abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143199028
Scheelt wel remsporen, glijd het zo de pot in ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143199153
Lijst dan maar:

O: yoghurt met banaan, walnoten en honing.
L: 2 toast met avocadoprut, chorizo en wat geraspte kaas met een pint melk
T: 2 gekookte eitjes
B: yoga (40 minuten)
D: noodles met groenten en zelfgemaakte teriyakisaus (zouden we gisteren, maar aten onverwacht niet thuis)
Ja doei.
pi_143200468
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw sorry, ik dacht dat je echt wel door had dat zoiets onzin is. Pillen, poederzakjes. Geld afhandig maken van mensen die een quick fix willen ^O^

Ga gewoon goed voor jezelf zorgen, goed eten, bewegen, blabla
Heb je helemaal gelijk in. Maar een beetje steun kan nooit kwaad, dus als dit middel iets zou kunnen betekenen had ik er wel oren naar. Zo te lezen is het troep. Enige wat echt helpt tegen 'hongergevoel' zijn vezels denk ik zo, maagvulling.

Ben nu druk in de weer met verse smoothies, toch als ik dan zie wat ik naar binnen werk.. euhm, ook best veel. 1 liter smoothie met verse frambozen, bosbessen, bananen, sinaasappelsap, hennepzaad. Lekker, supergezond maar toch.... best veel fruit. Dan denk ik weer, al die fruitsuikers, hoeveel calorieen zijn dat. Het blijft lastig, maar smoothies zijn wel erg gezond gelukkig dus ik ben enigszins op de goede weg inmiddels.
pi_143200506
Maar anyway, je zou die reclame echt eens moeten zien op tv. Ik zat verwonderd te kijken, want die vrouw giet daadwerkelijk dat zakje poeder zo achter in d'r keel... bllllllllll. :X en dat lijkt me dus goor en gevaarlijk tegelijkertijd. Je zou er maar in stikken. Kreeg er een beetje een 'ganzenlever / molentje op je bek' gevoel bij :r
pi_143201235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Maar een beetje steun kan nooit kwaad, dus als dit middel iets zou kunnen betekenen had ik er wel oren naar. Zo te lezen is het troep. Enige wat echt helpt tegen 'hongergevoel' zijn vezels denk ik zo, maagvulling.

Ben nu druk in de weer met verse smoothies, toch als ik dan zie wat ik naar binnen werk.. euhm, ook best veel. 1 liter smoothie met verse frambozen, bosbessen, bananen, sinaasappelsap, hennepzaad. Lekker, supergezond maar toch.... best veel fruit. Dan denk ik weer, al die fruitsuikers, hoeveel calorieen zijn dat. Het blijft lastig, maar smoothies zijn wel erg gezond gelukkig dus ik ben enigszins op de goede weg inmiddels.
Post eens wat lijstjes wat je aan eten/bewegen doet op een dag.
pi_143201258
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Post eens wat lijstjes wat je aan eten/bewegen doet op een dag.
:@
pi_143201686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef empa1010 het volgende:

[..]

:@
Ja graag! ^O^
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143203452
Bij wijze van goed voorbeeld doet volgen dan van mij een lijst:
O: 650ml smoothie van melk, Griekse yoghurt en diepvries frambozen, bosbessen en aardbeien
T: 3 rijstwafels
L: Broodje sla, roomkaas en gerookte zalm
D: risotto met kip, champignons en courgette
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:50:05 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143204040
Morgen bbq, niet erg maar hij wil bakken en wij mogen echt niet en hij heeft alleen maar speklappen, braadworsten en schouderkarbonade.
Dat vind ik zo zonde he! Behalve dan de schouderkarbo, die is wel heeeeeeeeeeeeel lekker :9
Neem zelf wel wat champignons, paprika, ui, courgetten en ananasschijven mee.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:00:53 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143204409
Wat een lekker lijstje Vlinder!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143206081
Thanks uniek! Vind ik ook :). Was langs de visboer geweest dus echt lekkere gerookte zalm ook O+

Het lukt me (met behoorlijk veel dank aan mn nieuwe blender en dus smoothies) inmiddels redelijk goed om wel lekkers in huis te hebben voor mn vriend, maar daar niet zelf van te eten. Was altijd van het 'als het er niet is, kan ik het ook niet eten', maar woon inmiddels praktisch gezien samen en kan moeilijk hem verbieden lekkere dingen te halen haha. Zeker omdat hij juist best wat aan mag komen.

Jouw bbq klinkt wel goed uniek! Hoewel ik alledrie de soorten vlees niet zo heel lekker vind haha (sowieso niet zo'n vleeseter). Maar bbq maakt alles wel lekkerder dan in de pan.. Succes met maat houden haha! De groenten klinken ook goed :)
pi_143206929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

http://cryptocheilus.word(...)kenen-en-verzwijgen/
Dit is wel een leuk stukje hierover. Ik geloof best dat zo'n vetbinder iets kan doen, maar ik denk niet dat het opweegt tegen de nadelen. :')
Dan vindt ik dit wel weer een interessante (als je wat linkjes doorklikt kom je hier terecht)

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23505169?dopt=Abstract
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143207203
Ja, dan doe ik er ook wel weer eens een :P

O: wheyshake
T: banaan. Cappucino uit de automaat op werk.
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. Halve rode paprika, stuk komkommer en een handje cherrytomaten
T: appel, paar moerbeien
D: Pasta met snijbiet en halloumi.
T: Nog geen idee.
En verder nog aan drinken (tot nu toe) een liter water en 2 grote mokken kruidenthee.

Ben nu ook weer even aan het 'afkicken' van de suiker en chocoladecraving. Dag #5, so far so good. Het is te zien op de weegschaal :')
pi_143207995
Zo, ondanks de pizza, friet, en nog meer hapjes is de 30 kilo er nu af.. Gewicht is nu zoals de planning was, nu nog naar goed vet% en spieren kweken 8-)

Komend festival weekend zal alleen niet echt helpen iig :')
pi_143208251
Niet echt geweldig vandaag

O: whey shake met cocosmelk, yoghurt, hennep & chia zaadjes
L: mini loempia en bakje huttenkase :')
T: 2 hapjes risotto met geroosterde pompoen, was aan het koken voor mijn zoontje, moet wel proeven
D: witlofsalade met appel & kaas & etc + 1.5 tartaar
T: 2 witte wijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143209652
Vanavond eerste keer sporten in maanden! Whoop whoop!
Worry is a misuse of imagination
pi_143209780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Misschien gist? Of alcohol?

[..]

Zit extract (lees: een boel vezels) van een of ander plantje (merknaam 'litramine') in waarvan klinisch bewezen is dat het werkt. Maar nergens een bron te vinden :'). Dat onderzoek zit waarschijnlijk in de categorie '80% van onze lezeressen menen verschil te merken'.
Wijn gaat wel goed!
Gist zit ook in brood..
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:59:48 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143210615
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Probability het volgende:
Vanavond eerste keer sporten in maanden! Whoop whoop!
_O_
Wat gaat u doen?

Skoap, hoe gaat het?
pi_143210785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

_O_
Wat gaat u doen?

Skoap, hoe gaat het?
Ik heb afgesproken met m'n PT 🐰
Geen idee ik hoor op de sportschool wat ik kan!
pi_143213740
Ik kom me hier ook even melden, na een tijd meegelurkt te hebben, toch maar geregistreerd :)

Ik ben dus KikiD, woonachtig en werkend in Amsterdam.
Qua gezond slank ben ik ongeveer 5 kilo te zwaar. En het mag allemaal wel wat strakker.
Vanwege drukke baan, lange dagen, lukt het me niet echt om de tijd te vinden/nemen voor sport momenteel. Wordt aan gewerkt! :+ Wil nu vooral focussen op eten dus. Is dat haalbaar zonder sport?

Verder ga ik maar gewoon lijstjes posten en dan hoor ik graag jullie commentaar w/
Don't go breaking my heart
pi_143213829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:46 schreef Timmos het volgende:
Zo, ondanks de pizza, friet, en nog meer hapjes is de 30 kilo er nu af.. Gewicht is nu zoals de planning was, nu nog naar goed vet% en spieren kweken 8-)

Komend festival weekend zal alleen niet echt helpen iig :')
^O^

En beter met wat slippertjes tussendoor dan met streng regime en dan grote kans om terug te vallen ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143214010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef KikiD het volgende:
Ik kom me hier ook even melden, na een tijd meegelurkt te hebben, toch maar geregistreerd :)

Ik ben dus KikiD, woonachtig en werkend in Amsterdam.
Qua gezond slank ben ik ongeveer 5 kilo te zwaar. En het mag allemaal wel wat strakker.
Vanwege drukke baan, lange dagen, lukt het me niet echt om de tijd te vinden/nemen voor sport momenteel. Wordt aan gewerkt! :+ Wil nu vooral focussen op eten dus. Is dat haalbaar zonder sport?

Verder ga ik maar gewoon lijstjes posten en dan hoor ik graag jullie commentaar w/
Als het maar 5kilo is, is lastig zonder sport :{ kunt dan wel afvallen maar kans is groot dat het qua strakkigheid niet echt gaat schelen.

Kun je echt geen half uur tijd maken per/om de dag? (lijkt me sterk)
pi_143214104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

En beter met wat slippertjes tussendoor dan met streng regime en dan grote kans om terug te vallen ;)
1x aangekomen maar toen flink wat spiertoename, 1500-2000kcal, ben niet te bang om lekker te eten IIFYM ;).. Dus komt wel goed :D
pi_143214118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als het maar 5kilo is, is lastig zonder sport :{ kunt dan wel afvallen maar kans is groot dat het qua strakkigheid niet echt gaat schelen.

Kun je echt geen half uur tijd maken per/om de dag? (lijkt me sterk)
Er is een verschil tussen kunnen en willen :')
Maar dan doel je op die Jillian dingen ofzo? Of half uurtje fietsen ook goed?
Heb altijd het gevoel dat het niet echt zoden aan de dijk is.
Maar goed, op de bank hangen doet niks natuurlijk B-)
Don't go breaking my heart
pi_143214292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef KikiD het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen kunnen en willen :')
Maar dan doel je op die Jillian dingen ofzo? Of half uurtje fietsen ook goed?
Heb altijd het gevoel dat het niet echt zoden aan de dijk is.
Maar goed, op de bank hangen doet niks natuurlijk B-)
Jillian kan inderdaad :Y
Fietsen mits intens :Y
En zet wel zoden aan de dijk. :P

En anders nog altijd omdat het gewoon hartstikke goed voor je is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef Timmos het volgende:

[..]

1x aangekomen maar toen flink wat spiertoename, 1500-2000kcal, ben niet te bang om lekker te eten IIFYM ;).. Dus komt wel goed :D
Welke E/K/V hou je ongeveer aan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')