je hebt der hersenen erbij gekregenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
je hebt der hersenen erbij gekregen
De andere kant is opengeslepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe hebben ze die eraf gekregen zonder te slijpen
Hij kreeg Pattys been erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe hebben ze die eraf gekregen zonder te slijpen
Nog niet overtuigd. Foto van de opengeslepen kant met een papiertje met de tekst: 'BarenWubboJagermanJansen is een baas'.quote:
Opbrengst was voor johan cruyff foundation. 1 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
Gewoon het gore lef hebben om dat ding beschikbaar te stellen voor een veiling.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme heb ik weer.
Een tijd geleden toen ik even tv wilde kijken zapte ik per ongeluk langs SBS6 en toen zag ik dat mijn aartsrivaal Patty Brard haar been had gebroken. Dat was natuurlijk goed nieuws, maar tegelijkertijd veilde zij ook haar gips van haar been. Ik meteen bieden en ik had het immense bedrag van één euro geboden in de hoop dat ik dit niet zou winnen.
Kom ik thuis van vakantie en blijkt dat ik dit stomme ding toch gewonnen heb en nu zit ik met dat vieze walgelijke ding te kijken.
Klacht: gipsafruk van Patty Brard hebben
Anti-klacht: Patty Brard had haar been gebroken (en dit had erger kunnen zijn)
Subklacht: niemand die meer dan 1 euro heeft geboden voor dit ding
Hey Ts,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme heb ik weer.
Een tijd geleden toen ik even tv wilde kijken zapte ik per ongeluk langs SBS6 en toen zag ik dat mijn aartsrivaal Patty Brard haar been had gebroken. Dat was natuurlijk goed nieuws, maar tegelijkertijd veilde zij ook haar gips van haar been. Ik meteen bieden en ik had het immense bedrag van één euro geboden in de hoop dat ik dit niet zou winnen.
Kom ik thuis van vakantie en blijkt dat ik dit stomme ding toch gewonnen heb en nu zit ik met dat vieze walgelijke ding te kijken.
Klacht: gipsafruk van Patty Brard hebben
Anti-klacht: Patty Brard had haar been gebroken (en dit had erger kunnen zijn)
Subklacht: niemand die meer dan 1 euro heeft geboden voor dit ding
slecht geshoptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |