Het is waarschijnlijker dat ze TS zelf zullen arresteren omdat deze gevaarlijke stoffen op zijn stoep heeft liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:18 schreef Bananapeel het volgende:
In dit soort gevallen altijd je beste vriend de politie bellen. Die zullen het in een mum van tijd oplossen.
of lekker gestoepkrijtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Wat spannend, de buurkinderen hebben zandtaartjes gebakken voor TS z'n deur.
Uh nee,quote:
Oh dus daar is m'n wiet gebleven, graag teruggeven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uh nee,
Ik heb er aan geroken( ja ik hebt dat echt gedaan) en het ruikt overduidelijk naar kruid
Bedoel je nou kruit of kruid?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uh nee,
Ik heb er aan geroken( ja ik hebt dat echt gedaan) en het ruikt overduidelijk naar kruid
Kamillequote:
Nee hoor, ze zullen onderzoeken gaan doen in zeer schemerige laboratoria. Dan kunnen ze met een speciaal brilletje en wat spray uit een flacon zo zien wie dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:20 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ze TS zelf zullen arresteren omdat deze gevaarlijke stoffen op zijn stoep heeft liggen.
Zo werkt dat in Nederland, dat is makkelijker voor de politie dan de daders opsporen.
kruit blijkbaarquote:
Ik doe het altijd door mijn chilli. Lekker explosief op de WC.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee man, buskruid, lekker op de boterham.
Zwavel is dan waarschijnlijker gezien de kleur. Daarnaast is zwavel ook een bestanddeel van zwart buskruit hetgeen de geur zou verklaren.quote:
Eh.. die jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zwavel is dan waarschijnlijker gezien de kleur. Daarnaast is zwavel ook een bestanddeel van zwart buskruit hetgeen de geur zou verklaren.
Voor een explosieve smaaksensatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee man, buskruid, lekker op de boterham.
Volgens mij past dat nooit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:15 schreef JenHermes het volgende:
Ben ik door het oog van de naald gekropen?
Dan kan TS maar beter geen Supernatural kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Reneuh het volgende:
Als je Supernatural kijkt, dan weet je dat je bezocht ben door demonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |