quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Picsdit moet haast wel verzonnen zijn.
Patty Brard![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Picsdit moet haast wel verzonnen zijn.
Patty Brard![]()
Een euro knaller komt ook wel erg in de buurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een grotere verspilling van een Euro is er gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Verpats dat ding in het plaatselijke woonwagenkamp. Er is vast wel een grotere tokkie dan jij die dat ding wil hebben.Hoeveel meer bewijs wil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt die foto gewoon gevonden op internet en een kuttopic geopend. Ik geloof je als je een foto post met je linker arm in dat ding. Huehue.quote:
Vind het ( nog steeds ) moeilijk geloofbaar post ene pic met een blaadje met je Username erbijquote:
je hebt der hersenen erbij gekregenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
je hebt der hersenen erbij gekregen
De andere kant is opengeslepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe hebben ze die eraf gekregen zonder te slijpen
Hij kreeg Pattys been erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe hebben ze die eraf gekregen zonder te slijpen
Nog niet overtuigd. Foto van de opengeslepen kant met een papiertje met de tekst: 'BarenWubboJagermanJansen is een baas'.quote:
Opbrengst was voor johan cruyff foundation. 1 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
Gewoon het gore lef hebben om dat ding beschikbaar te stellen voor een veiling.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme heb ik weer.
Een tijd geleden toen ik even tv wilde kijken zapte ik per ongeluk langs SBS6 en toen zag ik dat mijn aartsrivaal Patty Brard haar been had gebroken. Dat was natuurlijk goed nieuws, maar tegelijkertijd veilde zij ook haar gips van haar been. Ik meteen bieden en ik had het immense bedrag van één euro geboden in de hoop dat ik dit niet zou winnen.
Kom ik thuis van vakantie en blijkt dat ik dit stomme ding toch gewonnen heb en nu zit ik met dat vieze walgelijke ding te kijken.
Klacht: gipsafruk van Patty Brard hebben
Anti-klacht: Patty Brard had haar been gebroken (en dit had erger kunnen zijn)
Subklacht: niemand die meer dan 1 euro heeft geboden voor dit ding
Hey Ts,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme heb ik weer.
Een tijd geleden toen ik even tv wilde kijken zapte ik per ongeluk langs SBS6 en toen zag ik dat mijn aartsrivaal Patty Brard haar been had gebroken. Dat was natuurlijk goed nieuws, maar tegelijkertijd veilde zij ook haar gips van haar been. Ik meteen bieden en ik had het immense bedrag van één euro geboden in de hoop dat ik dit niet zou winnen.
Kom ik thuis van vakantie en blijkt dat ik dit stomme ding toch gewonnen heb en nu zit ik met dat vieze walgelijke ding te kijken.
Klacht: gipsafruk van Patty Brard hebben
Anti-klacht: Patty Brard had haar been gebroken (en dit had erger kunnen zijn)
Subklacht: niemand die meer dan 1 euro heeft geboden voor dit ding
slecht geshoptquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Ezio het volgende:
Ik snap de beredenatie niet zo, waarom zou je bieden?
Dit hele topic gemist maar shit zegquote:
Ik ga hem niet eens aanraken laat staan aan ruiken en ik ga hem niet passen maar jij mag hem wel komen passen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Lilou het volgende:
[..]
[..]
Hey Ts,
Ik heb twee vragen voor je . Hoe ruikt het van binnen? Heb je hem wel eens gepast? Zoja maak er is een foto van.
Waar woont ze?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef roodborst het volgende:
Schijt hem vol en stuur hem terug naar Patty.
Niks aan gelogen, maar ik heb nog steeds een hekel aan Patty Brard (en Johan Vlemmix)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:32 schreef CPS2000 het volgende:
Waarom bieden in de hoop dat je hem niet zou winnen? Volgens mij ben je gewoon een ordinaire cougar hunter.
Niet haten op Vlemmix, knul!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, maar ik heb nog steeds een hekel aan Patty Brard (en Johan Vlemmix)
Dat zou bloedgeld zijn, ik wil er niks aan verdienenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef Polenbatser het volgende:
Doorverkopen aan tong80, die wil dat vast wel.
Bedankt man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:11 schreef Dimens het volgende:
AMSTERDAM - Patty Brard is van haar loopgips af. Het is er donderdag in het ziekenhuis afgehaald. "Yesss!" was haar commentaar toen de dokter vertelde dat ze haar schoen weer mocht aantrekken, zo was te zien in Shownieuws.
Patty ging op 21 mei onder het mes, omdat ze last had van een kraakbeenbeschadiging in haar knie en een gescheurde buitenste enkelband. Ze werd aan haar rechterbeen geopereerd. Na het normale gips kreeg ze oranje loopgips.
Patty zette een foto van zichzelf op Instagram waarbij ze het loopgips vasthoudt. Ze schreef erbij: "T oranje pootje hebben we voor de zekerheid gehouden! #gips #blij #geluk #oranje".
Overigens wordt het gips geveild voor het goede doel: de opbrengst gaat naar de Johan Cruyff Foundation.
Bron
Gefeliciteerd TS.[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |