Zeker. Die dingen donderen namelijk van ellende uit elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
De vlaamse kusttram rijd ook op meterspoor dus dat past goed.
Ja ik weet het, vorig jaar nog ingezetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Die dingen donderen namelijk van ellende uit elkaar
ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar veolia heeft een enorme kwaliteitsupgrade doorgevoerd op beide lijnen en het zeer goed gedaan.
Weert-einhoven blijft prorail gebied.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja.
En waarom moeten we dan nu het risico gaan introduceren dat er 2 netbeheerders naar elkaar gaan wijzen als er tussen Eindhoven en Weert wat aan de hand is? Welk doel is daarmee gediend?
De plannen zijn voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Of willen ze alleen een "eigen netbeheerder" voor die 2 kutlijntjes waar ze het zo goed doen?![]()
Dient geen enkel functioneel doel, modeltreintjes spelen doet men maar op zolder. Dit is volslagen onzinnig.
ach, van een oud vrouwtje geweest. Past op zich wel bij het karakter van Limburgquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja ik weet het, vorig jaar nog ingezeten
Lijntjes genoeg daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik mag hopen dat iemand daar nadenkt en er een streep door haalt. Hoewel, nadenken... het blijft wel Limburg natuurlijk.
Why?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik mag hopen dat iemand daar nadenkt en er een streep door haalt. Hoewel, nadenken... het blijft wel Limburg natuurlijk.
Er blijft geloof ik nog wel wat van Amsterdam richting Duitsland rijden, maar dus niet meer direct naar Polen. Denemarken verliest zelfs helemaal de nachtverbinding, tot groot verdriet van mensen die die trein met enige regelmat gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef b2py het volgende:
DB shrinks City Night Line network
Lees ik dit verkeerd en verliest Amsterdam al zijn nachtelijke verbindingen of?
Naar München dan denk ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er blijft geloof ik nog wel wat van Amsterdam richting Duitsland rijden, maar dus niet meer direct naar Polen. Denemarken verliest zelfs helemaal de nachtverbinding, tot groot verdriet van mensen die die trein met enige regelmat gebruiken.
Meer maatwerk, minder ivoren toren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef dcm360 het volgende:
Zijn er dan nog voordelen aan naast het prestigegehalte?
Voor die lijn verandert niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Want? Ze zitten nog steeds vast aan de IC's uit de randstad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |