Als dat fijn voelde ben je al best wel ver met verwerken. Komt goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Tis wel vreemd, ik betrapte laats mijzelf erop dat ik een hele week mij niet bezighield met hem.
En dat voelt ook wel fijn.
Ging erover dat ze nog van hem houdt, dan lijkt 'vriendschap' me een pijnlijk iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dan moet ik te veel zoeken. Sorry, moet ook niet zomaar in een gesprek wat al bezig is mee gaan bemoeien
.
Ik hou ook van mijn ex, maar niet op die manier..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat fijn voelde ben je al best wel ver met verwerken. Komt goed. Ik geloofde er ook niet in, maar bij mij was het ook ineens weg. Na veel te lange tijd, daar niet van
.
[..]
Ging erover dat ze nog van hem houdt, dan lijkt 'vriendschap' me een pijnlijk iets.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie weten wat mij een pijnlijk iets lijkt?
Waarom? Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn eerste ex zit inmiddels in mijn vriendengroep. Met hem is het gelukkig nooit echt serieus geweest, anders was het wel even ongemakkelijk geweest.
Ik heb sowieso pech met mijn huid. Altijd wel wat. Acné, roos, van die irritatie na het scheren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, leven is echt moeilijk he. Tering zeg. Als je dit doet krijg je dat, maar alsj e dat doet krijg je dit enzovoorts enzovoorts
[..]
Oh, nee dan moet ik te veel zoeken. Sorry, moet ook niet zomaar in een gesprek wat al bezig is mee gaan bemoeien
.
[..]
haha.
verbrijzelde neus danquote:
Ohjaaa, was het alweer vergeten! Chill dat het wel iets werktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso pech met mijn huid. Altijd wel wat. Acné, roos, van die irritatie na het scheren.Ik gebruik trouwens dat spul wat je me aanraadde, van Nivea. Op zich werkt dat wel.
Alleen bij m'n oksels soms nog rode plekjes.
Een prince Albert piercing? Ontmaagd worden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie weten wat mij een pijnlijk iets lijkt?
Ik lees alles vaak ook maar half en dan is het ineens een random afwijkende reactie zonder dat ik het doorhebquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn ex, maar niet op die manier..
Dat bedoel ik , eerst over je ex heenkomen en dan vrienden worden en dan kun je 't volhouden. Anders lijkt me maar kut.
Maar ok, dat is hier niet het geval dus alsnog, sorry ja nee moet niet mee bemoeien want dit zijn twee verschillende onderwerpen eigenlijk![]()
.
Ja, goed bedoeld vaak maar eigenlijk vet irritantquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een prince Albert piercing? Ontmaagd worden?
[..]
Ik lees alles vaak ook maar half en dan is het ineens een random afwijkende reactie zonder dat ik het doorheb.
een relatie met FL_Freak????quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een prince Albert piercing? Ontmaagd worden?
[..]
Ik lees alles vaak ook maar half en dan is het ineens een random afwijkende reactie zonder dat ik het doorheb.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een relatie met FL_Freak????
oh no i didn't
Mwa. Een bak heet frituurvet over je gezicht krijgen lijk mij zowel lichamelijk als psychologisch pijnlijker.quote:
Wat voor kleur?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag m'n nieuwe kamer geverfd
of onsterfelijk zijn en dan in de lava zwemmen en dan niet doodgaan maar wel de pijn moeten voelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Een bak heet frituurvet over je gezicht krijgen lijk mij zowel lichamelijk als psychologisch pijnlijker.
Ja! Lekker fris en het heeft een fijne geur. Duurt alleen soms lang voordat het opdroogt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaa, was het alweer vergeten! Chill dat het wel iets werkt![]()
. Voelt wel lekker als je dat meteen opdoet na 't scheren he
zou je een oor van iemands hoofd kunnen trekken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tik op je neus kan je krijgen
maar dat is ook pijnlijk
Hahahaha ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja! Lekker fris en het heeft een fijne geur. Duurt alleen soms lang voordat het opdroogt.Maar ja, ik heb meestal toch geen haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |