abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143110946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:27 schreef ednet94 het volgende:

[..]

De maan ging als ik het goed heb in de nacht van 7/8 april juist rond 1:30 onder. Dus rond de tijd van de foto's was het zo goed als donker. Zie ook http://www.vercalendario.info/en/moon/panama-8-april-2014.html voor duiderlijkere tijden.
Je hebt gelijk. Ik keek bij Moon Phases en niet bij moon set. Dank!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143111049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ze hadden in de ochtend de route bestudeerd op internet, dus ik vrees dat het antwoord hierop ja moet zijn.
Zou kunnen inderdaad.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:39:54 #178
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143111076
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Enige punt waar ik mee zit is die rugzak.
Sorry Mata, maar ik krijg de indruk dat je te veel naar je eigen hypothese toe redeneert met die tweede-rugzak-theorie :')

- Vanaf de eerste nieuwsberichten over de verdwijning wordt er gesproken over één ontbrekende rugzak. Die rugzak is twee maanden later pas teruggevonden dus daar was het bericht niet op gebaseerd.
- Er zaten spullen van beide dames in diezelfde rugzak.
- Er is een foto van Kris op de wandelroute zonder rugzak.

Er is een foto van een week eerder waar Kris achter een rugzak staat. Het zou heel goed kunnen dat die van haar is maar dat weten we niet. Ik heb nog geen foto gezien waarop ze diezelfde rugzak op haar rug heeft.

Je kan van alles bedenken: bv. dat alle spullen in de ene rugzak gedaan zijn, of dat Kris die rugzak even af had gedaan bij die waterval. Dat is allemaal mogelijk.
Maar er is geen enkele concrete aanwijzing dat Kris die dag een rugzak bij zich had.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143111102
Los padres d Kris Kremers esperan informe forense p saber a quién pertenecen los nuevos restos óseos hallados/Q agónica espera!
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143111132
Zijn er hier trouwens mensen die 'spirituele' sites over de verdwijning volgen?
Werd al weken geleden getuigenverhalen in twijfel getrokken, en heeft ook iets met planken/schuurtjes. Wellicht dat schuurtje in buurt van 2e quelabra eens goed checken. Beter in zoiets slapen dan gewoon buiten.
Nee ik ga geen link geven, zijn geen feiten tenslotte.
pi_143111135
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De richting is vaag. Als er een vliegtuig overvliegt zou je verwachten dat ze in een soort halve boog foto's maken, richting het vliegtuig. Dan zouden er niet maar 3 rotswandfoto's in 3 uur zijn.

gebruiken "ze" (ik denk Lisanne alleen) de camera om bij te schijnen, zou dat wel makkelijker kunnen.
Er staat ''De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.''

Dus ja, ik denk een paar foto's van 1 diezelfde rotswand.
Maar het hoeft niet zo te zijn dat aan beiden kanten een rotswand is, het kan ook dat ene kant een rotswand is en andere kant of daarvoor takken waren. Vanuit beneden gezien.
pi_143111163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef SAJ het volgende:
Werd al weken geleden getuigenverhalen in twijfel getrokken, en heeft ook iets met planken/schuurtjes. Wellicht dat schuurtje in buurt van 2e quelabra eens goed checken. Beter in zoiets slapen dan gewoon buiten.
Ik volg geen spirituele sites maar het nog eens checken van mogelijke slaapplekken op sporen lijkt me sowieso niet verkeerd.
pi_143111169
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Sorry Mata, maar ik krijg de indruk dat je te veel naar je eigen hypothese toe redeneert met die tweede-rugzak-theorie :')

- Vanaf de eerste nieuwsberichten over de verdwijning wordt er gesproken over één ontbrekende rugzak. Die rugzak is twee maanden later pas teruggevonden dus daar was het bericht niet op gebaseerd.

Er is een foto van een week eerder waar Kris achter een rugzak staat. Het zou heel goed kunnen dat die van haar is maar dat weten we niet. Ik heb nog geen foto gezien waarop ze diezelfde rugzak op haar rug heeft.

Je kan van alles bedenken: bv. dat alle spullen in de ene rugzak gedaan zijn, of dat Kris die rugzak even af had gedaan bij die waterval. Dat is allemaal mogelijk.
Maar er is geen enkele concrete aanwijzing dat Kris die dag een rugzak bij zich had.
Juist niet. Die tweede rugzak kwam pas vandaag op, juist vanwege die foto in Bocas. En het lijkt ook logisch te veronderstellen dat Kris sowieso een trekrugzak had. Op haar kamer staat alleen een grote en een leren. Die leren is niet voor trekken en die grote is te groot.

Het kan dat die rugzak voor haar voeten niet van haar is. maar dat is raar, je gaat niet poseren voor een foto (die Lisanne neemt, want die staat er niet op) met een rugzak voor je voeten die NIET van jou is.

Gisteravond ging ik uit van 1 rugzak. Vandaag kwam de tweede die juist mijn scenario in de war schopt. Dus om te begrijpen wat er gebeurd is, en uitgaande van 2 rugzakken, moet ik mijn scenario aanpassen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143111175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:44 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik volg geen spirituele sites maar het nog eens checken van mogelijke slaapplekken op sporen lijkt me sowieso niet verkeerd.
Ja, maar niet op basis van spirituele onzin
pi_143111180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Er staat ''De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.''

Dus ja, ik denk een paar foto's van 1 diezelfde rotswand.
87 zwart, op 3 is iets herkenbaar

woensdag 6 augustus 2014 @ 00:45:49 #186
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143111197
quote:
Begin jij ook al? :')
pi_143111202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja, maar niet op basis van spirituele onzin
Zeg, de ziener die de koffievelden had gezien had wel mooi gelijk hoor.

Bij het begin van de El Pianista is een koffie finca. Superbijzonder in Panama!!1!1!1!

pi_143111205
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:
Het kan dat die rugzak voor haar voeten niet van haar is. maar dat is raar, je gaat niet poseren voor een foto (die Lisanne neemt, want die staat er niet op) met een rugzak voor je voeten die NIET van jou is.
Tenzij K&L ook bij dat tochtje samen met één rugzak hebben gedaan. Is uitgesloten dat die rugzak die op die foto staat de rugzak van Lisanne is?
pi_143111219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Maar dan nog zit er in de gevonden rugzak te weinig losse 'zooi". Bijvoorbeeld pakje zakdoekjes, labellostift, kauwgom, kassabonnetje enz. Eigenlijk van de zaken die toch in een rugzak zitten en die je er voor een kort tripje niet uithaalt.
pi_143111225
Feiten.
pi_143111254
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

87 zwart, op 3 is iets herkenbaar
Weet je toch niet of het 87 zwarte foto's waren en dan 3 van een rots/takken.
Enkele van een rotswand en takken. Kan meer zijn dan alleen 3..
Die rotswand hoeft niet zo te zijn dat ze in een ''grot'' waren ofzo, kan best dat ene kant rots was en andere kant takken bijvoorbeeld.
pi_143111259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Tenzij K&L ook bij dat tochtje samen met één rugzak hebben gedaan. Is uitgesloten dat die rugzak die op die foto staat de rugzak van Lisanne is?
Nee, en het zou voor "mijn scenario" makkelijker zijn als er maar 1 rugzak was hoor.

Maar het lijkt mij niet logisch dat die rugzak (die op geen enkele foto in de kamer staat) NIET van Kris is? Van wie dan? Een vijfde persoon die niet op die foto wilde? Die laat zomaar een rugzak in beeld staan? Lijkt me duidelijk dat Kris de rugzak afgezet heeft (voor haar voeten) en dat de andere twee (of 3, inclusief Lisanne) de rugzak op hun rug houden...

pi_143111261
quote:
link
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143111266
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Begin jij ook al? :')
Overal voor open staan. Deze had gelijk over de getuigenverklaringen.
pi_143111302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Weet je toch niet of het 87 zwarte foto's waren en dan 3 van een rots/takken.
Enkele van een rotswand en takken. Kan meer zijn dan alleen 3..
Die rotswand hoeft niet zo te zijn dat ze in een ''grot'' waren ofzo, kan best dat ene kant rots was en andere kant takken bijvoorbeeld.
Dat getal van 3 verzin ik niet, dat komt uit de EenVandaag video en andere bronnen. ;)

pi_143111316
Jullie schrijven sneller dan ik kan lezen maar ben weer up to date!
Mata goed stuk wat je vannacht schreef over elkaar kwijt raken. Zitten ook genoeg haken en ogen aan maar in zijn geheel minder dan bij een ongeluk of misdrijf.
- ALS er wel 2 rugzakken zijn geweest dan denk ik dat alle spullen in 1 rugzak zijn gedaan NA dat een van hen was overleden. Zou ik ook doen, de dingen meenemen die nog van pas kunnen komen om zelf te kunnen overleven.
- Had nog nooit van een reuzenmiereneter gehoord maar vond bij het googlen dat ze ook idd in Panama voorkomen en jeetje ze hebben de afgelopen jaren nogal wat mensen aangevallen en gedood(Suriname,brazilie enz) Zou dus best bij het scenario elkaar kwijt raken een rol hebben kunnen gespeeld dat ze in totale paniek allebei een kant op zijn weggerend
-Wat ik wel vreemd vind in welk verdwalingscenario dan ook is dat ik me wel hard op afvraag "is dit gebied wel groot genoeg om dagen en dagen achter elkaar verdwaald te zijn"?
pi_143111343
Gaan we er ooit achterkomen wat er is gebeurd?!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:53:29 #198
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143111351
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gisteravond ging ik uit van 1 rugzak. Vandaag kwam de tweede die juist mijn scenario in de war schopt. Dus om te begrijpen wat er gebeurd is, en uitgaande van 2 rugzakken, moet ik mijn scenario aanpassen.
Ah oké. Helder.

quote:
Je kan wel poseren voor een rugzak die je even geleend hebt omdat je zelf geen goede trekkingrugzak bezit.
pi_143111353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef jackie12 het volgende:
ALS er wel 2 rugzakken zijn geweest dan denk ik dat alle spullen in 1 rugzak zijn gedaan NA dat een van hen was overleden. Zou ik ook doen, de dingen meenemen die nog van pas kunnen komen om zelf te kunnen overleven.
Dat vind ik dan wel weer logisch klinken ja.
Mata, stond dat ook al in jouw theorie van vannacht? Dan heb ik die wel heel slecht gelezen. Sorry...;-)
pi_143111359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef jackie12 het volgende:
Jullie schrijven sneller dan ik kan lezen maar ben weer up to date!
Mata goed stuk wat je vannacht schreef over elkaar kwijt raken. Zitten ook genoeg haken en ogen aan maar in zijn geheel minder dan bij een ongeluk of misdrijf.
- ALS er wel 2 rugzakken zijn geweest dan denk ik dat alle spullen in 1 rugzak zijn gedaan NA dat een van hen was overleden. Zou ik ook doen, de dingen meenemen die nog van pas kunnen komen om zelf te kunnen overleven.
- Had nog nooit van een reuzenmiereneter gehoord maar vond bij het googlen dat ze ook idd in Panama voorkomen en jeetje ze hebben de afgelopen jaren nogal wat mensen aangevallen en gedood(Suriname,brazilie enz) Zou dus best bij het scenario elkaar kwijt raken een rol hebben kunnen gespeeld dat ze in totale paniek allebei een kant op zijn weggerend
-Wat ik wel vreemd vind in welk verdwalingscenario dan ook is dat ik me wel hard op afvraag "is dit gebied wel groot genoeg om dagen en dagen achter elkaar verdwaald te zijn"?
Voor wat betreft verdwalen: volgens mij ga je op een gegeven moment rondjes lopen. Herkennen van een bepaald pad is er niet meer bij, want alles lijkt op elkaar in de jungle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')