Hardlopen is voor mij ook de reden geweest dat ik fysio in mijn pakket heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wel goed verzekerd.. En niet dat ik dat op dit moment perse nodig heb maar omdat ik veel hardloop enzo. Als je dan een keer een grote blessure hebt en niet goed aanvullend verzekerd bent, dan ben je de lul.
En ook al paar keer gebruik van gemaakt. Van de fysio bedoel ik.. Zelfde met de huisarts en tandarts
.
Eerst over je ex heenkomen en dan weer vrienden wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Ah oke. Maar hoe houd je dit vol dan? Ik heb het namelijk ook een tijdje geprobeerd, maar het sloopte me compleet.
ohhhh zo. Spannendquote:
Na borstelen /föhnen is het toch niet wit meer. Zal uitkijken met open vuur 🔥quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt schadelijk is voor je haar.. maar mijn haar wordt daar ontzettend stug van.. en wit en het is tering ontvlambaar.
Ik ging het dus kort geleden ook dagelijks wassen omdat ik dan elke dag dat frisse gevoel van shampoo had. Maar toen kreeg ik dus roos. Kutje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, na twee dagen bij mij ook hoor.. maar eerst was dat dus één dag. Dus als ik 'n avond niet had gedoucht dan was het vet.
Nou, ik doe net zoals het vroeger was, voor de relatie, en probeer alle gevoelens te negeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Ah oke. Maar hoe houd je dit vol dan? Ik heb het namelijk ook een tijdje geprobeerd, maar het sloopte me compleet.
Ja maar lees eens terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerst over je ex heenkomen en dan weer vrienden worden.
Gewoon soort vna opneiuw beginnen ofzo, als je over je ex heen kunt komen that is
Over je ex heenkomen hehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerst over je ex heenkomen en dan weer vrienden worden.
Gewoon soort vna opneiuw beginnen ofzo, als je over je ex heen kunt komen that is
had ik vroeger ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook haar problemen. Doordat het al zolang droog en warm is krult het op tot een verkapte afro
Welke kleur haar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook haar problemen. Doordat het al zolang droog en warm is krult het op tot een verkapte afro
Bwhehehe, hardlopers maken verzekeringsbedrijfjes rijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hardlopen is voor mij ook de reden geweest dat ik fysio in mijn pakket heb.
Wel verstandig zo van je Crack
Ja, bij mij wel zo je hoofdhuid. Moet echt hard borstelen om dat weg te krijgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na borstelen /föhnen is het toch niet wit meer. Zal uitkijken met open vuur 🔥
Ah, op die fiets. Dan is het wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, ik doe net zoals het vroeger was, voor de relatie, en probeer alle gevoelens te negeren.
Uiteindelijk gaat hij verhuizen naar Oldenzaal, dus dan zie ik hem ook niet meer.
Maar aangezien hij in hetzelfde gebouw woont wil ik normaal met hem omgaan.
KLB / Neemt Varg Vikernes ons in de maling?quote:
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dan is het wel begrijpelijk. Misschien toch ergens wel goed voor je als je hem minder of nooit meer spreekt, zorgt wel echt voor rust in je lichaam.
Oh, leven is echt moeilijk he. Tering zeg. Als je dit doet krijg je dat, maar alsj e dat doet krijg je dit enzovoorts enzovoortsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging het dus kort geleden ook dagelijks wassen omdat ik dan elke dag dat frisse gevoel van shampoo had. Maar toen kreeg ik dus roos. Kutje.Dus toen maar weer om de dag wassen. Maar op die 'tussen' dag is het ook wel wat slapjes.
Oh, nee dan moet ik te veel zoekenquote:
hahaquote:
Wel mooie kleur en krullenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Neemt Varg Vikernes ons in de maling?
Hier heb je de enige semi openbare selfie die ik ooit het en zal delen.
Als dat fijn voelde ben je al best wel ver met verwerken. Komt goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Tis wel vreemd, ik betrapte laats mijzelf erop dat ik een hele week mij niet bezighield met hem.
En dat voelt ook wel fijn.
Ging erover dat ze nog van hem houdt, dan lijkt 'vriendschap' me een pijnlijk iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dan moet ik te veel zoeken. Sorry, moet ook niet zomaar in een gesprek wat al bezig is mee gaan bemoeien
.
Ik hou ook van mijn ex, maar niet op die manier..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat fijn voelde ben je al best wel ver met verwerken. Komt goed. Ik geloofde er ook niet in, maar bij mij was het ook ineens weg. Na veel te lange tijd, daar niet van
.
[..]
Ging erover dat ze nog van hem houdt, dan lijkt 'vriendschap' me een pijnlijk iets.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie weten wat mij een pijnlijk iets lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |