quote:
October 23rd 2002
Surfing the net I've discovered many comments posted on message boards regarding this site. There are those who believe it is a hoax - but perhaps that is part of the plan - just read between the lines. Some have suggested it is a publicity campaign for a new movie thriller. Even a new computer game has been put forward. Others have stated that nothing will happen on March 8th 2003. Let me assure you that the photo's will be posted on that date.The most common question asked: "Why am I waiting to post the photos?" Besides the obvious fact of building momentum, there is indeed a very good reason and that will also be revealed. As you will learn, the timing of this date holds much significance in the bigger scheme of things. It has been suggested that prophecies by the ancient Seers and Soothsayers of the distant past, speak of what I have uncovered.
The deeper I delve the more I discover, and the more I realize I have only touched the tip of the iceberg. Information and validation is being leaked to me from a small resistance group within the ranks of those who are trying to track me down. They contacted me because they are sympathetic to my cause and believe humanity has a right to know what I will disclose. By the time I release the photos I hope to have all the pieces of the jigsaw.
Mystery revealed: A guy posted a message saying he couldn't understand why the person who tried to destroy the camera, didn't simply remove the film and expose it to light - an astute and sensible observation. Since posting this site I have restored some of the more severely damaged negatives, and I can now tell you that the camera was NOT thrown onto a fire and it was NOT scorched in a forest inferno. Once you see the images you will understand; things are not always as they seem. Be patient and all will be revealed.
I will keep you informed.
HM
quote:eerste topic 8maart2003
Op woensdag 23 oktober 2002 14:02 schreef Frutsel het volgende:
waar is de 1e versie? Als dit de update is?
Wil ik ook ff lezen. Kan um zo niet vinden. Linkje?
quote:en wat zou jij in dit geval verstaan onder een Hoax ?
Op woensdag 23 oktober 2002 14:12 schreef ManTra het volgende:
Ik geloof er niks van..
dit klinkt allemaal een beetje te vaag en zn argumenten over timing etc. klinken mij als excuses in de oren.. ik denk dat dit gewoon een hoax is.
Wie zoekt ff op Seers and Soothsayers ?
Toch geeft het wel een raar gevoel als het echt zou zijn en er komen ook veel vragen naar boven, vreemd.....
maar toch ga ik het stiekempjes volgen op de site...is toch wel beetje creepy
zou dat er wat mee te maken hebben?
quote:Theoretisch kan alles er mee te maken hebben.. maar ik denk niet dat dat zon 'global impact' zal hebben
Op woensdag 23 oktober 2002 14:26 schreef extreme het volgende:
8 Maart is internationale vrouwendag...zou dat er wat mee te maken hebben?
quote:Volgens mij is het ook de bedoeling DAT je nieuwsgierig wordt. Is het niet logischer om het direct te posten als je achterna gezeten wordt door de FBI e.d. Ik kan me indenken dat je 2 weken nodig hebt, zodat iedereen direct die site bekijkt, voordat hij offline gehaald zou worden (complottheorie). Maar tot 8 maart lijkt me gewoon spanning opvoeren om iedereen flink voor lul te kunnen zetten.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:25 schreef Bastard het volgende:
Nu word ik wel heel nieuwsgierig zeg!!!Thnx Nyrem!
Vraag zal vast in deel 1 aanbod zijn gekomen, waarom zoekt hij de publiciteit als hij niet bekend wil worden (of gevaar loopt)??? Zo'n site vormt toch een veiligheidsrisico voor hem.
over ong. 4,5 maand weten we het.
quote:Hij zegt dat hij alles doet via internet-cafe's.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:31 schreef cptmarco het volgende:
zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling aflopen, maar voor de zekerheid toch die site maar in m'n favorietenlijstje gezet....Vraag zal vast in deel 1 aanbod zijn gekomen, waarom zoekt hij de publiciteit als hij niet bekend wil worden (of gevaar loopt)??? Zo'n site vormt toch een veiligheidsrisico voor hem.
over ong. 4,5 maand weten we het.
Maar ik vraag me ook af waarom de site nog online is, of zou de server in dat minilandje sealand staan?
Grote kans natuurlijk dat het wel een hoax is.. maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig
quote:Vertel jij anders eens wie de 'seers' en de 'soothsayers' zijn.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:35 schreef ParAlien het volgende:
Ik vraag me af waarom hij zoveel risico neemt om zolang te wachten. Grijp NU de kans zou ik zeggen..
Eerlijk gezegd, geloof ik niet veel van deze site. Veel te 'spannend'...
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:36 schreef Kennyman het volgende:[..]
Vertel jij anders eens wie de 'seers' en de 'soothsayers' zijn.
quote:Daar spreekt hij toch over op die site? Maar goed, dan ga ik eens ff zoeken.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:40 schreef ParAlien het volgende:[..]
Ik heb een beter idee, vertel jij mij maar wat deze zijn...
quote:Net ff gekeken. Veel pagina's met heksen enzo ...
Op woensdag 23 oktober 2002 14:40 schreef Kennyman het volgende:[..]
Daar spreekt hij toch over op die site? Maar goed, dan ga ik eens ff zoeken.
quote:Profeten en waarzeggers toch?
quote:Keep quiet you sceptici!
Op woensdag 23 oktober 2002 14:30 schreef Kennyman het volgende:[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling DAT je nieuwsgierig wordt. Is het niet logischer om het direct te posten als je achterna gezeten wordt door de FBI e.d. Ik kan me indenken dat je 2 weken nodig hebt, zodat iedereen direct die site bekijkt, voordat hij offline gehaald zou worden (complottheorie). Maar tot 8 maart lijkt me gewoon spanning opvoeren om iedereen flink voor lul te kunnen zetten.
Er is naar mijn idee te weinig info om uberhaupt maar een discussie aan te gaan.. we moeten gewoon wachten! Komt wel dan
quote:ALS het echt is... dan heeft het met aliens te maken.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Keep quiet you sceptici!
![]()
Er is naar mijn idee te weinig info om uberhaupt maar een discussie aan te gaan.. we moeten gewoon wachten! Komt wel dan
quote:Is goed. Ik print deze post even uit!
Op woensdag 23 oktober 2002 14:45 schreef ParAlien het volgende:[..]
ALS het echt is... dan heeft het met aliens te maken.
ALS het echt is en het heeft niks met aliens te maken, mogen jullie me allemaal uitlachen...
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:46 schreef zaiga het volgende:[..]
Is goed. Ik print deze post even uit!
quote:ik hang hem boven mn bed!
Op woensdag 23 oktober 2002 14:46 schreef zaiga het volgende:[..]
Is goed. Ik print deze post even uit!
quote:Dat mag, maar verwacht het niet...
Op woensdag 23 oktober 2002 14:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
. Internationale 'lach-ParAlien uit' dag?
quote:Tenzij hij gelijk heeft natuurlijk, dan is het "ParAlien lacht de rest van de wereld uit"-dag.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
. Internationale 'lach-ParAlien uit' dag?
quote:Die relatie is wel snel gelegd ja, als je ziet dat hij praat over ancient seers die iets voorspeld hebben (was overigens niks wat ik kon vinden).
Op woensdag 23 oktober 2002 14:45 schreef ParAlien het volgende:[..]
ALS het echt is... dan heeft het met aliens te maken.
ALS het echt is en het heeft niks met aliens te maken, mogen jullie me allemaal uitlachen...
Toch blijf ik skeptisch over waarom hij wil wachten. Maar de aandacht heeft hij wel, dat spreekt zowel voor als tegen hem. Het is logisch dat als je iets bekend wil maken je dat aan een hoop mensen wil laten zien, maar aan de andere kant kan het ook zijn dat er echt een hoop mensen voor lul staan straks.
quote:
Volgens mij zijn dat de voorspellers van de vorige eeuwen (4 geloof ik)
quote:Bron?
Op woensdag 23 oktober 2002 14:42 schreef cptmarco het volgende:
toevallig detail: wat gebeurde er allemaal op 8 maart:
1991 - The US performed a nuclear test at the Nevada Test Site.
1980 - The US performed a nuclear test at the Nevada Test Site.
1973 - The US performed a nuclear test at its Nevada Test Site.
1962 - The US performed a nuclear test at its Nevada Test Site.
1957 - The USSR performed an atmospheric nuclear test.
quote:volgens mij gewoon een liefhebber voor feiten
Op woensdag 23 oktober 2002 14:51 schreef Kennyman het volgende:[..]
Bron?
quote:try google
Op woensdag 23 oktober 2002 14:51 schreef Kennyman het volgende:[..]
Bron?
quote:Dat is wel opvallend.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:53 schreef cptmarco het volgende:[..]
volgens mij gewoon een liefhebber voor feiten
lol voer voor speculatie.
Is 8 maart een dag dat er een portal opengaat? Regeringen wilden dit steeds voorkomen door het 'nuken' van deze portales en de aliens tegenhouden?
quote:Wow uit welk SF boek heb je dat geknipt
Op woensdag 23 oktober 2002 14:55 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat is wel opvallend.
lol voer voor speculatie.
Is 8 maart een dag dat er een portal opengaat? Regeringen wilden dit steeds voorkomen door het 'nuken' van deze portales en de aliens tegenhouden?
quote:Ook op 8 maart:
1995 - The Dutch Liberal Party won Provincial-National elections
Dit moet er wel iets mee te maken hebben!!!
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:56 schreef zaiga het volgende:[..]
Ook op 8 maart:
1995 - The Dutch Liberal Party won Provincial-National elections
Dit moet er wel iets mee te maken hebben!!!
Ik vond het eigenlijk wel een grappig detail, en lekkere vooer voor discussie.
quote:He-le-maal zelf bedacht
Op woensdag 23 oktober 2002 14:56 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Wow uit welk SF boek heb je dat geknipt
.. erg leuk bedacht en ik denk dat sommigen dit zo voor zoete koek slikken
quote:Maar ik denk dat je zo voor iedere datum wel iets kan vinden.
quote:hij heeft de datum van 8 maart heel specifiek gekozen, omdat het er mee te maken zou hebben. Dus ga je zoeken op dingen die die dag gebeurt zijn. Tis een toevalligheid, maar wel een grappige...
Op woensdag 23 oktober 2002 14:57 schreef Kennyman het volgende:[..]
Maar ik denk dat je zo voor iedere datum wel iets kan vinden.
quote:Hmm, ik twijfel nog:
1950 - Marshall Voroshilov of the USSR announced they had developed an atomic bomb.
1955 - Born this day, David Wilkie, in England, British 200 metre backstroke swimmer, Olympic gold medallist in Montreal in 1976.
1957 - The USSR performed an atmospheric nuclear test.
1971 - Radio Hanoi broadcast Jimi Hendrix's Star Spangled Banner.
1993 - Beavis and Butthead debuted on MTV.
1 van die zaken zou het wel mee te maken kunnen hebben..
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:59 schreef Bastard het volgende:[..]
1993 - Beavis and Butthead debuted on MTV.1 van die zaken zou het wel mee te maken kunnen hebben..
Mijn guess is dat het hier om een promotie van een - zoveelste - conspiracy theorie boek gaat.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:04 schreef zaiga het volgende:
Trouwens, was er toen voor de film "Blairwitch Project" ook niet op deze manier zo'n hype gecreeerd. Een internetsite met daarop een verhaal over een zogenaamd toevallige vondst van camera's in een verlaten bos?
quote:Ik heb al even gekeken, maar hij heeft zijn domein geregistreerd via domainsbyproxy.com, waardoor zijn persoonlijke gegevens dus niet op het net staan.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:Als hij daadwerkelijk 'achtervolgt' wordt door welke organisatie dan ook, doet hij er slim aan om zichzelf bekend te maken bij de media, zodat hij "beschermd wordt bij de pers". Maar goed, onze vriend kiest er liever voor om een domein aan te maken, waardoor een beetje tweaker achter zijn persoonlijke gegevens kan komen, waardoor hij dus voor bepaalde instanties helemaal 'exposed' is.
quote:Hij heeft gezegd dat hij een tijdje in zijn auto zat. De vraag is dus hoe lang, maar ik denk dat dit in principe wel zou kunnen.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mijn ideeen waarom dit allemaal fake is:In het vorige topic noemde ik het ook al: waarom nou per see een zwart cliche busje wat z'n straat in komt rijden? En waarom direct? Heeft de USA regering op iedere hoek een geheime garage staan met een zwart busje er in? Don't think so.
quote:Dan heeft hij dus andere dingen ingetypt, die waarschijnlijk normaal gesproken niet bij elkaar horen. En dat zal dan wel iets anders zijn geweest dan aliens en pictures.Zijn ingetypte zoektermen, daarom is "zijn ellende" begonnen, zo claimt hij. Alsof nog nooit iemand eerder die zoektermen heeft ingetypt (daar hoef je niet eens foto's voor hebben gevonden). Ik bedoel, je typt per ongeluk "aliens+pictures" in (bijvoorbeeld), gewoon omdat je alien plaatjes wil, maar opeens maakt je computer lawaai en komt er een busje in je straat rijden. Lijkt me sterk.
quote:Ik denk het eigenlijk ook ja. Niet vergeten, dit is DE manier om in een keer rijk te worden.
Mijn guess is dat het hier om een promotie van een - zoveelste - conspiracy theorie boek gaat.
Born: 8 March, 1495
Died: 8 March, 1550
Oprichter van de The Order of Hospitallers (aka The Knights Hospitallers, The Order of Malta, The Knights of Malta)
The military orders comprised a new institutional framework, the creation of the Crusader kingdom and its needs. The innovation was the combination of two ideals - the knight and the monk.
A new Framework: Military and Religious
http://historymedren.miningco.com/library/date/bl038.htm
http://historymedren.about.com/msubkhos.htm
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 23-10-2002 15:09]
quote:Ja maar je hoeft maar een connectie bij domainsbyproxy te hebben, die even de database van gebruikers na kijkt, en z'n gegevens zijn bekend.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:06 schreef zaiga het volgende:[..]
Ik heb al even gekeken, maar hij heeft zijn domein geregistreerd via domainsbyproxy.com, waardoor zijn persoonlijke gegevens dus niet op het net staan.
quote:Tja, was ook een voorbeeld he. Waarschijnlijk typte hij iets over de vormen die hij zag ofzo.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:07 schreef Kennyman het volgende:Dan heeft hij dus andere dingen ingetypt, die waarschijnlijk normaal gesproken niet bij elkaar horen. En dat zal dan wel iets anders zijn geweest dan aliens en pictures.
quote:Ik denk dat het op de naam van een fictief persoon staat. Of een vriend ofzo.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:08 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ja maar je hoeft maar een connectie bij domainsbyproxy te hebben, die even de database van gebruikers na kijkt, en z'n gegevens zijn bekend.
Wat ik gewoon probeer te zeggen is dat voor iemand die onbekend wil blijven, het toch relatief 'makkelijk' is te achterhalen wie het is. M.a.w.: zoveel moeite heeft hij er ook weer niet voor gedaan.
quote:Ah leuk, Blair Witch Project III komt op acht maart uit
Op woensdag 23 oktober 2002 14:41 schreef Cheiron het volgende:[..]
Net ff gekeken. Veel pagina's met heksen enzo ...
Wel grappig om te zien dat na Blair Witch Project I er nu mensen zijn die er wederom in trappen.
En inderdaad, als de overheid of geheime instantie dit zo graag geheim wil houden dan hadden ze de websites van die gast al lang afgesloten. Dat begrijpt een kind van vier zelfs nog wel.
quote:Na iets verder te kijken bleek het meer te gaan om profeten/waarzeggers etc.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:26 schreef Dlocks het volgende:[..]
Ah leuk, Blair Witch Project III komt op acht maart uit
Wel grappig om te zien dat na Blair Witch Project I er nu mensen zijn die er wederom in trappen.
En inderdaad, als de overheid of geheime instantie dit zo graag geheim wil houden dan hadden ze de websites van die gast al lang afgesloten. Dat begrijpt een kind van vier zelfs nog wel.
quote:ow ja..coooool..willik wel zien...maar als dat 't is ga ik ze aanklage...gemene meneren
quote:Dammit, ik was er (bijna) ingestonken zeg
quote:Hoho, dit is wat Dlocks zegt he, zonder bron. Persoonlijk denk ik dat het een boek is, want deze man kan voortreffelijk schrijven.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:38 schreef vosss het volgende:[..]
Dammit, ik was er (bijna) ingestonken zeg
quote:Uhm.. dat was een aanname die hij maakte omdat hij gelooft dat het om een aankondiging van een film gaat, en er een "wtchy"term werd gebruikt.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:38 schreef vosss het volgende:[..]
Dammit, ik was er (bijna) ingestonken zeg
*blijft stiekem hopen dat het wel echt is*
quote:Wat moeten ze daarmee doen? Het hotmailadres is ook niet zo'n essentieel onderdeel volgens mij.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:48 schreef Kennyman het volgende:
Hij heeft wel een hotmailadres. Lijkt me ook niet erg bijster, omdat mensen daar zo in kunnen komen dmv programmaatjes.
De simpelste reden ligt meestal voor de hand
quote:Hij zegt dat mensen die meer weten het hem mogen zenden. Dat zou dus betekenen dat de overheid dat adres inkan en zo die mensen kan opsporen die beweren meer te weten. Niet zo bijster.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
Wat moeten ze daarmee doen? Het hotmailadres is ook niet zo'n essentieel onderdeel volgens mij.
De simpelste reden ligt meestal voor de hand
quote:Maar alleen email gegevens.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:11 schreef Kennyman het volgende:[..]
Hij zegt dat mensen die meer weten het hem mogen zenden. Dat zou dus betekenen dat de overheid dat adres inkan en zo die mensen kan opsporen die beweren meer te weten. Niet zo bijster.
quote:Ik begrijp beide zinnen niet? Het is toch dom om een hotmailadres neer te zetten? En wie heeft er beperkte middelen? Het is doodsimpel een hotmailadres binnen te komen hoor.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
Maar alleen email gegevens.
Tja en we zijn maar mensen met beperkte middelen hoor.
quote:Bron?
quote:Ja daar gaat het ook niet om.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:22 schreef Kennyman het volgende:[..]
Ik begrijp beide zinnen niet? Het is toch dom om een hotmailadres neer te zetten? En wie heeft er beperkte middelen? Het is doodsimpel een hotmailadres binnen te komen hoor.
Hij neemt gewoon dat risico (in mijn ogen).
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 23-10-2002 16:34]
quote:Doorlezen.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:26 schreef Refragmental het volgende:[..]
Bron?
quote:Inderdaad, zoiets dacht ik al dat ie het er zelf bij had verzonnen.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:30 schreef Kennyman het volgende:[..]
Doorlezen.
quote:Lijkt me heel gezellig
According to experts on the subject of Nibiru, in early March 2003 everyone will know about it because it will be viewable to the naked eye. Between May 15 and May 25 it will come close to earth, causing it to stop in its rotation for three days. Then, in the space of one hour, the earth will shift 90 degrees. During that one hour billions will die. Estimates are that as few as 600,000,000 people will survive.
Ben met google op zoek naar voorspellingen van maart 2003, dit vond ik wel leuk om met jullie te delen.
quote:Kewl!
Op woensdag 23 oktober 2002 16:49 schreef Refragmental het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevonden!
[..]Lijkt me heel gezellig
Ben met google op zoek naar voorspellingen van maart 2003, dit vond ik wel leuk om met jullie te delen.
quote:Doe maar even een andere voorspelling
quote:it?
According to experts on the subject of Nibiru, in early March 2003 everyone will know about it because it will be viewable to the naked eye. Between May 15 and May 25 it will come close to earth, causing it to stop in its rotation for three days. Then, in the space of one hour, the earth will shift 90 degrees. During that one hour billions will die. Estimates are that as few as 600,000,000 people will survive.
Meteorieten? Ik bedoel... er zijn wel voorspellingen van meteoriet inslagen. Maar wat bedoelen zij met 'it'?
Dat de aarde stopt met draaien heb ik wel eens eerder gelezen en dat de polen zich omkeren. Dat geeft voor ons mensen fysiek gezien niet veel problemen.
De zee-en worden grote meren, that's all.
quote:It als in... Nibiru, de 10de planeet waar de Sumeriers het wel eens over hadden.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
it?
Meteorieten? Ik bedoel... er zijn wel voorspellingen van meteoriet inslagen. Maar wat bedoelen zij met 'it'?
Dat de aarde stopt met draaien heb ik wel eens eerder gelezen en dat de polen zich omkeren. Dat geeft voor ons mensen fysiek gezien niet veel problemen.
De zee-en worden grote meren, that's all.
quote:Ja die legende ken ik (stenen rollen enzo). Maar was dat niet de 12e planeet? Wat zijn de gevolgen voor de mens? Ik bedoel dit gaat uit van vernietiging van de mens.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:04 schreef Refragmental het volgende:[..]
It als in... Nibiru, de 10de planeet waar de Sumeriers het wel eens over hadden.
Sumeriers is de oudste beschaving gevonden op aarde.
quote:Inderdaad, 12de planeet (met de zon en maan meegeteld).
Op woensdag 23 oktober 2002 17:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja die legende ken ik (stenen rollen enzo). Maar was dat niet de 12e planeet? Wat zijn de gevolgen voor de mens? Ik bedoel dit gaat uit van vernietiging van de mens.
http://www.crawford2000.co.uk/zeta.htm <-- voor wat meer info
quote:In 1 woord bullshit.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:29 schreef Adugra het volgende:
Hierboven worden verschillende gebeurtenissen opgenoemd die er zijn voorspeld rond maart 2003. Nou is het rare dat de organisaties die de ruimte onderzoeken nog niets bekend hebben gemaakt terwijl ze dat alang gezien moeten hebben op radarsystemen, met telescopen, etc.
Ook is het rare als je terug gaat naar het verhaal van MH op de site 8march2003.com, een rolletje met foto's heeft gevonden in een fototoestel. Wat moet er dan op deze foto's staan vraag je jezelf af. Staan er gebeurtenissen op die gaan gebeuren in de toekomst of zijn het foto's van de organisaties die de aarde in de gaten houden op eventuele meteorieten inslagen?
In het eerste geval moet tijdreizen dus mogelijk zijn, want het desbetreffende fototoestel is van de toekomst naar het heden gevlogen.
In het tweede geval kunnen het foto's zijn, waar radarbeelden opstaan van naderende meteorieten, foto's van diapresentaties over oorlog met aliens, noem maar op. Zijn er eigenlijk nog meer mogelijkheden te noemen wat er zoal op die foto's kan staan?
quote:Er zou iets opstaan wat ons idee over de werkelijkheid drastisch zal wijzigen, op de kop zal zetten. Iets wat nauwelijk voor mogelijk wordt gehouden.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:29 schreef Adugra het volgende:[...]
Kan dus van alles zijn.
quote:Omdat er misschien meer is tussen 'hemel en aarde' zoals men dat noemt? Of te wel hoe het ontastbare, tastbaar wordt?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:37 schreef Adugra het volgende:
Ik zeg ook niet dat het wat te maken heeft met de site (het zijn namelijk twee verschillende alinea's). Ik vraag me alleen af waarom ze die voorspellingen doen, terwijl ze het niet onderzocht hebben. En stel als de voorspellingen waar zouden zijn had het alang bij nasa bekend moeten zijn.
quote:Das waar.
Er zou iets opstaan wat ons idee over de werkelijkheid drastisch zal wijzigen, op de kop zal zetten. Iets wat nauwelijk voor mogelijk wordt gehouden.Kan dus van alles zijn.
quote:Hm, ja zou best kunnen. Maar dan moeten er mensen zijn die in dit ontastbare gedeelte kunnen wroeten naar informatie over bijv. onze toekomst
Omdat er misschien meer is tussen 'hemel en aarde' zoals men dat noemt? Of te wel hoe het ontastbare, tastbaar wordt?
[Dit bericht is gewijzigd door Adugra op 23-10-2002 17:45]
quote:Dat de wereld vergaat, dat er wereldoorlog komt.... dat soort dingen, je kent het wel.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zeggen de oude waarheidszeggers over het begin van de 21ste eeuw eigenlijk...?
quote:Het algemeen hè... Bovendien om nou van een fotootje naar een wereldoorlog te gaan dat vind ik nog al wat hoor...
Op woensdag 23 oktober 2002 17:46 schreef zaiga het volgende:[..]
Dat de wereld vergaat, dat er wereldoorlog komt.... dat soort dingen, je kent het wel.
quote:en dat de 4e wereldoorlog uitgevochten wordt met stokken en stenen...
Op woensdag 23 oktober 2002 17:46 schreef zaiga het volgende:[..]
Dat de wereld vergaat, dat er wereldoorlog komt.... dat soort dingen, je kent het wel.
quote:conclusie onderzoeker over voorspellingen
Op woensdag 23 oktober 2002 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zeggen de oude waarheidszeggers over het begin van de 21ste eeuw eigenlijk...?
Hier staat genoeg in. (aanbreken nieuwe ijstijd, meteoriet inslagen en arriveren buitenaards leven)
quote:
Not only are the sum totals of Mother Shipton's Verified Prophecies viable, but her Last Prophecy correlates well with the Baseline Scenario, data from selected mediums and even geochronological evidence indicating that the oceans recede during Ice Ages. Shipton's "Last Prophecy" covers a time period up to 2026, with the comet strikes likely occurring before 2016. These events conclude with the arrival of aliens to aid (or dominate) mankind. Some sites see the aliens as malevolent, others (plus one by one of these authors) see hope that they may be benevolent. Did we refuse their help in destroying the comets?. An Ice Age as well as a New Age seems to be prophesied, with much of the present human political and physical infrastructure wiped away. Those who survive will define the tenor and quality of the future human race.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
Laten wij, believers en non-believers, er trouwens op 8 maart een feestje van bouwen hier op "the truth"... Chippie d'r bij, biertje... Net zoiets als tijdens de jongste verkiezingen op toen nog P,C & H... Deal...?
quote:Goed idee
Laten wij, believers en non-believers, er trouwens op 8 maart een feestje van bouwen hier op "the truth"... Chippie d'r bij, biertje... Net zoiets als tijdens de jongste verkiezingen op toen nog P,C & H... Deal...?
Heb je al op die site gekeken (over profeten) etc? (link op vorige pagina)
quote:Mm, wel veel trouwens allemaal, bovendien rond 2006 tot 2016... Bovendien kan ik dit moeilijk linken met paar foto's... Ik bedoel op foto's staan dingen die al gebeurd zijn natuurlijk...
Op woensdag 23 oktober 2002 18:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Goed idee
Heb je al op die site gekeken (over profeten) etc? (link op vorige pagina)
quote:Ja dat klopt wel. Het leuke van deze site is, dat het geen voorspellingen site is. Maar meer een semi-onderzoek rapport naar gedane voorspellingen is.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:11 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Mm, wel veel trouwens allemaal, bovendien rond 2006 tot 2016... Bovendien kan ik dit moeilijk linken met paar foto's... Ik bedoel op foto's staan dingen die al gebeurd zijn natuurlijk...
quote:Geef me tegen die tijd wel ff een schop
Vroeger had ik ook gelezen over 2012:
als het bijvoorbeeld 11 dec 2012 is dan zou ik voor de buis gaan zitten
met een zak chips en een krat bier en alles op CNN volgen.
Na 11-sep-2001 kan ik dat dus wel vergeten.
en nu is 2003 al een catastrofe ?
Waarom zijn zoveel rijke mensen hun huizen aan het verkopen en hun geld naar Zwitserland aan het brengen ?
quote:Is dat zo?
Op woensdag 23 oktober 2002 19:28 schreef M.ALTA het volgende:
Waarom zijn zoveel rijke mensen hun huizen aan het verkopen en hun geld naar Zwitserland aan het brengen ?
quote:
* why we humans use only about 10% of our massively supercharged brains?
* why idiot-savants can somehow access parts of the remaining 90%
* why we humans have a gene pool with over 4000 genetic defects?
*why our closest genetic relatives, chimps and gorillas, have very few?
*why we humans have genes that are only 200,000 to 250,000 years old?
*why anthropologists insist that we descend from creatures 4,000,000 years old?
*why we humans in no way resemble those ancient so-called prehumans?
*why we humans have 23 pairs of chromosomes for a grand total of 46?
*why our closest genetic relatives (sharing 98% - 99% of our DNA) total 48?
*how we humans could lose 2 whole chromosomes in only 250,000 years?
*why our skin is so poorly adapted to the amount of sunlight striking Earth?
*why we are so physically weak compared to our closest genetic relatives?
*why Earth is minus a huge part of its crust, the part where the oceans are?
*why Earth is the only planet or moon with moveable tectonic plates?
*why Earths moon is so extraordinarily outsized relative to other moons?
*why megalithic structures like the Pyramids cannot be duplicated today?
*why stones in those structures would buckle todays largest moveable cranes?
* how the ancient Sumerians knew all about Uranus, Neptune, and Pluto?
*why we found Uranus only in 1781, Neptune in 1846, and Pluto in 1930?
* how and why the Sumerians kept cosmic time in units of almost 26,000 years?
quote:Wat zou je ermee opschieten als de wereld vergaat...?
Op woensdag 23 oktober 2002 19:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
Is dat zo?
quote:De wereld vergaat niet echt toch? Wel veel doden (de onwetenden?).
Op woensdag 23 oktober 2002 19:38 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat zou je ermee opschieten als de wereld vergaat...?
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
De wereld vergaat niet echt toch? Wel veel doden (de onwetenden?).
quote:? ook al vergaat de wereld voor de helft, bij wijze van spreken, dan nog heb je niets mee aan je geld... En waarom zouden alleen de rijken op de hoogte zijn van een nadere catastrophe... En zijn alle armen onwetenden? Ik heb trouwens ook rijke familieleden en die hebben nog steeds niet hun huizen verkocht en hun geld in Zwitserland laten zetten...
en nu is 2003 al een catastrofe ?
8 maart 2003 is volgens de site een serie foto's. Foto's van iets dat ergens in de wildernis, van de VS waarschijnlijk, reeds gebeurd is... Lijkt mij totaal niet in verband te brengen met cometen, meteorieten of wat dies meer zij...
quote:Inderdaad, daarom denk ik ook dat het over wezens of andere tastbare dingen gaat.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
[..]? ook al vergaat de wereld voor de helft, bij wijze van spreken, dan nog heb je niets mee aan je geld... En waarom zouden alleen de rijken op de hoogte zijn van een nadere catastrophe... En zijn alle armen onwetenden? Ik heb trouwens ook rijke familieleden en die hebben nog steeds niet hun huizen verkocht en hun geld in Zwitserland laten zetten...
8 maart 2003 is volgens de site een serie foto's. Foto's van iets dat ergens in de wildernis, van de VS waarschijnlijk, reeds gebeurd is... Lijkt mij totaal niet in verband te brengen met cometen, meteorieten of wat dies meer zij...
quote:Ik heb ook niet gezegd dat de rijken hun huizen verkopen hoor?
Op woensdag 23 oktober 2002 19:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
[..]? ook al vergaat de wereld voor de helft, bij wijze van spreken, dan nog heb je niets mee aan je geld... En waarom zouden alleen de rijken op de hoogte zijn van een nadere catastrophe... En zijn alle armen onwetenden? Ik heb trouwens ook rijke familieleden en die hebben nog steeds niet hun huizen verkocht en hun geld in Zwitserland laten zetten...
quote:Goeie vraag zeg!
Op woensdag 23 oktober 2002 19:38 schreef Nyrem het volgende:
8 maart 2003; Misschien heeft hij een foto met antwoorden op de volgende vragen:
[..]
quote:Bij gebrek aan een mondaine badplaats?
Overigens denk ik dat het echt nog steeds om een nieuw boek gaat. Ga eens na hoeveel mensen ervan weten, ga eens na hoeveel boeken hij zou verkopen en ga eens na hoe hard hij zou lachen als hij dan opeens zijn bankrekening zou zien.
Ik vind de logica niet kloppen om het pas in maart te laten zien en ik vind de man TE goed schrijven. Het zou zo uit een thriller kunnen komen.
quote:ALS het om een boek gaat dan koop ik het ook, want inderdaad, hij schrijft heel goed.
Op woensdag 23 oktober 2002 20:46 schreef Kennyman het volgende:[..]
Bij gebrek aan een mondaine badplaats?
Overigens denk ik dat het echt nog steeds om een nieuw boek gaat. Ga eens na hoeveel mensen ervan weten, ga eens na hoeveel boeken hij zou verkopen en ga eens na hoe hard hij zou lachen als hij dan opeens zijn bankrekening zou zien.
Ik vind de logica niet kloppen om het pas in maart te laten zien en ik vind de man TE goed schrijven. Het zou zo uit een thriller kunnen komen.
quote:KP, RG en wat dies meer zij vertonen zich niet meer... Ook #filosofie is bevolkt door onbekenden, dus ja, dan moet je een nieuw groepje aanboren, niet waar... Hier is het nogal grappig... En in maart naar pakweg Oostende gaan is ook niets...
Op woensdag 23 oktober 2002 20:46 schreef Kennyman het volgende:[..]
Bij gebrek aan een mondaine badplaats?
quote:Volgens mij zou je eventueel kunnen controleren of er op 8 maart wereldwijd een interessant boek uitgegeven wordt van 1 of andere bekende schrijver... Een King? (Denk ik trouwens niet, is niet Kings stijl die ik lees...). Want bij de boekenzaak waar ik kom kijken ze altijd even op een CD als ik een boek vraag dat ze nog niet hebben. En dan kunnen ze zien wanneer het uitgegeven wordt...
Overigens denk ik dat het echt nog steeds om een nieuw boek gaat. Ga eens na hoeveel mensen ervan weten, ga eens na hoeveel boeken hij zou verkopen en ga eens na hoe hard hij zou lachen als hij dan opeens zijn bankrekening zou zien.Ik vind de logica niet kloppen om het pas in maart te laten zien en ik vind de man TE goed schrijven. Het zou zo uit een thriller kunnen komen.
Overigens kan je zoeken via amazon.co.uk, je zoekt naar een schrijver, laat dan sorteren op publication date en zo kan je het natrekken.
quote:Gaan we dus even doen hè... Kan alleen niet op publication date sorteren...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:25 schreef Kennyman het volgende:
Stephen King's nieuwe staat voor 6 maart, dus dat klopt niet. Tom Clancy heeft er geen in maart. Maar ik vrees dat mijn kennis over schrijvers HEEL beknopt is...Overigens kan je zoeken via amazon.co.uk, je zoekt naar een schrijver, laat dan sorteren op publication date en zo kan je het natrekken.
Hij plaatst iedere keer de volgende tekst in een newsgroup en laat vervolgens niets meer van zich horen:
quote:Waarbij het woordje 'art' afhankt van het type newsgroup waarin hij plaatst. Dus als hij (of zij) het plaatst in een newsgroup over films dan staat er iets met 'new movie coming out next year?'
Someone just put me onto this site.
Have a look and see what you think.Could be anything. But worth a look next year I think.
One for Art I think.
Het vreemde is:
1. Die gast nooit reageerd ofwel weer terugkomt in de betreffende newsgroupen.
2. Als ik zoek op zijn e-mail adres op google ik alleen maar topics kan vinden over die website. Hij heeft dus nog nooit een ander soort topic of reactie geplaatst met dat e-mail adres!
Hij plaats die teksten in groepen als art, tv, conspirecy, movies, SF, books etc. etc.
Dit is dus iemand die speciaal een e-mailadres heeft aangemaakt om deze berichten in newsgroups te plaatsen.
quote:Gewoon iemand die andere mensen naar die 8march site verwijst, heb ik ook al gedaan.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb eens gekeken in nieuwsgroepen en er is een gast die onder het e-mail adres Jimbo50055@hotmail.com overal berichtjes met een link naar die site aan het plaatsen is.Hij plaatst iedere keer de volgende tekst in een newsgroup en laat vervolgens niets meer van zich horen:
[..]Waarbij het woordje 'art' afhankt van het type newsgroup waarin hij plaatst. Dus als hij (of zij) het plaatst in een newsgroup over films dan staat er iets met 'new movie coming out next year?'
Het vreemde is:
1. Die gast nooit reageerd ofwel weer terugkomt in de betreffende newsgroupen.
2. Als ik zoek op zijn e-mail adres op google ik alleen maar topics kan vinden over die website. Hij heeft dus nog nooit een ander soort topic of reactie geplaatst met dat e-mail adres!Hij plaats die teksten in groepen als art, tv, conspirecy, movies, SF, books etc. etc.
Dit is dus iemand die speciaal een e-mailadres heeft aangemaakt om deze berichten in newsgroups te plaatsen.
quote:Feitenrijtje uitbreiden met
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb eens gekeken in nieuwsgroepen
*Hij zit ook niet stil
quote:Vandaar dat er ook 5 sites zijn?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef ParAlien het volgende:
Oja dan nog iets...
Op deze datum zullen heel veel mensen op die site een kijkje willen nemen. Door het veel te grote bezoekersaantal zal waarschijnlijk de site niet eens normaal laden..
Gaat nog leuk worden..
quote:En daar speciaal een e-mail adres voor aanmaakt die hij/zij nergens anders voor gebruikt?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:37 schreef Refragmental het volgende:[..]
Gewoon iemand die andere mensen naar die 8march site verwijst, heb ik ook al gedaan.
Zelf in geen enkele thread van hem/haar reageert? Lijkt mij sterk en vreemd. Als je dat doet dan wil je er ook wel een discussie over aangaan. Ideeen uitwisselen en dergelijke.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:43 schreef Nyrem het volgende:[..]
Vandaar dat er ook 5 sites zijn?
quote:http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-url/index=books-uk&field-keywords=clancy&bq=1/ref=sr_aps_all/026-8609914-7195611
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Gaan we dus even doen hè... Kan alleen niet op publication date sorteren...
Als je bij deze pagina kan komen, zie je onder most popular ones een manier staan om te sorteren.
quote:Dat wordt dan een leuk feestje voor ons... BTW: kan je de reguliere media ook niet eens wijzen op deze site... Lijkt me wel leuk: massahysterie... Misschien is het een sociologisch experiment trouwens...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef ParAlien het volgende:
Oja dan nog iets...
Op deze datum zullen heel veel mensen op die site een kijkje willen nemen. Door het veel te grote bezoekersaantal zal waarschijnlijk de site niet eens normaal laden..
Gaat nog leuk worden..
quote:Na, doe es ff niet zo gespannen zeg!
Op woensdag 23 oktober 2002 21:44 schreef ParAlien het volgende:[..]
Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Na, doe es ff niet zo gespannen zeg!
quote:Het zou een geniaal onderzoek zijn, dat zeker.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien is het een sociologisch experiment trouwens...
quote:Als je de site bezoekt, zie je vijf verschillende sites.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:44 schreef ParAlien het volgende:[..]
Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
quote:Zoals dat je meteen in de verdediging reageert
Op woensdag 23 oktober 2002 21:48 schreef ParAlien het volgende:[..]
gespannenleg uit..
quote:Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:48 schreef Kennyman het volgende:[..]
Het zou een geniaal onderzoek zijn, dat zeker.
quote:Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
quote:Tja, als je kijkt naar de broncode van die pagina zie je op de laatste regels...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
code:En dat terwijl het op de site zelf niet komt te staan. Misschien een kleine fout in de broncode.<% Set pageCount = Server.CreateObject("MSWC.PageCounter") %>
<% pageCount.PageHit %>
You are visitor number <% =pageCount.Hits %> to this Web site.
quote:Volgens mij heb jij stiekem een paar paddo's op. Quote anders het gedeelte waar ik volgens jou "gespannend reageer"/"in de verdediging reageert".
Op woensdag 23 oktober 2002 21:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Zoals dat je meteen in de verdediging reageert
Ik schreef geloof ik zoiets ":? 5 sites? vertel.. heb nog niet het hele topoic doorgelezen,"
Zoiets ongeveer... paranoia??
quote:Heb je links naar die forumtopics?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:53 schreef eRR_ het volgende:[..]
Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
quote:Dat zei ik net ook op #truth, hij neemt volgens mij de tijd tot 8 Maart omdat hij zoveel mogelijk mensen wil aanspreken.
Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
quote:Laat maar Par.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef ParAlien het volgende:[..]
Volgens mij heb jij stiekem een paar paddo's op. Quote anders het gedeelte waar ik volgens jou "gespannend reageer"/"in de verdediging reageert".
Ik schreef geloof ik zoiets ":? 5 sites? vertel.. heb nog niet het hele topoic doorgelezen,"
Zoiets ongeveer... paranoia??
quote:Nahh lullig, zeg dan gewoon dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt ipv 'laat maar'..
Op woensdag 23 oktober 2002 21:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Laat maar Par.
niet gedaan natuurlijk.
quote:He stil nou maar.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:00 schreef ParAlien het volgende:[..]
Nahh lullig, zeg dan gewoon dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt ipv 'laat maar'..
Nu wordt ik zwartgemaakt ten onrechte.
quote:Zie je wel. Het duurt wrs. niet lang of dit verschijnt dus ook in de reguliere media nu een aantal Fok!kers zich ermee bemoeien... Kun je de verspreiding van nieuws op 1 of andere manier meten...? Mm, via tellers denk ik, afgezet tegen de tijd...
quote:Aha je bent te beroerd om iets toe te geven en zegt ipv daarvan dat ik stil moet zijn! Dan weet ik ook weer hoe jij bent.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:00 schreef Bastard het volgende:[..]
He stil nou maar.
quote:Kijk eens naar de look van de site. Crappy, cheap, maar vooral snel. Vergelijk de film van Blair Witch, het geeft een sense of realism.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef Refragmental het volgende:
En dat terwijl het op de site zelf niet komt te staan. Misschien een kleine fout in de broncode.
Kijk eens naar de broncode erachter. Als je een cheape website maakt, kan je echt wel makkelijkere taal gebruiken. VEEL makkelijkere. Dan nog eens wel een hitcounter gebruiken, maar niet neerzetten. Vind het een beetje vaag. Maar je kan je afvragen waarom hij het heeft gedaan: als het nep was geweest, had hij het alsnog met makkelijke broncodetaal kunnen doen.
quote:Boe...!!!!
Op woensdag 23 oktober 2002 22:00 schreef Hrun het volgende:
weet je wat raar is, ik zat die site te lezen, en ik wilde de hele tijd achter me kijken.niet gedaan natuurlijk.
quote:voor dit soort dingen in R&P.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:02 schreef ParAlien het volgende:[..]
Aha je bent te beroerd om iets toe te geven en zegt ipv daarvan dat ik stil moet zijn! Dan weet ik ook weer hoe jij bent.
quote:Het is niet Stephen King iig, zijn boek komt niet op het goede moment uit. NET niet, dat is. 6 maart. Maar geef me maar namen, ik zoek wel ff of desbetreffend schrijver op 8 maart iets uitgeeft.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:01 schreef J-Will het volgende:
Der is 1 iemand die heel hard zit te lachen en dat is die Stephen King figuur die dit verhaaltje heeft verzonnen.
Je zou het zo in een script van een gemiddeld Kippenvel© boek kunnen verwachten
quote:Zeg... ga nu ff van mn rug af hoor...
Aha je bent te beroerd om iets toe te geven en zegt ipv daarvan dat ik stil moet zijn! Dan weet ik ook weer hoe jij bent.
Ik vond gewoon dat je op een 'grappig bedoelde opmerking met een smilie erbij' gespannen reageerde met je 'Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
' incl
Zoals je al veels te vaak doet ... maar goed, dat kan ik beter niet doen, is het hetzelfde als aan schreeuwende aap uit te leggen dat hij stil moet doen.
quote:Jezus waar heb jij last van vandaag
quote:Hij heeft waarschijnlijk MS frontpage ofzo gebruik, gewoon een WYSIWYG (what you see is what you get) editor.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:02 schreef Kennyman het volgende:[..]
Kijk eens naar de look van de site. Crappy, cheap, maar vooral snel. Vergelijk de film van Blair Witch, het geeft een sense of realism.
Kijk eens naar de broncode erachter. Als je een cheape website maakt, kan je echt wel makkelijkere taal gebruiken. VEEL makkelijkere. Dan nog eens wel een hitcounter gebruiken, maar niet neerzetten. Vind het een beetje vaag. Maar je kan je afvragen waarom hij het heeft gedaan: als het nep was geweest, had hij het alsnog met makkelijke broncodetaal kunnen doen.
quote:Die laten altijd iets achter in de broncode bovenaan, bij de meta-dingetjes. Dat staat hier niet.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:06 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hij heeft waarschijnlijk MS frontpage ofzo gebruik, gewoon een WYSIWYG (what you see is what you get) editor.
quote:Hmmm inderdaad.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:09 schreef Kennyman het volgende:[..]
Die laten altijd iets achter in de broncode bovenaan, bij de meta-dingetjes. Dat staat hier niet.
quote:Ken je de film liar-liar? Blijkbaar heb ik dezelfde vloek, ik ben te eerlijk.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:05 schreef Kennyman het volgende:[..]
Jezus waar heb jij last van vandaag
quote:He, niet gezien. Waarom laat hij dit zwart? Klaarblijkelijk mogen mensen niet weten dat ze geteld worden.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:19 schreef Adugra het volgende:
Die broncode staat er wel zeker op, alleen is deze zwart gemaakt, net zoals de achtergrond. Selecteer de ruimte boven de eerst zin, dan zie je het.
Het ziet er naar uit dat Ryan3 gelijk heeft: een sociologisch experiment.
quote:Inderdaad ik zie het nu, alhoewel er geen getal bij staat, slecht gecodedeerd dus.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:19 schreef Adugra het volgende:
Die broncode staat er wel zeker op, alleen is deze zwart gemaakt, net zoals de achtergrond. Selecteer de ruimte boven de eerst zin, dan zie je het.
quote:Op dit moment ben jij de enige schreeuwende aap, te beroerd om toe te geven dat je het helemaal verkeerd hebt begrepen. Ik ben je hond niet, ga daar maar tegen vertellen dat hij "stil MOET zijn/doen". WOEF.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Zeg... ga nu ff van mn rug af hoor...
Ik vond gewoon dat je op een 'grappig bedoelde opmerking met een smilie erbij' gespannen reageerde met je 'Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
' incl
Zoals je al veels te vaak doet ... maar goed, dat kan ik beter niet doen, is het hetzelfde als aan schreeuwende aap uit te leggen dat hij stil moet doen.
quote:Hij wil gewoon niet laten zien hoeveel idioten ons voorgingen
Op woensdag 23 oktober 2002 22:22 schreef Refragmental het volgende:[..]
Inderdaad ik zie het nu, alhoewel er geen getal bij staat, slecht gecodedeerd dus.
quote:Nou nee dat hoeft nou ook weer niet, aangezien het standaard is dat text zwart is, en doordat deze man een zwarte achtergrond heeft, en waarschijnlijk de kleurcode aan dat stukje tekst is vergeten toe te voegen, blijkt het dus dat je de tekst niet meer kan lezen, dit is iedereen wel eens gebeurd die ooit eens een website heeft gemaakt.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:22 schreef Kennyman het volgende:[..]
He, niet gezien. Waarom laat hij dit zwart? Klaarblijkelijk mogen mensen niet weten dat ze geteld worden.
quote:Daarom
Op woensdag 23 oktober 2002 22:22 schreef ParAlien het volgende:[..]
Op dit moment ben jij de enige schreeuwende aap, te beroerd om toe te geven dat je het helemaal verkeerd hebt begrepen. Ik ben je hond niet, ga daar maar tegen vertellen dat hij "stil MOET zijn/doen". WOEF.
quote:Hetzelfde!
Op woensdag 23 oktober 2002 22:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Daarom
Have a happy life!
quote:Hij kan de meest ingewikkelde HTML-taal, maakt een counter aan (sowieso beetje dubieus), weet die wel te plaatsen, maar vergeet dan het plaatje weer te geven en de tekst de juiste kleur te geven? Hmm...
Op woensdag 23 oktober 2002 22:28 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nou nee dat hoeft nou ook weer niet, aangezien het standaard is dat text zwart is, en doordat deze man een zwarte achtergrond heeft, en waarschijnlijk de kleurcode aan dat stukje tekst is vergeten toe te voegen, blijkt het dus dat je de tekst niet meer kan lezen, dit is iedereen wel eens gebeurd die ooit eens een website heeft gemaakt.
Ik neig nu te denken dat het een sociaal experiment is.
Of als iemand me wat schrijversnamen geeft die schrijven over conspiracy-theorieen dan kijk of er een boek uitkomt dat daarover gaat op 8 maart.
quote:*laatste woord wil*
Op woensdag 23 oktober 2002 22:30 schreef ParAlien het volgende:[..]
Hetzelfde!
dus fuck u ..
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:32 schreef Bastard het volgende:[..]
*laatste woord wil*
dus fuck u ..
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:34 schreef ParAlien het volgende:[..]
Dus zo ben jij? Vlak nadat we elkaar een prettig leven hebben gewenst begin je onbeschoft te doen en je ware aard te tonen?
![]()
Maar nogmaals, veel plezier verder en een prettig leven.
quote:En waar hij dus ook de optie had om een teller toe te voegen, dewelke niet goed ging en de teller het daarom nu niet doet en tevens in de verkeerde kleur staat.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef Kennyman het volgende:
Tussen de flame van ParAlien en Bastard door meld ik overigens dat de site WEL gemaakt is met een programma, daar ik de bekende zie, wat een spatie in html taal betekent. De enige logische conclusie is dat de man geen html kan en dus de lay-out maakte in een programma, wat het naar html vertaalde.
quote:Zou kunnen maar dan is het niet echt een vernieuwend onderzoek. Je kan ook niet zoveel kunnen concluderen lijkt mij. Misschien is het wel een project van Mj12 om te kijken hoe snel massacommunicatie werkt.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:32 schreef Kennyman het volgende:[..]
...Ik neig nu te denken dat het een sociaal experiment is.
quote:Check dit
quote:Er zijn een hoop programma's, per toeval heeft hij er dus een uitgepikt die dit niet deed. Maar die html-spatie kan alleen gemaakt zijn in een programma.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:38 schreef Refragmental het volgende:[..]
En waar hij dus ook de optie had om een teller toe te voegen, dewelke niet goed ging en de teller het daarom nu niet doet en tevens in de verkeerde kleur staat.
Dat waren dus ook mijn eerste gedachten, maar zoals je zelf zij zie je nergens die meta dingen waar meestal breeduit reclame staat voor het gebruikte programma.
[Dit bericht is gewijzigd door Adugra op 23-10-2002 22:48]
quote:Het kan een indicatie zijn van een hoax. Maar ik weet het niet, ik vind het ook heel erg tabloid-achtig geschreven, vooral het eerste gedeelte "change your future" enzo.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:44 schreef Adugra het volgende:
Misschien ook een indicatie om het extra in de publiciteit te brengen of niet.
Ik ben neutraal.
quote:Of: Er zeker van te zijn (zoals hij al zegt) dat iedereen hiervan op de hoogte is.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:44 schreef Adugra het volgende:
Misschien ook een indicatie om het extra in de publiciteit te brengen of niet.
quote:Of het is allemaal echt gewoon stemmingmakerij voor een boek. Want dat een hoop mensen nu al naar deze site gekeken hebben is zeker.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:49 schreef Adugra het volgende:
Inderdaad dat 'change your future' is een beetje raar. Het lijkt dus net of hij al weet wat er gaat gebeuren en bovendien heel erg zeker van zijn zaak. Zonder de foto's gepubliceerd te hebben.
quote:Okee je kunt alles betwisten op die manier. Maar hoe zou jij het schrijven?
Op woensdag 23 oktober 2002 22:49 schreef Adugra het volgende:
Inderdaad dat 'change your future' is een beetje raar. Het lijkt dus net of hij al weet wat er gaat gebeuren en bovendien heel erg zeker van zijn zaak. Zonder de foto's gepubliceerd te hebben.
Stel nou dat het een boek is. Zou jij het nog kopen? Zou jij je niet ontzettend in de zeik genomen voelen?
quote:Laten we nog even de code erbij halen:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:22 schreef Kennyman het volgende:[..]
He, niet gezien. Waarom laat hij dit zwart? Klaarblijkelijk mogen mensen niet weten dat ze geteld worden.
code:De code staat tussen de </tr> tag en </table> tag in. Dit is al per definitie fout. Doord deze fout staat de tekst You are visitor number etc. niet helemaal onderaan de pagina maar juist helemaal bovenaan op de pagina. De tekst zie je niet omdat die standaard zwart is. Scroll maar eens helemaal naar boven en druk de toetsen CTRL+A in. Et voila, daar is de tekst.</td>
</tr>
<% Set pageCount = Server.CreateObject("MSWC.PageCounter") %>
<% pageCount.PageHit %>
You are visitor number <% =pageCount.Hits %> to this Web site.</table>
Daarnaast is bovenstaande code ASP code en geen JavaScript. De pagina zelf is echter geen asp pagina en daarom kan die code nooit werken. ASP code moet namenlijk door de server waar de site gehost wordt geparsed worden (dit in tegenstelling tot JavaScript). Hetgeen nu dus niet gebeurt.
quote:Heh, in dat topic heb ik ooit eens gereageerd... toevallig op 1 maart... m'n verjaardag.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:38 schreef Planet-X het volgende:[..]
quote:En andersom?
Op woensdag 23 oktober 2002 23:01 schreef J-Will het volgende:
9 maart open ik ( als Fok nog bestaat ) een topic om jullie allemaal kei en kei hard uit te lachen, dat begrijpen jullie toch ook wel he?
quote:Er is geen andersom?
Op woensdag 23 oktober 2002 23:09 schreef J-Will het volgende:
Er is geen andersom.
Je gelooft toch niet serieus in dit verhaal?
De naiviteit straalt ervan af.
Ik snap wel dat je dolgraag wilt geloven dat er dingen zullen veranderen maar iemand die een keer interessant gedroomt heeft en die zijn verhaaltje op internet zet kun je toch niet serieus nemen?
Jij en ik zouden dan aan de hand van een goed verhaaltje heel de wereld op zijn kop kunnen zetten.
Wees gewoon reeel, er gaat niks gebeuren.
quote:Ten eerste moet je wel ff je zaken goed op orde houden: Er gebeurt niets, alleen een bekendmaking.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:09 schreef J-Will het volgende:
Er is geen andersom.
Je gelooft toch niet serieus in dit verhaal?
De naiviteit straalt ervan af.
Ik snap wel dat je dolgraag wilt geloven dat er dingen zullen veranderen maar iemand die een keer interessant gedroomt heeft en die zijn verhaaltje op internet zet kun je toch niet serieus nemen?
Jij en ik zouden dan aan de hand van een goed verhaaltje heel de wereld op zijn kop kunnen zetten.
Wees gewoon reeel, er gaat niks gebeuren.
Dan nog who cares of het wel of niet waar is? Dit soort zaken, ook al wordt het tegendeel beweerd, komen niet echt veel voor volgens mij. Bekendmakingen op deze manier. Dus het is sowieso leuk.
Maar ja, misschien is 8 maart wel de dag dat jij leert om respect te tonen? Ik zou me niet zo stellig uitspreken hoor, daar kun je alleen maar mee op je b.e.k. gaan
8maart2003; nog 16 dagen en dan ben ik jarig
quote:Dit is te makkelijk om op in te gaan. (sorry)
Op woensdag 23 oktober 2002 23:17 schreef J-Will het volgende:
De man achter die website lacht zich helemaal ziek om alle comotie om zijn site.
Wat er gaat gebeuren denk ik?
Die gozer verandert op 9 maart zijn site en zet er bijvoorbeeld een verslag neer van een voetbalwedstrijd die een dag ervoor is gespeeld.
En daarna een verhaaltje over hoe naief mensen zijn, hoe goedgelovig, hoe makkelijk het is mensen te beinvloeden vanaf een website, waar leugens en waarheid minder goed gescheden kunnen worden dan in het echte leven.
quote:Ik hoop dat je niet meer terug komt meneer ikweettochallesbeter
Op woensdag 23 oktober 2002 23:23 schreef J-Will het volgende:
doe het toch maar.
Ik kap trouwens ook met posten hier.
Ik ben te nuchter voor truth en jij te goed gelovig en juist daarom zeeeeeer geschikt voor deze crap.
quote:Als ik goedgelovig ben dan lees je verrekte slecht.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:23 schreef J-Will het volgende:
doe het toch maar.
Ik kap trouwens ook met posten hier.
Ik ben te nuchter voor truth en jij te goed gelovig en juist daarom zeeeeeer geschikt voor deze crap.
quote:Tja, ik denk dat we daar al achter waren. Lezen moet ie nog leren denk ik.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:28 schreef Nyrem het volgende:[..]
Als ik goedgelovig ben dan lees je verrekte slecht.
quote:Ik dacht dat je ging stoppen met posten, blijkbaar kun je je nog niet eens aan je eigen woorden houden, geen wonder dat je niks gelooft, je liegt zelfs al tegen jezelf.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:31 schreef J-Will het volgende:
ik had het meer tegen powerpuffgirly.
Voel je je strax dom als alles een grap blijkt te zijn?
En waarom zou ik me dom moeten voelen?
Ik vind het alleen leuk om erover te praten, mag dat soms al niet meer? Is maar beter ook dat je hier uit de truth wegblijft.
quote:Ik raad je aan om deze hele thread eens te lezen. Want daar staat het namelijk al in.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:37 schreef J-Will het volgende:
Bij andere fora is er weinig te doen. Dan ga ik hier maar posten he.
Maar jij gelooft dus echt serieus dat er iets groots staat te gebeuren die dag?
Ik vind mensen die zoiets blind geloven zonder dat er echt een aanleiding voor is dom! Elke idioot kan zo'n website maken.
quote:En als jezelf de moeite eens nam omzelf eens geloofwaardiger over te komen; het lezen van het eerste topic incl dit topic.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:45 schreef J-Will het volgende:
Kun je niet ff samenvatten?
Ok laatste post denk ik:Ik vind mensen die zoiets blind geloven zonder dat er echt een aanleiding voor is dom! Elke idioot kan zo'n website maken.
Elke idioot kan nadenken, waarom kan jij dat dan niet?
quote:Jij bent wel heel erg verzekerd dat er niets gaat gebeuren, weet jij misschien meer dan dat wij weten. Zo ja, kun je ons meer vertellen hierover?
Ik vind mensen die zoiets blind geloven zonder dat er echt een aanleiding voor is dom! Elke idioot kan zo'n website maken.
quote:Volgens de text gaat er ook niets gebeuren, er is al iets gebeurd. Iets dat weliswaar wereldschokkend is, maar ook iets dat nu al aan de gang is, maar waarvan wij nu nog geen weet hebben... De vraag is of het dus voor de dagelijkse gang van zaken echt wereldschokkend is... Misschien is het dus alleen wereldschokkend voor het beeld dat wij hebben van de werkelijkheid...
Op woensdag 23 oktober 2002 23:51 schreef Adugra het volgende:[..]
Jij bent wel heel erg verzekerd dat er niets gaat gebeuren, weet jij misschien meer dan dat wij weten. Zo ja, kun je ons meer vertellen hierover?
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 23-10-2002 23:54]
Ik weet meer dan sommige van jullie ja.
Namelijk dat er helemaal niks groots gaat gebeuren die dag!
Je gelooft toch niet in dat verhaal?
Als boek zou het goed verkopen, weet ik zeker, maar dat mensen dit echt serieus nemen:
Wat er gaat gebeuren is dat die man bekend maakt wat zijn bedoelingen met dat verhaal waren en dat hij het leuk vond dat er veel reacties waren, etc. En als er heel toevallig wel iets gebeurt zal het toeval zijn en heeft hij geen fotos.
Of misschien dat hij fotos uit de krant pakt ofzo.
Amen.
quote:Nog steeds geloof ik dat dit idd het meest waarschijnlijk is... Sorry hoor...
Op woensdag 23 oktober 2002 23:54 schreef J-Will het volgende:
HEy powerpuff: er word om gevraagd om mijn kunde !Ik weet meer dan sommige van jullie ja.
Als boek zou het goed verkopen, weet ik zeker, maar dat mensen dit echt serieus nemen:
![]()
Wat er gaat gebeuren is dat die man bekend maakt wat zijn bedoelingen met dat verhaal waren en dat hij het leuk vond dat er veel reacties waren, etc. En als er heel toevallig wel iets gebeurt zal het toeval zijn en heeft hij geen fotos.
Of misschien dat hij fotos uit de krant pakt ofzo.Amen.
quote:LEZEN!!!
Op woensdag 23 oktober 2002 23:54 schreef J-Will het volgende:
HEy powerpuff: er word om gevraagd om mijn kunde !Ik weet meer dan sommige van jullie ja.
![]()
Of misschien dat hij fotos uit de krant pakt ofzo.Amen.
quote:Daar heb je wel gelijk in ja.
Volgens de text gaat er ook niets gebeuren, er is al iets gebeurd. Iets dat weliswaar wereldschokkend is, maar ook iets dat nu al aan de gang is, maar waarvan wij nu nog geen weet hebben... De vraag is of het dus voor de dagelijkse gang van zaken echt wereldschokkend is... Misschien is het dus alleen wereldschokkend voor het beeld dat wij hebben van de werkelijkheid...
quote:Nou nee ik niet. Als we uitgaan van een grap, dan zal het een andere einde hebben.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nog steeds geloof ik dat dit idd het meest waarschijnlijk is... Sorry hoor...
Waarom zou iemand sites claimen, waar hij toch op z'n minst 100 euro voor moet betalen, en er dan niets meer mee doen?
Het klinkt dan voor mij veel aannemelijker dat het gewoon dient als promotie van een product.
Maar zo overdreven reageren als Jwill, is natuurlijk onzin. Het lijkt wel of hij ergens bang voor is (of iets in die zin).
quote:*stelling*
Op donderdag 24 oktober 2002 00:01 schreef Adugra het volgende:[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.
Er is dus al wat aan het veranderen, waarom zegt hij dan nu niet wat er mis gaat, zodat we snel en zonodig bij kunnen sturen?
quote:Komt in die trant verder gedacht het dichtst bij: aliens bestaan en bezoeken ons. Okee, maar of dat echt wereldschokkend is, is vers 2. Ik bedoel ik zou niet echt hoteldebotel raken, eerlijk gezegd. En velen, vooral ook drs. ParAlien, met mij ook niet. Dus de volgende vraag is eigenlijk heeft het überhaupt met aliens te maken?
Op donderdag 24 oktober 2002 00:01 schreef Adugra het volgende:[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.
Er is dus al wat aan het veranderen, waarom zegt hij dan nu niet wat er mis gaat, zodat we snel en zonodig bij kunnen sturen?
quote:Dat alleen zou geen schokkend nieuws zijn. Maar hij heeft ook over zaken die in een groter geheel geplaatst moeten worden?
Op donderdag 24 oktober 2002 00:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Komt in die trant verder gedacht het dichtst bij: aliens bestaan en bezoeken ons. Okee, maar of dat echt wereldschokkend is, is vers 2. Ik bedoel ik zou niet echt hoteldebotel raken, eerlijk gezegd. En velen, vooral ook drs. ParAlien, met mij ook niet. Dus de volgende vraag is eigenlijk heeft het überhaupt met aliens te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door Adugra op 24-10-2002 00:10]
quote:Nou het zou iniedergeval de twijfel weghalen bij iedereen, er zijn trouwens zat mensen die er absoluut niet in geloven, ik zou het inderdaad wereldschokkend noemen, maar alleen niet voor mezelf.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Komt in die trant verder gedacht het dichtst bij: aliens bestaan en bezoeken ons. Okee, maar of dat echt wereldschokkend is, is vers 2. Ik bedoel ik zou niet echt hoteldebotel raken, eerlijk gezegd. En velen, vooral ook drs. ParAlien, met mij ook niet. Dus de volgende vraag is eigenlijk heeft het überhaupt met aliens te maken?
quote:Nu ja, dan plaats je de zaken ook in een groter geheel natuurlijk. Ik bedoel Constatijn Huygens heeft over buitenaards leven gefilosofeerd hè... Er verandert heel wat als dat bewezen wordt (hoewel men zich moet afvragen of fotootjes daarvoor het "harde bewjs" vormen en of foto's in de tijd van het digitale tijdperk überhaupt ergens het bewijs voor kunnen vormen)... Trouwens een sterke deze laatste... Waar kunnen foto's het harde bewijs voor vormen tegenwoordig nog...? Nergens voor toch eigenlijk...?
Op donderdag 24 oktober 2002 00:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat alleen zou geen schokkend nieuws zijn. Maar hij heeft ook over zaken die in een groter geheel geplaatst moeten worden?
quote:Dat laatste is zeker een goed punt, iedereen denkt als ze alienfoto's zien al gelijk aan photoshop. Ik hoop dat MH er rekening mee gehouden heeft dat mensen dit kunnen denken en dat het dus helemaal niet wereldschokkend overkomt als hij de plaatjes laat zien.
Nu ja, dan plaats je de zaken ook in een groter geheel natuurlijk. Ik bedoel Constatijn Huygens heeft over buitenaards leven gefilosofeerd hè... Er verandert heel wat als dat bewezen wordt (hoewel men zich moet afvragen of fotootjes daarvoor het "harde bewjs" vormen en of foto's in de tijd van het digitale tijdperk überhaupt ergens het bewijs voor kunnen vormen)... Trouwens een sterke deze laatste... Waar kunnen foto's het harde bewijs voor vormen tegenwoordig nog...? Nergens voor toch eigenlijk...?
Je kunt ook zeggen, aan de hand van zijn 2e lap tekst, dat we meemaken hoe zijn eigen speurtocht vordert. Hij zoekt, zoals hij zelf zegt, ook naar meer aanwijzingen die met dit onderwerp te maken hebben.
Je kunt speculeren wat je wilt. Maar het is een hoax of niet!
quote:Nee, want dan zou niemand het meer geloven. Hij wil een boek gaan verkopen, dat verdient veel beter.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:18 schreef Adugra het volgende:
ik denk omdat iedereen wel houd van voorspellingen. Het is spannend en men kan fantaseren erover, vooral als het zo is geschreven op de site (zo vaag, je kan verschillende kanten op). Maar dan nog een punt is dat hij geen banners op z'n site zet, dus voor geld verdienen doet hij het ook niet.
quote:Soothsayers en seers betekent iets als waarzeggers en profeten, het is geen apart ras ofzo. Dus je kan er ook niks over vinden.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef Nyrem het volgende:
Het zou alleen wereldschokkend zijn als er zaken zijn die er mee te maken hebben ook duidelijk worden. Dat misschien het kwartje bij iedereen valt. Ik weet het niet.
Misschien iets over die 'soothers en seeers' ?
quote:'Je maakt mee hoe zijn speurtoch vordert'....
Je kunt ook zeggen, aan de hand van zijn 2e lap tekst, dat we meemaken hoe zijn eigen speurtocht vordert. Hij zoekt, zoals hij zelf zegt, ook naar meer aanwijzingen die met dit onderwerp te maken hebben.
Het boekkie is cliche ole ole...
quote:Die gedachte had ik zelf ook al eerder. Vandaar dat het mij vreemd lijkt dat dit het ook is, want dan koopt niemand dat boek natuurlijk.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:49 schreef IrfieJ het volgende:
als het boek of een film is zou ik teleurgesteld zijn maar ik zou met wel gaan kijken/lezen
Een afstudeerproject in het kader van moderne communicatiewetenschappen, kan een optie zijn maar het lijkt mij niet. Dan zou er meer interactie moeten plaatsvinden volgens mij (op 1 of andere manier).
Misschien dat daarom ook deze site nog in de lucht is. Want ja wat zegt de site nou? Niet meer of minder wat je op conspiracy sites ook tegenkomt.
Dus in dat kader gezien, zou het weleens over het hoofd gezien kunnen worden? (maar ja alles is speculatie)
quote:Waarom WEL een boek of WEL een project, maar absoluut NIKS anders?
Op donderdag 24 oktober 2002 11:07 schreef J-Will het volgende:
Ik hoop dat het een boek is want dan ga ik dat boek kopen!![]()
En het kan ook een project zijn om aan te tonen dat het zo makkelijk is mensen via internet te beinvloeden![]()
Maar verder zie ik niks gebeuren hoor![]()
quote:Omdat het gewoon raar overkomt. Als je echt iets hebt ontdekt dat een gigantische impact zal hebben op de mensheid dan maak je dat toch bekend? En zoals de auteur het brengt, heeft hij iets dergelijks ontdekt.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:08 schreef Refragmental het volgende:[..]
Waarom WEL een boek of WEL een project, maar absoluut NIKS anders?
Je komt me best bekrompen over zo.
quote:Dat weet ik allemaal niet.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:[..]
Omdat het gewoon raar overkomt. Als je echt iets hebt ontdekt dat een gigantische impact zal hebben op de mensheid dan maak je dat toch bekend? En zoals de auteur het brengt, heeft hij iets dergelijks ontdekt.
Waarom wachten tot 8 maart? Om alles uit te zoeken zegt hij en de puzzel compleet te maken. Maar hoe weet hij nu dat ie het op 8 maart dan wél allemaal weet?
quote:Ach ja....men wil het graag oppervlakkig houden denk ik dan maar. Ook al is het een hoax, je kunt tenminste nog je fantasie de vrije loop laten. Maar ja mensen zonder fantasie.... damn
Op donderdag 24 oktober 2002 14:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
, maarja nadat er weer de zoveelste clown dit topic binnenstormt, alles beter weet en het nog zonder lezen als hoax verklaart
Het is een hoax, hoezo?
Heel simpel, als die agenten zo veel macht hebben dat ze hem kunnen traceren, afluisteren en zijn creditcard blokken...
WAAROM ZOUDEN ZE DIE WEBSITE DAN NIET GEWOON OFFLINE GOOIEN?
Juist, daar komt geen nuttig antwoord op terug..
(Ga nou niet zeggen dat het bedrijf waar die website draait dat niet toelaat.. Want blijkbaar hebben die agenten veel zeggenschap, dus dat houd ze ECHT NIET tegene..)
quote:Sorry... nog steeds niet grappig (ook niet na 2 keer), gewoonweg teveel pop-ups.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:25 schreef Henk-E het volgende:
Hmm ik heb vernomen dat dit het goede topic is,check deze site , is echt goed:
![]()
quote:Als je al met een stelling komt raad ik je wel aan om ALLES even te lezen. Volgens mij is daar namelijk al enkele keer wat over gezegd.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:42 schreef GhostaQ het volgende:
Ik heb alle bovenstaande post niet gelezen (te veel werk voor een hoax)
Hier mijn relpy:Het is een hoax, hoezo?
Heel simpel, als die agenten zo veel macht hebben dat ze hem kunnen traceren, afluisteren en zijn creditcard blokken...WAAROM ZOUDEN ZE DIE WEBSITE DAN NIET GEWOON OFFLINE GOOIEN?
Juist, daar komt geen nuttig antwoord op terug..(Ga nou niet zeggen dat het bedrijf waar die website draait dat niet toelaat.. Want blijkbaar hebben die agenten veel zeggenschap, dus dat houd ze ECHT NIET tegene..)
Dus kinders... EERST LEZEN, DAN ANTWOORDEN.
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 14:46 schreef Refragmental het volgende:[..]
Als je al met een stelling komt raad ik je wel aan om ALLES even te lezen. Volgens mij is daar namelijk al enkele keer wat over gezegd.
Jij bent dus zo'n schoolvoorbeeld van zo iemand die zonder lezen binnenstormt met een theorietje over dat het een hoax is zonder ook maar iets te lezen.Dus kinders... EERST LEZEN, DAN ANTWOORDEN.
quote:Muk nou niet zo, geef mij er maar is antwoord op dan.. (een goed antwoord)
Op donderdag 24 oktober 2002 14:46 schreef Refragmental het volgende:[..]
Als je al met een stelling komt raad ik je wel aan om ALLES even te lezen. Volgens mij is daar namelijk al enkele keer wat over gezegd.
Jij bent dus zo'n schoolvoorbeeld van zo iemand die zonder lezen binnenstormt met een theorietje over dat het een hoax is zonder ook maar iets te lezen.Dus kinders... EERST LEZEN, DAN ANTWOORDEN.
quote:Het zal waarschijnlijk wel een hoax zijn, maar zolang niemand het kan bewijzen kan het evengoed waar zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:53 schreef GhostaQ het volgende:Het is gewoon een hoax,
quote:Waarom moet ik jou antwoord geven als het al een paar keer gezegd en beantwoord is geworden, daar was je tenslotte achter gekomen als je EERST had gelezen.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:53 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Muk nou niet zo, geef mij er maar is antwoord op dan.. (een goed antwoord)
Het is gewoon een hoax, op 8 maart zal er wel wat doms op komen te staan
(Al hoop ik stiekum dat het wel wat groots is..)
quote:Dat vind ik nou ook weer zoiets.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:55 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Het zal waarschijnlijk wel een hoax zijn, maar zolang niemand het kan bewijzen kan het evengoed waar zijn.
Als we roepen dat het iets belangrijks is dan wil men tig bewijzen zien... roept iemand dat het een hoax is, dan neemt men al genoegen met "het moet wel" of "geloof me maar".
quote:Zucht..
Op donderdag 24 oktober 2002 14:55 schreef Refragmental het volgende:[..]
Waarom moet ik jou antwoord geven als het al een paar keer gezegd en beantwoord is geworden, daar was je tenslotte achter gekomen als je EERST had gelezen.
Dan kom ik tegen die tijd hier wel weer langs en dan lach ik je even HEEL ERG HARD uit, en dan kan je weer verder met je oh zo boeiende leventje oke? Top!
quote:Op zich wel logisch want de bewijslast ligt uiteraard bij die HM of wie hem wil verdedigen.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:57 schreef Refragmental het volgende:[..]
Dat vind ik nou ook weer zoiets.
Als we roepen dat het iets belangrijks is dan wil men tig bewijzen zien... roept iemand dat het een hoax is, dan neemt men al genoegen met "het moet wel" of "geloof me maar".
Maar mensen die roepen dat ze zeker weten dat het een hoax is,
moeten dàt evengoed bewijzen natuurlijk.
quote:Zeg lullo, als je echt had gelezen dan had je ook kunnen zien dat ik het gewoon leuk vind om te speculeren over wat het zou kunnen zijn, we weten simpelweg niet wat er dan zal gebeuren, de enige die hier zo zeker van hun zaak zijn zijn de mensen die de hele tijd "hoax hoax" roepen, de arrogantie straalt er vanaf.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:10 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Zucht..
Ik weet het goed gemaakt, geloof jij het allemaal maar..
Ga maar lekker met alle hoop wachten op die datum..Dan kom ik tegen die tijd hier wel weer langs en dan lach ik je even HEEL ERG HARD uit, en dan kan je weer verder met je oh zo boeiende leventje oke? Top!
Verder ben ik gewoon benieuwd naar wat er dan zal gebeuren, en JA de kans is dat er niks zal gebeuren, dat wordt ook niet ontkend.
We zullen zien op 8 maart, ik sluit tenminste niks uit.
quote:Omdat iedereen zn mening mag geven over een onderwerp zolang je maar niet iemand persoonlijk af gaat fikken.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:24 schreef Frutsel het volgende:
Wat ik niet snap is dat de mods van dit geweldige forum niet gewoon de HOAX roepers deleten.
quote:En als ze zich er nu ook nog van bewust waren dat het idd hun mening is en niet de waarheid, zou het helemaal geweldig zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Omdat iedereen zn mening mag geven over een onderwerp zolang je maar niet iemand persoonlijk af gaat fikken.
quote:Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
Op donderdag 24 oktober 2002 15:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
En als ze zich er nu ook nog van bewust waren dat het idd hun mening is en niet de waarheid, zou het helemaal geweldig zijn.
quote:nee, iedereen gelooft in een eigen waarheid.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
quote:Doe een topic zou ik zeggen!
Op donderdag 24 oktober 2002 15:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
Ik denk nog steeds van wel trouwens. Anders zou het betekenen dat we helemaal niet dezelfde wereld delen, maar iedereen in een soort prive-universum leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |