SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik keek uit het raam en zag een berg en schrok. Toen besefte ik me dat ik niet thuis was. Ik voel me thuis omdat gezellig op de FOK!s. Ik_!
Ligt er vast aan welke allemaal.quote:
Doet hij toch ook eerst met overleg met de patient?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Mag een tandarts in één keer veel behandelingen doen?
Ligt er aan wat allemaal.. Maar wij zijn geen tandarts, moet je aan hem vragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Veel gaatjes, kies maken (geen idee hoe maar ik mis echt zoveel kies), kroon zetten etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt er vast aan welke allemaal.
Doen ze meestal niet vanwege tijdgebrek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Hmm, ik denk dat dat in overleg toch wel mogelijk moet zijn. En als dat niet kan misschien naar een andere tandarts gaan om het na te vragen / uit te laat te voeren. Geen idee of dat laatste mogelijk is trouwensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel gaatjes, kies maken (geen idee hoe maar ik mis echt zoveel kies), kroon zetten etc.
Heb het echt gehad met dat warme weerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, morgen dik warm weer
25 graden.
Oh maar als ik alvast voor eind volgende maand (en eind deze maand mijn kies, daar kan ik niet langer mee rondlopen) daar een afspraak voor maak dan kan ik ze alle tijd van de wereld voor me maken jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Doen ze meestal niet vanwege tijdgebrek.
Moet toch werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, morgen dik warm weer
25 graden.
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
Ik moet dit jaar ook nog naar de tandarts van mezelf. Drie jaar niet geweest.
Gewoon bellen en vragen wanneer het mogelijk is om alles tegelijk te doen. Maar het kan best zijn dat ze het alsnog niet allemaal tegelijk doen. Ligt er ook aan in hoeverre het nodig is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar als ik alvast voor eind volgende maand (en eind deze maand mijn kies, daar kan ik niet langer mee rondlopen) daar een afspraak voor maak dan kan ik ze alle tijd van de wereld voor me maken ja
Ik krijg vanzelf zo'n kaart dat mijn afspraakperiode bijna verlopen isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Shit ik moet ook nog bellen voor een afspraak. Al drie maanden eigenlijk.
Ahahahaha watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oei.
Wel gepoets?
A
Mijn ex was al 7 jaar niet gegaan, en poetsen ho maar![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het echt gehad met dat warme weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |