaan samenwonen: hij, een jongen met
levendige fantasie, en Loes, een studente die
nuchterder in het leven staat. Merkwaardig is
alleen dat de kleine kamer bij de hospita twee
wc's heeft. Aanvankelijk is dat een luxe, ieder
zijn eigen toilet, maar als het enthousiasme
voor elkaar even snel weer begint af te nemen,
worden de WC's forten van vijandelijke kampen.
Wat kan hij, blind van verliefdheid, doen nu zij
afstand neemt? Welke optie uit de avontuurlijke
game Final Fantasy kiest hij: met geweld
toeslaan of de benen nemen?
pi_143113193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, haar dingen vertellen die ze al weet heeft idd niet veel zin.
Het gaat er juist om dat je hele uitstraling moet veranderen. Uit je posts begrijp ik dat je jezelf wegcijfert (zij is slim en ik ben dat ook niet). Wees dus aanwezig. Wees haar gids, als zij het niet weet, laat het haar dan zien. Dan weet ze iig wat jij wilt. En dit kan prima zonder dat je haar voetveeg bent.

Vooral die balans is belangrijk. Zoek 'm op. En zo moeilijk kan het niet zijn, want je hebt haar aandacht al. Nu nog de rest...
Aanwezig op wat voor manier? En hoe zou ik haar 'gids' moeten zijn?

Denk je er dan niet te veel bij na ipv jezelf zijn? ;)
pi_143113216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:10 schreef Seconde het volgende:

[..]

Het komt niet goed met je.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143113257
TS got friendzoned, alleen heeft het zelf nog niet door ;)
pi_143113338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:10 schreef Seconde het volgende:

[..]

Nee, dat "jezelf zijn" is juist funest. Je moet jezelf presenteren. Reclame maken voor jouw persoontje, zeg maar.

Dat gidsen is niet meer dan initiatief nemen. Als je bijvoorbeeld met haar de stad in gaat, ga dan niet buiten staan wachten met een berg tassen, maar loop dan mee de winkel in. Zoek samen de dingen uit. In een restaurant (of voor mijn part McDonalds) zoek je je eigen menu uit. ("wat neem jij?" en "doe maar wat zij ook heeft" zijn dodelijk). Dat soort dingen.
pi_143117340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:25 schreef HouseHarkonnen het volgende:
TS got friendzoned, alleen heeft het zelf nog niet door ;)
:')
pi_143117359
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, dat "jezelf zijn" is juist funest. Je moet jezelf presenteren. Reclame maken voor jouw persoontje, zeg maar.

Dat gidsen is niet meer dan initiatief nemen. Als je bijvoorbeeld met haar de stad in gaat, ga dan niet buiten staan wachten met een berg tassen, maar loop dan mee de winkel in. Zoek samen de dingen uit. In een restaurant (of voor mijn part McDonalds) zoek je je eigen menu uit. ("wat neem jij?" en "doe maar wat zij ook heeft" zijn dodelijk). Dat soort dingen.
Dit is inderdaad niet gek gedacht vriend. Ik laat het in me opnemen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:17:17 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143118033
Gewoon door blijven hameren dat je een relatie wil. Constant WA berichtjes of SMS versturen met waarom ze zo moeilijk doet.
Jij bent de man, toon wat daadkracht :) vrouwen weten niet wat ze willen.
Dat moet je ze opleggen.
Succes!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:21 #43
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143121943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Seconde het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik ken je niet. Maar als jij constant op een relatie aanstuurt en zij haar vrijheid wilt, zijn de rollen op dat moment omgedraaid. Geen gezonde manier om je relatie in te gaan. Ze zal waarschijnlijk vaker de bovenhand hebben. Mijn tip: ga andere vrouwen daten/neuken. Je bent pas 18 man, dat is veel te vroeg om je vrijheid op te geven voor een meisje.

Het klinkt wellicht op dit moment wat absoluut, maar ga hier eens wat dingen over lezen om een wat breder perspectief te krijgen. ''Way of Superior Man van David Deida'' is een fantastisch boek over dit onderwerp.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143122373
Laat het op je af komen.
pi_143122641
D'r gewoon doen, heb je toch geen relatie voor nodig (of is dat om te voorkomen dat je slet bent?)

:o
pi_143129640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon door blijven hameren dat je een relatie wil. Constant WA berichtjes of SMS versturen met waarom ze zo moeilijk doet.
Jij bent de man, toon wat daadkracht :) vrouwen weten niet wat ze willen.
Dat moet je ze opleggen.
Succes!
Is dit serieus?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:45:39 #47
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_143157404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef Seconde het volgende:

[..]

Is dit serieus?
ja man. Ik heb ook eens in deze situatie gezeten en haar de hele dag door sms'en heeft uiteindelijk gewerkt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_143157734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:07 schreef Seconde het volgende:

[..]

Nouja, deze meid komt uit een erg nette familie, is erg slim heeft veel talenten. Ik ben een simpele ziel, die niet erg slim is en ik zit in een hele andere wereld. Ik denk dat ze bang is wat haar familie van mij zou denken.

Ook is, omdat ze uit een onsuccesvolle relatie komt, bang om haar te geven. Maar ik ben er overtuigd van dat ze zich op haar gemak voelt.
Maar omdat je misschien zo anders bent dan haar familie, moet je er goed rekening mee houden dat je jezelf blijft
pi_143158061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ja man. Ik heb ook eens in deze situatie gezeten en haar de hele dag door sms'en heeft uiteindelijk gewerkt.
Jep, hier ook een succesvolle ervaring.
pi_143159637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef FrikandelCurry het volgende:

[..]

Maar omdat je misschien zo anders bent dan haar familie, moet je er goed rekening mee houden dat je jezelf blijft
Dat heb ik haar ook gezegd, tuurlijk pas ik me wel een beetje aan maar ze kan niet verwachten dat ik straks in een duur net pak bij haar ouders naar binnen stap om me voor te stellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')