SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
luiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
fipo, teven ik ga niks aan op veranderen
becuz i maek it rain money on them hoes hahahah want ik werk bij een grote bank jatog hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef McNulty het volgende:
Ik wilde Vochtige stralen voor Crip als tt zetten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
becuz i maek it rain money on them hoes hahahah want ik werk bij een grote bank jatog haha
Ik heb sinds gisteren echt het niveau van dit topic naar beneden gehaald denk ik, ik zie niets meer over sport.quote:
Boeieh als iemand loopt te zeiken dan verwijs je ze gewoon door naar het bodybuild topic. Gewoon zo pats boem klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren echt het niveau van dit topic naar beneden gehaald denk ik, ik zie niets meer over sport.
Normaal ben ik een hele rustige jongen maar als Crip weg jaagt. Nou nou..pffft wil je nie wteh hoowrquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ga weg idd. We moeten ff praten over gym.
Mensen nog getraind vandaag?
Oki superrrrrdooeiiiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ga weg idd. We moeten ff praten over gym.
Mensen nog getraind vandaag?
Bn geen meisjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
post er een meisje hele reeks van slag...sjongejongejonge
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
post er een meisje hele reeks van slag...sjongejongejonge
Nee hield me pas met geloof bezig op mijn 17e. En draag mijn hoofddoek pas een jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crip, heb je er trouwens zelf voor gekozen om een hoofddoek te dragen en überhaupt te geloven of is dat vanaf jongs af aan iets dat van je verwacht werd?
Vanwaar die keuzes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hield me pas met geloof bezig op mijn 17e. En draag mijn hoofddoek pas een jaar.
Gwn iets waar ik me goed bij voel. Heb niet zo veel zin om hier uitgebreid over te vertellen sommige mensen hier willen dan gaan uitlokken. ;pquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn iets waar ik me goed bij voel. Heb niet zo veel zin om hier uitgebreid over te vertellen sommige mensen hier willen dan gaan uitlokken. ;p
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.quote:
No worries.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.
crip wat ben je turks/marokkaans? dm mag ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.
Marokkaans.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip wat ben je turks/marokkaans? dm mag ook
dan moe je je tene ff terug buigen hihihehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Tenenkrommend gevoel krijg ik bij dit topic momenteel
hahaha ja togggquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja dit is, ja dit is, die leipe mocoro flavour, geen probleem crippled-b
strong mocro presence in deze reeksjuh
Nachtsessie weer G?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
dan moe je je tene ff terug buigen hihihehehe
yakkiebahhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon de ekte ekte Coca Cola Zero zonder cafeïne.
DAS IT MANE
Wtf zoveel eendenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF
https://www.facebook.com/photo.php?v=1032231600137769
Omdat het lekker is. Kwestie van perspectief denk ik; waarom zou je kcals weggooien - notabene aan fucking suiker - terwijl het niet hoeft. En zonder cafeïne omdat ik het vaak laat op de avond drink en dan moeilijk in slaap val.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de echte coca cola drinken. Waarom zou je cola drinken als er geen cafeine of suiker in zit, drink dan gewoon thee dat is zon zelfde homodrank.
Mja, dan nog man. Ik vul liever mijn kcals op met dingen waar ik wat aan heb. Coca Cola Zero smaakt net zoals - en imo beter dan - de normale. Het is ook weer niet dat je 6000 kcals per dag eet en dus het maar moet opvullen met Cola. Mja, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja scheelt dat ik immuun ben voor cafeine, cola merk ik echt helemaal niks van. Drink ook regelmatig koffie om 12 uur 's nachts gewoon omdat ik het leker vind.
Mjah en kcals weggooien, zie het zelf meer als makkelijk opvullen van je kcals. Maar als je cut of clean bulkt dan is cola niet handig idd. Dan liever water en je kcals gebruiken voor fatsoenlijk voedsel.
Ahja, 1 blikje is prima te doen nog, maar meer dan dat is zonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Nee idd, heb geen duizenden kcals nodigMaar ga ook niet moeilijk doen over 1 blikje a 150kcal bij het avondeten. Dan kan ik wel 150kcal aan pinda's of kip gaan eten, maar heb toch al genoeg normale voeding binnen gekregen die dag denk ik dan.
Gewoon in je gezicht blijven duwen; Omg ben een gamurgirlquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een irritant wijf. Sowieso gamer girlsof van die youtube hoeren
of chicks die hun kut games streamen online
Serieus gast?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Net als deze trouwens, word echt woest van dat kind
http://www.ebay.com.au/itm/Womanlets-underwear-/141365208740?
misc is ook niet goed voor je leven volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n irritante aandachtshoer is ze op misc, ben rustled.
Moet altijd wel lachen om die threads daar, maar het is niet goed als je alles te serieus neemt inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
misc is ook niet goed voor je leven volgens mij
''gamur girl'' > speelt runescape.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
deze girl lift en is een garmur girl
http://www.twitch.tv/chelseaplays/c/4819415
Lol, ze is gay toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
51$ ? Ik ga ook mijn ondergoed verkopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah men zegt dat ze lesbian is inderdaad. Maar dat zal wel een fase zijn, zij wil duidelijk piemels.quote:
nie gvd fokku met runescape jaquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
gekleurde hoofdtelefoon: check
hemdje met inkijk: check
speelt kutgames: check
zou geven: check
is haremquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Crip het volgende:
[..]
51$ ? Ik ga ook mijn ondergoed verkopen.
Ze heeft wel goede benen maar zij is echt klein klein.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah men zegt dat ze lesbian is inderdaad. Maar dat zal wel een fase zijn, zij wil duidelijk piemels.
Ja precies, maar als je klein bent heb je sowieso snel goede benen omdat het allemaal zo kort en stubby is. Net als dat manlets altijd dikke en volle armen lijken te hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede benen maar zij is echt klein klein.
zou haar wel aanraken jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://instagram.com/womanlet
Op deze pic is ze wel raakbaar:
[ afbeelding ]
behoort zij ook tot de * niet bij de pinautomaat kunnen crew * ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede benen maar zij is echt klein klein.
Mattie, alleen bij tankstations, bakkers en sommige winkels als de Etos en Bruna is pinnen een beetje lastig. Bij de AH gaat pinnen prima jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou haar wel aanraken ja
[..]
behoort zij ook tot de * niet bij de pinautomaat kunnen crew * ?
Nah, je lijkt juist extra dik, vind ik. Een paar cm erbij zou wonderen doen voor mn benen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, maar als je klein bent heb je sowieso snel goede benen omdat het allemaal zo kort en stubby is. Net als dat manlets altijd dikke en volle armen lijken te hebben.
Ik dacht 1.50 (5")quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
Weet ik niet precies eigenlijk, volgens mij iets van 4'8" ofzo.
Denk dat inderdaad, wist wel dat ze iig erg klein is. 1.50 is wel erg kleinquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mattie, alleen bij tankstations, bakkers en sommige winkels als de Etos en Bruna is pinnen een beetje lastig. Bij de AH gaat pinnen prima ja
[..]
Nah, je lijkt juist extra dik, vind ik. Een paar cm erbij zou wonderen doen voor mn benen.
'echt klein klein' zeggen terwijl zij 5 cm korter dan jou is.quote:
Ben blij dat mijn tekortkoming je aan het lachen maakt en ik ben 7cm langer dan haar. Scheelt wel heel watquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Moet altijd vreselijk hard lachen als ik eraan denk.
[..]
'echt klein klein' zeggen terwijl zij 5 cm korter dan jou is.
Ze ziet er ook niet verkeerd uit, alleen ze is op misc gewoon erg irritant. Zou haar wel raken, dat sowieso.quote:
lobiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn tekortkoming je aan het lachen maakt en ik ben 7cm langer dan haar. Scheelt wel heel wat
Fucking mooi.quote:
Goede track; goed ritme; lekker intens; solide sounds. Beetje oriental feel ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:59 schreef G.R.S. het volgende:
Brian Tyler is fuuuucking geniaal.
Dit nr is zo lekker, niet normaal.
Haha, die gast in de witte trui is high denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1028294973864765&fref=nf
Jammer dat die kaartjes al uitverkocht zijn. Ben benieuwd. Dat dere Pathé Unlimited card doe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:13 schreef G.R.S. het volgende:
Kan niet wachten tot Guardians of the Galaxy uitkomt. Ik lees alleen maar goede verhalen. Fucking bullshit dat ie hier pas de 14de uitkomt
14 of 15 jaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom niet wat vocals erbij:quote:
Oh Haha, die Z- nog wat mongool die wel ff nul hele posts indit en bb had gezet maar wel ff moest posten wat i van me vond (DBB style) eigenlijk en alleen maar omdat i vlak daarvoor zichelf belachelijk maakte door IF als optimale groei methode aan te prijzen LOLquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Lol maakt niet uit alsof mensen hier trainen
Haha grapje Ray.
Sick. Met die man valt echt niet te spotten begrijp ik al. Straks komt ie nog langs bij mijn grote bank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:04 schreef Klokov het volgende:
Ik heb gehoord dat die na het lezen van dit topic zijn brommer op een autospiegel stuk heeft geslagen.
Opperkneus die gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh Haha, die Z- nog wat mongool die wel ff nul hele posts indit en bb had gezet maar wel ff moest posten wat i van me vond (DBB style) eigenlijk en alleen maar omdat i vlak daarvoor zichelf belachelijk maakte door IF als optimale groei methode aan te prijzen LOL
Hahah mooi was die he![]()
Gud old times
Zo'n zigeunermidgetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ja. Alleen hebben die chicks nog niet begrepen dat je er dan dus geen bh onder moet dragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan zo'n hippe sleeve tattoo hebben en zo'n gekleurde bril. Oh en natuurlijk een tanktop met inkijk, dat hebben al die chicks.
groene thee = bazen & bazinnendrank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de echte coca cola drinken. Waarom zou je cola drinken als er geen cafeine of suiker in zit, drink dan gewoon thee dat is zon zelfde homodrank.
Euhmmm.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:49 schreef Champy het volgende:
Raymond, nog tips voor leuke eettentjes in Leiden voor vrijdagavond?
Ziet er goed uit, thxquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Euhmmm.
http://www.luxorleiden.nl
Kom niet veel in leiden behalve werk, maar deze is best aardige all u can handle![]()
Wel reserveren denk op vrijdag. Is niet mega knus ofzo. Wel netjes/nieuw
Lekker weekendje met het meisje, Antoine? Geniet ervan!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:49 schreef Champy het volgende:
Ja man, Corpus bezoeken, nachtje in hotel in Leiden, zaterdag Blijdorpquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker weekendje met het meisje, Antoine? Geniet ervan!!
Hou op ik heb er nog nachtmerries van. Iedere keer als er een brommer langrijdt kruip ik onder mn bed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:19 schreef Ethanolic het volgende:
Had je toen net zo'n rage aanval als met Jaqen?
DIt geldt voor elke kerel toch, tenzij je aan het IF'en bent (blijkbaar)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:57 schreef RaymondK het volgende:
Dit gaat op mn nieuwe tank top![]()
Net besteld![]()
[ afbeelding ]
Misschien ook maar eens voor gaan kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat die kaartjes al uitverkocht zijn. Ben benieuwd. Dat dere Pathé Unlimited card doe.
Of laat je post staan of zet helemaal niks neer....quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
kunnen jullie nog iets kalmerends schrijven? ik zit hier gdvr al een half uur bij de kapper te wachten met allemaal van die ouwe wijven met een permanentje en of een kleurspoeling voor me. en het is bloedverziekend heet hierbinnen.
http://www.abc-van-meditatie.nl/meditatietechnieken/beginner.aspquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
kunnen jullie nog iets kalmerends schrijven? ik zit hier gdvr al een half uur bij de kapper te wachten met allemaal van die ouwe wijven met een permanentje en of een kleurspoeling voor me. en het is bloedverziekend heet hierbinnen.
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat kalmerende middeltjes te koop.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je al een goede gym uitgezocht om te trainen daar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:49 schreef Champy het volgende:
Nee dat mocht niet van Fanta, die zei dat ik net zo stoer was als ik niet trainde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je al een goede gym uitgezocht om te trainen daar?
ja ik had verkeerd gelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Of laat je post staan of zet helemaal niks neer....
Eerst iets neerzetten over een tranny en je piemeltje en vervolgens weer alles weghalen, kansloos.
Das serieus een rustigequote:
Zit je weer op reddit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik had verkeerd gelezen
was gewoon female at birth maar ze is queer ofzo en wilde geen geslacht hebben een agender is ze
hoe gaat ie alles flex?quote:
Damn, die heb ik ook nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:57 schreef RaymondK het volgende:
Dit gaat op mn nieuwe tank top![]()
Net besteld![]()
[ afbeelding ]
100 gram havermout, blender tot gruisquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Crip het volgende:
Btw dit is een goede plek om dit te vragen.
Goede makkelijke gezonde ontbijtjes. Iets waar ik energie uit kan halen.
Iemand tips?
Lekkah lekkah. Hoe groot zijn je quadcicles geworden van het skwatten?quote:
Een of meerdere mannen afromenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Crip het volgende:
Btw dit is een goede plek om dit te vragen.
Goede makkelijke gezonde ontbijtjes. Iets waar ik energie uit kan halen.
Iemand tips?
Thanks! Lijkt me lekker met hazelnootmelkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef Questular het volgende:
[..]
100 gram havermout, blender tot gruis
+
200 ml melk
+
1 ei
=
Pannekoek
sowieso verdubbeld jwt hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lekkah lekkah. Hoe groot zijn je quadcicles geworden van het skwatten?
Voortaan toch maar naar een barbier en niet naar een wijvenkapper. Snap niet eens dat je dat een half uur uit kan houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voortaan toch maar naar een barbier en niet naar een wijvenkapper. Snap niet eens dat je dat een half uur uit kan houden
of next time de chinese kapper, met zijn koeientondeusequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
Die Ray gaat Ff lekker naar het kappertje op zijn welverdiende vrije dag.
Gelijk Chinees erachter aan pakken?
dubbelquote:
Teveel vocals man, veels te veelquote:
Oii yuu fucken' wankaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil echt een Engels accent aanleren man; zo fucking dope.
u fookin wot m8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef THEFXR het volgende:
wrom spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Captain Jackquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?
Ja Duitslandquote:
Een allochtonenkaboutermeisje van 1.50.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is die mongol Crip?
Heb je wel eerst een gym gezocht!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja Duitsland. Cordon bleu's als deurmatten en bloemenvazen bier
Nee. Wel uurtje gezwommen iedere ochtend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je wel eerst een gym gezocht!!!!!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja Duitsland. Cordon bleu's als deurmatten en bloemenvazen bier
Mwah, 1 biertje 's avonds na t werk bij terugkomst in 't hotel. Voor de rest veul gegeten, hard gewerkt en ook nog s ochtends een uurtje gezwommen. Zaterdag op t vliegtuig naar Spanje om daar een week lang mezelf helemaal scheel te vreten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:33 schreef Ethanolic het volgende:
bier en cardio, srs gains were lost #henkiekatabool
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hey nulty
http://instagram.com/angelica_charrupi
Piloot! tsssk hoe anders jij rasiestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn mocro minares van de grote bank.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is die mongol Crip?
pas maar op straks gaat Yuriy je klappen. Hij heeft namelijk al een oogje wenkbrauw op d'rquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Piloot! tsssk hoe anders jij rasiest
[..]
Mijn mocro minares van de grote bank.
WAT lolololquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pas maar op straks gaat Yuriy je klappen. Hij heeft namelijk al een oogje wenkbrauw op d'r
echt....ik ging hier zwaar stukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, m'n vriendin vroeg gisteren: "wie is die raymond, dat is wel een beer hè"
washauw shore? hahah.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
Je was gisteren wel weer in vorm Ray. Bij W4rsh4w Sh0re.
Onze Poolse beer.
Ze wilde niet voor niks een nachtje in Leiden doorbrengenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
hey antoine
goed om te weten dat je vriendin een natte la krijgt van ray
gr thuis
Ben blij dat je binnen de 5500kcal bent geblevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
washauw shore? hahah.
man ik werd gek in die kapperszaak. al dat gefrunnik en zo heet daar. Ik had op die stoel zitten wachten en toen ik opstond was heel die stoel nat![]()
![]()
trouwens keurig netjes geen zieke mac gedaan gisteren maar gewoon thuis mezelf klem gegetenbinnen de 5500 gebleven
dat is 4 dagen voor jou of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben blij dat je binnen de 5500kcal bent gebleven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben blij dat je binnen de 5500kcal bent gebleven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is 4 dagen voor jou of niet?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:33 schreef Eleiko het volgende:
Allemaal even in dat documentaires topic (zie mijn historie) mijn post quoten met "Dit" en/of "^^".
Alvast bedankt.
Supersize Me en Supersize She idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
moes super size here er nie bij?
![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt....ik ging hier zwaar stuk![]()
![]()
![]()
Lol @ wenkbrauw, maar nee joh. Ze post als een tof iemand, en ik ben altijd wel geïnteresseerd in interessante/toffe mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pas maar op straks gaat Yuriy je klappen. Hij heeft namelijk al een oogje wenkbrauw op d'r
Wat heb je met je haren gedaan trouwens? Gewoon die millimeter erop of stekeltjes met wat groene pigment erin?quote:
hhaaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat heb je met je haren gedaan trouwens? Gewoon die millimeter erop of stekeltjes met wat groene pigment erin?
Moest hardop lachen om Ernie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaa
het zit zo ongeveer:
[ afbeelding ]
ik: de helft mag er af van boven, de zijkant gedekt opgeschoren.
zij: zullen we het eerst ff wassen
ik: dat heb ik net gedaan, er zit niks in, liefst na het knippen als dat kan
zij: oke, ja, en je wenkbrauwen ook even bijwerken
ik: Nee bedankt
Zij: oke, dan wordt het straks 21euro, heb je kortingskaart?
zo gaat het elke keer ongeveer.
en dan zo'n lulpraatje van vakantie, vrij vandaag, trainen dan jeuk op m'n hoofd, zachte shampoo dit dat.
omdat Warschau Shorequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om Ernie.
Ik ken het, ik ken het, maar waarom niet gewoon die eyeBROw bijgewerkt Ray?
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen je wenkbrauwen epileren en gewoon een unibrow wegscheren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol
ik vind het er echt zo "kijk mij toch voor de spiegel staan" uit zien![]()
![]()
haha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Questular het volgende:
laatste keer kapper was 1996 voor mij
lol, maar dat is ook extreem Ray. Gewoon alleen dat haar in het midden bedoel ik. Dan zie je er gelijk al een stuk verzorgd uit imo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol
ik vind het er echt zo "kijk mij toch voor de spiegel staan heel de dag" uit zien![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen je wenkbrauwen epileren en gewoon een unibrow wegscheren.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol, maar dat is ook extreem Ray. Gewoon alleen dat haar in het midden bedoel ik. Dan zie je er gelijk al een stuk verzorgd uit imo.
Volledig glad?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:22 schreef Questular het volgende:
In mijn gabber tijdperk gewoon omdat het kon, nu omdat ik er anders zo bij loop :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:22 schreef Questular het volgende:
In mijn gabber tijdperk gewoon omdat het kon, nu omdat ik er anders zo bij loop :
[ afbeelding ]
Turkse kappers zijn goed, maar Turken lopen vaak met gekke kapsels. Dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
Als man zijnde kun je t best naar Turkse kappert. Zeker met kort haar
Draag je daarom een hoofddoek?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Turkse kappers zijn goed, maar Turken lopen vaak met gekke kapsels. Dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp.
Net zoals Marokkanen ook met de lelijkste kapsels lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Altijd als ik een buff lichaam zie ik dit..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Draag je daarom een hoofddoek?Ik draag een hoofddoek omdat ik anders te sexy ben voor de mensheid. Mijn haar zit nooit leluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij tegen je Turkse kapper vertelt hoe hij het moet knippen en geen maffe dingen zoals streepjes inscheren enzo doettie dat heus nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Turkse kappers zijn goed, maar Turken lopen vaak met gekke kapsels. Dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp.
Net zoals Marokkanen ook met de lelijkste kapsels lopen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag een hoofddoek omdat ik anders te sexy ben voor de mensheid. Mijn haar zit nooit leluk.Proef dis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
True, het zijn de Marokkanen en Turken die voor die gekke dingen kiezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij tegen je Turkse kapper vertelt hoe hij het moet knippen en geen maffe dingen zoals streepjes inscheren enzo doettie dat heus niet.
Neuh.quote:
3 dagen om precies te zijn. Dan heb ik nog 400kcal overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Haha klopt idd, dat kind zit overalZe speelt ook WoW en hefet geloof ik een twitch.tv
ziet er wel vaag uit in die video's man, te grote pecs. Inb4 in Australie zit iedereen aan de juice.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 18 of 19 ofzo.
[edit] 18 is ze, https://www.facebook.com/womanlet
Zij begrijpt hetquote:LOL @ "serving sizes"
Who the hell stops at 30 grams of fruit loops
Ben je toevallig familie van GRS?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
True, het zijn de Marokkanen en Turken die voor die gekke dingen kiezen.
[..]
Neuh.
Al die Misc termen op haar FB, daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol Turks; nice. Ze is best wel sterk. Mirin'quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
das it manequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Al die Misc termen op haar FB, daar heb ik zo'n hekel aan.
inb4 lol do u even lift beta phaggot no thanks jeff
Ken ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je toevallig familie van GRS?
Vind haar een beetje een weirdo. Ik weet niet wat het is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah voor dat geld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol.
Ik ga sws een Tesla kopen. Die auto's zijn zo vet.
Haar face lijkt precies op een Turkse vriendin van mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sapstengel why u do dis
Hier regio Haarlem rijden er Kaolo veel van die dingen rond. Echt leip.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol.
Ik ga sws een Tesla kopen. Die auto's zijn zo vet.
66k valt wel mee. McLaren P1 is mijn droomauto en kost ongeveer 1 miljoen dus alles onder dat bedrag valt wel meequote:
Koop gewoon een fiat500 of een mini ofzo Jezusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
66k valt wel mee. McLaren P1 is mijn droomauto en kost ongeveer 1 miljoen dus alles onder dat bedrag valt wel mee
pannekoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier regio Haarlem rijden er Kaolo veel van die dingen rond. Echt leip.
Waarde Joerie, ik wil iets eten dat snel klaar is en niet te duur. Tips?
Pics in DM incl. telefoonnummer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar face lijkt precies op een Turkse vriendin van mij.
Als je nog naar de AH moet: Kip Tandoori, zo niet, gewoon eieren mi mang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarde Joerie, ik wil iets eten dat snel klaar is en niet te duur. Tips? Oh, ik moet ook nog trainen dus de foodcoma moet nihil zijn
Nice. Tesla is niet mijn droomauto, maar gewoon praktisch. Lambo Aventador doooeeee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
66k valt wel mee. McLaren P1 is mijn droomauto en kost ongeveer 1 miljoen dus alles onder dat bedrag valt wel mee
Dan heb je de 65kwh versie. Kun je 200 km rijden ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Overal. Veel ondernemers die zo'n ding rijden dankzij wat belastingvoordeeltjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarde Joerie, ik wil iets eten dat snel klaar is en niet te duur. Tips? Oh, ik moet ook nog trainen dus de foodcoma moet nihil zijn
sukkeltjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
wat een kut tips. Haal wel een pizza
Ze is verloofd anders had ik wel gefixt :dquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pics in DM incl. telefoonnummer.
[..]
Als je nog naar de AH moet: Kip Tandoori, zo niet, gewoon eieren mi mang.
[..]
Nice. Tesla is niet mijn droomauto, maar gewoon praktisch. Lambo Aventador doooeeee.
Verse pizzabodem van de appie, shitload kaas, paprika, rode ui baconquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
wat een kut tips. Haal wel een pizza
Ey man, past niet bij mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Koop gewoon een fiat500 of een mini ofzo Jezus
Altijd beter dan het openbaar vervoerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan heb je de 65kwh versie. Kun je 200 km rijden ofzo.
Ik wil niet koken. kant en klaar pannenkoeken zijn ranzig. Geen BK in de buurt. Srs wat een kutlevenquote:
HNNNG, is zeker lekker. Morgen weer maken.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is verloofd anders had ik wel gefixt :d
Je hoeft amper te koken vriend. Anders gewoon ribs bestellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wil niet koken. kant en klaar pannenkoeken zijn ranzig. Geen BK in de buurt. Srs wat een kutleven
Je gaat toch geen kilo kip vreten man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je die Kip Tandoori haalt moet je wel 1200 gr. kipfilet halen ipv 600, want 600 is te weinig. Gewoon gelijk gesneden kipblokjes halen man, lekker lui.
Er zit voor 4 pers rijst enz in (4 porties). Je maakt dus per keer voor 2 pers. en 300 gr. kip per portie is echt weinig eten en weinig protein, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je gaat toch geen kilo kip vreten man.
Inb4 antibiotica-resistentie
Je moet ook prei erdoor doen. <33quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HNNNG, is zeker lekker. Morgen weer maken.
[..]
voor 66k koop je ook een deftige auto waarmee je wel op normale wijze naar je vakantiehuis in de Alpen of de Spaanse kust kan rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ey man, past niet bij mijn persoonlijkheid.
[..]
Altijd beter dan het openbaar vervoer
I.p.v chorizo, sucuk. 1562345x lekkerder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan ook gewoon een dikke chorizo worst kopen en bakken met wat rijst, groente en ei. Dat is echt fucking lekker.
Proef je die prei dan? Ik doe er alleen uien doorheen. Er moet eigenlijk ook paprika doorheen, maar dat verpest de smaak imo. De uien zijn erg lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet ook prei erdoor doen. <33
Ik heb het best lang niet gehad.. met ramadan enzo dan zijn zulke gerechten in de avond te zwaar op de maag. Voor mij dan tenminste.
Ga het volgende week denk ik maken.
Wit bolletje met sucuk en curry eroverheen. HNNNNGquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
I.p.v chorizo, sucuk. 1562345x lekkerder.
Weet ik veel, ik kook niet uit pakjes. Ik dacht je gaat 1200g kip weg zitten kanenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zit voor 4 pers rijst enz in (4 porties). Je maakt dus per keer voor 2 pers. en 300 gr. kip per portie is echt weinig eten en weinig protein, maar dat ben ik.
Haha nee man. 600 gr. per keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kook niet uit pakjes. Ik dacht je gaat 1200g kip weg zitten kanen
Lol you know nothinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
I.p.v chorizo, sucuk. 1562345x lekkerder.
Zeg dat tegen Yuri, hij wilt een Tesla, niet ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
voor 66k koop je ook een deftige auto waarmee je wel op normale wijze naar je vakantiehuis in de Alpen of de Spaanse kust kan rijden.
Whahaha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Yuri, hij wilt een Tesla, niet ik
Terug naar de keuken vrouwmenschquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Yuri, hij wilt een Tesla, niet ik
Die prei is niet sterk geeft zo lekkere milde ui smaak. Prei i.c.m die creme fraiche is echt goeie combo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Proef je die prei dan? Ik doe er alleen uien doorheen. Er moet eigenlijk ook paprika doorheen, maar dat verpest de smaak imo. De uien zijn erg lekker.
Sucuk pizza... srsly echt foodgasm.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wit bolletje met sucuk en curry eroverheen. HNNNNG
Wel Bosnische sucuk, die Turkse is raar.
Huh, vriend, waarom ga je nu liegen. Ik gaf jou altijd pakkie. Wel mooi altijd ja, ook met headset lol.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik mis wel die tijden dat ik Yuri pak slaag gaf met FIFA. Jammer dat ik geen FIFA meer heb.
Totdat de accijnskassa begint te rinkelen bij laadpalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha.
Maar Henk, over een paar jaar is de dekking voor Tesla erg groot; http://www.teslamotors.com/nl_NL/supercharger
Je bespaart er veel geld mee, en het is gewoon een toffe auto.
Ik zal het onthouden. Of je maakt gewoon wat kip tandoori en stuurt het op naar mij. Scheelt mij koken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Die prei is niet sterk geeft zo lekkere milde ui smaak. Prei i.c.m die creme fraiche is echt goeie combo.
Ja precies. Ik doe alleen prei door die van mij.. paprika is te sterk ofzo echt weird.
[..]
Sucuk pizza... srsly echt foodgasm.
Bosnische sucuk nooit gehad.. die Turkse is echt beest. Die knoflook smaak
Ik hou echt van intens veel van knoflook, soms denk ik dat ik Turks bloed heb.
Huh, hoezo. Opladen blijft altijd gratis (wordt door Tesla betaald).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Totdat de accijnskassa begint te rinkelen bij laadpalen.
Als ik bij mn ouders ben ga ik de statistieken eens bekijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, vriend, waarom ga je nu liegen. Ik gaf jou altijd pakkie. Wel mooi altijd ja, ook met headset lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |