Bite mequote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik wel even tickets ga betalen. En dan ook nog hiervoor?quote:
Fixed that for ya, broquote:
Eensch, ook al is Cz een redelijk mooi ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik kan het ziekenhuis niet meer zien onderhand
Ik geef het enkel als voorstelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik wel even tickets ga betalen. En dan ook nog hiervoor?
Dat doet vrijwel iedereenquote:
Met die van jouw bruiloft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Mijn broertje heeft 'iets'
Voor het eerst (zover ik weet)
Herpes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Mijn broertje heeft 'iets'
Voor het eerst (zover ik weet)
Had het net gemeld in het vorige topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Kost dat ook alweer, retourtje Malta?.
We kunnen wel bij jou crashen toch Barb?.
Ik de motivatiegebrek-na-een-rondje-park-from-hellquote:
Zo'n gast ben ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had het net gemeld in het vorige topicEn bij mij crashen? Dat kan, zolang je niet al mijn bier opdrinkt. En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
Waarom in hemelsnaam bier drinken terwijl we ook je whiskeykast kunnen plunderen. Geen probleem dude.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had het net gemeld in het vorige topicEn bij mij crashen? Dat kan, zolang je niet al mijn bier opdrinkt. En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
Wat ouderwets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
1 keer op een bruiloft een meisje leren kennen, nog een maand of 9 iets mee gehad ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup
Van een bruiloft, komt een bruiloft (of zoiets)
Ok. Stbabs' box has been unticked from the guestlist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam bier drinken terwijl we ook je whiskeykast kunnen plunderen. Geen probleem dude.
Das heel fideel van jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n gast ben ik niet natuurlijk. Drinks are on me
.
Voor wat hoort wat natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. Stbabs' box has been unticked from the guestlist.
[..]
Das heel fideel van je
Ah men...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. Stbabs' box has been unticked from the guestlist.
Ticket kost 8 tientjes...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat natuurlijk.
Maar maak je verder niet al teveel zorgen hoor, ik sta niet volgende week op je stoep.
Ik geloof je...quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom kunnen we dus best volgende week gaan, heb toch geen kaartje voor LL
Ik ben ooit op Malta geweest en toen was stappen daar zeer betaalbaar, dus denk dat het sowieso goed komtquote:
groepsreis.. moet fout gaanquote:
Idd, die kan dan niet, die wil niet met die maatschappij, die wil dit, die wil dat. Uiteindelijk gaat er niemandquote:
Owquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die kan dan niet, die wil niet met die maatschappij, die wil dit, die wil dat. Uiteindelijk gaat er niemand.
Neem zonnebrandcreme/aluminiumfolie mee, het wordt 40+ graadjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom kunnen we dus best volgende week gaan, heb toch geen kaartje voor LL
Ook mijn manier jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik roep een tijd en locatie, kan je, prima, kan je niet, andere keer weer.
Kost (serieus als cue_ niet wil)?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef Q. het volgende:
Cue, had jij nog een foon nodig? Je mag mn Nokia Lumia 520 overkopen. Windows Phone 8.1
Windows Phonequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef Q. het volgende:
Cue, had jij nog een foon nodig? Je mag mn Nokia Lumia 520 overkopen. Windows Phone 8.1
Ik praat dan wel tegen me, myself and iquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso niet met hetzelfde vliegtuig, als die dan neerstort, is meteen het topic dood (letterlijk)
Even denken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost (serieus als cue_ niet wil)?
Jij hebt al genoeg gadgets!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost (serieus als cue_ niet wil)?
Stukken beter dan Android, zeker na de 8.1 update, collega heeft een 925, echt een heel mooi ding, snel, stabiel, mooie live-tiles etc.quote:
Geen idee, nooit in verdiept. Maar wat ik er ooit wel eens van gezien heb vond ik het niet geweldig. Maar zoals ik zei.. geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukken beter dan Android, zeker na de 8.1 update, collega heeft een 925, echt een heel mooi ding, snel, stabiel, mooie live-tiles etc.
Ja. maar ik wil van die tering Galaxy af.quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja. maar ik wil van die tering Galaxy af.
let maar op voor diens guardiansquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. maar ik wil van die tering Galaxy af.
Nooit meer een Samsung, eigenlijk wou ik Android zeggen, maar dat geef ik bij versie 5 wel weer eens een echte kans. Ik heb het nu 2 galaxy's volgehouden en het kan me niet overtuigen nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef clevy het volgende:
[..]
die lullen je dan wel om naar een nieuwe galaxy
[ afbeelding ]
Het is idd best aardig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukken beter dan Android, zeker na de 8.1 update, collega heeft een 925, echt een heel mooi ding, snel, stabiel, mooie live-tiles etc.
Ik vind het echt heel mooi, enige minpunt blijft de lijst met apps niet op je beginscherm, zo'n hele lange lijst doorscrollen is niet handig.quote:
How the mighty have fallenquote:
Mighty is wel weer een tikje overdreven he?quote:
quote:
Heb dat vorig jaar uitgerekend, dat is niet goedkoper als ik dure toestellen wil blijven gebruiken (en vernieuwen elk jaar).quote:
Ja ok, maar how the acid/vinegar have fallen vond ik wat vreemd staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mighty is wel weer een tikje overdreven he?.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef Barbusse het volgende:
Soms kom je van die dingen tegen op internet.....
[ afbeelding ]
Ik zit nu een week met een sony ericsson, waarvan de beste feature de walkman isquote:
Ik heb een Sony. Werkt prima. Maar ja, ik gebruik dan ook maar 10% van het apparaat geloof ik, en de walkman hoort daar niet bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zit nu een week met een sony ericsson, waarvan de beste feature de walkman isIk begin me nu toch wel te ergeren.
Ik heb dit ding:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een Sony. Werkt prima. Maar ja, ik gebruik dan ook maar 10% van het apparaat geloof ik, en de walkman hoort daar niet bij
Gast, zeg dat dan, ik heb nog bakken mobieltjes liggen thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dit ding:
[ afbeelding ]
Ik sms tegenwoordig weer
Toevallig eentje waar je mee kan appen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, zeg dat dan, ik heb nog bakken mobieltjes liggen thuis.
Ik heb al heel lang geen app gehad van jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toevallig eentje waar je mee kan appen?
Experia Z1. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dit ding:
[ afbeelding ]
Ik sms tegenwoordig weer
Ik heb nog nooit een app van hem gehad zelfsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen app gehad van je
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit een app van hem gehad zelfs
HTC titan, Windows 7.8 phone, kan alles gewoon, apps, whatsapp, facebook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toevallig eentje waar je mee kan appen?
Nostalgiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dit ding:
[ afbeelding ]
Ik sms tegenwoordig weer
Ik ookquote:
Sinds een week ligt mijn mobieltje bij het reparatiecentrum en ik was zo slim om alle nummers op te slaan op het toestel, niet op het kaartjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen app gehad van je
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HTC titan, Windows 7.8 phone, kan alles gewoon, apps, whatsapp, facebook.
Gezeik met al die namen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Behalve als mensen het al appen hebben genoemd, dan ga ik erin mee, anders gaan ze me namelijk corrigeren () en dat kost teveel woorden
Slimquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
Sinds een week ligt mijn mobieltje bij het reparatiecentrum en ik was zo slim om alle nummers op te slaan op het toestel, niet op het kaartje
No prob, ligt toch alleen maar stof te happen nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds een week ligt mijn mobieltje bij het reparatiecentrum en ik was zo slim om alle nummers op te slaan op het toestel, niet op het kaartje
[..]![]()
Mocht ik tegen het einde van de week nog niks weten wanneer mijn mobieltje klaar is DMen we even!
Heb ik vanaf dag 1, het klinkt niet en het slaat nergens op, maar het is alweer te laat, we hebben weer een term verkracht in Nederlandquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezeik met al die namen.
En ik erger me groen en geel aan het woord 'appen' zelf.
Ik was van plan om mailtjes/DM's/etc te gaan sturen zodra ik mijn mobieltje terug heb. Smsen is toch best vaag nu, ik ben terug bij het punt vier keer de 7 indrukken voor de Squote:
Super van je, thanks!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No prob, ligt toch alleen maar stof te happen nu.
Ik ben toch meuk aan het ruimenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was van plan om mailtjes/DM's/etc te gaan sturen zodra ik mijn mobieltje terug heb. Smsen is toch best vaag nu, ik ben terug bij het punt vier keer de 7 indrukken voor de S
[..]
Super van je, thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |