Vier weken lang Gaza platgooien valt voor mij niet bepaald onder 'het vredesproces opstarten'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:59 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je krijgt al een nobelprijs voor de vrede als je het 'vredesproces' weer opstart.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:01 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Vier weken lang Gaza platgooien valt voor mij niet bepaald onder 'het vredesproces opstarten'.
Is dit het niveau waarop de discussie gevoerd wordt? Quotes van extremisten opvoeren die al 35 jaar dood zijn? 70% van de bewoners van de Palestijnse gebieden was nog niet geboren toen deze meneer stierf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef oksel12 het volgende:
Zuheir Mohsen: 'We zijn alleen Palestijnen om politieke redenen.'
Hij is niet extremistischer dan de andere Fatah leden. En hij was een prominente leider van Fatah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is dit het niveau waarop de discussie gevoerd wordt? Quotes van extremisten opvoeren die al 35 jaar dood zijn? 70% van de bewoners van de Palestijnse gebieden was nog niet geboren toen deze meneer stierf.
Die quote van Assad is ook al ruim 30 jaar oud trouwens.... Herhaling van zetten dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Hij is niet extremistischer dan de andere Fatah leden. En hij was een prominente leider van Fatah.
Hamas:
Arafat:
Syrian President Hafez Assad addressing the Palestinian leader, the Chairman of the Palestine Liberation Organization (PLO), President of the Palestinian National Authority (PNA) and “Father of the Palestinian People” Yasser Arafat, explained to him:
“You do not represent Palestine as much as we do. Never forget this one point: There is no such thing as a Palestinian people, there is no Palestinian entity, there is only Syria. You are an integral part of the Syrian people, Palestine is an integral part of Syria. Therefore it is we, the Syrian authorities, who are the true representatives of the Palestinian people.”
Of course, the Palestinian leader, “Father of the Palestinian People” and so on, rejected these insinuations with indignation and… Actually, no, he did not.
Moreover, Arafat himself made a definitive and unequivocal statement along the same lines as late as 1993, when he declared that, “The question of borders doesn’t interest us… From the Arab standpoint, we mustn’t talk about borders. Palestine is nothing but a drop in an enormous ocean. Our nation is the Arabic nation that stretches from the Atlantic Ocean to the Red Sea and beyond it…The P.L.O. is fighting Israel in the name of Pan-Arabism. What you call “Jordan” is nothing more than Palestine.”
Het ging niet om de mening van Assad maar om die van Arafat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die quote van Assad is ook al ruim 30 jaar oud trouwens.... Herhaling van zetten dit.
Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je deze in twee topics post. Ten eerste, de gemiddelde Palestijn denkt niet eens aan dergelijke dingen. Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas. Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Het ging niet om de mening van Assad maar om die van Arafat.
Oksel12 zit de hele tijd zijn eigen onzin te recyclen met irrelevante en/of foutieve dingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je deze in twee topics post. Ten eerste, de gemiddelde Palestijn denkt niet eens aan dergelijke dingen. Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas. Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.
Duh, waar beweer ik wat anders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
Ten tweede, Arafat was PLO, geen Hamas.
Dit topic gaat niet alleen over deze operatie maar in het algemeen over Israël en Palestina.quote:Dus ik weet niet wat dit te maken heeft met de crisis die nu gaande is.
Gelukkig inderdaad. Nu maar hopen dat het stand blijft houden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/683(...)za-door-bestand.html
![]()
![]()
![]()
Idd. En dat er besproken kan worden over een oplossing.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig inderdaad. Nu maar hopen dat het stand blijft houden.
Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Oke, dus jij stelt nu dat per definitie Israel niet van verdediging kan spreken omdat Hamas reageert op een in jouw ogen 'bezetting' en onder die noemer bewust terrorisme beoefent en daarnaast is Israel altijd fout omdat Hamas 'toch geen kans maakt', juist, vrouwenlogica ten top.
Dat jij stelt dat Hamas reageert op een bezetting kan ik nog in mee gaan omdat daarover gediscussieerd kan worden, de rest is echt onzin.
Een oplossing komt er niet.... Die hoop heb ik al opgegeven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Idd. En dat er besproken kan worden over een oplossing.
stond nog een aardig linkje in de comments die gedeeld moet worden:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef truthortruth het volgende:
Hoe Hamas wegkomt met opofferen van burgers.
http://blogs.news.com.au/(...)ry_of_their_reports/ ....zo dan
Er moet een oplossing zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een oplossing komt er niet.... Die hoop heb ik al opgegeven.
Als dit bestand uitloopt op een einde aan deze oorlog, dan krijg je over een paar jaar weer een herhaling van zetten.
Wel grappig gedaan (inderdaad)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
stond nog een aardig linkje in de comments die gedeeld moet worden:
A Thank You Letter From Hamas to the Media
http://www.charismanews.c(...)as-to-the-media-beck
Seriously, you've been AMAZING. Please keep it up!
Love,
Hamas
Ze gaan raketten verkopen aan Israel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat Gaza nu trouwens alles weer opbouwen ? Krijgen ze financiële steun ?
De EU stuurt wel weer een blanco cheque.quote:
Zo gek zijn ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze gaan raketten verkopen aan Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |