Nee, ik vind het maar dom paupervermaak. Maar ik vind dat oplichters niet hun gang moeten kunnen gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef Dingflofbips het volgende:
TS is kermistokkie / botsautojihadist
Nee hoor, daar is het duidelijk waar je voor aan het betalen bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef roodborst het volgende:
De turbopoliep en botsauto's zijn doorgestoken kaart! Keihard aanpakken!
Hoezo je investeert 50 euro en krijgt op den duur wel een beer ter waarde van 1 euro.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het duidelijk waar je voor aan het betalen bent.
Die spelletjes zijn het probleem. Dat is gewoon legale oplichterij.
Dat weet je toch ook met van die Nigerianen op internet? Dat is toch verboden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben benieuwd waar je op doelt. Volgens mij weet iedereen toch dat je genept wordt? Dus als je het weet maakt het niet uit.
Maar die beloven letterlijk iets dat ze niet nakomen. Dat heb ik op een kermis nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook met van die Nigerianen op internet? Dat is toch verboden.
Men belooft je dat je bijvoorbeeld een knuffel er met pure behendigheid uit kan graaien. Dat is natuurlijk totale onzin. Daarom vind ik het oplichterij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar die beloven letterlijk iets dat ze niet nakomen. Dat heb ik op een kermis nog nooit gezien.
Je bent gewoon niet behendig genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
Men belooft je dat je bijvoorbeeld een knuffel er met pure behendigheid uit kan graaien. Dat is natuurlijk totale onzin. Daarom vind ik het oplichterij.
Volgens mij zeggen ze nergens dat het een puur behedigheidsspel is. Daar gaat het fout. Jij doet een aanname.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
Men belooft je dat je bijvoorbeeld een knuffel er met pure behendigheid uit kan graaien. Dat is natuurlijk totale onzin. Daarom vind ik het oplichterij.
"Komt dat zien, komt dat zien, gooi vier blikken om met drie blikken en win deze enorme Winnie de Pooh knuffel voor je kind of je liefje! Maar het is doorgestoken kaart dus verwacht niet echt te winnennnnnn, komt dat ziennn!!!"quote:
Ik mis de galm en de spuh-spuh-spuh-spuh-speciale actie mensen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Komt dat zien, komt dat zien, gooi vier blikken om met drie blikken en win deze enorme Winnie de Pooh knuffel voor je kind of je liefje! Maar het is doorgestoken kaart dus verwacht niet echt te winnennnnnn, komt dat ziennn!!!"
Is dat religie? Da's nog grotere oplichterij.quote:
In de schiettent: 'Als je me die prijs niet geeft schiet ik je voor je harses.' 'En je weet. Ik heb 5 kogels.'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
A-a-a-alweer een winnaar. Kom maar naar voren om je prijsje op te halen!!!
En een krom geweertje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
In de schiettent: 'Als je me die prijs niet geeft schiet ik je voor je harses.' 'En je weet. Ik heb 5 kogels.'
En dit is het correcte antwoord. Omdat de overheid geld krijgt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef antfukker het volgende:
Het bestaat omdat die kermisexploitanten geld betalen aan de gemeente ;-)
Ik moet maar 'ns zo'n ding halen. Vuistwapen op luchtdruk. Schieten is best leuk. Ze hebben het me geleerd op ijsblokjes. Trekken en schieten uit de heup. Eerst een beetje richten is ook wel aardig.quote:
Mensen voorhouden dat ze een reële kans hebben op de hoofdprijs in de staatsloterij is dat toch ook?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het duidelijk waar je voor aan het betalen bent.
Die spelletjes zijn het probleem. Dat is gewoon legale oplichterij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
bel de rijdende rechter
[ afbeelding ]
De naam zegt het al: staatsloterij. Maar gokken is verboden. Soms valt 'ie wel die jackpot.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen voorhouden dat ze een reële kans hebben op de hoofdprijs in de staatsloterij is dat toch ook?
Als je een reële kans hebt op een prijs, dan is daar niets mis mee. Maar al die reclame van de staatsloterij doet mensen geloven dat ze allemaal heel gemakkelijk de hoofdprijs kunnen winnen. Terwijl statistisch is gebleken dat je meer kans hebt om te overlijden in een vliegtuigramp dan om de staatsloterij te winnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
De naam zegt het al: staatsloterij. Maar gokken is verboden. Soms valt 'ie wel die jackpot.
Ik doe zelf niet aan gokken. Het is verderfelijk naar mijn mening.
Nou ja, het is oorspronkelijk bedoeld ter vermaak van het volk, een van de belangrijkste behoeften ervan. En oplichten gebeurt overal, niet specifiek op kermissen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef niels0 het volgende:
Terechte klacht wel. Maar als je dat dan vind. Ga er dan gewoon niet heen. Kermissen zijn altijd al oplichterij geweest.
Da's waar. Wel 'ns op de Parade geweest? Zo'n ouderwetse kermis is dat. Met theater en een zweefmolen. Dat vind ik dan wel leuk. Tokkie-kermissen, want dat vind ik hun, kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het is oorspronkelijk bedoeld ter vermaak van het volk, een van de belangrijkste behoeften ervan. En oplichten gebeurt overal, niet specifiek op kermissen.
En ondanks die oplichterij houden ze nog nauwelijks het hoofd boven water.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef niels0 het volgende:
Terechte klacht wel. Maar als je dat dan vind. Ga er dan gewoon niet heen. Kermissen zijn altijd al oplichterij geweest.
goede klachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
omdat fred en ivo druk bezig zijn met coffeeshops sluiten
Waarom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef donroyco het volgende:
Het is doorgestoken piemel, ik zeg het je.
Dan lost het zichzelf op. Heel aardig bezoekje had ik net.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ondanks die oplichterij houden ze nog nauwelijks het hoofd boven water.
Voor kinderen en verliefde stelletjes is het wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Roken het volgende:
Nooit een rooie cent uitgegeven aan de kermis.
Men belooft helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |