Klinkt als mijn vriend. Die weigert nog langer wat te doen aan zijn gebit (poets nog wel af en toe maar ook te weinig)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ex was al 7 jaar niet gegaan, en poetsen ho maar![]()
Eerst maar eens een afspraak maken om te kijken wat de schade isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon bellen en vragen wanneer het mogelijk is om alles tegelijk te doen. Maar het kan best zijn dat ze het alsnog niet allemaal tegelijk doen. Ligt er ook aan in hoeverre het nodig is.
Ik ook, maar ik kon niet tijdens de vorige afspraak en moest nog terugbellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg vanzelf zo'n kaart dat mijn afspraakperiode bijna verlopen is
Summer, jij voelt mijn pijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Meneer was bang en lui.
En daar zoende je mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Meneer was bang en lui.
Oh Oh, gaan we even naar mijn Fotoboek kijken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr. Stomme Nederlander ben je ook.
[ afbeelding ]
Wat, jij hebt nu ook een vrind?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon niet tijdens de vorige afspraak en moest nog terugbellen...
[..]
Summer, jij voelt mijn pijn.
Is maar goed ook jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh Oh, gaan we even naar mijn Fotoboek kijken?
Ding is al jaren niet meer geupdate.
En er staat niks in over sneeuw
Ik riep je ook op om mij te DM'en en wacht nog altijd. Ik denk niet dat wij samen een toekomst in de kerk hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh Oh, gaan we even naar mijn Fotoboek kijken?
Ding is al jaren niet meer geupdate.
En er staat niks in over sneeuw
Das jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik riep je ook op om mij te DM'en en wacht nog altijd. Ik denk niet dat wij samen een toekomst in de kerk hebben.
Oh, dat ook. Maar ik bedoelde het deel van een bange, luie ex die uit z'n muil stonk (en het niet kon hebben als ik subtiel vroeg of hij een kauwgom wilde of even zijn tanden wilde poetsen)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat, jij hebt nu ook een vrind?
Poetsen natuurlijk wel. Ook heel goed en aandachtig. En ook regelmatig naar m'n eigen tanden gekeken om te kijken of er iets was. Alleen laatst een klein donker plekje op een kies ontdekt. Dus dat zal ik wel te horen krijgen. Maar ik heb al m'n hele leven een gebrek aan goed glazuur, dus het is niet verrassend. En ook niet eens m'n eigen schuld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oei.
Wel gepoets?
Mijn ex was al 7 jaar niet gegaan, en poetsen ho maar![]()
Jep.quote:
Den Haagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het nog goedmaken door je oprechte mening over Den Haag te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |