SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
luiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
fipo, teven ik ga niks aan op veranderen
becuz i maek it rain money on them hoes hahahah want ik werk bij een grote bank jatog hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef McNulty het volgende:
Ik wilde Vochtige stralen voor Crip als tt zetten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
becuz i maek it rain money on them hoes hahahah want ik werk bij een grote bank jatog haha
Ik heb sinds gisteren echt het niveau van dit topic naar beneden gehaald denk ik, ik zie niets meer over sport.quote:
Boeieh als iemand loopt te zeiken dan verwijs je ze gewoon door naar het bodybuild topic. Gewoon zo pats boem klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren echt het niveau van dit topic naar beneden gehaald denk ik, ik zie niets meer over sport.
Normaal ben ik een hele rustige jongen maar als Crip weg jaagt. Nou nou..pffft wil je nie wteh hoowrquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ga weg idd. We moeten ff praten over gym.
Mensen nog getraind vandaag?
Oki superrrrrdooeiiiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ga weg idd. We moeten ff praten over gym.
Mensen nog getraind vandaag?
Bn geen meisjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
post er een meisje hele reeks van slag...sjongejongejonge
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
post er een meisje hele reeks van slag...sjongejongejonge
Nee hield me pas met geloof bezig op mijn 17e. En draag mijn hoofddoek pas een jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crip, heb je er trouwens zelf voor gekozen om een hoofddoek te dragen en überhaupt te geloven of is dat vanaf jongs af aan iets dat van je verwacht werd?
Vanwaar die keuzes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hield me pas met geloof bezig op mijn 17e. En draag mijn hoofddoek pas een jaar.
Gwn iets waar ik me goed bij voel. Heb niet zo veel zin om hier uitgebreid over te vertellen sommige mensen hier willen dan gaan uitlokken. ;pquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn iets waar ik me goed bij voel. Heb niet zo veel zin om hier uitgebreid over te vertellen sommige mensen hier willen dan gaan uitlokken. ;p
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.quote:
No worries.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.
crip wat ben je turks/marokkaans? dm mag ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel eens geprobeerd om uit te leggen op FOK! als iemand me het vroeg maar toch veel mensen die zich dan respectloos opstellen en dan is er weer een hele shitstorm.
Marokkaans.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip wat ben je turks/marokkaans? dm mag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |