Deze wordt veroorzaakt door de passage van de zogenoemde 12th Planet. Die doorkruist om de 3600 jaar ons zonnestelsel en richt op aarde een verwoesting aan.
De 12th Planet is al in 1983 ontdekt door wetenschappers en is nu dus op weg naar de aarde.
Waarheid of fictie?
Dus er zitten tussen de voor ons bekende planeten en die 12e nog eens twee (nog) onbekende planeten binnen ons zonnestelsel??
lijkt me vrij onwaarschijnlijk
quote:Nee, de 12th Planet heet zo omdat de oude culturen(die ook te maken hebben gehad met de planeet) de maan en de zon ook als planeet telden. Wij noemen hem Planet X(de tiende planeet dus)
Op donderdag 07 februari 2002 19:55 schreef deGVR het volgende:
de 12th(!) planet????Dus er zitten tussen de voor ons bekende planeten en die 12e nog eens twee (nog) onbekende planeten binnen ons zonnestelsel??
lijkt me vrij onwaarschijnlijk
quote:Waarom komt het hele bestaan van een tiende planeet dan niet voor in de reguliere astronomie?
Op donderdag 07 februari 2002 19:59 schreef Planet-X het volgende:[..]
Nee, de 12th Planet heet zo omdat de oude culturen(die ook te maken hebben gehad met de planeet) de maan en de zon ook als planeet telden. Wij noemen hem Planet X(de tiende planeet dus)
quote:jups!
Op donderdag 07 februari 2002 20:05 schreef cptmarco het volgende:
levert een poolverschuiving nog extra vrije dagen op
ijsvrij!!!!
quote:Omdat hij pas in 1983 is ontdekt en pas zichtbaar was vanaf 2001.
Op donderdag 07 februari 2002 20:00 schreef deGVR het volgende:[..]
Waarom komt het hele bestaan van een tiende planeet dan niet voor in de reguliere astronomie?
quote:LOL
Op donderdag 07 februari 2002 20:05 schreef cptmarco het volgende:
levert een poolverschuiving nog extra vrije dagen op
quote:wat is dat nou voor bullshit...
Op donderdag 07 februari 2002 20:06 schreef Planet-X het volgende:[..]
Omdat hij pas in 1983 is ontdekt en pas zichtbaar was vanaf 2001.
Als je hem zelf wilt zien hier staan de coordinaten waar je hem kunt zien
dan zou die ontdekking toch inmiddels wel op het nieuws geweest zijn?
Een extra planeet in ons zonnestelsel lijkt me toch wel redelijk voorpaginanieuws.
Volgens mij ben je mentaal niet helemaal 100% maargoed.
quote:Dat is ook in het nieuws geweest, alleen ongeveer 20 jaar geleden(hij is in 1983 ontdekt)
Op donderdag 07 februari 2002 20:07 schreef deGVR het volgende:[..]
wat is dat nou voor bullshit...
dan zou die ontdekking toch inmiddels wel op het nieuws geweest zijn?
Een extra planeet in ons zonnestelsel lijkt me toch wel redelijk voorpaginanieuws.
En voor iedereen die roept bullshit, lees gewoon dit ff helemaal door.
quote:Kortom... deze planeet zou in elk astronomie boek moeten staan wat na 1983 is uitgebracht... goh.. gek zeg.. in geen enkel astronomie boek te vinden.. verbazingwekkend... schuld van de reptoids?
Op donderdag 07 februari 2002 20:14 schreef Planet-X het volgende:[..]
Dat is ook in het nieuws geweest, alleen ongeveer 20 jaar geleden(hij is in 1983 ontdekt)
Hier wat pics van de 12th Planet -->hier dus
mooie foto's trouwens... ...kan van alles zijn...
Lijkt me dat het nog wel ff duurt voordat hij hier is tenzij hij sneller vliegt dan het licht
Deze foto's zijn trouwens behoorlijk slecht genomen door het lijkt wel een webcam ofzo.
En dat Zolta verhaal ofzo (boeide me zo weinig dat ik de naam alweer vergeten ben) heeft vast een of andere mongolio verzonnen met een fantasy-tick.
quote:Nog nooit een verhaal gelezen met zoveel hyperlinks per zin.
Op donderdag 07 februari 2002 20:14 schreef Planet-X het volgende:
En voor iedereen die roept bullshit, lees gewoon dit ff helemaal door.
quote:Easily said, how can that mofo know what my reasons are to declare him mentally unstable and completely idiotic?
Op donderdag 07 februari 2002 20:33 schreef Planet-X het volgende:
--It is up to people, in networks such as the Internet, to spread the word. Those who wish to hear will listen. Those who cannot deal with the issue will deny. Those who would be unable to adjust, in any case, will also not listen, but will resign themselves.--
quote:ik wil niet vervelend zijn hoor
Op donderdag 07 februari 2002 20:00 schreef deGVR het volgende:[..]
Waarom komt het hele bestaan van een tiende planeet dan niet voor in de reguliere astronomie?
Er zijn indirecte aanwijzingen gevonden dat planeet X (Nibiru) inderdaad in de buurt is, al weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 07-02-2002 20:48]
Is een stuk overzichtelijker dan die Zeta-shit!
En ja, Mardoek zal volgend jaar terugkomen.
'De onwetenden zij het vergeven.'
en lees vooral mijn signature goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |