Ik ga hem denk ik ook kopen, hij krijgt overal goede reviews en dat backlight wat geen backlight is lijkt me ook heerlijk.quote:
Doe ik ook wel maar sommige boeken heb je gewoon geen zin om te kopen maar wil je wel lezen snapje?quote:
Zoal?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik ook kopen, hij krijgt overal goede reviews en dat backlight wat geen backlight is lijkt me ook heerlijk.
Ben al bezig met een goede lijst te maken met boeken die ik absoluut gelezen moet hebben.
Dan gelden nog steeds al mijn argumenten. Het leest velen malen beter (gewoon als een echt boek), het is hoe ongeacht het formaat van je tablet een stuk lichter, de accuduur is niet eens te vergelijken. En de prijs ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
je hoeft ook geen 10 inch bakbeest tablet te nemen
tweakersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:45 schreef Molleman het volgende:
Sony zou ik niet meer naar kijken TS
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-consumenten.html
Maar niet geschikt voor PDF, en dat wil TS nu juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Bananapeel het volgende:
Al die tablet comments negeren. Is niet eens te vergelijken met een E-reader. Een E- reader lijkt ook echt op een boek. Is veel lichter. Leesbaar in vol zonlicht en doet weken met een accu.
Je bedoelt een electronischequote:
Bestaan er dan elektrische e-readers ?quote:
jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Bestaan er dan elektrische e-readers ?
Waar mijn jong?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zelf de kobo aura, geweldig ding. Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 99,-, twee jaar garantie en hij leest alles. Wifi erop, updates van kobo, led lampjes erin, batterij gaat lang mee... Ik vind hem geweldig.
Voorbeeld ?quote:
Heeft de aura ook.quote:
MMquote:
op de site 120 of zo geloof ik.quote:
Ik ook en je argument slaat nergens op. Je vergelijkt een langzame Samsung tablet met een iPad, wat sowieso al een loze vergelijking is en generaliseert dit vervolgens naar Android VS Apple. Neem op zijn minst een dikke Android tablet met retina scherm en ga dan vergelijken lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Heb je het over een tablet? Ik heb zowel een Samsung tab2 10.1 als een Ipad. Ik zou voor de Ipad gaan. Hij's toch beter. Waar het om gaat is dat A4 papier leesbaar is (PDFies). 10.1 inch diagonaal is kleiner, maar het moet leesbaar blijven zonder inzoomen.
Zo'n Ipad heeft 'n ietsjes kleiner scherm, maar het OS is veel stabieler.
Android heb ik een voorkeur voor, maar Apple is beter. Ik spreek puur uit ervaring.
Stuur maar zo'n ding op. Ik vind het trouwens allebei bagger. Gewoon een IBM-laptop met Linux. Ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ook en je argument slaat nergens op. Je vergelijkt een langzame Samsung tablet met een iPad, wat sowieso al een loze vergelijking is en generaliseert dit vervolgens naar Android VS Apple. Neem op zijn minst een dikke Android tablet met retina scherm en ga dan vergelijken lol
Ik kan prima lezen op mijn 7.9 inch tablet met retina scherm, geen enkel probleem. Batterij houdt het ook dagen uit en Nvidia k1 processor erin voor als ik wil gamen, geen probleemquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stuur maar zo'n ding op. Ik vind het trouwens allebei bagger. Gewoon een IBM-laptop met Linux. Ieder z'n smaak natuurlijk.
Dat kan tenminste werken. Ik gebruik tablets alleen maar als database. Om slechts te lezen is snelheid niet belangrijk.
Denken dat ik voor niks naar school ben geweest.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |