Nee, dagcrème maakt het erger. Ik gebruik een serum. Ik heb een supervette huid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
goede dagcreme en minimaal gebruik
Dat betwijfel ik. Zowel kaneel als ik weet wel beter.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas niet. Het helpt wel een beetje, zeker voor de dagelijkse verzorging. Maar nog steeds meer acné dan ik zou willen.The search continues.
ik heb een goedkope van kruidvat huismerk omdat ik die al jaren gebruik en mijn huid er aan is gewend denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik gebruik sinds kort wel dagcrème. Welke is het beste Sof?
Philosophy heeft goede serumsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dagcrème maakt het erger. Ik gebruik een serum. Ik heb een supervette huid.
Sorry.quote:
Morgen ga ik benzoylperoxide kopen en dat een paar weken proberen. Als dat niet helpt ga ik naar de huisarts en mag hij/zij me helpen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zowel kaneel als ik weet wel beter.
Goffedomme dit klinkt gemeen.
[..]Ach zolang het een beetje helpt, is het altijd meer dan niet helpen, en kan je inderdaad gewoon naar vervanging blijven zoeken.
Ik heb ook een goedkope van de Kruidvat hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een goedkope van kruidvat huismerk omdat ik die al jaren gebruik en mijn huid er aan is gewend denk ik![]()
maar geen idee welke echt goed is
gewoon wat uitproberen en kijken hoe je huid reageert
oooh, ja ik droog voornamelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dagcrème maakt het erger. Ik gebruik een serum. Ik heb een supervette huid.
LIFquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon JR zijn en smooth babyface hebben
Babyfacequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon inso zijn en smooth babyface hebben
ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook een goedkope van de Kruidvat hahaIn een tube, wit met roze
Dan maar alvast een afspraak inplannen voor een geslachtsoperatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je geeft toe niet vrouwelijk te zijn op een gebied. Dit is het begin van het einde.
Peroxide klinkt heel chemisch. Wat is het precies?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Morgen ga ik benzoylperoxide kopen en dat een paar weken proberen. Als dat niet helpt ga ik naar de huisarts en mag hij/zij me helpen.
Mijn liefde voor Flips is aseksueel.quote:
Je bent ook gemeen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zowel kaneel als ik weet wel beter.
Goffedomme dit klinkt gemeen.
nee valt wel mee allemaalquote:
quote:
wat is hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Snowbells het volgende:
Als ik in de 20 ben ga ik sowieso dit gebruiken
[ afbeelding ]
Dat is vast gruwelijk duurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Snowbells het volgende:
Als ik in de 20 ben ga ik sowieso dit gebruiken
[ afbeelding ]
Platonisch Kaneelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Flips is aseksueel.
Dat is niet het woord dat ik zoek, maar de lading wel.
[..]
Je bent ook gemeen.
Nee a-seksueel klinkt erg aardig wil je zeggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Flips is aseksueel.
Dat is niet het woord dat ik zoek, maar de lading wel.
[..]
Je bent ook gemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |