abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:04:06 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143459133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef Smallish het volgende:
Leuke foto's, hoor! Die meiden worden echt groot, zeg. Hebben ze onderling wel eens herrie of onenigheid? Het lijkt allemaal in behoorlijk goede harmonie te verlopen, of niet?
Neuh, geen onenigheid. L. is nogal een bazinnetje, dus we grijpen zelf wel eens in als ze zonder nadenken iets uit de handen van K. grist. Vervolgens probeert ze er zelf ook op te letten dat ze dat niet meer doet. En K. op haar beurt, probeert op ons advies wat duidelijker te zijn in wat ze wel en niet wil. Ze heeft de neiging heel meegaand te zijn (typisch respectievelijk de jongste en oudste dochter thuis).

Misschien dat ze best eens van elkaar balen, maar wij merken daar niet zo veel van. Ze doen wel eens even iets apart, maar meestal zijn ze samen. En ze zijn beiden vrij pragmatisch: ze rollen even met de ogen als de ander wat 'stoms' doet en gaan al snel weer over tot de orde van de dag.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:55:13 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143461260
Leke foto's weer. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:26:21 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_143474160
Leuke foto's! Het worden al hele dames :D O+
Maar ik vergeet altijd wie L is en wie Z :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_143474194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Z? Wie is Z?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:30:27 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_143474234
Net wakker, sorry :@ :+
  † In Memoriam † zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:33:18 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143474291
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Z? Wie is Z?
volgens mij was Z één van de meisjes van het eerste jaar
pi_143474308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

volgens mij was Z één van de meisjes van het eerste jaar
Oh ja, dat klopt ja.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:58:53 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143474783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
L. Is het bLonde meisje.
K. Is het AfriKaanse meisje.

Z. Is Zeer lang geleden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:14:20 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_143475182
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

L. Is het bLonde meisje.
K. Is het AfriKaanse meisje.

Z. Is Zeer lang geleden.
Fraai ezelsbruggetje, tnx :D
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:18:41 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143475289
Het zijn echt geen meisjes meer maar dametjes, wat ontzettend leuk O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_143513648
Net pas alles van deze vakantie gelezen, ademloos...want mensenlief wat hebben de draken het met jullie getroffen (en jullie met je draakjes) O+ ^O^ en wat was het dit keer maar een verhoudingsgewijs kort relaas potterdorie, alle details willen we, zeker met jouw manier van alles omschrijven, zo ontzettend geweldig :+

Zelf zijn we al lang over de houdbaarheidsdatum heen dus helaas geen kandidaat voor draken die de boel gezellig op stelten komen zetten ;) maar heb laatst een link van jouw topics naar een kennis gestuurd. Zij en haar man hebben geen kinderen maar zijn wel ontzettend gek met kinderen. Ze hebben wel eens gehoord van vakantie kinderen maar zich er nooit zo echt in verdiept. Ze heeft alle topics serieus in één grote ruk achter elkaar gelezen en zou dit weekend man verplicht aan het lezen zetten. Zij is wild enthousiast hoewel ze weet dat het overal anders gaat maar ze hoopt dat hij ook besmet wordt om het iig te overwegen voor volgens jaar , mid-30gers en onwijs leuke mensen met een open mind *O* .

Hij werkt in de off-shore dus is soms 1-1,5 maand aan een stuk thuis, zij werkt zelfstandig en kan haar eigen tijd indelen en ze hebben een grote logeerkamer . Ze lijken mij zo geschikt dit ook te doen en haar lijkt het geweldig al worden het geen Franse Draken want ze spreken beiden geen woord Frans (Duits, Engels, Italiaans en een beetje Spaans).
Ben benieuwd wat hij vindt, al is het een beetje gevaarlijk af te gaan op jouw geweldige verhalen maar ze zijn nuchter genoeg dat te doorzien, vertaald naar zichzelf.
(ze hebben alleen geen Jag maar ach, die kopen ze dan maar ;) )

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 17-08-2014 16:34:41 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_143546239
Fotos gezien *O*
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:06:59 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143552359
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Net pas alles van deze vakantie gelezen, ademloos...want mensenlief wat hebben de draken het met jullie getroffen (en jullie met je draakjes) O+ ^O^ en wat was het dit keer maar een verhoudingsgewijs kort relaas potterdorie, alle details willen we, zeker met jouw manier van alles omschrijven, zo ontzettend geweldig :+

Zelf zijn we al lang over de houdbaarheidsdatum heen dus helaas geen kandidaat voor draken die de boel gezellig op stelten komen zetten ;) maar heb laatst een link van jouw topics naar een kennis gestuurd. Zij en haar man hebben geen kinderen maar zijn wel ontzettend gek met kinderen. Ze hebben wel eens gehoord van vakantie kinderen maar zich er nooit zo echt in verdiept. Ze heeft alle topics serieus in één grote ruk achter elkaar gelezen en zou dit weekend man verplicht aan het lezen zetten. Zij is wild enthousiast hoewel ze weet dat het overal anders gaat maar ze hoopt dat hij ook besmet wordt om het iig te overwegen voor volgens jaar , mid-30gers en onwijs leuke mensen met een open mind *O* .

Hij werkt in de off-shore dus is soms 1-1,5 maand aan een stuk thuis, zij werkt zelfstandig en kan haar eigen tijd indelen en ze hebben een grote logeerkamer . Ze lijken mij zo geschikt dit ook te doen en haar lijkt het geweldig al worden het geen Franse Draken want ze spreken beiden geen woord Frans (Duits, Engels, Italiaans en een beetje Spaans).
Ben benieuwd wat hij vindt, al is het een beetje gevaarlijk af te gaan op jouw geweldige verhalen maar ze zijn nuchter genoeg dat te doorzien, vertaald naar zichzelf.
(ze hebben alleen geen Jag maar ach, die kopen ze dan maar ;) )
Leuk! ^O^
Kreeg via PM ook al te horen dat iemand een link had doorgestuurd naar kennissen, die belangstelling hebben. Ik voel me een ware ambassadeur. :P

Fijn hoor, dat er interesse is. Dat geeft de burger toch moed en ook hoop dat dit kan blijven bestaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143560884
Zij wil, zelfs graag, ze ziet het al helemaal voor zich, hij moet het volgens haar nog laten bezinken maar gaf wel al aan dat hij zijn thuisperiode wel precies in de vakantie kon laten vallen (doet-ie nooit want geen kinderen dus vrije weken plant hij liefst buiten de vakantieperiode) dus blijkbaar is er toch een snaar geraakt, ben benieuwd :)
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:46:46 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143865881
Ik heb vandaag de fotoalbums opgehaald bij de Hema. *O*

Vind het altijd weer zó leuk om ze te gaan versturen, want ik weet dat de dames ernaar uitzien. K. vertelde dit jaar dat ze een eigen hoekje in de boekenkast heeft, voor de opeenvolgende albums (ik maak boekjes die elk jaar een beetje op elkaar lijken en op de rug het jaartal hebben staan, echt een reeks, zeg maar). Dit is best bijzonder omdat we weten dat het huishouden er chaotisch is en vrijwel alles dat ze liefheeft vroeg of laat stuk gaat of wordt beschadigd in het grote, drukke gezin. Fijn te weten dat de albums 'hoog en droog' staan en dat ze ze koestert in een eigen hoekje en de rest van het gezin ze onaangeraakt laat.

Het was wel weer enorm leuk om de foto's te selecteren. Wat een gekke meiden toch! :D Voor onszelf maken we weer een andere selectie dan voor de dames (daarin spelen de 'tradities' een grote rol: weer de pannenkoeken, het bordspel en onze trouwdag). Wij bestellen zelf altijd de foto's waarop ze, zouden ze zelf vinden, gek of raar staan. Die vinden wij het leukste: gillend van ellende in een achtbaan, oncharmant slapend op de achterbank van de auto etc.

Ik denk ook al vast na over volgend jaar. Op tijd eens kijken of we iets kunnen doen qua huizenoppas op de Veluwe of zo, met een boel beesten om het huus (volgens mij stelde Brighteyes al zoiets voor dit jaar. Leek me in eerste instantie niet geschikt, maar ik heb dat plan toch langzaam aan opgevat!)

Nu ja, of dus met een camper op vakantie en de meiden ophalen.
Of, want dat is goedkoper dan menig huisje op menig neerlands park: met de meiden naar Gran Canaria vliegen. Wij kennen daar een erg leuk huisje in de bergen, verweg van het toerisme, maar met wel een zwembadje.

Enfin, ik geloof niet dat ik eerder de behoefte had zo ver vooruit te plannen. Komt misschien omdat ze ouder worden en we wat meer 'bewegingsvrijheid' voelen. Niet meer alleen geven, maar ook wat vakantie némen, terwijl de meisjes er zijn. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143867696
Er is iemand op F&F met enorm veel beesten; varkens, kippen geiten.
Miss_Isis
pi_143867847
Wat leuk dat je de albums hebt. Wat zullen ze er weer blij mee zijn :D
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:45:45 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143868303
Wat ik trouwens bijna vergat, maar toch wel wilde melden, ook voor nieuwe gastouders wellicht: wij hebben met K. al vijf jaar een moslimmeisje over de vloer. Ik geloof niet dat ik er ooit melding van heb gemaakt, omdat het helemaal niet relevant is geweest, maar het is dus geen enkel probleem. We eten geen varkensvlees als de meiden er zijn, maar hebben het er eigenlijk ook nooit over.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143868509
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat ik trouwens bijna vergat, maar toch wel wilde melden, ook voor nieuwe gastouders wellicht: wij hebben met K. al vijf jaar een moslimmeisje over de vloer. Ik geloof niet dat ik er ooit melding van heb gemaakt, omdat het helemaal niet relevant is geweest, maar het is dus geen enkel probleem. We eten geen varkensvlees als de meiden er zijn, maar hebben het er eigenlijk ook nooit over.
Had weleens gelezen dat jullie dan geen varkensvlees aten en die conclusie toen getrokken. Maar het zou verder ook geen probleem moeten zijn :)
pi_143868579
Zijn de Franse dames al ooit in België geweest? Mooi en route, kun je ze vanaf daar zelf terug naar huis brengen :)

België is vertrouwd en toch helemaal anders.just a thought
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_143868716
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
ze is inmiddels wel op een leeftijd dat ze een hoofddoek zou gaan dragen als ze dat van plan was, dus mag ik aannemen dat ze niet zwaar praktiserend is? En dus geen 5 gebeden naar Mekka elke dag?

Zoals jij het omschrijft, is het een feitelijkheid waar niet heel zwaar over gedaan wordt en dat is toch ook hoe het zou moeten zijn.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:27:05 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143873094
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had weleens gelezen dat jullie dan geen varkensvlees aten en die conclusie toen getrokken. Maar het zou verder ook geen probleem moeten zijn :)
Nee inderdaad.
Ik hoorde echter dat het sommige nieuwe gastouders afschrikt dat je mogelijk een islamitisch kind in huis krijgt.
Dat snap ik niet helemaal, maar ik dacht, ik meld maar even dat dat dus geen enkel probleem hoeft te zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:44:41 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143873469
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:58 schreef komrad het volgende:

[..]

ze is inmiddels wel op een leeftijd dat ze een hoofddoek zou gaan dragen als ze dat van plan was, dus mag ik aannemen dat ze niet zwaar praktiserend is? En dus geen 5 gebeden naar Mekka elke dag?

Zoals jij het omschrijft, is het een feitelijkheid waar niet heel zwaar over gedaan wordt en dat is toch ook hoe het zou moeten zijn.
Lang niet alle moslims dragen hoofddoeken he? Ze is inderdaad niet zwaargelovig. Bidden doet ze ook niet. Haar moeder doet wel aan de ramadan, maar de kinderen niet.

Komrad, wat betreft België: daar zat ik zelf ook aan te denken. Ik kwam er echter dit jaar achter dat L.'s vader,met wie ze geen contact meer heeft, in België woont en ik ben bang dat ze zich er niet op haar gemak voelt (ze zei deze zomer meerdere malen dat ze een 'hekel' had aan België, daardoor). Maar ik kan het natuurlijk wel met haar bespreken, of ze dan bang is haar vader tegen te komen (zo werkt dat mogelijk in een kinderbrein).
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:44:11 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144102343
Hulde aan oh-oh die ons weer een fantastisch kaartje stuurde van één van haar hondjes! Wilde ik toch niet onvermeld laten:

De rust was al aardig teruggekeerd, maar nu zijn we helemaaaaal rrrrelaxxxxxt! :D

Dank oh-oh! :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:50:26 #126
176471 oh-oh
pi_144102536
:') Haha die kaart had dus aan moeten komen op de dag dat ze vertrokken, de hond geniet inmiddels van de eeuwige rust, maar yw!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:59:32 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144102875
Wat bizar eigenlijk oh-oh. Misschien is het een klein tekentje van hem (ik geloof graag in dat soort dingen). Zoals ik al zei per PM: we zullen hier nog een hele tijd tegen de lieve ouwe schat aankijken, want ik koester het kaartje nu extra.

Sterkte. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:01:32 #128
176471 oh-oh
pi_144102965
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat bizar eigenlijk oh-oh. Misschien is het een klein tekentje van hem (ik geloof graag in dat soort dingen). Zoals ik al zei per PM: we zullen hier nog een hele tijd tegen de lieve ouwe schat aankijken, want ik koester het kaartje nu extra.

Sterkte. :*
Jawel, zo zie je maar hoe bijzonder ie was hoor!
O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:51:16 #129
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_144108557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef oh-oh het volgende:
:') Haha die kaart had dus aan moeten komen op de dag dat ze vertrokken, de hond geniet inmiddels van de eeuwige rust, maar yw!
Aw :{

Sterkte.
pi_144112344
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee inderdaad.
Ik hoorde echter dat het sommige nieuwe gastouders afschrikt dat je mogelijk een islamitisch kind in huis krijgt.
O, dat lijkt me juist best leuk en interessant! Goed om te onthouden dat we dat in elk geval laten weten bij het kennismakingsgesprek, al zal het ongetwijfeld bij de organisatie vandaan ook wel ter sprake komen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 02-09-2014 20:26:13 ]
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:53:26 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144113696
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat lijkt me juist best leuk en interessant! Goed om te onthouden dat we dat in elk geval laten weten bij het kennismakingsgesprek, al zal het ongetwijfeld bij de organisatie vandaan ook wel ter sprake komen :)
Bij ons hebben we het er niet eens specifiek over gehad, meen ik. Misschien wel of er algemene bezwaren waren tegen geloofszaken, maar dat weet ik niet eens zeker. We hebben vast wel ergens (gesprek of formulieren o.d.) aangegeven dat wij niet gelovig zijn, maar uiteraard binnen onze eigen grenzen willen rekening houden mét. (We zouden niet met een kind naar de kerk gaan, ik noem maar iets. Maar dat zal ook geen enkele ouder-van-een-kind van je verlangen, want dat gaat ook voorbij aan de doelstelling van de uitwisseling. En bovendien zijn er al kerkelijke gastouderorganisaties die melkander daarin vinden).

Whooeeeee, mini, wat spannend! Heb je de bh's al uit de kroonluchter gevist en de collectie snuffmovies op de vliering gezet? 8-)
November was het toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 september 2014 @ 20:22:19 #132
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144964053
Wat een geweldige topicreeks. Chapeau! O+ _O_ _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_145025472
wow... vandaag op mijn verplichte bank-rust-dagje de hele reeks doorgelezen
  maandag 29 september 2014 @ 19:40:59 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145029521
Hahaha! :D Ik vind dat zo leuk, dat mensen de hele reeks gaan zitten lezen!
Had ik ook niet kunnen bedenken na mijn eerste postje. Ik kijk heel soms nog wel eens in de eerste topics om me te verbazen over hoe klein de meisjes toen waren. Heuse kindjes! Ik snap met terugwerkende kracht niet hoe ik dat heb gered, zonder ze stuk te maken of ergens kwijt te raken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 september 2014 @ 19:42:37 #135
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_145029586
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik ook niet kunnen bedenken na mijn eerste postje. Ik kijk heel soms nog wel eens in de eerste topics om me te verbazen over hoe klein de meisjes toen waren. Heuse kindjes! Ik snap met terugwerkende kracht niet hoe ik dat heb gered, zonder ze stuk te maken of ergens kwijt te raken.
:D _O- _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_145030696
quote:
Zo vraag ik me af en toe af hoe ik het in vredesnaam aangedurfd heb om vaste oppas van een baby te zijn. Of met vrij kleine kinderen fietsen; je voelt dan elke haar afzonderlijk grijs worden.
pi_145033421
quote:
ja het is echt leuk om alles te lezen. net een goed boek wat ik niet kan wegleggen.
nadeel is alleen dat ik nu tot volgend zomer moet wachten voor de nieuwe avonturen van jullie met de meiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 30-09-2014 00:25:08 ]
  maandag 29 september 2014 @ 23:13:55 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145038469
Fietsen met kinderen! Hemel, dat vind ik een kunst.
We deden het wel op Terschelling. En dan stond er een paardje in de wei en dan fietste K. hup zó een brandnetelberm in, omdat de wereld niet meer bestaat zodra een veulentje naar een hek huppelt.

Of L. die op de fiets zo fanatiek aan het racen was met Arty dat ze met gesloten ogen een fietspad afsuisde en een groep wielrenners de weg afsneed. Dat ging maar net goed en ze is er daarna een dag door van slag geweest (tien mannen in gekke pakjes die half over elkaar heen tuimelden en hun fietsframes trachtten te ontwarren).

Het ging steeds goed en niemand nam ze ooit iets kwalijk, maar er liggen járen van mijn leven op Terschellingse fietspaden. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_145039031
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:

Het ging steeds goed en niemand nam ze ooit iets kwalijk, maar er liggen járen van mijn leven op Terschellingse fietspaden. 8)7
Dus je bent nu.... 26?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145039650
quote:
We deden het wel op Terschelling. En dan stond er een paardje in de wei en dan fietste K. hup zó een brandnetelberm in, omdat de wereld niet meer bestaat zodra een veulentje naar een hek huppelt.

Of L. die op de fiets zo fanatiek aan het racen was met Arty dat ze met gesloten ogen een fietspad afsuisde en een groep wielrenners de weg afsneed. Dat ging maar net goed en ze is er daarna een dag door van slag geweest (tien mannen in gekke pakjes die half over elkaar heen tuimelden en hun fietsframes trachtten te ontwarren).

_O-

* komrad is ook groot fan van deze reeks ^O^

Btw Duderinnetje heeft schrijftalent :)
  maandag 29 september 2014 @ 23:54:42 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145039961
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:43 schreef komrad het volgende:

Btw Duderinnetje heeft schrijftalent :)
Dat was al bekend.
Als ik haar was zou ik er mijn werk van maken... ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145040163
quote:
12s.gif Op maandag 29 september 2014 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was al bekend.
Als ik haar was zou ik er mijn werk van maken... ;)
soms is er niets mis mee 'to state the obvious' . Zeker als het een compliment is :)

om ons wachten te verkorten stel ik een tussen-kerst-en-oud-en-nieuw vakantie met de draken voor :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:25:35 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145079042
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus je bent nu.... 26?
Ja was dát maar waar! Dan nam ik er vier in huis!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:32:17 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145079198
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:00 schreef komrad het volgende:

[..]

soms is er niets mis mee 'to state the obvious' . Zeker als het een compliment is :)

om ons wachten te verkorten stel ik een tussen-kerst-en-oud-en-nieuw vakantie met de draken voor :P
Lief, wat je zegt over mijn mogelijke schrijftalent. Ik schrijf voor de kost, maar ben er immer onzeker over, dus je compliment doet me weldegelijk goed.

Wat betreft de kerstvakantie: toen mijn ouders een vakantiekind hadden, kwam dat inderdaad ook met kerst. De stichting heeft dat afgeschaft, omdat mensen dat niet meer willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 01-10-2014 00:55:19 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_145094188
quote:

Ik kan huilen van het lachen om hun avonturen en gedachten. Maar dat is dus vanaf de veilige zijlijn. Volkomen begrijpelijk dat het je wat jaren kost, want jij betaalt hun leergeld.
pi_145094281
Hier gaan we het ook zeker nog eens doen dat staat vast. Maar eerst even wat zaken op orde krijgen. Ander huis enzulks. Maar dat komt vast allemaal goed. Het lijkt me zo tof.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:38:17 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145095573
Ja het is ook tof.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat we eraan begonnen uit een soort plichtsgevoel (voorspoed willen delen, en mijn ouders deden dit ook, dus een soort eerbetoon aan hen ook). Ik heb van te voren nooit gedacht dat het 'leuk' zou zijn. Wel interessant, maar ik heb me er echt niet meteen liefdevol op gestort. Dat is gewoon een feit. :@

Mijn echtgenoot zag er al helemáál niets in. Heeft (ook) niets met kinderen, is erg gehecht aan zijn privacy en rust en was natuurlijk ook niet erfelijk belast met het begrip Vakantiekinderen.

Maar als ik nu naar het laatste jaar kijk, dan zie ik dat juist híj het hartstikke goed doet met ze. Hij onderneemt veel met ze, waar ik nog wel eens denk: wat een gedoe. En hij kan het goed relativeren, maakt zich niet te sappel en neemt elke dag zoals hij komt, als de meiden er zijn.

Ik vemoed dat, als je de meiden in hun hart kijkt, Arty de stabiele factor is geworden. En ik dat gekke dametje daarnaast. Ik smeer wel de boterhammen, maar met Arty ga je fietsen, speel je eindeloos een bordspel en kun je met stuur en pedalen racen achter de computer. En je weet gewoonweg wat je aan hem hebt.
Dat vind ik even wonderlijk als mooi, want ik had me aanvankelijk een heuse belangrijke rol toegedicht, maar stiekem zorgt Arty voor rust en regelmaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 01-10-2014 16:44:50 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_145096522
Is Arty ook te huur? :D
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:19:50 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145097088
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef computergirl het volgende:
Hij zegt van wel.

Ik zeg van niet. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_145098106
Hoe zou het geweest zijn met jongetjes?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:24:03 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145099307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:45 schreef Teslynd het volgende:
Hoe zou het geweest zijn met jongetjes?
Pfoeh. Geen idee. Makkelijker misschien? Ik vind de gastouders van jochies altijd wel zeer relaxed bij de bus staan. Je geeft ze een voetbal, een bord eten en de rest gaat vanzelf, zo lijkt het. :D

Maar ja, ik zou toch onze meidjes met hun issues en gedoetjes en gegiechel en verkleedpartijen en diep gezucht niet willen missen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:24:48 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145099333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef computergirl het volgende:
_O-
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:35:56 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145099684
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Pfoeh. Geen idee. Makkelijker misschien? Ik vind de gastouders van jochies altijd wel zeer relaxed bij de bus staan. Je geeft ze een voetbal, een bord eten en de rest gaat vanzelf, zo lijkt het. :D

Maar ja, ik zou toch onze meidjes met hun issues en gedoetjes en gegiechel en verkleedpartijen en diep gezucht niet willen missen.
jongens hebben ook heus issues en gedoetjes. Voor wie het wil zien. Maar lossen dat wat sneller op met een potje voetbal en-ik-bedoelde-hem-heus-niet-echt-vol-in-z'n-gezicht-te-raken stoeipartijen.
Maar stel dat jullie dat willen oefenen heb ik nog wel een dartel-drietal in de aanbieding? O-) compleet relaxed, zindelijk en gewend aan regels?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_145102541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lief, wat je zegt over mijn mogelijke schrijftalent. Ik schrijf voor de kost, maar ben er immer onzeker over, dus je compliment doet me weldegelijk goed.

Wat betreft de kerstvakantie: toen mijn ouders een vakantiekind hadden, kwam dat inderdaad ook met kerst. De stichting heeft dat afgeschaft, omdat mensen dat niet meer willen.
graag gedaan :)

Jammer dat de stichting het niet meer ondersteunt, privé actie dan maar ;) jullie wilden toch nog een keer op bezoek in Frankrijk bij ze :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:28:00 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145112961
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jongens hebben ook heus issues en gedoetjes. Voor wie het wil zien. Maar lossen dat wat sneller op met een potje voetbal en-ik-bedoelde-hem-heus-niet-echt-vol-in-z'n-gezicht-te-raken stoeipartijen.
Maar stel dat jullie dat willen oefenen heb ik nog wel een dartel-drietal in de aanbieding? O-) compleet relaxed, zindelijk en gewend aan regels?
Oh dit geloof ik meteen, buurvrouw! Ik denk dat ik het onderschat, jongens-kinderen. Het lijkt me zo simpel en duidelijk, gewoon een koppeltje jonge Arty's in huis!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:29:34 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145113037
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dit geloof ik meteen, buurvrouw! Ik denk dat ik het onderschat, jongens-kinderen. Het lijkt me zo simpel en duidelijk, gewoon een koppeltje jonge Arty's in huis!
ik denk wel echt dat ze makkelijker zijn dan meisjes. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:29:45 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145113046
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:49 schreef komrad het volgende:

[..]

graag gedaan :)

Jammer dat de stichting het niet meer ondersteunt, privé actie dan maar ;) jullie wilden toch nog een keer op bezoek in Frankrijk bij ze :P
Nou, ik vind drie weken kinderpret wel genoeg, eigenlijk. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:34:39 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145113270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik denk wel echt dat ze makkelijker zijn dan meisjes. ;)
Mocht ik kinderen gehad willen hebben, dan wilde ik wel jongens, denk ik.

Ik vind meisjes intrigerend, maar pragmatisch en levensgeluktechnisch gezien, zou ik voor jongens gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 08:34:38 #159
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145116855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mocht ik kinderen gehad willen hebben, dan wilde ik wel jongens, denk ik.

Ik vind meisjes intrigerend, maar pragmatisch en levensgeluktechnisch gezien, zou ik voor jongens gaan.
Ik wilde echt heel, heel graag alleen maar jongens, heb ook altijd meer vrienden dan vriendinnen gehad, maar ik ben nu gewoon het hele meidengedoe aan het ontdekken, samen met m'n pubertje. Dat zo vreselijk goed overal over nadenkt, gigantisch kan genieten van samen meidendingen doen (het toppunt: een mani/pedi, gepocheerde eieren met gerookte zalm voor lunch bij de tearoom en nog even winkelen), en zo dol is op kerstmis dat ze het eigenlijk wel allemaal in haar eentje kan regelen :) Eigenlijk lijkt het ingewikkelder, maar maakt het in levensvreugde uiteindelijk niets uit.
pi_145116966
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou, ik vind drie weken kinderpret wel genoeg, eigenlijk. :@
begrijpelijk, wel jammer voor ons :P
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:04:01 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145118427
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

:D Damn, je bent me voor!
Ik heb namelijk ook twee enorm leuke jongetjes te leen om het eens uit te proberen voor een weekendje. :Y :D
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:36:13 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145119117
Jongens, ik hief geen kinderen te leen hoor, want ik hou niet erg van kinderen. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:42:34 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145119277
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ik hief geen kinderen te leen hoor, want ik hou niet erg van kinderen. :@
je hoeft er ook niet van te houden. Gewoon ff weekendje entertainen :+
(En persoonlijk hou ik ook niet erg van kinderen :@ behalve mijn eigenese. Die zijn awesome O+)
Maar flauw grapje uiteraard. Zalhetnooitmeerdoen :*
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:46:46 #164
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145119388
quote:
Geen mani/pedi, gepocheerd eitje (gaar, als je wilt) en winkelen? :?

:D
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:26:52 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145120447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:46 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Geen mani/pedi, gepocheerd eitje (gaar, als je wilt) en winkelen? :?

Non, merci. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:53:06 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_145124964
quote:
_O-
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:56:24 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145125062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

_O-

Tja, raar maar waar.

Toch vind ik de Franse dames wel leuk hoor. ;)

Maar doe mij maar kippen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:57:40 #168
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_145125094
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tja, raar maar waar.

Toch vind ik de Franse dames wel leuk hoor. ;)

Maar doe mij maar kippen!
Ik ben ook zeker geen grote kindervriendin, ik ga dan voor poessies O+
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:14:12 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_145125589
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik ben ook zeker geen grote kindervriendin, ik ga dan voor poessies O+
Nu, daar kan ik ook goed mee uit de voeten, inderdaad! Je hebt er evengoed zorgen om, maar ze liggen niet tot half één ' s nachts te keten. Of eigenlijk wel, maar dat maakt geen moer uit. 8-)

Ik kreeg gisteren het nieuwsblad van de stichting binnen, met ook wat cijfers. Iemand vroeg namelijk laatst om hoeveel kinderen het in totaal gaat, en dat wist ik nooit. Bij dezen:

Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:00:18 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146557362
Schop!

Ja, want het is belachelijk, maar ik ben al weer bezig met volgende zomer. Willen we in het Hoogseizoen der Hoogseizoenen nog ergens een weekje verblijven (en dat willen we), dan moet ik begin januari al vast gaan boeken. Maar waar?

Welnu, er voor het gemak van uitgaande dat de dames weer komen, willen we gewoontegetrouw dus weer een week de stad uit. Na de vorige editie dacht ik, dansend in ruisende rokken nadat ze waren vertrokken en het leven weer zo veel lichter leek: We gaan de volgende keer met een camper door Europa met vijf dansende katten en een éénogige aap op een stokkie! - maar inmiddels denk ik eerlijk gezegd aan een huisje op Schiermonnikoog. :+

Daar is natuurlijk niet zo veel te doen wellicht, voor een dan 12 en 13 (!!! :o OMG, Grote Kinders. Wat Vangt Een Mens Daarmee Aan???)-jarige, maar ze kunnen er wel vrij rondcrossen op huurfietsen (wat ze erg leuk vinden).

Maar dan moet ik dus al zo ongeveer NU een huisje gaan reserveren, wil het lukken én financieel niet uit de klauwen lopen. Iemand tips? Of iemand die zegt: 'Zeg hé, je begraaft die twee hippe meiden met de wereld aan hun voeten toch niet een week op Schier! Ga naar [insert fantastisch betaalbaar idee].'

Tips welkom. :)

Oh en met de dames gaat het goed! K. ging in september voor het eerst naar collège (L. zat er afgelopen zomer al een jaar op en heeft haar uitgebreid voorgelicht natuurlijk) en voelt zich er thuis. Is gek op natuurkunde en kunstvakken. Hoewel wij haar een kei vinden in geschiedenis, vindt ze dat juist moeilijk op het Franse voortgezet, want ze moet er opeens jaartallen stampen en dat lukt haar niet zo goed. Ze is meer van de verhalen en de verbeelding.
Van L. horen we altijd minder, afgezien van hele praktische sms'en. Zo wilde ze vorige week weten wat we als kerstcadeau zouden willen, áls we van iemand een kerstcadeau zouden krijgen, die dat dan per post zou gaan opsturen. :D
Vorig jaar stuurde ze, onverwacht, twee flessen wijn en drie potten paté in een slappe plastic zak op, wat een vermogen aan verzending gekost moet hebben en maar ternauwernood heel aankwam.
Dus ik was an sich blij met haar hypothetische verkenning van de wensen onzerzijds.
:+

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 11-11-2014 23:16:34 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146558627
Wat lief van die kerstcadeau's O+ is op Texel niet meer te beleven voor die dames?
pi_146559614
Leuk dat jullie al nadenken over 2015!

En paar wilde ideeën voor de trip in de trip. Heb geen idee wat haalbaar is en wat mag dus streep vooral weg als het nergens op slaat:
Noord Duitsland nabij Denemarken
Vliegen naar London
Treinen naar Berlijn ( zowel trein als stad relatief goedkoop)
Veluwe
Terschelling
Omgeving Gent
omgeving Maastricht
bootje huren in Friesland
Fietsweek met een paar verschillende overnachtingen
Ardennen
zwarte woud
Kempen
Vogezen
omgeving Ieper
pi_146562529
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:

Oh en met de dames gaat het goed! K. ging in september voor het eerst naar collège (L. zat er afgelopen zomer al een jaar op en heeft haar uitgebreid voorgelicht natuurlijk) en voelt zich er thuis. Is gek op natuurkunde en kunstvakken. Hoewel wij haar een kei vinden in geschiedenis, vindt ze dat juist moeilijk op het Franse voortgezet, want ze moet er opeens jaartallen stampen en dat lukt haar niet zo goed. Ze is meer van de verhalen en de verbeelding.
Van L. horen we altijd minder, afgezien van hele praktische sms'en. Zo wilde ze vorige week weten wat we als kerstcadeau zouden willen, áls we van iemand een kerstcadeau zouden krijgen, die dat dan per post zou gaan opsturen. :D
Vorig jaar stuurde ze, onverwacht, twee flessen wijn en drie potten paté in een slappe plastic zak op, wat een vermogen aan verzending gekost moet hebben en maar ternauwernood heel aankwam.
Dus ik was an sich blij met haar hypothetische verkenning van de wensen onzerzijds.
:+
pi_146562556
Op vlieland moet je imo zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146570094
Flessen wijn in een plastic zak! En dan gewoon ook aankomen. :D Hulde aan de pakketbezorgers. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 12 november 2014 @ 13:44:21 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146571141
Dank Komrad, voor de tips!
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee om een paar dagen naar Berlijn te gaan. Maar zit ook wel een beetje met de kosten in mijn maag. Eens even over nadenken.
Wat betreft een autoreisje naar verre oorden: de meiden passen nog maar ternauwernood in onze auto én hij rijdt 1 op 8. Dus als we een end weg willen, moeten we eigenlijk een auto gaan huren. Dat is een obstakeltje.

DancingPhoebe: ik heb een paar offertes van huisjes op Vlieland aangevraagd!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 november 2014 @ 13:47:23 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146571255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat lief van die kerstcadeau's O+ is op Texel niet meer te beleven voor die dames?
Ik mis zelf op Texel altijd het 'eiland-gevoel', juist omdat het zo groot is. Daardoor is er wel weer meer te beleven, natuurlijk.
En het auto-luwe van bijvoorbeeld Schier, trekt me ook wel. Kunnen die twee stuntpiloten redelijk safe zelf overal op de fiets naartoe.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146571287
Autoruil, Dude? Jullie een weekje mijn Astra Diesel 4 deurs, ik jullie auto 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 november 2014 @ 13:51:11 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146571362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Autoruil, Dude? Jullie een weekje mijn Astra Diesel 4 deurs, ik jullie auto 8-)
Ja! Wil ik best! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146571456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik mis zelf op Texel altijd het 'eiland-gevoel', juist omdat het zo groot is. Daardoor is er wel weer meer te beleven, natuurlijk.
En het auto-luwe van bijvoorbeeld Schier, trekt me ook wel. Kunnen die twee stuntpiloten redelijk safe zelf overal op de fiets naartoe.
Ja het is er wel drukker natuurlijk. Maar er is heel veel te doen en dat zou ik dan weer een plus punt vinden. Ecomare enzo O+
pi_146571854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank Komrad, voor de tips!
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee om een paar dagen naar Berlijn te gaan. Maar zit ook wel een beetje met de kosten in mijn maag. Eens even over nadenken.
Wat betreft een autoreisje naar verre oorden: de meiden passen nog maar ternauwernood in onze auto én hij rijdt 1 op 8. Dus als we een end weg willen, moeten we eigenlijk een auto gaan huren. Dat is een obstakeltje.

DancingPhoebe: ik heb een paar offertes van huisjes op Vlieland aangevraagd!
Eik moet je gewoon een tentdeluxe op stortemelk huren. Dat is echt deshit voor de draken denk ik :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 12 november 2014 @ 14:04:58 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146571906
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja het is er wel drukker natuurlijk. Maar er is heel veel te doen en dat zou ik dan weer een plus punt vinden. Ecomare enzo O+
Ja, klopt. Ik denk er even over na. We zijn natuurlijk al wel twee keer een week op Terschelling geweest met ze, dus dan zou ik ipv. Texel misschien net zo lief dan maar weer iets héél anders doen. Zeeland of Limburg of zo.

Ja of dus een iets kleinschaliger eiland dat ze makkelijk als hun broekzak kunnen leren kennen. Dat zijn de twee gedachtes waarop ik hink: óf vertier en nieuwe indrukken, óf een plek waar ze zelfstandig hun eigen plan kunnen trekken. Beide vinden ze fijn.

Wel erg goed om jullie ideeën even te horen! Heb net K, die toevallig mailde, even gevraagd wat haar eigen ideeën zijn en of er nog een gebied is van NL dat ze graag wil zien. Ga ik L. natuurlijk ook nog voorleggen, maar K. heeft er de sterkste voorkeuren voor, denk ik.
L. vindt alles best, zo lang er maar popcorn en ijsjes zijn. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146572572
Ameland? Genoeg te doen maar wel het eilandgevoel O+
pi_146572723
Zeeland *O* water en strand en loeigrote boten, die onder je neus voorbij varen...
Musea voor de natte dagen.
Overigens heeft Zeeland, Walcheren de meeste zonuren in de zomer.
En veel te fietsen over de dijken en door bossen.
pi_146572858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja! Wil ik best! :o
Ga eerst maar ff overleggen met Arty voor je ja zegt :D En ik weet niet of mijn buurt nou zo veilig is voor jullie auto :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 november 2014 @ 14:49:26 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146573450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ga eerst maar ff overleggen met Arty voor je ja zegt :D En ik weet niet of mijn buurt nou zo veilig is voor jullie auto :@
Wij hebben geen enkele moeite met uitleen van de Jag. Hoezeer we haar ook liefhebben, het is en blijft toch een blikken oogappel.

Probleem is veeleer dat andere mensen niet durven rijden in de Jag. Maar volgens mij krijg je er niet eerder een ongeluk mee dan met een ouwe eend, bij wijze van spreken. :P

Maar ik snap het voorbehoud wel hoor. Zou ik zelf misschien ook hebben. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146573522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wij hebben geen enkele moeite met uitleen van de Jag. Hoezeer we haar ook liefhebben, het is en blijft toch een blikken oogappel.

Probleem is veeleer dat andere mensen niet durven rijden in de Jag. Maar volgens mij krijg je er niet eerder een ongeluk mee dan met een ouwe eend, bij wijze van spreken. :P

Maar ik snap het voorbehoud wel hoor. Zou ik zelf misschien ook hebben. :)
Onthou het aanbod en PM me volgend jaar ff als je nog wil :)
  woensdag 12 november 2014 @ 15:01:07 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146573829
Anders hebben wij nog wel een schattige Fiat Punto (5 deurs) in de ruil-aanbieding en jullie auto staat hier veilig in de gaard op de oprit van onze garage en misstaat hier in het dorp helemaal niet. Sterker nog, we hebben zelfs een dealer/garage van dat merk hier. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 november 2014 @ 15:27:14 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146574794
Ameland O+.
Dude, mag je de meiden 'zomaar' meenemen naar het buitenland? Volgens mij heb je dan een verklaring nodig van hun ouders.
KuikenGuppy
  woensdag 12 november 2014 @ 17:01:49 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146578193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Ameland O+.
Dude, mag je de meiden 'zomaar' meenemen naar het buitenland? Volgens mij heb je dan een verklaring nodig van hun ouders.
Ja dat weet ik!

Maar dat valt allemaal te regelen. De organisatie is al akkoord, mochten we dit willen, aangezien we veteranen zijn zo'n beetje inmiddels. Ik heb al eens eerder gevraagd of we een keer de grens over zouden mogen. En met de ouders hebben we heel goed contact, dus die lijnen zijn heel kort. Ik moet het dan alleen wel redelijk op tijd regelen, natuurlijk, omdat er inderdaad wel wat papierwerk nodig is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 november 2014 @ 17:03:02 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146578246
Dank voor de autoruil-aanboden! O+

Ik ga ze zeker onthouden, als het relevant zou worden. Gewoon enorm lief!

Afgelopen zomer zaten de meiden, op weg naar Brabant, met de benen in hun nek. En hoewel ze erg gek zijn op de Jaguar, kregen we af en toe vanaf de achterbank toch meewarige blikken die zeiden: 'Tja, volwassenen en hun speelgoed'.

Volgens K. zou de beste oplossing een Jaguar-zijspan zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146579932
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor de autoruil-aanboden! O+

Volgens K. zou de beste oplossing een Jaguar-zijspan zijn.
Of een Jag cabriolet, want als die benen in deze vaart blijven doorgroeien...
Ik heb wel een ( betrouwbaar) adres voor je in regio U. w/
pi_146593949
We hebben ook genoeg fietsen hier.
Voor de ruil.
Dus :7
  woensdag 12 november 2014 @ 23:16:39 #194
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_146595490
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Zeeland *O* water en strand en loeigrote boten, die onder je neus voorbij varen...
Musea voor de natte dagen.
Overigens heeft Zeeland, Walcheren de meeste zonuren in de zomer.
En veel te fietsen over de dijken en door bossen.
En de resten van de tweede wereldoorlog.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:21:46 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148546032
Ik schop hem weer even!

Het dubben over een vakantielocatie is nog altijd gaande. Iemand noemde hier Texel, en dat lijkt me nu ook wel leuk. Mits verblijf nabij het strand, anders heb je er niet erg het eiland-gevoel, vind ik.

Aangezien ik sinds kort ZZP'er ben, moet bruinerella wel even goed bedenken wat zij kan trekken, en dan is Texel wel weer een kostbare optie. Moeilijk hoor! Zou Zeeland voordeliger zijn, qua vakantiehuisjes?

Ik schop hem ook even om te laten zien wat voor leuk pakketje we deze kerst kregen vanuit Frankrijk.

Gelukkig niet weer een plastic zak met flessen wijn en paté. :D Mijn subtiele hints hebben gewerkt, kennelijk.

Uiteraard hebben ook wij onze kerstpakketten weer verstuurd dit jaar. Altijd zo leuk om samen te stellen voor ieder lid van de twee gezinnen.

De afgelopen dagen, tijdens de ellende in Frankrijk, hebben we wel erg aan de meiden en de gezinnen gedacht.
L. toonde zich op Facebook bezorgd en verdrietig en dat deed ons wel wat. Ze neemt zo gauw de last van de wereld op haar stoere schoudertjes. Voor K. (die moslima is) hoop ik dat de boel niet escaleert jegens moslims en ze zich niet aangesproken voelt. We hebben beide gezinnen een mail gestuurd om ons medeleven te tonen en waarin we vertellen dat donderdagavond in Nederland een heleboel mensen bij elkaar zijn gekomen om steun te betuigen.

Wat me hoopvol stemt is dat de moeder van L. donderdagochtend een SMS rondstuurde waarin ze opriep tot tolerantie jegens iedereen, van welk geloof ook. Geweldig vind ik dat, want ik vraag me af of die nuance zo gewoon is in de buurt waarin ze wonen.

Nu ja, zo kreeg het nieuws uit Frankrijk nog een extra lading voor ons, met de meiden in ons achterhoofd. Maar nu kijken we weer vooruit en ga ik eens grasduinen in vakantiehuisjes in Zeeland (is daar wel voldoende te doen voor twee jonge pubertjes?).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_148546344
Je zult stupéfait zijn van wat er allemaal wordt georganiseerd en mogelijk is in Zeeland!
Alles voor de touristen :D :7
pi_148546345
Ogh wat lijkt me dat moeilijk voor die meisjes. Maar leuk weer iets te lezen.

En van Texel volgens mij was ik dat. En Zeeland is ook aardig aan de prijs maar daar heb je de boot natuurlijk niet. Maar voor Zeeuws vlaanderen ofzo heb je natuurlijk de tunnel weer.

Texel is leuk. Kun je op zo'n boot zeehonden met ze gaan kijken ofzo en naar ecomare en naar kees de Waal waar ze allerlei leuke spulletjes in de winkel hebben.

Maarja ik ben dan ook ernstig verliefd op dat eiland :@
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:41:27 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148546523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ogh wat lijkt me dat moeilijk voor die meisjes. Maar leuk weer iets te lezen.

En van Texel volgens mij was ik dat. En Zeeland is ook aardig aan de prijs maar daar heb je de boot natuurlijk niet. Maar voor Zeeuws vlaanderen ofzo heb je natuurlijk de tunnel weer.

Texel is leuk. Kun je op zo'n boot zeehonden met ze gaan kijken ofzo en naar ecomare en naar kees de Waal waar ze allerlei leuke spulletjes in de winkel hebben.

Maarja ik ben dan ook ernstig verliefd op dat eiland :@
Zeehonden hebben we met ze bekeken tijdens een boottocht vanaf Terschelling en hier in Groningen bij de opvang. Niet dat het dan niet leuk zou zijn, maar het is wel afgevinkt, :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:44:31 #199
176471 oh-oh
pi_148546577
Limburg is erg leuk en eens helemaal anders, maar we hebben geen stranden -O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:47:00 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148546633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Limburg is erg leuk en eens helemaal anders, maar we hebben geen stranden -O-
Ik heb ook wel zitten denken aan Valkenburg of zo. Lekker toeristisch (dat vinden de meiden leuk- zij zíjn ook toeristen). Maar de appartementen zijn ook best duur daar.

Dank voor je kerstkaart :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_148546848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb ook wel zitten denken aan Valkenburg of zo. Lekker toeristisch (dat vinden de meiden leuk- zij zíjn ook toeristen). Maar de appartementen zijn ook best duur daar.

Dank voor je kerstkaart :*
Ik weet nog wel een goedkoop, eenvoudig, maar wel comfortabel 2-slaapkamer (en woonkamer! En keuken!) appartementje te huur in midden limburg. PM voor details, als je belangstelling hebt.
Maarrrr.... ook hier geen strand -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:59:14 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148546914
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een goedkoop, eenvoudig, maar wel comfortabel 2-slaapkamer (en woonkamer! En keuken!) appartementje te huur in midden limburg. PM voor details, als je belangstelling hebt.
Maarrrr.... ook hier geen strand -O-
Strand is geen vereiste. Wel: vertier voor pubermeiden.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')