Ja, IK ga niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Gregor1994 het volgende:
Is er iemand op Fok die niet gaat of zo?
Ik denk trouwens dat er heel veel FOKkers niet gaan hoor...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Gregor1994 het volgende:
Is er iemand op Fok die niet gaat of zo?
Jij bent 55 toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef Roken het volgende:
Ik ga lekker allemaal eerstejaars kutjes likken.
Uit week is introductie voor eerstejaars...als een echte Fokker heb ik amper sociale contacten, leek me de perfecte manier om toch contacten te makenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Roken het volgende:
[..]
Dat klopt. Zelfs op deze leeftijd scoor ik nog steeds meer chicks dan jij.
Hey BlauweTijger!!quote:
Oh oke!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hey BlauweTijger!!
Jaaaa Utrechtse introductie tijd! Leek me wel wat voor mezelf, uit me comfort zone komen
lijkt me een beetje geforceerd... als je eenmaal in een nieuwe klas zit ga je automatisch toch een keertje naar de kroeg, na de les oid?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uit week is introductie voor eerstejaars...als een echte Fokker heb ik amper sociale contacten, leek me de perfecte manier om toch contacten te maken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef Roken het volgende:
Ik ga lekker allemaal eerstejaars kutjes likken.
Alsof iemand zo'n autistenmeisje in zn groepje wilquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga er niet heen. Gewoon die moneys maken ja toch. En ben toch contactgestoord dus heeft weinig zin
Jaa maar dont know, ik ga echt nooit en zo naar dit soort dingen, en dit keer wilde ik gaan, maar dacht dat het niet uitverkocht kon worden. En dit lijkt me gewoon tof..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lijkt me een beetje geforceerd... als je eenmaal in een nieuwe klas zit ga je automatisch toch een keertje naar de kroeg, na de les oid?
Is dat hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |