En haar gewoon laten twijfelen er zo min mogelijk over beginnen? Want ik heb het idee dat als ik over haar twijfels begin dat het dan alleen maar erger word en ze het gevoel heeft dat ik haar onder druk zet.quote:
Als zij nog twijfelt, wachten. Wamt als jij nu verder wilt en zij nog niet dan zou het ook helemaal kunnen beëindigen. Of even niet over haar twijfels beginnen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:56 schreef Seconde het volgende:
[..]
En haar gewoon laten twijfelen er zo min mogelijk over beginnen? Want ik heb het idee dat als ik over haar twijfels begin dat het dan alleen maar erger word en ze het gevoel heeft dat ik haar onder druk zet.
Dus gewoon met rust laten, al hoewel stille frustraties een relatie wel kunnen slopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:56 schreef Seconde het volgende:
[..]
En haar gewoon laten twijfelen er zo min mogelijk over beginnen? Want ik heb het idee dat als ik over haar twijfels begin dat het dan alleen maar erger word en ze het gevoel heeft dat ik haar onder druk zet.
Net zoals je moeder en je pa dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze vindt je aandacht leuk maar wil intussen wel andere mannen neuken
Mijn moeder en vader praten wel eens met elkaar, maar hebben beiden een andere partner als dat is wat je insinueert?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:00 schreef Seconde het volgende:
[..]
Net zoals je moeder en je pa dus?
Ze weet dat het me niet lekker zit. Dus er is niet echt sprake van stille frustraties.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus gewoon met rust laten, al hoewel stille frustraties een relatie wel kunnen slopen.
Ja precies datquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader praten wel eens met elkaar, maar hebben beiden een andere partner als dat is wat je insinueert?
Ja daar ben ik ook bang voor. Het is echt een hele toffe meid en ik zie echt een toekomst met haar maar ik denk niet dat zij een toekomst met mij ziet en daarom twijfelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als zij nog twijfelt, wachten. Wamt als jij nu verder wilt en zij nog niet dan zou het ook helemaal kunnen beëindigen. Of even niet over haar twijfels beginnen..
Oke mooiquote:
Nouja, deze meid komt uit een erg nette familie, is erg slim heeft veel talenten. Ik ben een simpele ziel, die niet erg slim is en ik zit in een hele andere wereld. Ik denk dat ze bang is wat haar familie van mij zou denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oke mooi
Maar ff serieus, als ze zich echt op haar gemak voelde twijfelde ze niet, ik zeg niet dat ze niks voelt voor je, maar ze voelt zich iig niet genoeg op haar gemak om een relatie te beginnen
Blijf dan veel dingen met haar doen ofzo. Maar begin zo min mogelijk over haar twijfels. Amtwoordem komen vanzelf. Als het voor je gevoel echt te lang duurt. Dam vragen. .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:02 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Het is echt een hele toffe meid en ik zie echt een toekomst met haar maar ik denk niet dat zij een toekomst met mij ziet en daarom twijfelt.
Wow, hokjesdenker 3.0quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Veiligheid en zekerheid zijn vrouwelijke behoeften. Vrijheid is een mannelijke behoefte.
We zien elkaar sowieso wel veel, vandaag dus weer en toen begon ik dus over die twijfels en ik merkte dat ze het daarna moeilijk kreeg in haar hoofd. Terwijl we het verder erg naar ons zin hadden, daarna sloeg dat om en was het steeds serious talk en ging het steeds over haar twijfel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Blijf dan veel dingen met haar doen ofzo. Maar begin zo min mogelijk over haar twijfels. Amtwoordem komen vanzelf. Als het voor je gevoel echt te lang duurt. Dam vragen. .
Ik ken zowel mannelijke vrouwen als vrouwelijke mannen. Diep van binnen hebben de meeste mensen echter een voorkeur. Wellicht ben jij een van de weinigen die daadwerkelijk seksueel gezien ''neutraal'' is, al lijkt het me waarschijnlijker dat jij je mannelijkheid onderdrukt hebt.quote:
Ja precies, meestal gebeurd dit andersom. Dus even voorstellen hoe dat zou zijn en kijken hoe jij dan zou willen hoe zij er mee omgaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:10 schreef Seconde het volgende:
[..]
We zien elkaar sowieso wel veel, vandaag dus weer en toen begon ik dus over die twijfels en ik merkte dat ze het daarna moeilijk kreeg in haar hoofd. Terwijl we het verder erg naar ons zin hadden, daarna sloeg dat om en was het steeds serious talk en ging het steeds over haar twijfel.
Die conversaties moet ik dus vermijden.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ken zowel mannelijke vrouwen als vrouwelijke mannen. Diep van binnen hebben de meeste mensen echter een voorkeur. Wellicht ben jij een van de weinigen die daadwerkelijk seksueel gezien ''neutraal'' is, al lijkt het me waarschijnlijker dat jij je mannelijkheid onderdrukt hebt.
Je zult altijd je tegenpool aantrekken. De vraag is dus of jij een mannelijke vrouw wilt.
Ik zei vandaag juist dat ik twijfel door haar twijfel, dat pakte ook niet erg goed uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Fanest het volgende:
Juist niet aandringen op een relatie maar in plaats daarvan onafhankelijk en zelfstandig overkomen. Als zij echt een relatie wilt merk je het wel.
Ik snap dat het vervelend is maar constant aandringen werkt averechts.
Blijf gewoon met haar omgaan (of daten, whatever) en laat impliciet blijven blijken dat je haar leuk vindt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:15 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik zei vandaag juist dat ik twijfel door haar twijfel, dat pakte ook niet erg goed uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |