Niet echtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:02 schreef KikiD het volgende:
Om maar meteen goed te beginnen ben ik net na het ontbijt een stuk gaan wandelen en dan straks even dat Jillian gedoe bekijken![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag?
Klopt. In 2000 ging ik zelf voor het eerst op kamp en dan waren er zo'n 120 kinderen, maar toen waren er maar 3 kampen van deze organisatie per zomer. Nu zijn er alleen komende week al 3 kampen van deze organisatie.. en bij in elk geval twee van de drie zijn er minimaal 130 kinderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:29 schreef V1z0R het volgende:
Hockey is tegenwoordig aardig populairder aan het worden of niet?!
Haha wel als je 7-10 jaar oud bent anders zitten wij elke nacht met 100 huilende heimwee kindjes.. zelfs bij 10-12jaar kamp waar ze twee nachten blijven slapen is het elke keer raak haha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef V1z0R het volgende:
Tsss niet blijven slapen is dan ook niet echt kamp
Ik vind het lekkerder dan gewone cola.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:14 schreef empa1010 het volgende:
Bedankt maar weer! Ik heb nog nooit coca cola zero gedronkenweet nog wel dat het een aantal jaren geleden uitsluitend voor de man geïntroduceerd werd
niet dat dat ergens op sloeg. Verder dan hoe het flesje er uit ziet kom ik niet, maar ik ga het kopen aankomende week. Smaakt het nagenoeg hetzelfde als originele coca cola?
Wat een onzin dat mensen het alleen maar drinken omdat het hip zou zijn. En ik heb er eentje zonder additieven en verder haal ik jonge kokosnoten bij de tokoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef KikiD het volgende:
Cola zero is best lekker, alleen die aspartaam is echt wel heel slecht volgens mij.
Kokoswater is lekker maar vind t zo overrated, mensen drinken t alleen omdat t hip is en die flesjes in de winkel zitten ook vol met additieven volgens mij...
Beter drink je t gewoon uit de kokosnoot of anders niet
Verder water leren drinken, is mij ook gelukt! Desnoods met wat munt en citroen/limoen
Dit echt helemaal. Alleen ben ik nog in semi-vakantiestemming en lukt het me nog niet om het helemaal af te kicken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan gewone cola.
Maar ik heb als regel wel voor mezelf dat ik het alleen bij bijzondere gelegenheden mag drinken (feestje, uit eten etc) en heb het in principe nooit in huis. Anders zou ik een fles per dag opdrinken denk ik, en ook cola zero is niet echt gezond ofzo.
Met voetbal kamp was het al wel vanaf 7.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha wel als je 7-10 jaar oud bent anders zitten wij elke nacht met 100 huilende heimwee kindjes.. zelfs bij 10-12jaar kamp waar ze twee nachten blijven slapen is het elke keer raak haha.
En coca cola zero
Voetballers zijn dan ook de echte bikkels hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met voetbal kamp was het al wel vanaf 7.
Heimwee zie je inderdaad ook op latere leeftijden, klasgenote op de mavo had het met 16 nog en ken iemand die is ouder dan mij maar op vakantie is die na een week niet te genieten. Zodra die weer op 't dorp is niks meer aan de hand![]()
Dronk je t twee jaar geleden ook al danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat mensen het alleen maar drinken omdat het hip zou zijn. En ik heb er eentje zonder additieven en verder haal ik jonge kokosnoten bij de toko
Vooral na de yoga is het lekker. Zeker een goede vervanger voor de normale sportdrank!
Twee jaar geleden kon je het nog niet in elke supermarkt vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:13 schreef KikiD het volgende:
Dronk je t twee jaar geleden ook al dan
Yup, al een tijdje!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:13 schreef KikiD het volgende:
[..]
Dronk je t twee jaar geleden ook al dan
Recent onderzoek wat ik las laat zien dat een glas water en een banaan net zo gezond is...
http://www.nytimes.com/20(...)its-claims.html?_r=0
Maar lekker smaakt t wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |