quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep.
Krijg meer toeslag dan dat ik betaal.
Hmm, okeequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ik ga pas een tandarts verzekering nemen als blijkt dat na dit alles mijn gebit zo weer naar de klote is. Ik heb volgens mij best sterke tanden verder maar heb het verwaarloosd (en hard)
Ik heb basis + tandarts omdat ik dus in het verleden wel eens problemen had. Alleen de laatste jaren eigenlijk geen klachten gehad. Daarom dus ook niet meer geweest. Maar ik denk dat ik me toch fijner voel na een controle.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat ook. Maar ik bedoelde het deel van een bange, luie ex die uit z'n muil stonk (en het niet kon hebben als ik subtiel vroeg of hij een kauwgom wilde of even zijn tanden wilde poetsen)![]()
.
Oeiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Poetsen natuurlijk wel. Ook heel goed en aandachtig. En ook regelmatig naar m'n eigen tanden gekeken om te kijken of er iets was. Alleen laatst een klein donker plekje op een kies ontdekt. Dus dat zal ik wel te horen krijgen. Maar ik heb al m'n hele leven een gebrek aan goed glazuur, dus het is niet verrassend. En ook niet eens m'n eigen schuld.
Euh, den Haag?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het nog goedmaken door je oprechte mening over Den Haag te geven.
Lol, zijn dit redenen dat hij je ex isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah zo.
Mijn ex vond het prima om even een pepermuntje te nemen, alleen soms liet hij toch een partij boeren
En dan in het openbaar
Betwijfel of je dan een verzekering krijgt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ik ga pas een tandarts verzekering nemen als blijkt dat na dit alles mijn gebit zo weer naar de klote is. Ik heb volgens mij best sterke tanden verder maar heb het verwaarloosd (en hard)
Nog iemand op FOK! die helemaal geen kattenfan isquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Flippiee het volgende:
Betwijfel of je dan een verzekering krijgt.
moet je kijken op de site van de verzekeraarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Hmm als ik over 2 maanden mijn gebit moet laten opknappen dan heeft tandarts verzekering afsluiten nu weinig nut lijkt me?
Hont => Kadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog iemand op FOK! die helemaal geen kattenfan is?
Nee, hij zei ineens dat hij niet meer verliefd op mij wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, zijn dit redenen dat hij je ex is?
Eigenlijk best gezellig zo.quote:
Ohja, same here.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.Maar betaal maar ongeveer 20 euro meer dan de toeslag die ik krijg.
Ik moet van allebei eigenlijk niets hebbenquote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, hij zei ineens dat hij niet meer verliefd op mij was
Out of the bleu, en ik hield nog wel van hem.
Dus tja.
Hij werd wakker en hield niet meer van mij.
Ja, dat hoorde ik. Daarom ga ik weer. Ik ben in 2011 nog geweest. Dus alleen 2012 en 2013 niet. Hopelijk is het nog niet te laat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Sommige verzekeringen hebben dat wanneer je een paar jaar niet naar controle bent geweest bij de tandarts en dan weer na die aantal jaren weer wel en je hebt allemala gaatjes dan vergoeden ze dat niet ookal valt dat eigenlijk wel in je verzekering.. omdat je dus niet naar controles bent gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |