abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:01:16 #276
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143100909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:59 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Je krijgt al een nobelprijs voor de vrede als je het 'vredesproces' weer opstart.
Vier weken lang Gaza platgooien valt voor mij niet bepaald onder 'het vredesproces opstarten'.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143100953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:01 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Vier weken lang Gaza platgooien valt voor mij niet bepaald onder 'het vredesproces opstarten'.
:') Ik bedoelde Obama die een nobel prijs voor de vrede kreeg omdat hij het 'vredesproces' opnieuw opstartte.
pi_143101127
Zuheir Mohsen: 'We zijn alleen Palestijnen om politieke redenen.'

Tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen bestaan er geen verschillen. Wij maken deel uit van één volk, de Arabische natie. Kijk maar, ik heb familieleden met het Palestijnse, Libanese, Jordaanse en Syrische staatsburgerschap. Wij zijn één volk. Alleen maar om politieke redenen onderschrijven wij zorgvuldig onze Palestijnse identiteit. Het is namelijk van nationaal belang voor de Arabieren om het bestaan van de Palestijnen aan te moedigen tegenover het zionisme. Ja, het bestaan van een aparte Palestijnse identiteit is er alleen om tactische redenen. De stichting van een Palestijnse staat is een nieuw middel om de strijd tegen Israel en voor de Arabische eenheid voort te zetten.

Een aparte Palestijnse entiteit moet voor de nationale rechten opkomen in de dan nog overgebleven bezette gebieden. De Jordaanse regering kan niet namens de Palestijnen in Israel, Libanon of Syrië spreken. Jordanië is een staat met bepaalde grenzen. Het kan geen aanspraak maken op bijvoorbeeld Haifa of Jaffa, terwijl ik wel recht heb op Haifa, Jaffa, Jeruzalem en Beërsheva. Jordanië kan alleen spreken namens de Jordaniërs en de Palestijnen in Jordanië. De Palestijnse staat zou het recht hebben om op te treden namens alle Palestijnen in de Arabische wereld en elders. Als wij eenmaal al onze rechten in geheel Palestina hebben verworven, moeten wij de hereniging van Jordanië en Palestina geen moment uitstellen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:08:58 #279
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143101269
Mening van iemand die al dertig jaar dood is. Wat voegt die precies toe?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:11:09 #280
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143101377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef oksel12 het volgende:
Zuheir Mohsen: 'We zijn alleen Palestijnen om politieke redenen.'
Is dit het niveau waarop de discussie gevoerd wordt? Quotes van extremisten opvoeren die al 35 jaar dood zijn? 70% van de bewoners van de Palestijnse gebieden was nog niet geboren toen deze meneer stierf.
pi_143102065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef beantherio het volgende:

[..]

Is dit het niveau waarop de discussie gevoerd wordt? Quotes van extremisten opvoeren die al 35 jaar dood zijn? 70% van de bewoners van de Palestijnse gebieden was nog niet geboren toen deze meneer stierf.
Hij is niet extremistischer dan de andere Fatah leden. En hij was een prominente leider van Fatah.

Hamas:

Arafat:
Syrian President Hafez Assad addressing the Palestinian leader, the Chairman of the Palestine Liberation Organization (PLO), President of the Palestinian National Authority (PNA) and “Father of the Palestinian People” Yasser Arafat, explained to him:

“You do not represent Palestine as much as we do. Never forget this one point: There is no such thing as a Palestinian people, there is no Palestinian entity, there is only Syria. You are an integral part of the Syrian people, Palestine is an integral part of Syria. Therefore it is we, the Syrian authorities, who are the true representatives of the Palestinian people.”

Of course, the Palestinian leader, “Father of the Palestinian People” and so on, rejected these insinuations with indignation and… Actually, no, he did not.

Moreover, Arafat himself made a definitive and unequivocal statement along the same lines as late as 1993, when he declared that, “The question of borders doesn’t interest us… From the Arab standpoint, we mustn’t talk about borders. Palestine is nothing but a drop in an enormous ocean. Our nation is the Arabic nation that stretches from the Atlantic Ocean to the Red Sea and beyond it…The P.L.O. is fighting Israel in the name of Pan-Arabism. What you call “Jordan” is nothing more than Palestine.”
pi_143102648
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Hij is niet extremistischer dan de andere Fatah leden. En hij was een prominente leider van Fatah.

Hamas:

Arafat:
Syrian President Hafez Assad addressing the Palestinian leader, the Chairman of the Palestine Liberation Organization (PLO), President of the Palestinian National Authority (PNA) and “Father of the Palestinian People” Yasser Arafat, explained to him:

“You do not represent Palestine as much as we do. Never forget this one point: There is no such thing as a Palestinian people, there is no Palestinian entity, there is only Syria. You are an integral part of the Syrian people, Palestine is an integral part of Syria. Therefore it is we, the Syrian authorities, who are the true representatives of the Palestinian people.”

Of course, the Palestinian leader, “Father of the Palestinian People” and so on, rejected these insinuations with indignation and… Actually, no, he did not.

Moreover, Arafat himself made a definitive and unequivocal statement along the same lines as late as 1993, when he declared that, “The question of borders doesn’t interest us… From the Arab standpoint, we mustn’t talk about borders. Palestine is nothing but a drop in an enormous ocean. Our nation is the Arabic nation that stretches from the Atlantic Ocean to the Red Sea and beyond it…The P.L.O. is fighting Israel in the name of Pan-Arabism. What you call “Jordan” is nothing more than Palestine.”
Die quote van Assad is ook al ruim 30 jaar oud trouwens.... Herhaling van zetten dit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_143102678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die quote van Assad is ook al ruim 30 jaar oud trouwens.... Herhaling van zetten dit.
Het ging niet om de mening van Assad maar om die van Arafat.
pi_143102882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het ging niet om de mening van Assad maar om die van Arafat.
Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je deze in twee topics post. Ten eerste, de gemiddelde Palestijn denkt niet eens aan dergelijke dingen. Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas. Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:51:53 #285
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143103449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je deze in twee topics post. Ten eerste, de gemiddelde Palestijn denkt niet eens aan dergelijke dingen. Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas. Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.
Oksel12 zit de hele tijd zijn eigen onzin te recyclen met irrelevante en/of foutieve dingen
pi_143103772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas.
Duh, waar beweer ik wat anders? :')

quote:
Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.
Dit topic gaat niet alleen over deze operatie maar in het algemeen over Israël en Palestina.
pi_143104763
quote:
Gelukkig inderdaad. Nu maar hopen dat het stand blijft houden.
pi_143105084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gelukkig inderdaad. Nu maar hopen dat het stand blijft houden.
Idd. En dat er besproken kan worden over een oplossing.
pi_143105203
Hamas rocket launch pad revealed near Gaza homes

http://www.france24.com/e(...)a-homes-un-building/

Hamas raketten bij de VN
https://fbcdn-sphotos-f-a(...)62151868933473_o.jpg
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_143105647
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Oke, dus jij stelt nu dat per definitie Israel niet van verdediging kan spreken omdat Hamas reageert op een in jouw ogen 'bezetting' en onder die noemer bewust terrorisme beoefent en daarnaast is Israel altijd fout omdat Hamas 'toch geen kans maakt', juist, vrouwenlogica ten top.

Dat jij stelt dat Hamas reageert op een bezetting kan ik nog in mee gaan omdat daarover gediscussieerd kan worden, de rest is echt onzin.
Vrouwenlogica :D

Kan hier verder geen zinnige reactie op terug geven...
pi_143105801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Idd. En dat er besproken kan worden over een oplossing.
Een oplossing komt er niet.... Die hoop heb ik al opgegeven.

Als dit bestand uitloopt op een einde aan deze oorlog, dan krijg je over een paar jaar weer een herhaling van zetten.
pi_143105813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef truthortruth het volgende:
Hoe Hamas wegkomt met opofferen van burgers.
http://blogs.news.com.au/(...)ry_of_their_reports/ ....zo dan :P
stond nog een aardig linkje in de comments die gedeeld moet worden:

A Thank You Letter From Hamas to the Media

http://www.charismanews.c(...)as-to-the-media-beck

Seriously, you've been AMAZING. Please keep it up!

Love,

Hamas
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_143105836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een oplossing komt er niet.... Die hoop heb ik al opgegeven.

Als dit bestand uitloopt op een einde aan deze oorlog, dan krijg je over een paar jaar weer een herhaling van zetten.
Er moet een oplossing zijn :Y
pi_143106037
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef kawotski het volgende:

[..]

stond nog een aardig linkje in de comments die gedeeld moet worden:

A Thank You Letter From Hamas to the Media

http://www.charismanews.c(...)as-to-the-media-beck

Seriously, you've been AMAZING. Please keep it up!

Love,

Hamas

Wel grappig gedaan (inderdaad)
pi_143106435
Hoe gaat Gaza nu trouwens alles weer opbouwen ? Krijgen ze financiële steun ?
pi_143106542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat Gaza nu trouwens alles weer opbouwen ? Krijgen ze financiële steun ?
Ze gaan raketten verkopen aan Israel.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:59:18 #298
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143106742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen ze financiële steun ?
De EU stuurt wel weer een blanco cheque.
pi_143106768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze gaan raketten verkopen aan Israel.
Zo gek zijn ze nou ook weer niet :P

Maar ff serieus ?
pi_143106844
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: