quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me handiger om dit in DIG te openen.
Deze heb ik en hij is awesome.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik zat zelf nasr een kobo glow te kijken
Maar dat is een minder goed podiumquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
Er staan geen Oostbloksletjes in zijn OP, dus niemand geeft verder toch een neuk om het topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar dat is een minder goed podium
Ja misschien wel maar het is ook wel weer een klacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staan geen Oostbloksletjes in zijn OP, dus niemand geeft verder toch een neuk om het topic.
Ziet er wel heel futuristisch uit welke is datquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deze moet je nemen joh, kek dingetje.[ afbeelding ]
een philips rollable display e-reader.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar het is ook wel weer een klacht.
[..]
[..]
Ziet er wel heel futuristisch uit welke is dat
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Misschien heel gek, maar kan je niet beter gewoon een simpele tablet nemen?
Nee, want:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Man man man....
Neem gewoon een tablet. Kan je ook boeken op lezen.
Dan kan je wel bullshit callen maar het is gewoon zo. Lezen op een tablet kan prima, maar niet urenlang en onder alle omstandigheden zoals fel zonlicht. Bovendien liggen eReaders beter in de hand en wegen niks. Ook gaan ze véél langer mee op de accu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Let er op dat je een echte e-reader neemt, met een scherm van elektronische inkt. Alleen dat leest werkelijk zo rustig en strak als een echt boek - ook in direct zonlicht.
"Bullshit callen"?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, want:
[..]
Dan kan je wel bullshit callen maar het is gewoon zo. Lezen op een tablet kan prima, maar niet urenlang en onder alle omstandigheden zoals fel zonlicht. Bovendien liggen eReaders beter in de hand en wegen niks. Ook gaan ze véél langer mee op de accu.
Aanraderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik zat zelf nasr een kobo glow te kijken
'Ipad'quote:
En klaarkomen op het scherm tijdens het bekijken van jouw fobo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Man man man....
Neem gewoon een tablet. Kan je ook boeken op lezen.
Idd, heb zelf wel wat op een ereader gelezen en is echt veel prettiger dan een tablet (die ik overigens ook al heb).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Bananapeel het volgende:
Al die tablet comments negeren. Is niet eens te vergelijken met een E-reader. Een E- reader lijkt ook echt op een boek. Is veel lichter. Leesbaar in vol zonlicht en doet weken met een accu.
je hoeft ook geen 10 inch bakbeest tablet te nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, heb zelf wel wat op een ereader gelezen en is echt veel prettiger dan een tablet (die ik overigens ook al heb).
"Bullshit callen"?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
'Ipad'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet weten wat een E-Reader is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem denk ik ook kopen, hij krijgt overal goede reviews en dat backlight wat geen backlight is lijkt me ook heerlijk.quote:
Doe ik ook wel maar sommige boeken heb je gewoon geen zin om te kopen maar wil je wel lezen snapje?quote:
Zoal?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik ook kopen, hij krijgt overal goede reviews en dat backlight wat geen backlight is lijkt me ook heerlijk.
Ben al bezig met een goede lijst te maken met boeken die ik absoluut gelezen moet hebben.
Dan gelden nog steeds al mijn argumenten. Het leest velen malen beter (gewoon als een echt boek), het is hoe ongeacht het formaat van je tablet een stuk lichter, de accuduur is niet eens te vergelijken. En de prijs ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
je hoeft ook geen 10 inch bakbeest tablet te nemen
tweakersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:45 schreef Molleman het volgende:
Sony zou ik niet meer naar kijken TS
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-consumenten.html
Maar niet geschikt voor PDF, en dat wil TS nu juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Bananapeel het volgende:
Al die tablet comments negeren. Is niet eens te vergelijken met een E-reader. Een E- reader lijkt ook echt op een boek. Is veel lichter. Leesbaar in vol zonlicht en doet weken met een accu.
Je bedoelt een electronischequote:
Bestaan er dan elektrische e-readers ?quote:
jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Bestaan er dan elektrische e-readers ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |