Waar mijn jong?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zelf de kobo aura, geweldig ding. Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 99,-, twee jaar garantie en hij leest alles. Wifi erop, updates van kobo, led lampjes erin, batterij gaat lang mee... Ik vind hem geweldig.
Voorbeeld ?quote:
Heeft de aura ook.quote:
MMquote:
op de site 120 of zo geloof ik.quote:
Ik ook en je argument slaat nergens op. Je vergelijkt een langzame Samsung tablet met een iPad, wat sowieso al een loze vergelijking is en generaliseert dit vervolgens naar Android VS Apple. Neem op zijn minst een dikke Android tablet met retina scherm en ga dan vergelijken lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Heb je het over een tablet? Ik heb zowel een Samsung tab2 10.1 als een Ipad. Ik zou voor de Ipad gaan. Hij's toch beter. Waar het om gaat is dat A4 papier leesbaar is (PDFies). 10.1 inch diagonaal is kleiner, maar het moet leesbaar blijven zonder inzoomen.
Zo'n Ipad heeft 'n ietsjes kleiner scherm, maar het OS is veel stabieler.
Android heb ik een voorkeur voor, maar Apple is beter. Ik spreek puur uit ervaring.
Stuur maar zo'n ding op. Ik vind het trouwens allebei bagger. Gewoon een IBM-laptop met Linux. Ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ook en je argument slaat nergens op. Je vergelijkt een langzame Samsung tablet met een iPad, wat sowieso al een loze vergelijking is en generaliseert dit vervolgens naar Android VS Apple. Neem op zijn minst een dikke Android tablet met retina scherm en ga dan vergelijken lol
Ik kan prima lezen op mijn 7.9 inch tablet met retina scherm, geen enkel probleem. Batterij houdt het ook dagen uit en Nvidia k1 processor erin voor als ik wil gamen, geen probleemquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stuur maar zo'n ding op. Ik vind het trouwens allebei bagger. Gewoon een IBM-laptop met Linux. Ieder z'n smaak natuurlijk.
Dat kan tenminste werken. Ik gebruik tablets alleen maar als database. Om slechts te lezen is snelheid niet belangrijk.
Denken dat ik voor niks naar school ben geweest.![]()
Nogmaals, iedereen z'n smaak. Ik vind tables te star. het zijn geen echte PCs. Laptops ook niet. Daarom thuis een IBM Desktop met 2 schermen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen op mijn 7.9 inch tablet met retina scherm, geen enkel probleem. Batterij houdt het ook dagen uit en Nvidia k1 processor erin voor als ik wil gamen, geen probleem![]()
Mijn moeder zweer bij zo een e-reader though en ik moet zeggen, het is heel handig.
????quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nogmaals, iedereen z'n smaak. Ik vind tables te star. het zijn geen echte PCs. Laptops ook niet. Daarom thuis een IBM Desktop met 2 schermen.
Als er iemand onzin verkondigd ben jij dat. Dat je moeder ermee kan werken snap ik. Nieuwe spullen zijn voor domme mensen. Ga me nou niet vertellen wat goeie spullen zijn zeg.
Zeg jij het maar. Industriële handel is nog steeds IBM.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
????![]()
a) wat zijn tables?
b) waar heb ik gesteld dat tables echte PC's zijn?
c) waar heb ik gesteld dat laptops echte PC's zijn?
d) chique dat je een IBM desktop hebt. Mag ik nu ook opscheppen over mijn dikke game PC met 2 schermen? Waarom doet dit uberhaupt ter zake?
e) waar verkondig ik onzin?
f) Ik heb het over e-readers mbt mijn moeder, niet over tablets?
g) Waarom zijn nieuwe spullen voor domme mensen?
h) waarom mag ik jou niet vertellen wat goede spullen zijn?
waar heb je het over?? waarom haal je er IBM opeens bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeg jij het maar. Industriële handel is nog steeds IBM.
De Kobo aura heb ik ook. Ik ben zeer tevreden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zelf de kobo aura, geweldig ding. Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 99,-, twee jaar garantie en hij leest alles. Wifi erop, updates van kobo, led lampjes erin, batterij gaat lang mee... Ik vind hem geweldig.
Omdat dat de beste zooi is. Ik werk met industriële techniek. Ga hier maar ''ns tegenin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
waar heb je het over?? waarom haal je er IBM opeens bij?Ben je dronken ofzo?
![]()
??quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Omdat dat de beste zooi is. Ik werk met industriële techniek. Ga hier maar ''ns tegenin.
Jij begon over snelle Hardware in combinatie met OS en toepassingen. Ik zeg dat dat onzin is als je het alleen als database gebruikt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
??
maar.. maar...?? we hadden het over Samsung Tab2 10.1 vs een Apple Ipad wat geen vergelijking is over wat beter is?
In Maastricht lag een hele bak vol aura's voor 99,-.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
op de site 120 of zo geloof ik.
hoezo heb ik niet meer nodig?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij begon over snelle Hardware in combinatie met OS en toepassingen. Ik zeg dat dat onzin is als je het alleen als database gebruikt.
Ik vind tablets nogal beperkt. Om slechts te lezen of om datasheets op te vragen zijn ze echter prima.
De mobiliteit is wel goed te noemen. Ik doe iets van 8 uur op een batterij met zo'n ding. Echter, normale operations vind ik waardeloos met die dingen. Ze zijn leuk om te lezen, Youtube en Gmail. That's it.
Meer heb jij ook niet nodig. Ik wel.
Ik denk dat, omdat ik verwacht dat het zo is. Bewijs maar het tegendeel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo heb ik niet meer nodig?Waar komt die insinuatie nu weer vandaan?
waar heb ik dat uberhaupt gesteld autist?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk dat, omdat ik verwacht dat het zo is. Bewijs maar het tegendeel.
Denken dat een tablet, maakt niet uit welke, zich kan meten met een PC.
Het stond tussen de regels. Eigen expertise. Val me toch 'ns terug aan met je kennis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
waar heb ik dat uberhaupt gesteld autist?
DDude, ik game dik. Dat gaat niet op een tablet, dat doe k op mijn pc. Ik gebruik mijn tablet alleen voor die dingen wat je aangaf.. Ow ja en voor films en muziek. Af en toe poker en schaakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het stond tussen de regels. Eigen expertise. Val me toch 'ns terug aan met je kennis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |